-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Revoltek #137098 üzenetére
Szia!
Jól gondolkozol, bár én ennyiért mást vennék.
Citroen-nel egy jó kis hátsó híd felújítás rögtön 100k felett van, meg amúgy is francia, de nem a jobbik fajtából. (Szerintem)
Jó g astra ennyiért nincs, ez tény. Rosszat meg ne vegyél, mert simán rakoltod utána a vételárat.
Nyilván lenne jobb helye is a pénznek nálatok, ezért válassz egy egyszerűbb, de megbízhatóbb, és olcsóbban fenntartható autót.Pl. Astra F classic, kis alkuval 500 alá beférhet.
Ha nem rohad(rendesen meg kell nézni), akkor ezzel nagy bajod nem lesz.Másik tippem ugyan francia, de inkább ez mint egy citrom.
Persze most kinéztem a legszebbeket, de akár 450 kornyeken is ki lehet fogni még jókat.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Revoltek #137098 üzenetére
500-ból mindennel együtt nem nagyon lehet ugrálni, korrekt Swift vagy F Astra, ha használni szeretnétek és nem szerelni.
Passatos témához: a linkelt barna kombi nem lehet crtdi, mert 2008-as, akkor még csak pd volt. 2009-10-ben volt a váltás, ami crtdi, az mindenképp facelift műszerfalas, ez meg még régi. Amúgy a crtdi se egy matyóhímzés, azokban a blokk szeret repedni, plusz az olajpumpa ugyanaz a fos konstrukció. egyedül a PD elemekkel nincs szenvedés, de azok meg már valószínű úgyse a gyáriak, szóval nyugodtan lehet ilyen szempontból a PD-t is venni. úgyis lesz vele szopás gazdagon amúgy titkos tipp, a 136 lovas 8 szelepes a legjobb választás, ha az 1.9-ben kevés a ménes. Mondjuk ez inkább csak az elején, 2005-2006-ban volt. Viszont ennek megfelelően két mihályból már értelmes állapotút és felszereltségűt is lehet kapni ebből az évjáratból, motorból.
-
huliganboy
addikt
válasz rbalint88 #137102 üzenetére
Köszi az okfejtést. Azért ez tágítja a látásterem rendesen. Az 1.9 TDI szimpatikus nagyon viszont nagyon bizonytalan is vagyok, ugyanis az első saját nevemen futó autómba annak idején is bele ugrottam, aztán derültek ki a furcsaságok, de azóta is viszi a hátsóm havi 2-3000 km-t.
A hétvégén lekértem 3 hasznaltauto.hu oldalon fent lévő autó km állását ügyfélkapun. Kettő esetében megközelítőleg sem volt az eredmény ugyan az. Az egyik 249.569 km volt hírdetve, de 5 bejegyzés közül egy sem volt 400.000 alatt az utolsó pedig 517.000 volt.. Telefonba a kereskedő állította, hogy ez garantált km.
A másik csak egy 100-al tért el
Persze nem km-re veszünk autót hanem állapotra, de az ilyen nagyon durva szerintem.
Továbbra is jó lenne a kinti autó, de ott ugye még nagyobb szűrje zóna van részemről
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz huliganboy #137106 üzenetére
Há most mé? Annyi garantáltan van benne.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Revoltek #137105 üzenetére
Az utakon is halnak meg emberek, mégis kimegyünk vezetni. Szerintem az F Astra még mindig jobb a korrózió szempontjából, mint egy 15-20 éves átlagos japán konstrukció.
Családban a harmadik F Astra van nyúzva, a jelenlegi már kései évjárat (2001-es), pezsgőszín. Az előző kettő ilyen korára már rég rohadt elég durván (mindkettő fehér volt, ha számít), a jelenlegin alig van valami (az is csak inkább ott, ahol némileg sérült a felület), pedig nincs kímélve, havonta ~1500-2000 km belemegy 4-5 éve folyamatosan. Nem azt mondom, hogy örök élet + 1 nap rozsdamentesen egy ilyen autóval,de azért nem vetném meg.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #137110 üzenetére
Rozsdára hajlamos autóknál amúgy az akril és a metál fényezések között vettetek észre különbséget általános korrodáltságot tekintve? Pl. furgonoknál, alap fehér mintha kevésbé bírná, mint a metál színek, talán a több réteg okán?
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #137101 üzenetére
Inkább állapotfüggő dolog ez sztem. A Megane-nak nincs hasonló hátsó futóműve, vagy azzal nem lehet mellényúlni? Például a vezérléscsere még drágább is, mint egy Citromnál az okoskerék miatt. Ha nem tévedek, mert közelről nem ismerem a Renault-kat. Tavaly kimondottan ilyen k. jól kinéző, és jól felszerelt Megant vadásztam, de elég volt alánézni a neppertelepen, rendesen ette őket a rozsda.
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #137112 üzenetére
Tudtommal a megane-nak nem olyan a hátsó futóműve.
