- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
kicsivel magasabb es nehezebb esmeros okavia1ben alalta mg almai hejje /mas kerdes hogy hatra csak gyerket lehe bepakolni /
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
Úf, ezek komoly adottságok.
Twingo első ülések nélkül?
Egyébként a Vito szerintem teljesen felejtős, én csak rosszat hallottam, olvastam róluk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Melack
veterán
Nubira 2 (2003ig gyártott) pl neked is jó lehet. Én 194cm/125kg párossal könnyen elfértem benne, és mögém is elfért még egy csontsovány ember, lábakkal. 500.000 FT alatt már szép példányok vannak. A Nubira 3 pl most 700.000 Ft körül fut, vagy feljebb.
Octavia 1 szintén nyerő lehet.
(Csak ne járjon úgy, mint az Alcad )[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
!Overdose!
őstag
Várj! Pontosan milyen Mercire gondoltál? Feltételezem W124 230E. Az elképzelhető, hogy pont ezzel a motorral nincs 400k felett, bár kötve hiszem, de kicsit is korrekt Merci nincs 300k-ért ez biztos. Se W124, se W123, se semmilyen. Persze tele van a HAHU 300k alatti irányáron hirdetett Mergákkal, de 99%-uk arra sem érdemes, hogy elmenj megnézni őket. Tapasztalatból mondom.
Persze, ha van pontos kiszemelt, akkor dobj egy linket akár ide, akár a Merci topikba vagy akár csak privátba.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
BigBlackDog
veterán
válasz MurdR #135656 üzenetére
Én néznék esetleg valami Avensist (ha facelift utánit ki tudsz fogni, az előnyös) 1.8-as -vagy nagyobb- motorral.
Vagy talán még próbálkoznék Mondeoval, de csakis benzines erőforrással.
Opelből esetleg B Vectra jöhetne szóba ebben az ársávban, de méretre nem tudom, hogy mennyire férsz benne el. C Omegák mellett eddig nem éppen az alacsony fenntartást hozták fel első érvként, emiatt azt kiejteném.
Vagy, ha dízel is játszik, egy jól megválogatott 1.9 (PD)TDI Passat? Mondjuk utóbbit normális állapotban ennyiért szerintem nem nagyon lehet már kifogni.
De első körben kipróbálnék egy Focust, egy G Astrát, egy Corollát is, hátha valamelyik mégiscsak megfelel méretre is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz MurdR #135656 üzenetére
Minden használat autó lutri
Nem tűnik rossznak egyébként, de 25 éves autó, bármikor bármi megmurdálhat rajta. Egy eredeti gumialkatrész már eléggé az élettartama vége felé közeledik és gondolom van még benne pár ilyen. Ha zsebben van az egy mihály, akkor be lehet vállalni egy felmérés után. Meg kell nézni, hogy mennyire rohad. Ha nem vészes, rászámolni a javítást, alkudni keményen és elhozni De ez akkor is egy 25 éves autó lesz, ennek megfelelő (-rozsda) ütközésbiztonsággal és aktív/passzív biztonsági felszerelésekkel. Hobbiautónak bevállalnám, de ha "dinnyés autó" kell, akkor egy 2001-2003 közötti avensist vagy 97 utáni passatot keresnék. -
rbalint88
addikt
válasz MurdR #135662 üzenetére
hát nem vagy kicsi az tuti.
pár találat, ami méretben megfelelhet:
[link] nem egy csajozós autó, de terpeszkedni lehet benne, kutya és csomagok is elférnek.
[link] W124, kocka motor.
[link] nekem ez lenne a titkos tippem
[link] merjünk nagyot álmodni, avagy a más cerkájával verjük a csalánt tipikus esete. de annyira széééép...! szóval ha bele kel nyúlni és el tudsz rántani hirtelen 500eret, akkor bele lehet ugrani. ha csak 300ezret, akkor 735i-t kell keresni, az sorhatos. V8 szép meg jó, de bajosabb (730i, 740i, 750i)
[link] it a leírásban kb látszik, hogy mivel jár egy ilyesmi autó fenntartása. nem olcsó, az biztos.[ Szerkesztve ]
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz MurdR #135662 üzenetére
Kispók, első ülések ki, hátulról meg elnavigálod szépen
Ismerősnek B Omega-ja volt kombi kivitelben 2.5 literes sorhat dízellel, Problémájuk nem volt vele .. a rozsdán túl. Azért az is hozzátartozik a nem volt gondjuk vele részhez, hogy ez 10 évvel ezelőtt volt, azóta nem tudom melyik szín dominálhat az autón, rozsdabarna, vagy a fehér
-- end of transmission --
-
Tom5
addikt
válasz MurdR #135665 üzenetére
Kb ilyen méretekkel rendelkezem én is. 4 évig ingáztam Skoda feliciával napi 100 kilómétereket. (heti 650)
Most egy Renault megane 1Ph2 1,4 16V-el tolom ugyanezt. (klíma + nem rohad és a 95 Ló a feliciához képest bivalyerős ) ööö izé nem tudom ezt miért irtam le, csak úgy. -
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135662 üzenetére
BMW-hez nem értek, így arról nem nyilatkoznék
Idézném Csikós Zsolt szavait: "nagyjából örök szabály, hogy ami Merci ára 1000 liter benzin körüli szintre megy le, azt már nem szabad megvenni - igaz volt ez a 115-ösre, a 123-asra, a 124-esre, most lassan már a 210-esre is..."
