-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Johnny198612 #125231 üzenetére
2es swift szerintem, nem szabad leírni a suzikat.
Puntot kerülnél, amúgy a ford fiesta egész élhető autó. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny198612 #125231 üzenetére
Pedig jók a Suzukik és ezeknek a gombóc Swifteknek már a töréstesztje is jó.
Punto kimondottan jó és olcsó a fenntartása is, az ajánlott nagyon.
#nincsbennetarcsi
-
HoaryFox
őstag
válasz Johnny198612 #125231 üzenetére
Esetleg egy G Astra is belefér szerintem ennyiért
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Lacy6
senior tag
válasz Johnny198612 #125231 üzenetére
Peugeot 206-al mi a gond?
Nálam nagyot nőtt a szememben, mert bátyám egy igazi autógyilkos és még bírja alatta.
Konkrétan hidegen 4-ezerig padlózza folyamatosan stb. (1.4 HDI)
Amelyik autó tovább bírja nála 3 évnél, az az én szemembe egy igazi túlélő[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Johnny198612 #125236 üzenetére
Hát a swift 2 annyira nem fapad van belőle jól felszerelt példány is.
-
w333
félisten
válasz Johnny198612 #125231 üzenetére
Ilyen áron én is egy fiatalabb G Astra -t ajánlok, ettől olcsóbb fenntartású autót nem fogsz találni ... nagyon megbízható, hely is van benne, olcsó alkatrészek !
Az 1.4 (90LE) láncos motor pedig nagyon igénytelen, csak benzin kell bele és olaj !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz Johnny198612 #125242 üzenetére
Sokunknak volt itt Punto II-je, és mind imádtuk, nekem 1x volt motorkódos hibám, ami elosztót jelentett, 40kból megcsinálták, 80ezret ettől eltekintve hibamentesen mentünk vele 8 év alatt. Én nem húznám le a listáról, szerintem simán alternatívája egy swiftnek. Sőt szerintem belül picit nagyobb is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz Johnny198612 #125247 üzenetére
Toresteszt 5*, fogyasztas 5-7 kozott motortol fuggoen.
Belteret erdemes szemugyre venni, de semmivel sem rosszabb minosegu mint egy gomboc Swifte.1.3-as dizel is jo, de csaj ujkent, vagy biztos eloelettel, egyebkent tud meglepetest okozni. (Foleg olajcserevel osszekotheto gondok adodnak)
1.2 es 1.4 is jo, GP-bol akar a T-Jet is, de ott ajanlottabb a gyakrabb (10ekm) olajcsere, bemelegites, hutes stb. Szivoval is jol mozog, nem problemas motor. 1.2-es viszont szerintem mar keves bele, Punto 2-be az is jo, 1.4-pedig mar nagyon dinamikus.
Puntorol rosszat meg nem hallottam, itt is csak ketten nyomjak, hogy rossz, mert Fiat, mas nem lehet.
Egy ismerosom nyuzott P2-ot, 1.4 16v-t, de a nyuzast ertsd szo szerint, az az auto csak padlogazon uzemelt, hidegen melegen egyarant, ezt az uzemet is egesz hosszu ideig tolerakta, 170e korul adta el, mert mar kolteni kellett volna a motorra.
Futomu jo ertelemben igenytelen, belter tartos, de olcso, helykinalat kategoria elvonala, egy Swift erezhetoen kisebb.
w333: Astra G meg a nagyon megbizhato szo szerintem nem emlitheto egy lapon. Rokon nemreg valtott Vectrara mert allandoan valami apro nyugje volt az autonak, pedig mar a gyartas vegi, es elso tujos. Olajat zabalta, valami zorgott kopogott, kisebb elektronikai nyugok.
A belter viszont makulatlan, cserebe olyan mint egy kripta.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz Johnny198612 #125231 üzenetére
Az 1.3 őskövület 8 szelepes motor (cserébe láncos a vezérlés), az 1.25-ös modernebb és vidámabb, jobban megy vele.
