-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz g4bb3r #136145 üzenetére
Ez nem is kérdés. Gázosítás az összes járulékos költséggel együtt megáll nagyon max. 270k-ból és olyan kocsiban ülsz aminek minden rezdülését ismered vagy veszel egy használt dízelt amibe ki tudja milyen nyálat tankoltak és ki tudja milyen állapotban van a befecskendező rendszer, a tandempumpa, a turbó, a lendkerék stb... Mindegyik külön külön is horror tétel. Biztos szar érzés kicsapni az asztalra a gázosításért azt a negyed milliót de ha úgy vesszük onnantól jóval olcsóbban autózol és ki tudja meddig lesz ilyen olcsó az üzemanyag.
-
Elektrosokk
addikt
Ha valaki egy megbízható és brutális olasz műalkotásra vágyna!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
stefa1987
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és a segítségetek szeretném kérni. Ferdehátú kocsit szeretnék maximum 1.4-es motorral. 5 ajtóst. Alacsony fenntartási költségekkel, alkatrész árakkal. Városi használatra lenne. A fiat stilot nézegetem. Arról mi a véleményetek? Egyik fő ok ami miatt a stilot nézegetem az hogy bár kisebb kocsi de azért nem olyan kicsi a csomagtartója. Vagy esetleg lenne jobb vétel is ebben az árkategóriában?
Segítségetek előre is köszönöm
-
BigBlackDog
veterán
válasz stefa1987 #136159 üzenetére
Mi a max ár? 1m Huf körül? A szokásos G Astra/Focus II ajánlattal szemben van valami ellenvetésed, nézted ezeket már? Van ismerősi körben Stilo, szereti a tulaja, de azért voltak gondok vele 8-10 éves korában már komolyabban. Ez persze nem szabályalkotási alap.
[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
Koszi a segitseget, tegnap meglett az auto, "miki" ahogy a gyerkocok elneveztek, k11 es micra ezres otajtos.
-
stefa1987
csendes tag
Ezekről a kocsikról mit gondoltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/stilo/fiat_stilo_1.6_dynamic-10240716
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/stilo/fiat_stilo_1.4_active_klima_friss_muszaki-10279366
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/stilo/fiat_stilo_1.4_active_hideg_klima_6hogari_szep-10393261 -
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboy93 #136169 üzenetére
igen igazad van. az 1.6-ossal gyujtótrafó problémák vannak. inkább az 1.4
az uotolsó facelift-ben viszont már ugyanaz az 1.6-os mint ami astraban is van.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
footy
addikt
válasz stefa1987 #136166 üzenetére
Ilyen egyertelmu osszefugges az urtartalom es fogyasztas kozott nincs. Nehezebb kasztniban konnyen elofordul hogy az 1.4 tobbet eszik mint egy 1.6 vagy akar 1.8.
Kiindulasnak ajanlott nezegetni a spritmonitort.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stefa1987 #136170 üzenetére
Az asszony dolga kivalasztani a fuggonyt meg a tanyerkeszletet, az autot es a muszaki cuccokat bizza inkabb rad alapbol semmit nem jelent a 225k km, lehet jobb allapotban van mint egy 100k-t futott... allapotot vegyel, meg kell nezni eloben, ha nem értesz hozza akkor meg vigyel ismeros szakit vagy vidd el szervizbe atnezetni vasarlas elott. Kekkh adatbazisbol le lehet kerni rendszam alapjan a valos futast 2011-12-ig visszamenoleg, azt is erdemes lehet megejteni, de mint fentebb irtam, fokepp az allapot alapjan donts
Stiloban valoszinuleg kevesebbet fog enni az 1.2-1.4 mint az 1.6-1.8, de nem minden autonal igaz ez. Plusz hasznalat fuggo is. Pl 8gen civic 1.4 palyan biztos tobbet kajal mint ugyan ez a civic 1.8-as motorral. Varosban viszont siman lehet hogy kevesebbet ker az 1.4.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136171 üzenetére
Nem ugyan az a ket 1.6-os motor!
2004-tol egyebkent is jobb lett a Stilo, 1.2 harmat gyenge abba a kaszniba, az 1.4 minden szempontbol jobb, raadasul azok 2004 utaniak minden esetben.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #136169 üzenetére
az elso szeriasok valoban nem voltak hibatlanok, kezdve pl a futomuvel, meg ilyen elektromos nyugokkel, de a facelift utaniaknal ez meg lett oldva jobb cuccokkal
meg a facelift elottiekben is mostanra mar tuti ki lett cserelve a futomu egyszer, 12-15 eves auto ritkan jar meg a gyari lengokarral hungarisztanban1.2 az fosgyenge
1.4-1.6 az "alapmotor"
1.8 sportosabb menetteljesitmenyeket ad marnyilvan a lovak zabbal mennek, ne varjon senki 6 literes fogyit egy 115loeros motortol 1300kg-s kaszniban, foleg ha rovidtavokon jar vele
több drón kell ;P
-
Emu
őstag
Vívódom magammal, évi 8-10e km-re keresek autót, melynek a nagyja városban kerülne bele. Gyerekek miatt a hátsó sorban 3db 3 pontos biztonsági övet szeretnénk. Mit gondoltok az alábbiakról:
C8 HDI
Dízeles, de ha jól gugliztam akkor ez még FAP nélküli verzió, és nem is a korai betegeskedő fajták közül való. Biztató, hogy a vezetőülés sincs szétülve.
807 Benzin
Jóval kisebb a választék benzinesből, ez is megkíméltebbnek tűnik. Talán még a km. is valós. Gondolom ez lenne a racionális választás
Népítéletet olvasgatva, inkább csak apróbb elektromos hibákra panaszkodnak, amik inkább bosszantóak mint főben járó hibák. Mennyiből megy el a benzines városban? Vélemény? -
rbalint88
addikt
12 körül biztos elkér városban a benzines, de ekkora bódéban a 15 literért se lehet nagyon megsértődni, ha klímázol és sok a dugó. ha legalább havonta tudsz vele menni kicsit hajtósabban egyben 50km-t, akkor a dízellel se lesz sok baj. viszont szerintem ekkora bódéba kell a nyomaték, csirke lesz hozzá a 2.0 benzin. hangulatában is jobban megy hozzá a nyugis, nyomatékos dízel, mint a benzines, amit ölni kell a haladáshoz.
-
SaNyEe
aktív tag
Spritmonitor szerint majd 11 liter a benyas atlag, a legmagasabb atlagfogyi benzinnel valamivel 13 liter felett van. Ez mar az a meretkategoria ahol igen keves benzinest talalsz, nem veletlen
2.5-3l/100km kulonbseg eseten elkezd az ember nagyon osztani szorozni, hogy vajon megeri-e a dezso vagy nem, a magasabb sz@p@faktor ellenere is.
Nem beszelve arrol, hogy a dizel valoszinuleg fenyevekkel jobban mozgatja azt a bodet varosban (is)[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Hauptmann
addikt
Van itt valaki, aki jártas a Mini témában? Lenne pár kérdésem.
-
BigBlackDog
veterán
Csak kíváncsiságképpen megkérdem; melyik és mennyivel lenne kockázatosabb vétel (melyik a potenciális "szopóroller");
a) 2007-2008-as UFO Civic (1.8 benzin)
b) 2001-2004-es Volvo S60/S80 (2.4 benzin, esetleg automata)[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136186 üzenetére
Szarhonda. Kerdezd csak Tsebacsit. Volvot en csak othengeres TURBOmotorral vennek. A hang melle ero is legyen. T5 powa!
Mini: mokas kisauto 10l koruli fogyasztassal, bitang futomuvel, bmw alkatreszarakkal.
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #136187 üzenetére
Jaja, szarhonda ám! Végül is csak 1 év különbség van a kettőnk Civice között, szóval gondolom, hogy akkor nagyon másat Ő sem gondol róla, mint én.
Egyébként azért jött elő bennem csak ez a kérdés, mert anno még fent volt a listán az S60/S80 is, de szigorúan csak a turbó nélküli benzines erőforrásokkal. Aztán próbálom emésztgetni a helyzetet, csak néha-néha előtör belőlem a "mi lett volna, ha..." érzés...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #136188 üzenetére
Bőven jól húz már a 170 lovas 2.4-es szívó is, s az is ugyanúgy 5 hengeres, mint a T5. Utólag 190 le környékére simán moddolható.
Egyébként nyilván tudod te is, h más kategória a két Volvo és a Civic. Mérlegelni kell h mire kell, hol fogod többet használni, mik az elsődleges elvárások az autótól."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #136186 üzenetére
5 gangos geartronic-ot ne erőltesd... Manuálissal vedd inkább.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz runner 125 #136189 üzenetére
Igen, tisztában vagyok vele. A jelenlegi állás szerint a Civic a jobb választás, mivel a napi 2*30 perces autózásból kb. 20-25 perc a pálya, 5-10 perc országút, a többi meg falu/város. Utóbbi helyen meg kényelmesebb a kisebb tengelytáv, kisebb méret. Viszont komfortban -menetzaj, kényelem- gondolom azért még egy 12-13 éves Volvo (S60, S80, V70) is előrébb lenne, nem?
(#136190) Qru: Nem, nem akarok venni, egyelőre jó ez a Civic. Bár nem mondom, hogy nem cserélném, ha esetleg jelentősebb veszteség nélkül át tudnék ülni valami másba, de egyelőre még van izgalom az élet más területein is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #136191 üzenetére
Kényelmesebb, nem zörög, biztonságosabb, stb. Az S60/80 utazó autó a Kuvik meg egy rohangálós midsize kompakt.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136188 üzenetére
Ja smiley lemaradt, de erezted az ironiat ket jo auto mindketto, de a kuvik es a volver is mas kerdesre ad jo valaszt. Kuvikban tobb aracionslitas, amig csak foleg paroddal hasznaljatok. Ha mar megvan a civic es bevalt, ne csereld le. Tiz ev alatt sokat fejlodtek az autok nvh teren, igy nem hiszem, hogy sokkal rosszabb lenne a civic.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #136191 üzenetére
Nekem is az a bajom, hogy döntő többségében városban használom a kocsit, de mikor vidékre megyek, akkor kell a cuccnak a hely. Szóval nekem nincs mese, valami dízli kombi kell minimum Fóka méretben.
Csak épp nincs elérhető áron a piacon szép Fóka vagy automata Oktáv, mert ezeknél nagyobb kocsi luxus-túlzás lenne és nem tudnék megállni a városban. Egy V70-es, te jó ég, az már hajó, de persze szuper jó is lenne[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
Valaki 318D?
Egy jó ismerősömé csak beadta kereskedésbe nem akar vacakolni az eladással. Pályán volt használva leginkább tavaly leloptak róla a rendszamot ezért N-es. Új turboja van neki.
-