Illetve: "egymillió alatt csak az egymilliót futott autók vannak, rájuk se szabad nézni."
Egy másik nálam tapasztaltabb ismerősöm véleménye, hogy a benzinesek megkíméltebbek, mert mivel többet fogyasztanak, kevesebbet is használták őket.
Havi 600km esetén a benzines sem vészes, a 2.0 - 2.2-es motort manuális váltóval szerintem ki lehet hozni 10L-ből. Én manuális, szívó 250 - 300-as dízelt keresnék, előbbi 90/113 lovas, utóbbi 113/136 lóval gazdálkodik (facelift előtti 2 szelep/henger, facelift utáni 4 szelep/henger). A motor láncos, így az örök életű, ha a karosszéria nem rohad, csak a kötelezőket kell elvégezni: olajcsere + szűrő csere, üzemanyagszűrő, légszűrő.Elmentettem egy korábbi keresésemet, nézd meg. Merci 85-95-ig, dízel >2400 cm3, max 900.000, évjárat szerint csökkenő.
Szerintem ha egy 900-as autót lealkudsz 850-re, a maradék 150-be belefér az átírás meg az olaj+szűrő csere. Tehát legyen jó állapotban, és akkor nem kell meglepetésektől tartani. A végén lesz egy keveset fogyasztó kényelmes kocsid, ami 1 millió km-t elmegy (mínusz amit már elketyegett...)
szerk.: még annyit, hogy ha benzinesre pályáznál, próbálj meg minél többet alkudni, úgyse fogja soha eladni drágán, ha nem tökéletesen restaurált.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135676 üzenetére
Szép ez a bálna, kicsit talán túl szép is
Én megnézném a helyedben, lehet hogy jó vétel. Azért egy friss vizsgát legalább ki kéne alkudni.
Persze erre ha kell, sokkal többet lehet költeni, mint egy szívó W124-re. A tuti egy 12 szelepes 3000-es turbós lenne, de azt csak automatával gyártották, és már valószínű széthajtották az összeset Nagyobb a nyomatéka mint a 6 hengeres szívó benzinnek, viszont kevesebbet fogyaszt.(#135677) focvis: nekem is W124 300D van, most járok óra szerint 382e-nél (vissza tudtam követni nagyjából 2011-ig, akkor volt benne 200e körül), imádom Én 1millió ft körül tartok, de ebben benne van kb. 175 ezer ft üzemanyag. Vezetek minden tankolást, kiadást.
-
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135739 üzenetére
Állíts be hirdetésfigyelőt ha-hun, ezek tegnapiak:
E220 - benzin gázos, képek alapján elég szép
300D - sokat futott, de szép kívül belül. Ha az az 530e valós, akkor még kb. ennyi benne lehet a motorban. A kormány bőrözése szakadt, azt lehet javítani. De a króm keretes műszeregység nagyon nem való bele
E250 - ez nagyon olcsó, de egy próbát megér, lehet jó állapotban van
E200 - ez így feketében sötétített ablakokkal nagyon vagány
250D - ezt is megnézném, de nincs légzsák, meg valószínűleg klíma sem -
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135746 üzenetére
Azt nem mondanám, hogy bátran előzgetek, mert óvatos vagyok (novemberi a jogsim)
Szerintem a 2.5-ös is elég 90 lóval, a 20 szelepesnek meg 113 van, az pont annyi mint a 3000 12 szelepesnek.
A 250D Debrecenben egész szépnek tűnik. (csak ugye nuku légzsák, az azt hiszem 92 vagy 93-tól volt alapfelszereltség).szerk.: nekem a 3 literes motor inkább a nagy nyomaték + alacsony fordulat miatt szimpatikus. Meg aztán a 6 henger az igazi
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz MurdR #135746 üzenetére
A sima 200d egy 1.3as Suzuki gyorsulásával van megáldva kb, főleg ha automata.
A többszelepes 2.5 kézivel kifejezetten jó, (bár ezt a mersze e vele előzni dolgot sose értettem.)
Az igazi természetesen a 300TD.Vezetési stílustól függ az egész, a turbóst más lesz vezetni mint a szívót. Vagy hogy lendületből megtudod e oldalni legtöbbször, vagy csak
visszakettőpadló"erőből" előzöl az se mindegy. -
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135760 üzenetére
Ha jól emlékszem ez is fenn van már egy ideje, de talán akkor még nem 650 volt. Ez elég jó ár, ha pedig valóban tökéletes, miért csak ennyi? Na meg miért felesleges? Nyilván elfogult vagyok, de szerintem egy jó W124-es jobb, mint bármelyik újabb műanyag autó...
Mindenesetre el kell menni megnézni, lehet hogy tényleg jó vétel
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs