-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Viperator #135500 üzenetére
Nyitsd meg a konfiguratort es megtalalod:
Többletfelszereltség az Ambition-hoz képest:
Bőr kormánykerék (3-küllős)
16" könnyűfém keréktárcsák "Ilias"
Fűthető első ülések
Parkolóradar hátul
Magasságállítható első ülések gerinctámasszal -
Viperator
őstag
válasz footy #135502 üzenetére
Köszönöm, de nem újat veszek.
Lehet találni 2,5-2,8 millió Ft körül 2011.06 utáni gyártású Skoda Octavia 1.4 TSI vagy VW Golf 1.4 TSI kombit?
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
footy
addikt
-
Robi86
senior tag
Sziasztok!
Egy városi "szaladgálós" autóra van szükségem, és egy ismerősöm eladná nekem a Corsa C 1.2 Van-ját kis túlzással fillérekért, ráadásul így az előélete is ellenőrzött. Arra lennék kíváncsi, hogy mivel ez egy Van kiadás, névreírásnál emiatt lennének-e plusz költségek? -
máyköl
veterán
Tényleg 1,3-1,5m egy Golf5?
Kívülről mocskosul tetszik, szerintem baromi formás, gondoltam ránézek mennyibe mennek.. Szerintem vicc kategória.
Nem is túl fiatal, belülről is borzasztó unalmas...
Se multikormány, semmi. Legtöbbnél még a 4 el.ablak sincs meg.
Hát 1,5m -ból nem ezt várná az ember. -
őstag
Sziasztok!
Lehet, hogy nemsokára meglesz az első saját autóm. Eddig egy 2.0 dízel B Vectra Kombival jártam (101LE); viszont a kedvezőbb biztosítás miatt egy kis benzines lenne a jó első autónak. Felhasználás: heti 2*40 km országút, és hétköznapokon 15 km munkába, majd 15 km vissza. Ezt jellemzően egyedül, időnként ketten tennénk meg egy rendszeres utasommal, nagyon maximum 3 fő ülne az autóba, elég egy Corsa C, Megane méret is.
Autópályára nem mennék vele.
Néztem nagyon sok modellt, VW Polo-tól Renault Clio-ig, Opel Corsan, Honda Civic-en, Fiat Stilo-n át, a Fabia-t, Seat-okat sem kifelejtve. A cél egy olcsón fenntartható, viszonylag alacsony fogyasztású, megbízható autó lenne. Eleinte elzárkóztam az 1.4 alatti motorral szerelt autóktól (alulmotorizáltság, sokat megyek főutakon, kevés a város), viszont ezen megakadt a szemem.. Egy Fiat Bravo 1.2-es 82LE-s motorral milyen? 6,5-es fogyival ellennék, gondolom erre azért képes lesz..
Vagy erre a legjobb egy G Astra 1.4? Mindig ez az utolsó, amikor végiggondolom, hogy az lenne a legjobb.. Persze az 1.3-as öreg Swift után, de azt nem szeretnék.
Ár: minél kevesebb, annál jobb, 800 alatt jó lenne."... and I hope you have a great day!"
-
barnam_
nagyúr
válasz pető bá' #135524 üzenetére
Szia,
Ha eddig is dízellel jártál, miért nem maradsz annál? Persze ha a "sportos vezetés" híve vagy és ódzkodsz a dízel karakterisztikától, megértem.
Szerintem a kis benzines is tud fogyasztani, ha pörgetni kell, hogy menjen.
Én napi 22-22 km-t ingázok Budapesten belül, meg úgy havonta 4-500km országút. A fogyasztás megáll 7 liter körül, pedig 3 literes sor hat motor van benne (dízel természetesen).
-
tepenzed
őstag
Pesten hova érdemes menni, ahol iszonyat mennyiségű használt autóból lehet választani? Ha minden egyes helyre kiutazok a használtautókról, abból a benzinből már új autót veszek
-
vjpeti
csendes tag
válasz máyköl #135514 üzenetére
Az hogy nincs se multikormány, se 4 elektromos ablak nem ritkaság.
De Te, aki 1.5M-ért néz autót, nem hinném hogy megvetted volna bele új korában mondjuk 80-ért a multikormányt, 50-ért a hátsó el. ablakot, stb. És ezek még viszonylag olcsó extrák.Nem az autó hibája, hogy a vevőnek nincs pénze/nem akar többszázezres felárral venni egy autót, csak hogy legyen hátul is el. ablak, ahol lehet senki nem is ül soha, vagy legyen multikormány, mert nem birja kinyujtani 30centire a kezét.
