-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Johnny198612 #136550 üzenetére
Vidd el markaszervizbe állapotfelmérésre amelyik jobban tetszik.
-
Lacy6
senior tag
válasz huliganboy #136530 üzenetére
Renault Megane II esetleg?
2.0 dCi motorral, sok extra, viszonylag kevés km-el lehet 1,5 millió környékén venni.
Problémamentes, keveset fogyasztó erős motorral.
Részecskeszűrő ezekbe nincs, turbó vagy kettős tömegű lendkerék ami cserés lehet, de ez a többi autónál is fenn áll.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
hobizoli
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #136549 üzenetére
En leszoktam, resze az auto takaritasanak, plane azert mert sokat megyek homokos szakaszon, amiebben az idoben inkabb sar, es csupa latyak az egesz a motorburkolatig. Az Alfae meg poros, nedves ronggyal havonta biztos attorlom a csoveket/ burkolatokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
#94529552
törölt tag
válasz Johnny198612 #136554 üzenetére
A rozsdásnak valószínűleg más része is jobban korrodálódik. Ha német/osztrák autók, ott azért sózzák az utakat rendesen. Ezek a kerekített km-óra állások is gyanúsak, meg azt se kell feltétlenül elhinni, ha azt írja, hogy frissen szervizelt, nehogy baj legyen belőle.
-
huliganboy
addikt
válasz BigBlackDog #136534 üzenetére
Szerintetek a Németeknél ezt az 1.9 PDTDI az ez?
Minden lehetőséget számba akarok venni!
-
rbalint88
addikt
válasz huliganboy #136562 üzenetére
Nem, ez a fos 2.0pdtdi ahogy a neve is mutatja. Ilyet ne nagyon akarj, csak ha szereted az oralis szexet a rossz oldalrol.
-
WOT-H-A-C
veterán
Üdvözletem, sziasztok!
Autót keresek, segítséget kérek. Kombit szeretnék. Amit szeretnék: relatíve gazdaságos,kényelmes, lehetőleg "olcsó" fenntarthatóság. G Astrán, Focus kombin gondolkodtam. Nagyjából ez a kategória kéne a nagyobbakat nem bírnám szerintem fenntartni. Ezenkívül talán dízel, évi kb 22-25.000-et megyek. Szóval ti mit ajállanátok? Most egy 18 éves Polo-t hajtok(1.9 sdi) Ezt szeretem, de nemsokára kicsi lesz, ha minden jól megy.Köszönöm!!
[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz molnarpeter #136565 üzenetére
Nem tudom, őszintén szólva még nem néztem utána mi mennyibe kerül hozzájuk, mik a típus hibák. Elég laikus vagyok. De úgy gondolnám , hogy az oktáviák már inkább a nagyobb/drágább kategória. Egyébként nem zárkóznék el előlük.
[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #136566 üzenetére
Csak az 1.9 SDI miatt jutott eszembe a típus, abból is csináltak azzal a motorral, meg persze TDI-vel (illetve Golf 4-ből is, de azok jellemzően VW "felárral" cserélnek gazdát). Galvanizált karosszéria - amíg nincs törve, nem nagyon rohad (első sárvédő alját leszámítva, ott fel tud gyűlni a piszok, szóval évente nem árt kicsapatni a dobbetét mögött; illetve a csomagtérajtón jelenhet meg a baj kombiknál; első sárvédőív tetején ha van szivacs belül, az is tud gondot okozni, egy centi levágása az aljából a gyári hibaelhárítási előírás). Focus rozsdásodik, dízeleket nem dícsérik agyon az adagoló miatt főleg. Astráról nem tudok érdemben nyilatkozni, az Isuzu 1.7 CDTI-rők kevés rosszat hallottam, az is főleg az üzemanyag minősége/karbantartás hiánya, bár a CR dolgait illetően nem árt körbenézni, mennyibe kerülne rendberakni. DTI adagolója mintha hasonló lenne a Fordéhoz, de remélem kijavít majd valaki. Beltere puritánabb valamivel a Skodához képest. Turbo (változó geometria tud letapadni, ha rövid távon, alacsony fordulaton megy sokat), kettőstömegű be fog lépni, de létezik kiváltó szett, ha nem gond a kicsit több zaj és rezgés. Bezzeg a jó kis SDI, utóbbiakra nincs gond, csak némelyik váltóban kellhet szegecset csavarra cserélni, illetve a hagyományos adagoló nem kedveli itt és TDI-nél sem a tartós magas fordulatot (pályán 3000 a VW konszern topik ajánlása), és az üres tankkal járást (ami meg szinte minden belsőégésű motorral hajtott járműre igaz ).