A jobbant úgy értsd, hogy még mindig elég gyengusz, 1.4-eseket nézd, bár ezekből kisebb a választék de normálisabban mennek. Ha nem csak városban mennél akkor jobb választás.
Nagyon jó vezetni, jó kormány, jó futómű, ha nincs sok km és szétesve akkor váltó is.
Kis autó, egyszerű technika, olcsó fenntartás .. azért összeszerelési meg egyéb minőségre nem kell olyan sokat várni. Sok sikert a kereséshez, én is néztem most a típust, megnéztem most 6 autót 4 településen és elment a kedvem[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Johnny198612 #125251 üzenetére
Jazz nem lesz 1 millióért szerintem, bár nem néztem ..
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Johnny198612 #125256 üzenetére
Még érdemes lenne figyelembe venni a Toyota Yaris -t is amik nagyon jók !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
runner 125
nagyúr
válasz Johnny198612 #125256 üzenetére
Hogyne lenne jó, kategóriája legjobbja. Nyugodtan vegyétek, nehéz lesz mellényúlni vele.
Olajcserén és kötelezőkön kívül ez fog a legkisebb eséllyel mást is kérni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Johnny198612 #125259 üzenetére
"Raadasul tobben kiemeltek, h a Yaris nem teljesen Toyota szinvonal."
Kik?
"Yarisbol meg a 13 evesek is 1.4 M korul vannak."
Hol?
[link]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz Johnny198612 #125259 üzenetére
Ha találsz Jazz-t ami tetszik, áron belül van, akkor azt kell venni!!!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny198612 #125278 üzenetére
Az a Daewoo már akkor elavult volt amikor megjelent. Egy jól összerakott autóval nincs gond. Ősöknek egy 1998-as Punto-ja van soha semmi baja nem volt, a Honda Jazz-em 2006-os soha semmi baja nem volt. Bármelyikkel el mernék indulni akár most rögtön külföldre is.
A kor egy dolog az meg megint egy másik, hogy mennyire jó konstrukció maga az autó.
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Johnny198612 #125278 üzenetére
"es ha oregszik, akkor ez is oregszik, es komolyabb problemak is fellephetnek"
Elolvastam a cikket de nem látom a komolyabb hibákat. Hogy 10évesen kell rajta légtömegmérőt pucolni vagy neadjisten cserélni (kb 10perc) az nem komoly hiba. Hogy 250.000km fölött kezd kopni a kormány az sem komoly probléma. (Jellemzően bebörözik) Indítási nehézségekreől én nemtudok, váltó reggel keményebb -ok esetén elsőre tényleg nehezen veheti az 1/2t elsőre. De ez megint nem komoly gond. Főleg, hogy alig van keményebb - az utobbi években.
Ha megbízhatóság, tartosság fontos yaris nem az egyik hanem imo a legjobb kicskocsi választás a piacon. jazzhez képest is.
"Ezert zartam le a 8-9 evnel oregebb autok nezegeteset a hetvegen."
pldnak Veszel egy 5éves 100.000kmes pl TSIs VWt avval szted kevesebb probléma lesz mint egy 200.000km+t futott 10+éves rendesen karbantartott yarissal? Karbantartod az a yaris lefut neked 300.000kmet még úgy, hogy motorhoz hozzá se nyúltál, a TSIs VW meg nemhogy 300.000km de 100.000kmen belül lesz zsebbenyúlós turbo és vezérléscseréd, márha nem futsz bele egy komplett motorcserébe. Melyik is a jobb, megbízhatobb, tartósabb?