Illetve a ph2-esek csak akkor rohadnak, ha karambolos volt, és szrul csináltam meg.
Szinte bármi jobban rohad ilyen korban.
Okoskerek tudtommal csak a megane2-nel van, de ha nem így van majd az okosabbak kijavítanak.
450-500k kornyeken szerintem nincs jobb egy megane1-nel.
350-400-ert pedig max. f astrat kap.Revoltek:
Nem akarlak megbántani, de ennyiért nem lehet válogatni.
A legegyszerűbb választás egy jól felszerelt széria végi swift lenne, pl. egy 1.3 sedan, de ezt le se mertem neked írni, azután hogy g astraban gondolkozol 500k-ert.Végülis megveheted a citroent is, csak ne csodálkozz, ha adott esetben egy éven belül rakoltod a vételárat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az azért tényleg megmosolyogtató, hogy ennyi pénzért még ott vagyunk fennakadva, hogy nem tetszik a formavilága egy amúgy nem annyira rossz autónak..
"Less but better" - Dieter Rams
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Hasznalt, 2005-2006 Swiftnel milyen tipushibara kell figyelni? Hallottam valami valtoproblemarol.
Ez mirol szol?
Volt visszahivas vagy a tulajnak maganak illett volna ezt szereltetni?Koszi
-
szekra
őstag
H Astrákról mi a vélemény Cosmo felszereltséggel? Érdemes nézni? Kuplung és kettőstömegű gyakran haldoklik bennük? Vannak típusbetegségei? Főként városban használnám, Polo 9N-t váltaná. Köszi!
-
Halver
csendes tag
válasz Johnny198612 #137117 üzenetére
Üdv!
Amiket én tudok:
1. A váltó csapágya gyenge az 1.3 -as motorral szerelteknél. akár 80-100e km-nél megadja magát a váltó. Felújítása a (a szétesés előtt kb 80e Ft. Visszahívás ez ügyben nem volt, a Suzuki nem ismeri el szériahibának.
2. A hátsó biztonsági övek idővel nem húznak vissza, utángyártott nincs, az eredeti 60 e Ft/db. Bontóban is ilyen hulladékok vannak, elvileg az ignis öve is jó hozzá (egy bontós tájékoztatása szerint), annál ilyen baj nincs.
3. Ha nem cseréltek fékfolyadékot, akkor az abs-kocka behal, az enyémen is már beesik a fékpedál erőteljesebb fékezésre.
4. Az enyém központi záras és a jobb első ajtó nyitómechanikája megadta magát (műanyag fogaskerekek vannak benne), 30-35 e-ből megvolt a csere. Előzetes jele, hogy nem nyitja/zárja elsőre valamelyik ajtót a távirányító.
A többiek majd kijavítanak/kiegészítenek.
-
Johnny198612
tag
válasz Halver #137119 üzenetére
Koszi, szal valtora mindenkepp ra kell kerdezni, h javitottak-e mar.. :S
Varom akkor, ha van meg valami.
Osszessegeben elegedett vagy vele? Mindig elvitt mindenhova, rovid utra, hosszabb utra is neha?
Igy tizevesen is bevallalhato egy ut horvatba?A hatso ulesek mennyire lehajthatok? Mert az alap csomagtarto eleg szukosnek tunik.
Koszi
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz huliganboy #137121 üzenetére
Idezet a VAG forum topikmesteretol:
Akinek valaszolt az a B7-es Passatot kerdezte. Szoval akkor a B7-bol mindegyik fos. Marad a B8 vagy Octavia/Golf/Leon 2010 utan CFH motorkoddal.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
A B6-os CR Passatoknál a 140 illetve a 170 lovasokba a motor ugyan az csak máshogy van beállítva az elektronika?
-
footy
addikt
válasz footy #137123 üzenetére
Lejart a szerkesztesi ido. A kerdezo 2008-as Passatot kerdezett, szal akkor az B6. A B7-tel nem tudom mi a helyzet, viszont a CFHC motorkodot csak Golfnal talaltam.
-
Dinter
addikt
Üdv.
Találtam egy Opel Astra F 1.4-et, 97es évjárat, 168ezer km, szervizkönyves, elvileg hibátlan, rozsdamentes állapot, 320 ezerért. Csak kereskedésből van. Mennyire lehet elhinni a leírtakat? -
kovacsroli
senior tag
válasz Johnny198612 #137122 üzenetére
Van a családban, most jött elő a fent említett váltó hiba, ezen kívül soha semmi baja nem volt az ég világon, 220k van benne.
Osszessegeben elegedett vagy vele? Mindig elvitt mindenhova, rovid utra, hosszabb utra is neha?
Nekünk 7 éve van meg, az első 5-ben csak városban, az utóbbi 2 évben napi 2*130km ingázásra van használva. Nagyon meg van vele elégedve a gazdája.Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
m3tr0
senior tag
válasz Dinter #137131 üzenetére
Sportvég, sötétített ablakok,amivel nincs gond, csak szerintem az első tulaj nem az 50-es úr volt aki csak a boltba ment vele és hétvégén a templomba. Ergo a km vicc.
Amúgy én nem látok így rajta semmi extrát, kivétel,hogy az első rendszám mitől ilyen hullámos, meg az a beltér fotó is gyanús. Meg alapból nem értem hogyan tudnak ilyen életlen fotókat csinálni,ha valamit elakarnak adni. Jah és az ár, ha a kereskedő 320-ért adja...szerinted mennyiért számolta be...tudom neki is kell élni valamiből nem azzal van a baj...Ez olyan 200 ezer forintos kategória kb.
Szerintem ez tipikusan azaz autó amit ha elmész megnézni, már 5 m-ről azt mondod,hogy hú b+ ezért kár volt ide jönni.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137129 üzenetére
Tok realis lehet. Nalunk 7400 es 5200 az atlag futasok, viszont ha eladjuk es megveszi egy boyracer, akkor siman kerulhet ra sportdob. Sot, meg az is elkepzelheto, hogy lerohadt a gyari dob es a papa nosztalgiazni akart, hogy milyen meno volt mar a zsigan a koppany, legyen ennek is olyan hangja. Vagy a sportdob volt olcso.
-
Speeedfire
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz B-L-A-C-K #137124 üzenetére
Igen, csak a szoftver más rajtuk amúgy azonos a 140 meg a 170 lovas.
rbalint88: Hát bcccki, ott voltam vele az első topik talin, akkor megnézhetted volna.
De igen, ez már az új műszerfalas, gyárilag 170 lovas euro 5-ös CR.
#csalódízel
mod:
huliganboy: Nincs mit tisztázni nem mondtam ellent csak azt, hogy 2008 legvégén már volt CR motor. Ez is lehet ilyen is (már mint valóságosan CR).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
Lehet ezt érdemes lenne megnéznem (bár csak jövőhéten érek rá). Vélemény?
Az hogy egy passat CR TDI, vagy sima PD TDI azt honnan tudom megállapítani?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz huliganboy #137141 üzenetére
Köszi szépen...
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137140 üzenetére
motorkódból biztosan. VAG topikban biztos segítenek ebben. lekérni tök felesleges, tavaly hozták be, nyilván még előtte tekerték meg, ha okosított az órája. amúgy nem tűnik rossznak, legalább tényleg highline (krómozott hűtőrács, nem csak a keret), de az utólagos xenonért jár a fekete pont.
-
-
trassher
addikt
válasz Dinter #137131 üzenetére
Ki kell próbálni, alá kell nézni. A motorral baj nem lesz, váltóval sem igazán. Ha nem úgy kell kezdeni, hogy 4 sárvédő csere és a futóműve sincs szekér jellegűre ütve akkor ennyiért teljesen jó. A "sportdob" meg nem feltétlenül jelenti azt, hogy boyracer volt a tulaj. Egy profildobnál jóval olcsóbbak ezek az univerzális kályhacsövek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Alg
veterán
válasz szilva01 #137147 üzenetére
Muteré is hasonló:
2002-es Fiesta alulról nyaldossa a 100k-t, kívül-belül szép - de mindkét oldalt kopog a hátulja, a motor meg kicsit engedi az olajat (nem nagyon de van 1-2 csepp a garázspadlón) + egy kisebb kocc miatt mindkét első lámpabúra cserés (egyikről a rögzítőfül tört le, másik minimálisan repedt). Bár a legnagyobb baja hogy full fapad (kazettás rádió, elöl is kurblis ablak - de legalább bőr kormány és váltógomb)Ennyit azért ki lehet bírni ilyen korú autónál (beleszámítva hogy gyakran ilyen 5-10km-eket megy naponta két darabban), bár nem tudom mennyi lenne ezeket rendbe tenni.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Revoltek
aktív tag
válasz Kornel #137113 üzenetére
Köszönöm a tippeket és belátom, tényleg nem nagyon lehet ugrálni ennyiből, én csak szeretném kihozni a legjobb megoldást a pénzemből. Swiftből már kettő is volt a családban, jelenleg is van egy, így olyan nem szeretnénk. A Renault Thalian akadt még meg a szemünk, egész jó áron mennek, utána olvastam és nem túl gyakori a komoly hiba velük. Ő elég közel van hozzánk, lehet, hogy megérné megnézni.
-
rbalint88
addikt
válasz Revoltek #137149 üzenetére
350-ig nézd az autókat. 420 már nem fér bele, alkuval sem. Cakk-pakk 60 legalább kell az átírásra, az első szervizkor illik vezérlésszettet is cserélni, azt olajjal, szűrőkkel 70 alatt nem úszod meg és akkor még a szerelő nem talált semmi s.o.s. elhárítandó hibát és nem kellett gumit venni az autóra. Egy 420-ért hirdetett autót meg ha jó, nem fogsz elhozni 400 alatt, ha meg adják olcsóbban sokkal, akkor azt az alkut kétszeresen kell rákölteni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- További aktív témák...