[ Szerkesztve ]
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz molnarpeter #136567 üzenetére
Alapjába véve nekem ez az 1.9 kamrás szívó elég is lenne. Csak ezt a kis kasztnit borzalmassan rázza alapjáraton, ha állok. Mikor megvettem a fülem bedugult tőle, az asszony meg menekült! Viszont tök igénytelen és probléma mentes, a fogyasztás parádés és az alkatrészek kb. annyiba kerülnek mint a régi suzukikhoz. Csak, hát lassan kéne a nagyobb, így előre nézelődök. A legfontosabbat nem mondtam, kb. 7-800.000 lesz rá plusz némi apró , ha hirtelen kell valami kötelezőkön kívül. Szóval azt mondod oktáviában is nyugodtan gondolkodhatok?
[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
DZs
senior tag
Kis méretű szabadidő autó 1,3M Ft-ig, Fusionön kívül mi van még értelmes?
-
barnam_
nagyúr
válasz huliganboy #136570 üzenetére
Köbcentire állíts be szűrést.
-
huliganboy
addikt
válasz barnam_ #136572 üzenetére
Köszi keresem!
Amiket találok, jó bőrben vannak, viszont 250.000km átlag amit futottak. soha nem volt dízel autóm, nem tudom mennyit jelent ez ennek az autónak, motornak. Ha nem votl cserélve a kötelező "főelemek" akkor mikre kell számolni, illetve mennyire sok ez ennek a motornak? Azért 5-7 évre venném minimum az autót?
Köszi srácok!!
-
barnam_
nagyúr
válasz huliganboy #136573 üzenetére
Hirtelen azt találtam, hogy a B6 Passat-ban 2009-ig használták az 1.9 PDTDI-t.
A 250.000 km nem sok, hiszen jellemzően a dízelek sokat futnak. De önmagában a kilométer nem számít semmit, hiszen akármennyi lehet benne. Át kell nézetni alaposan szerelővel. PD-nél a befecskendező rendszer lehet problémás/költséges, de ugye azért kell átnézetni, hogy ne legyen meglepetés. Amivel tanultam vezetni, egy 1.9 PDTI Superb, 12 évesen és valós kb. 340.000 km-el tökéletesen ment hiba nélkül.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny198612 #136538 üzenetére
Ennyiből sok nem látszik.
Kapásból kiszúrtam, hogy egyik motoron sincs rajta a felirat csak a helye. Nem gáz csak fura... De valószínűleg mosás közben jött le.
#nincsbennetarcsi
-
huliganboy
addikt
válasz barnam_ #136574 üzenetére
Köszönöm!
Az ekkor már cserés alkatrészek közül (pl. kettőstömegű lendkerék stb.) valóságos cseréjét egy bevizsgálás során a szervíz tudja ellenőrizni?
Ez az ügyfélkapus lekérdezés mennyire tükrözheti a valós kilométert? Vagy ha trükközni akarnak ezt is simán kikerülik?
És itt merül fel bennem egy kérdés (az előző autómnál ez kimaradt, és jó tanuló pénz volt):
Hová, és hogyan érdemes elvinni bevizsgáltatni? Szakszerviz vagy Márkaszerviz? Ha egy távolabbi városba megyek, spontán beállítva egy szervizbe be tudják vizsgálni az autót?[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Egyelőre úgy néz ki mindhárom pesti Lineát sikerült kilőni, bár az utolsóval még várunk egy javítási árajánlatot, de nagyon felejtősnek tűnik így a szervizes átvizsgáltatás után...
Kicsit tanácstalan vagyok, mert akkor ezek szerint kb 1,2-1,5 millió között nincs olyan sedán, ami 9 év alatti és nem futott nagyon sokat, mondjuk 150 000 alatt, benzines min 90-100le-vel, és nem kell azonnal rákölteni mondjuk 200-at?
Ha esetleg valaki belefutott mostanában hasonlóba, azt nagyon szívesen meghallgatnám!
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz WOT-H-A-C #136568 üzenetére
Ha SDI, akkor már nem kamrás, ezért is eszik olyan keveset Gondolom gyerek érkezik, azért kell a nagyobb autó, ennyiért megpróbálnám az épkézláb hajtáslánc, jó kaszni alapfeltételeket szabni, az esztétikai és beltér állapotára vonatkozó feltételeket másodlagosnak véve (ülés azért ne legyen szakadt ). Kombi testben a kis SDI közlekedésre elég, 5-6 között eszik nálunk, itt 68 ló, szóval nem kifejezetten dinamikus (kb 18,5mp a 0-100 gyári adat), és 120 felett hosszú távon nem érdemes hajtani. Ha többször van autópályás menet, akkor meg főleg TDI-t néznék inkább, 90 vagy 110 lóval. Felszereltséget érdemes figyelni, 6 légzsák (beltérben ezt 10 felirat hirdeti ), ESP, digitklíma már rendelhető volt (klíma kompresszor gyenge pont), ilyen téren is gondold át, mennyire számít a kényelem és biztonság. Facebookon a Hungarian Octavia Klub csoportot nézd meg hátha kínál valaki egy jól karbantartott darabot ilyen áron. Opel topikban kérdezz rá esetleg az Astra dízelekre még, és mindenképp menj próbakört a kiszemelt típus több példányával, hogy ráérezz a különbségekre (pl hasznaltauto.hu legolcsóbb és kereten kívül legdrágább a környéken).
-
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz molnarpeter #136579 üzenetére
Köszönöm szépene a sok segítséget!! Hálás vagyok!
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #136580 üzenetére
Új hirdetés, és írták hogy hamarosan raknak fel több képet, ami már időközben meg is történt, képek alapján nem rossz, lehet még én is megnézném ha kombi lenne...
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz B-L-A-C-K #136578 üzenetére
Köszi, fater pont most vett ilyet csak ferdehátút. Nem vagyok elragadtatva az opeltől, és a belső is nagyon puritán nekem. Végső soron nem rossz, de örülnék, ha találnék inkább egy atombiztos japánt vagy egy érdekeseebb olaszt. Nézegetem most a Mazda 3-akat is, de az meg még egy fokkal drágább lenne...
De elgondolkozom ezen is, hátha meg tudom győzni magam
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Termi16 #136583 üzenetére
Nekem is 3 hónapon belül kell vennem valamit, én is 1.5 körül gondolkozom (kombiba), de eddig a H-s astra a nyerő, belülről tényleg kissé fapad, de nem sok a fenntartása (persze ha nem sz@rt fogsz ki), kívülről nem néz ki rosszul, és ez is elvisz bárhová...
Luck Dragon: Automata nem kell, városba bekajálna vagy 12-öt 1.8-asba tuti...Nektek nem jó az?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Ezekről a Renault Megane Grandtour 1.9 dízelekről mi a vélemény?
2 hétig céges csere kocsiként volt nálunk 1 éve 1 ilyen, abszolút nem volt rossz, viszont megbízhatóság terén nem tudom milyenek.
-
Tothgera30
Ármester
Három kinézett gépjármű közzül melyiket lenne a legésszerűbb választás.
Opel Astra H 1.6 2009
Ford Focus II 1.6 2010
Suzuki SX4 Sedan 1.6 2008Mindegyik 1,7-2m között van, 100k körüli futásteljesítménnyel, első tulajtól, ellenőrizhető előélettel. Fontos hogy ki kellene kerülni a bonyolult és drága alkatrészeket, tehát egy aránylag olcsón fenntartható autóra lenne szükség 10+ évig, ami néha külföldre is futkározna, de leginkább csak rövid távokat (20km) szaladna.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #136589 üzenetére
ha csak ezek vannak, akkor a fikusz.
-
Elektrosokk
addikt
válasz rbalint88 #136590 üzenetére
néha nem értem ezeket a szlengeket... remélem ez nem azt jelenti hogy öreg vagyok!
Te véletlen nem tudod hogy a 147 FL fordulóköre mennyivel jobb mint a 156-é ? gondolom a kisebb tengelytáv nyújt valami előnyt.
a legnagyobb bajom az hogy az összes FL 156 jts benzinessel létezik csak ha jól tudom... ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
#16514048
törölt tag
válasz Elektrosokk #136591 üzenetére
Van 1.8 TS meg 2.5 V6 is belőle.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #136591 üzenetére
#csakav6!!! szívesen kimegyek veled a linkelt példányért
fikusz=focus, semmi szleng kérem. -
Elektrosokk
addikt
válasz #16514048 #136592 üzenetére
Köszi.
az 1.8 amúgy sem érdekes. rosszúl tettem fel a kérdést! a 2.5 v6 viszont jól hangzik.
(#136593) rbalint88 : szuper kirándulás lenne, pláne kutyástól! egyébként nagyon kíváncsi vagyok még a 147 FL-re is, bár abból az FL elött jobban tetszik, és ki tudja mennyivel kényelmesebb lenne városba egy kisebb autó... a v6 motor viszont a 156 felé billent.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136594 üzenetére
Ha TS, akkor inkább az 1.8 vagy a kisebbek, 2.0 kevésbé ajánlott, V6 a legjobb!
Ugyan az akkori Fiat benzinesek egy motorcsaládba tartoznak (Moduláris motorok, a 2.4-es 5 hengeres = 2.0 JTD -1 henger, 2.4 JTD = 1.9 JTD+1 henger és így tovább, a furattal és a lökettel játszottak), de ez pont elég ahhoz, hogy az egyik ajánlottabb legyen a másiknál, pláne az Alfák bonyolultabb hengerfejei miatt.Ui: Meg fogsz lepődni, de a 156-nak kisebb a fordulóköre.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #136589 üzenetére
Ezek közül ha méretre elég, akkor az esikszét .
Mert nem esikszét 😂
Főleg a sedan, az made in japan. -
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #136590 üzenetére
"Ha csak ezek vannak?" Lenni kellene másnak is? Ebben az árkategóriában bármi jöhet ami fiatal (2009-2010 vagy utáni), klímás, és alsó-közép kategóriás, vagy nagyobb. A Focus tettszik, de kissé bővebb kifejtést várok.
#136596 kornelka: Miért? Tőled is bővebb infómorzsát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #136597 üzenetére
Sx4-nek pár széria hibák kívül semmi de semmi baja nem lehet, ha 15k km-enkent lecserélték az olajat.
Szeriahibak: p0420 check engine, ami hibát nem okoz, elvileg sw update is megoldja. A szokásos suzuki abs kocka hiba ezeket is el fogja érni, ha nem cseréltek rajta időben fekolajat.
Aztán kb. Ennyi, ezekre már nem jellemző a váltó nyelestengely csapagy hibája se.
A japan sedanon pedig még ezek sincsenek, én jobban biznek abban, ott nem noname monroe és társai gatlokat használnak suzuki matricával, hanem minimum kyb-et, és ugyanez igaz az összes többi alkatrészere. -
Elektrosokk
addikt
válasz Integrale #136595 üzenetére
köszi. most 2.0 TS van FL elötti , de kisebb motort nem szeretnék, a 2.5 v6 meg legendás motor, szerintem az a 2-3 liter többlet fogyasztás még belefér az élvezetért cserébe dízelt még nem akarok, pedig nagyon dicsérik őket, talán a 147 FL Q2 jtd ami érdekes lehet. de elötte mindenképpen kell egy v6!
ez tényleg meglepett, valamiért a 147-et fordulékonyabb és fürgébb autónak gondoltam.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
smiti
addikt
Sziasztok!
Erről a Focus-ról mi a véleményetek ? Mármint típus, felszereltség stb. Mennyire drága az alkatrész hozzá?
Mazda 6-ot keresgélek egyébként, csak amit eddig kinéztem és megfelelt volna azt elvitték az orrom előtt.