-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #135704 üzenetére
Klímás, igen. Egyedül az állófűtés meg a tempomat hiányzik nekem.
A patika állapot szerintem tág fogalom, olyan tökéletes sosem lesz, mint 1993-ban újkorában.
De a küszöböket leszámítva nincs vele gond.Spritmonitoron írom a dolgokat, eddig összesen 1095674 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #135691 üzenetére
Pontosan, a felsoroltak nagy része bármilyen más autóra igaz lenne. Nyilván első autó vásárlás (előtte is volt már autóm, de ezt vásároltam először), a következőnél már jobban figyelni fogok, pl. elsőre jelentéktelen meghúzás és horpadás miatt nem illeszkedett rendesen az ajtó alja és elkezdett korrodálni. Nyilván megcsináltattam, nem szívesen járok rohadó autóval Ha meg már ott volt az autó, akkor alváz + üregvédelem is dukált, de ez se volt kötelező. Futóművet is jobban meg kellett volna néznem, el kellett volna vinnem hosszabb próbakörre. Most aki meg a gumin, meg a vezérlésen, folyadék cseréken spórol, az meg is érdemli Nem azt mondom, persze, ha nem veszek alufelnit, akkor kisebb gumi is kell, spóroltam volna kb ~80k-t. Olajból meg szűrőkből is van aki olcsóbbat rak és 15-ből lerendezi a cserét. Nekem csak 12 az olaj.
-
-
GabN73
addikt
válasz barnam_ #135680 üzenetére
Nem szeretnél róla blogot vezetni?
3ezres TD és a sima D is érdekelne, főleg napi használatra, kíváncsi vagyok mit érdemes cserélni rajtuk / milyen rendszerességgel.Nagy a szerelem, első (saját) kocsinak tuti 124-est veszek idővel (sajnos 1-2 év még benne van). Az se baj ha öregebb, úgy is OT-ra menne idővel
-
g4bb3r
tag
válasz molnarpeter #135603 üzenetére
Hali.
Nekem is kattog a klíma.. amikor kikapcsolom kattog egy párat , menet közben nem. Nagyjából hasonló autónk van (Neked Golf4 nekem Seat Toledo 2002-es elég sokminden ugyanaz az alkatrész, gyanitom).Átküldenéd a linket ill az alkatrész cikkszámát?
-
barnam_
nagyúr
válasz GabN73 #135709 üzenetére
Nem is rossz ötlet a blog, de attól félek unalmas lenne szerelés szempontjából
Ha érdekelnek tapasztalatok, érdemes itt és itt olvasgatni.
Nekem is első autó. Mindenki próbált lebeszélni, hogy miért nem veszek kisebbet... de hát vezetni tanulni is Superb volt az alany, hozzá vagyok szokva a nagy autóhoz. Igaz, hogy a hátrafelé párhuzamos parkolás nem a kedvencem
Amit érdemes cserélni, az ugyanaz mint a többi autón, amit kell, az meg gondolom szerencse függvénye is.
A kopó alkatrészek elég tartósak, pl. kerékcsapágy csere 3-400e kilométerenként kell. -
Sly189
senior tag
Sziasztok,
kinéztem a közelben egy Volvo V60 D3 2.0d Ocean Race Geartronic autót, ki is próbáltam, nagyon rendben van.Annyi a bökkenő hogy van benne km bőven, 340 000. Egy tulaj volt, nagy cégnél dolgozik ezt a km csak pályán lehet beletenni szerintem. A váltások nagyon finomak voltak, motor szépen duruzsolt. A váltó és a motor milyen ebben? Tudni róla valami bővebbet? Érdemes ilyen kategoriás autóból nagyobb km -t futott leinfozható példányokat nézni?
-
Sly189
senior tag
válasz MunezXBK #135719 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok. Mire ez eladásra kerülne nálam, addigra már javában dúlni fog az elektromos autó ( vagy nem : )
Jelenlegi Renault Megane 1.5 dCi vel is kihúztam 3,5 évet, és imádom! Csak hát beleültem a bőrös automata váltós autóba... és ennyi kellett. Ezekben ZF szállítja a váltót? Motor azt jól tudom hogy HDi Peugeot?