Tényleg csak pl kedvéért."De ha veszek egy 7 eves Fiestat vagy talan Puntot, jo allapotban, ami meg fiatalnak mondhato, akkor meg talan elvezhetem par evig idegesito hibak nelkul"
Mi az idegesítő hiba? Mert akár punot/fiesta/yaris mindegyiknél lesznek idegesítő hibák.Daewobol meg ne indulj ki... teli voltak szar szériákkal.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
roberto211
őstag
válasz Johnny198612 #134720 üzenetére
Swift 1.3 mk4 alias gomboc swift. Ennyiért vannak mar ,jó felszereltséggel.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
válasz Johnny198612 #134720 üzenetére
Puntonak és a Fiestának pont, hogy nincs baj az elektronikájával, ez biztos egy 3F szabályt Himnuszként megtanuló valaki mondta.
Swift, Punto, Colt, Fiesta vonalon indulnék el.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Johnny198612 #134720 üzenetére
Opel Corsa C vagy 2005 utan gyartott Suzuki Swift sem rossz valasztas.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Johnny198612 #134738 üzenetére
Gombás Eszterben, akarom mondani Esztergomba
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
őstag
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Ezt a típust nem ismerem, de gondolom mint a mazdánál általában jó az ha nem rozsdál kitétel játszik
Nekem most ment el a kedvem az új mazda 3-astól egy kicsit, mert olvastam egy népítéletet melyben már ez az új széria 2 éves példánya is rozsdált (aztán persze ki tudja mitől, és hogy igaz-e, de akkor is).
Volvo V40 cc ellenfélnek lehet hogy majd ránézek az új civicre. Ahogy olvasgatom az 1.5-ös turbóval még a cvt sem szörnyű (van hozzá elég ereje). Csak ki tudja mikor lesz itthon.
-
tresh
addikt
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Honda jazz-t nézd még meg
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Johnny198612 #134924 üzenetére
Ebbe a körben simán belefér a Daihatsu Sirion is. [link]
Gyakorlatilag Yaris, 1,3 benzin motor, klíma, millió alatt.
Mamának épp ilyet nézegetek.szerk.: a linkelt autók nem az enyémek, csak a méretük és formájuk miatt tettem be!!
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tresh
addikt
válasz Johnny198612 #134924 üzenetére
nekem ebből 2 lenne a tuti befutó a yaris és utána jazz. Mazda tényleg rohadós nagyon jó gazda kezébe ez nem gond mert figyel rá de sajnos a többség nem. A jazz mellet az szól hogy tényleg elég tág terekkel rendelkezik a motorja is teljesen vállalható és egész pofás kis autó. Sok ismerősöm vett most jazz-t és mindenki határozottan elégedett vele.Nekem a yaris a szimpibb mivel volt is családba és imádtuk.(mondjuk a yaris tipikus női autó) .
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Johnny198612 #134927 üzenetére
A kasznin kívül Yaris.
Az alkatrészeket pedig beütöd az ebay-re, oszt' házhoz hozzák.Annyira csak nem ütöd meg, hogy egy "sima" fényezéssel ne lehetne helyrehozni??? Ha borulsz vele, akkor meg tök teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
szekra
őstag
válasz Johnny198612 #134924 üzenetére
VW Polo?
-
#94529552
törölt tag
válasz Johnny198612 #134927 üzenetére
Első kocsinak talán jobb lenne egy jó kis hazai Swift.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Johnny198612 #134932 üzenetére
-
Elneztem a tipust, targytalan kerdes[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Vesztor87
senior tag
válasz Johnny198612 #134921 üzenetére
Rozsda mennyire jellemző a 2-esre? 6-osnál és 3-asnál nagyon mondják.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Johnny198612 #134935 üzenetére
GC alap, semmi nincs kb, csak szervó meg abs benne. GLX-ben van 2 első elektromos ablak, állíható magasságú kormány, szervó, fordulatszámmérő (gc-ben nincs), cd-s magnó az vagy vagy (GLX CD a pontos neve), klíma ha van az GLX AC felszereltségi szint. Csak hogy a legfontosabbakat említsem, ja, meg elektromos és fűthető tükör. A gs-ben ezeken felül nem 2 hanem 8 lufi, klíma, alu kerekek, kb. ennyi. GLX-es vagy GS az jó, csak legyen benne AC.