És akkor hol vannak még a drága extrák, amik nem mellesleg a biztonságot szolgálják: ESP? Xenon? Új korukban ezek ketten majdnem 500-ba kerültek...
Egyébként meg nézz Highline/GTI kivitelt vagy értelmes (értsd nem 1.4 1.6) motorral keress autót, és máris sokkal felszereltebbeket találsz.
-
veterán
válasz Tsebacsi #135529 üzenetére
Ha csak a széles választékot nézzük, akkor 100%-ban igazad van (Fehér út, Nagykőrösi út). Viszont ha egy hirdetésben ezek a címek szerepelnek, én azonnal továbblapozok. Gettó neppertelepek.
@HookR: 2.0 TDI nem jó? 1.4 TSI egy Golfot, Octaviát jól visz, Passatban még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz pető bá' #135524 üzenetére
G astra szvsz.
Tegnap beszeltem pont errol a szerelommel, azt mondja ha olcso fenntartas a cel,olcso alkatresz ,költséghatékonyság akkor minnél kommerszebb autot kell venni amibol minnel tobb van.. Es ebbol kell venni egy megkimelt szervizkonyves darabot..
En igy jutottam arra h akarmennyire nem bejovos de lehet g astra 1.4-1.6 lesz vagy foka I ... Nem egy erőbajnok de jobb mint a semmi
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
HookR
addikt
válasz focvis #135532 üzenetére
Vezetési élmény szempontjából nincs ellene kifogásom, csak a felhasználási profil miatt nem lenne bölcs választás .
Döntően rövid városi utak a jellemzőek. A csendes, kényelmes, nagy utas- és csomagterű utazóautó karakter meg csak ritkábban lenne kihasználva, de ez utóbbi a fő választási szempont. Jelenleg ott tartok, hogy B7 Passat, vagy Hyundai I40W. Nagy bánatomra előbbihez nem igazán van normális benzines hajtáslánc, utóbbit meg még nem volt alkalmam vezetni, de pillanatnyilag esélyes, hogy végül egy szívó benzines I40W lesz a befutó. Csak abból nem elég, hogy szűk a választék, a kívánatos felszereltségű meg azon belül is ritka, mint a fehér holló.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
footy
addikt
válasz Viperator #135536 üzenetére
Csak egy csere (megfelelő minőségű lánc) szükséges...
Ezt ugy irod mintha az ingyen lenne
Van ott meg kokszosodas is a lancproblema melle.
Nem mondom hogy az osszes TSI szar, mert egy 3. generaciost meg mernek venni. Viszont egy hasznalt 1-2gen TSI legalabb akkora szopo tud lenni mint egy hasznalt CR diesel.(#135537) HookR
Esetleg Avensis? Az I40-et leginkább 1.6 szívóval látni, az pedig nagyon harmatos benne
Vagy Mondeo?[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #135539 üzenetére
ami meg van körbe járta az egyenlítőt négyszer
~160e km az egy modern autónak nem sok -
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #135539 üzenetére
Hidd el, hogy van.
-
HookR
addikt
válasz footy #135538 üzenetére
Szempont lenne az igényesebb benyomást keltő belsőtér (a költségvetési keretbe csak a korábbiak férnének bele), ami Avensisnél kissé lehangoló és szellőzőt se nagyon látok a hátsó utasoknak. Bár igaz, hogy nyugis utazóautót keresek, valahogy mégis az a benyomásom, hogy nem vagyok elég 'érett' hozzá . Viszont ahogy nézem, a második ráncfelvarrás után már végre a belsőt is modernizálták, az már egész rendben van (csak még túlságosan új és így drága).
Jelenleg is szívó benzinest vezetek, ráadásul a 136 lovas I40W-énél rosszabb tömeg/le aránnyal, így ez akár elfogadható kompromisszum is lehet, de erről még meg kell győződnöm egy próba keretében. Hajlanék a 2.0l-es szívó benzinesre, de az csak ritkán bukkan fel és az is ki-kilóg a költségvetésből.
Mondeó kombiból a kisebbik dízelt volt alkalmam vezetni, bár precíz, pontos a futóműve, én inkább kényelmesebbre hangoltat keresek, és a szél és gördülési zaj is meglepően tolakodó volt már 130 km/ó körül. Lehet csak a gumi volt a ludas, de a mérsékelt szélzajjal terhelt, csendes utastér is sarkalatos szempont. Ráadásul a 2.0l-es szívó benzinest 5 sebességes váltóval adják, és itt is 6-os lenne az elvárás részemről. Mindenesetre kap még egy esélyt, megpróbálok majd egy szívó benzinest is tesztelni, de az eddigiek alapján nem vagyok bizakodó.[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