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #135721 üzenetére
Ez nem PSA, csak az első generációs új S60-akban volt PSA-tól származó 2000-es diesel.
Ebben a saját Volvo fejlesztésű, D5204T2 kódszámú, 5 hengeres 2 literes diesel van. Tulajdonképpen ez is D5, sok mindenben megegyezik az előd 2.4-es motorral, egyik fő különbség, h itt kisebb a löket, ezért csak a 2.0 liter.
De jó konstrukció egyébként ez is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sly189
senior tag
válasz runner 125 #135722 üzenetére
És a váltó az milyen benne? Arról tudsz valami bővebbet?
-
g4bb3r
tag
válasz molnarpeter #135717 üzenetére
Hm... már mióta megvan a kocsi hallom a kattogást de diag ilyet sose írt ki. Na ránézek újra . Köszi
-
TaaT
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz Sly189 #135724 üzenetére
Leírások alapján, ugyanaz a kódnevű 6 gangos Geartroic (Aisin TF-80SC) van benne, mint az elődmodell (S60, V70) utolsó példányaiban. Már egy megbízhatóbb, jobb automata, mint az 5 sebességes előd. Kérdés, h a megtett 340k km alatt vajon hányszor cseréltek benne olajat. Van egy tippem - egyszer sem.
..én fenntartásokkal kezelem az automata váltókat, inkább a kézi híve vagyok, főleg (sokat futott) használtautó esetében. Ettől persze lehet elmegy még 2-300k-t hiba nélkül, mindenesetre az biztos h a hiba kockázata egy ilyen váltónál nagyobb, mint a kézinél."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sly189
senior tag
válasz runner 125 #135727 üzenetére
Holnap elmegyek bevizsgáltatom a Volvo szervízben, megnézem mit csináltak rajta, mert a szervízkönyvben 310 000 az utolsó bejegyzés, és csak munkalap szám van. Érdekelne hogy volt e váltóban olaj meg szűrő csere.
-
TaaT
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #135722 üzenetére
Úgy rémlett itt még psa volt a motor, de akkor tévedtem köszi az infót.
-
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135739 üzenetére
Állíts be hirdetésfigyelőt ha-hun, ezek tegnapiak:
E220 - benzin gázos, képek alapján elég szép
300D - sokat futott, de szép kívül belül. Ha az az 530e valós, akkor még kb. ennyi benne lehet a motorban. A kormány bőrözése szakadt, azt lehet javítani. De a króm keretes műszeregység nagyon nem való bele
E250 - ez nagyon olcsó, de egy próbát megér, lehet jó állapotban van
E200 - ez így feketében sötétített ablakokkal nagyon vagány
250D - ezt is megnézném, de nincs légzsák, meg valószínűleg klíma sem -
őstag
válasz pető bá' #135621 üzenetére
A környéken láttam egy Mazda 2-t, naponta megyek el mellette, és eladó. 1.4-es, 68LE-s, dízel, 230k-t futott. Számoltam rá biztosítást, egyszerűen nem értem, miért 58 ezer, mikor egy 115 lovas 1.5-ös Civic-re 52, de mindegy.
Kell valamit tudni erről a modellről-motorról? A célnak tulajdonképpen megfelel, tesztek szerint meglepően tágas a kategórián belül, a konkrét példányt 700k-ért árulják."... and I hope you have a great day!"
-
m3tr0
senior tag
válasz pető bá' #135747 üzenetére
Valószínű azért mert a Mazda fiatalabb,bár nem írtad a Civic mennyi idős,de ha a 114 lovas 1.5 akkor az 6gen...ami nem mai gyerek.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135746 üzenetére
Azt nem mondanám, hogy bátran előzgetek, mert óvatos vagyok (novemberi a jogsim)
Szerintem a 2.5-ös is elég 90 lóval, a 20 szelepesnek meg 113 van, az pont annyi mint a 3000 12 szelepesnek.
A 250D Debrecenben egész szépnek tűnik. (csak ugye nuku légzsák, az azt hiszem 92 vagy 93-tól volt alapfelszereltség).szerk.: nekem a 3 literes motor inkább a nagy nyomaték + alacsony fordulat miatt szimpatikus. Meg aztán a 6 henger az igazi
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Tanks - MMO
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Hollow Knight
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W