-
Johnny198612
tag
válasz Johnny198612 #134943 üzenetére
A lufikat sosem fogom megérteni, h az miert nem alap. Ha lehet 8at, akkor legyen 8 alapból.. A cegek is jobban járnának, kevesebb halott/serult autotulaj --> tobb ügyfél -> tobb profit.. Na mind1, hajnal van..
-
Kornel
veterán
válasz Johnny198612 #134944 üzenetére
Mondjuk legyen egy légzsák darabja 50k bekerülési áron.
Szerinted egy A szegmensű, az alaparra kihegyezett autóban oda fog adni neked 8 lufit, amikor 2 a kötelező?
Nem igazán 😉
Az új swiftben mondjuk már alap a sok lufi, cserébe nem is 2,2M-rol indul, hanem 2,6-rol.
Csodák nincsenek.
Ja és nem is veszik annyian, tehát nem nagyon jön be ez a húzás. -
8th
addikt
válasz Johnny198612 #134927 üzenetére
Alternatíva? Audi A2. 1misiért jól felszerelt (digit.klíma, abs, asr, esp, az elsők mellett oldal + a hátsó utasokat is védő fejlégzsák, stb.) is akad. Ja és alumínium kasznis, az sosem rohad ki alólad. Kiváló minőségű kisautó átlagos alkatrészárral.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Johnny198612 #134961 üzenetére
890-ért most adtunk el egy 1.4-est.
Elég jól szedi a pacskert.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny198612 #134961 üzenetére
Az 1,2-es is elég (nekem is 2006-os 1,2-es van). Az 1,4 alig erősebb, inkább nyomatékban tud többet de abban se sokkal jobb. Szóval ha találsz egy patent 1,2-es nyugodtan lecsaphatsz rá.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny198612 #136538 üzenetére
Ez most valami találós kérdés a kocsi/motor pontos típusára vonatkozóan? Ebben az esetben szerintem a két linkelt képen látható motor típusa megegyezik...
Esélyes, hogy ha tudnál dobni egy-egy linket a két autó hirdetésére, akkor esetleg többet lehetne segíteni. Egyébként, ugyan nem tudom, hogy milyen idősek a járművek, de eléggé tiszta mindkettőben a motortér.
-
Kornel
veterán
válasz Johnny198612 #136541 üzenetére
Csak egy kérdés:
Mint laikus a laikushoz.
Az szerinted jó, ha mindkettőnknek le van mosva a motortere cakk pakk? Eladás előtt.
Szerintem nem jó ómen. -
Kornel
veterán
válasz Johnny198612 #136543 üzenetére
Az a baj, hogy egy Honda motorteret minek mos le?
Mikor max poros lesz.
Ha lemossa attól még nem lesz új.
Max gyanús 😉Egy motortér képből sokminden nem fog senkinek szemet szurni, hacsak nincs benne eget verő kokanyolas.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Johnny198612 #136550 üzenetére
Vidd el markaszervizbe állapotfelmérésre amelyik jobban tetszik.
-
#94529552
törölt tag
válasz Johnny198612 #136554 üzenetére
A rozsdásnak valószínűleg más része is jobban korrodálódik. Ha német/osztrák autók, ott azért sózzák az utakat rendesen. Ezek a kerekített km-óra állások is gyanúsak, meg azt se kell feltétlenül elhinni, ha azt írja, hogy frissen szervizelt, nehogy baj legyen belőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny198612 #136538 üzenetére
Ennyiből sok nem látszik.
Kapásból kiszúrtam, hogy egyik motoron sincs rajta a felirat csak a helye. Nem gáz csak fura... De valószínűleg mosás közben jött le.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Johnny198612 #137040 üzenetére
Inkabb mar Ibiza, annak valamivel emeszthetobb a belseje. ITT egyebkent leirtam a velemenyem.
Nem tudom milyen japanokat nezegettel, de gomboc stift mar van ennyiert. Az nem egy rossz valasztas, sot Fobia helyett en az valasztanam.(#137041) Speeedfire
Nem eroltetek semmit, leirtam a tapasztalataimat meglatasaimat, mert ugy tunt erdeklodni vagy itt es nincs igazan tapasztalatod kis kobcentis turbo benzinesekkel.
Felolem aztan azt veszel amit akarsz[ Szerkesztve ]
-
Halver
csendes tag
válasz Johnny198612 #137117 üzenetére
Üdv!
Amiket én tudok:
1. A váltó csapágya gyenge az 1.3 -as motorral szerelteknél. akár 80-100e km-nél megadja magát a váltó. Felújítása a (a szétesés előtt kb 80e Ft. Visszahívás ez ügyben nem volt, a Suzuki nem ismeri el szériahibának.
2. A hátsó biztonsági övek idővel nem húznak vissza, utángyártott nincs, az eredeti 60 e Ft/db. Bontóban is ilyen hulladékok vannak, elvileg az ignis öve is jó hozzá (egy bontós tájékoztatása szerint), annál ilyen baj nincs.
3. Ha nem cseréltek fékfolyadékot, akkor az abs-kocka behal, az enyémen is már beesik a fékpedál erőteljesebb fékezésre.
4. Az enyém központi záras és a jobb első ajtó nyitómechanikája megadta magát (műanyag fogaskerekek vannak benne), 30-35 e-ből megvolt a csere. Előzetes jele, hogy nem nyitja/zárja elsőre valamelyik ajtót a távirányító.
A többiek majd kijavítanak/kiegészítenek.
-
kovacsroli
senior tag
válasz Johnny198612 #137122 üzenetére
Van a családban, most jött elő a fent említett váltó hiba, ezen kívül soha semmi baja nem volt az ég világon, 220k van benne.
Osszessegeben elegedett vagy vele? Mindig elvitt mindenhova, rovid utra, hosszabb utra is neha?
Nekünk 7 éve van meg, az első 5-ben csak városban, az utóbbi 2 évben napi 2*130km ingázásra van használva. Nagyon meg van vele elégedve a gazdája.Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Johnny198612 #162784 üzenetére
valto volt mar felújítva benne?
1.3-s Swift /Ignis valto szeret meghalni
ket fele van, ami mar meghalt es ami meg foghugi Ignis-eben 5 evesen koszont el a valto anno, de amiota megcsinaltak jo (9 eve)
leirod a hibakat es akit igy is erdekel, mert megcsinalja maganak fruttibol az megveszi akkoris
csak nyilván olyan, annak megfelelo arat kell kialmodni ra
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
von toth
tag
válasz Johnny198612 #162784 üzenetére
Bordásszíj? Az láncos motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Johnny198612 #162788 üzenetére
Anyagilag legjobban akkor jársz, ha megtartod, de eladásra is megcsináltatnám mindenképp, legtöbb ember hibátlant keres és az a kevés is csak áron alul venné meg (érthető, neki kell utánajárni). Csere esetén mennyi lenne a keret? Mondjuk ha sok a város, és égeti a zsebed a pénz, egy Ampera fenntartása még jól kijönne, de odáig van pár lépcső, Prius megtérülése talán lassú lenne, tehát 3,5m alatt szvsz maradjon
-
alázógyík
őstag
válasz Johnny198612 #177852 üzenetére
Ennyiért új Tipo.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Johnny198612 #177884 üzenetére
Amúgy gázszett.
-
Johnny198612
tag
válasz Johnny198612 #177884 üzenetére
Ez a 3 csillagos toresteszt sem eros a Tiponal. A vezetore konkretan raszakad az ules 64km/h -s utkozesnel. Az AEB tesztnel a vegen meg siman belehajt az elotte allo autoba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest