-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MurdR
veterán
válasz SzlobiG #135653 üzenetére
BigBlackDog: Nagy autóra lenne szükségem. Kb 1MFt lenne rá cakkpakk, de ebben benne kell lennie az átírásnak, és az első szervíznek is, meg marad még tartalék ha valami befosik.
Tanácstalan vagyok, mert értelmes választ sehol sem kapok, csak a lerázás megy.
Azt szeretném, ha valaki megmondaná, hogy BMW-ből -EZ, Fordból EZ, VWből EZ, Opelből pedig EZt tudod venni.
És tényleg nagy autó kell, mert jelenleg egy Thalian tanulok vezetni, és másfél óra vezetés után konkrétan kimászok az autóból. Az oszlop nyomja a vállamat, jobb oldalt nem látom az útszéli táblákat rendesen mert nagyon magasan van a fejem, görnyedve kell vezetnem, nem tudok benne hátradfordulni...Tehát nem egyszerű..
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
BigBlackDog
veterán
válasz MurdR #135656 üzenetére
Én néznék esetleg valami Avensist (ha facelift utánit ki tudsz fogni, az előnyös) 1.8-as -vagy nagyobb- motorral.
Vagy talán még próbálkoznék Mondeoval, de csakis benzines erőforrással.
Opelből esetleg B Vectra jöhetne szóba ebben az ársávban, de méretre nem tudom, hogy mennyire férsz benne el. C Omegák mellett eddig nem éppen az alacsony fenntartást hozták fel első érvként, emiatt azt kiejteném.
Vagy, ha dízel is játszik, egy jól megválogatott 1.9 (PD)TDI Passat? Mondjuk utóbbit normális állapotban ennyiért szerintem nem nagyon lehet már kifogni.
De első körben kipróbálnék egy Focust, egy G Astrát, egy Corollát is, hátha valamelyik mégiscsak megfelel méretre is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz MurdR #135656 üzenetére
Minden használat autó lutri
Nem tűnik rossznak egyébként, de 25 éves autó, bármikor bármi megmurdálhat rajta. Egy eredeti gumialkatrész már eléggé az élettartama vége felé közeledik és gondolom van még benne pár ilyen. Ha zsebben van az egy mihály, akkor be lehet vállalni egy felmérés után. Meg kell nézni, hogy mennyire rohad. Ha nem vészes, rászámolni a javítást, alkudni keményen és elhozni De ez akkor is egy 25 éves autó lesz, ennek megfelelő (-rozsda) ütközésbiztonsággal és aktív/passzív biztonsági felszerelésekkel. Hobbiautónak bevállalnám, de ha "dinnyés autó" kell, akkor egy 2001-2003 közötti avensist vagy 97 utáni passatot keresnék. -
MurdR
veterán
válasz SzlobiG #135658 üzenetére
Két autó volt, amit ha gyerekkoromban megláttam, leesett az állam. Az egyik a W124, a másik az 520i. Természetesen tisztában vagyok vele hogy nem egy Swiftről beszélünk, lapátolni kell bele a pénzt ha úgy adódik.
W124-est nem vetettem el még teljesen, csak gondoltam kipuhatolom, hogy BMW fronton mik a lehetőségek.
Viszont tudom, hogy nem kisgyerek vagyok már, éppen ezért kinéztem a Mondeot is, hátha alapon. Abból az MK3 megdobogtatta a szívemet, viszont ha millióból nem úszom meg, akkor egy jól felszerelt MK2be is szívesen beletenném a seggemet.
Opel Fronterat nézegettem még, de az inkább 1M plussz zsebbe maradjon 500, az most picit sok.
A Passatoktól sem zárkózom el, de azokat nem nézegettem még.
Jó lenne ha segítenétek, mert ha ebben az állapotomban bemegyek egy autókereskedésbe, akkor képes vagyok elhozni az első autót ami megtetszik, eléggé tudatlan vagyok.
Ja és még egy kérdés: Xsara Picasso? Szép nagy disznó az is.
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
MurdR
veterán
válasz rbalint88 #135661 üzenetére
Pest mellett (Szszmiklóson) vettünk házat, és itt botrány a tömegközlekedés. A főbb részeken rendben van, de mi a szélén lakunk, itt halál. Mikrobuszos helyi járat, stb. Na nem.
Legtöbbet munkábajárásra használnám. Az havi szinten kb. 600km. Mellette bevásárlás, ha barátnőm későn ér haza akkor kimenni elé a hévhez, állatorvos, bevásárlás, napi teendők. Néha napján pecázás, de erre igazából egy swift is elég lenne. Ősökhöz lejárni, olyankor kutyuskámnak sem ártana elférnie (50kg) stb. Nem a szomszédnak- spanoknak-csitriknek veszek kocsit, hanem magamnak, de ha már veszek, akkor ne fanyarogva üljek bele.
Azt sem lehet mondani, hogy nem két lábbal járok a földön, mert huszonéves autókat nézegetek.
Nagyra nőttem. Nem, nem képzelted el, nagyon nagyra. Tehát közel 2m, és jóval 150 felett.
Javarészt emiatt vagyok bajban autóvásárlás miatt. Ha nem lennék ekkora akkor sógortól már venném is a 3 ajtós corsát és csókolom. De így nehézkes. És kövezzetek meg, de az Opel Astra kényelmetlen, a Focus kényelmetlen,Avensis kényelmetlen. Mondeo kicsit más kialakítású és valamivek nagyobb, na abban már elférek, 520i kényelmes, 124 kényelmes.
Jahh, éves futást 12000km-re saccolom.
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
rbalint88
addikt
válasz MurdR #135662 üzenetére
hát nem vagy kicsi az tuti.
pár találat, ami méretben megfelelhet:
[link] nem egy csajozós autó, de terpeszkedni lehet benne, kutya és csomagok is elférnek.
[link] W124, kocka motor.
[link] nekem ez lenne a titkos tippem
[link] merjünk nagyot álmodni, avagy a más cerkájával verjük a csalánt tipikus esete. de annyira széééép...! szóval ha bele kel nyúlni és el tudsz rántani hirtelen 500eret, akkor bele lehet ugrani. ha csak 300ezret, akkor 735i-t kell keresni, az sorhatos. V8 szép meg jó, de bajosabb (730i, 740i, 750i)
[link] it a leírásban kb látszik, hogy mivel jár egy ilyesmi autó fenntartása. nem olcsó, az biztos.[ Szerkesztve ]
-
-
MurdR
veterán
válasz rbalint88 #135663 üzenetére
1. Dodge Caravan: 3800ccm Benzin. Fogyasztás: 19L. Köszi, én is szeretlek.
2. W124 - Ebből nem 2500-3000-es szívódízelt kell inkább keresni?
Nem tűnik túl olcsónak 400-ért? Ez tetszene amúgy.
3. Omega 3200 Benzin - Jó lenne a gép, de fogyasztás: 17L
4. A 740i-vel is az a baj, hogy megeszi a 20-at. Azért gondoltam az 520i-t, mert az még kezdő vezetővel is megáll szerintem max 10-11 környékén. Akkor már nem inkább egy 520i?Esetleg ezekből valami kisebb motoros verzió, amihez mondjuk nem kell egy MOL kút?
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #135664 üzenetére
Meriva nem nagy, Zafira böszme kényelmetlen.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz MurdR #135662 üzenetére
Kispók, első ülések ki, hátulról meg elnavigálod szépen
Ismerősnek B Omega-ja volt kombi kivitelben 2.5 literes sorhat dízellel, Problémájuk nem volt vele .. a rozsdán túl. Azért az is hozzátartozik a nem volt gondjuk vele részhez, hogy ez 10 évvel ezelőtt volt, azóta nem tudom melyik szín dominálhat az autón, rozsdabarna, vagy a fehér
-- end of transmission --
-
Tom5
addikt
válasz MurdR #135665 üzenetére
Kb ilyen méretekkel rendelkezem én is. 4 évig ingáztam Skoda feliciával napi 100 kilómétereket. (heti 650)
Most egy Renault megane 1Ph2 1,4 16V-el tolom ugyanezt. (klíma + nem rohad és a 95 Ló a feliciához képest bivalyerős ) ööö izé nem tudom ezt miért irtam le, csak úgy. -
temu
újonc
Sziasztok!
500ezer körül mi lehet jobb vétel, egy Vectra B, vagy egy Ford Focus? (esetleg más, hasonló méretekben?) Heti 2-3-4 nap munkába járás(Budapesten belül), évente pár hosszabb út, és 2-3 heti rendszerességgel olyan 100km-es etapok lennének vele a cél. Első autó lenne, pár évig jó lenne, ha megbízhatóan működne, normális éves karbantartással, kisebb javításokkal. 1.6-1.8 motor lenne a cél, benzines.
A Vectra személy szerint jobban tetszik kinézetre és belsőre, de azért szeretnék ésszerű keretek között maradni.Ez pl rendben lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_1.6_16v_gl_plus-10156278Köszi!
-
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135662 üzenetére
BMW-hez nem értek, így arról nem nyilatkoznék
Idézném Csikós Zsolt szavait: "nagyjából örök szabály, hogy ami Merci ára 1000 liter benzin körüli szintre megy le, azt már nem szabad megvenni - igaz volt ez a 115-ösre, a 123-asra, a 124-esre, most lassan már a 210-esre is..."
Illetve: "egymillió alatt csak az egymilliót futott autók vannak, rájuk se szabad nézni."
Egy másik nálam tapasztaltabb ismerősöm véleménye, hogy a benzinesek megkíméltebbek, mert mivel többet fogyasztanak, kevesebbet is használták őket.
Havi 600km esetén a benzines sem vészes, a 2.0 - 2.2-es motort manuális váltóval szerintem ki lehet hozni 10L-ből. Én manuális, szívó 250 - 300-as dízelt keresnék, előbbi 90/113 lovas, utóbbi 113/136 lóval gazdálkodik (facelift előtti 2 szelep/henger, facelift utáni 4 szelep/henger). A motor láncos, így az örök életű, ha a karosszéria nem rohad, csak a kötelezőket kell elvégezni: olajcsere + szűrő csere, üzemanyagszűrő, légszűrő.Elmentettem egy korábbi keresésemet, nézd meg. Merci 85-95-ig, dízel >2400 cm3, max 900.000, évjárat szerint csökkenő.
Szerintem ha egy 900-as autót lealkudsz 850-re, a maradék 150-be belefér az átírás meg az olaj+szűrő csere. Tehát legyen jó állapotban, és akkor nem kell meglepetésektől tartani. A végén lesz egy keveset fogyasztó kényelmes kocsid, ami 1 millió km-t elmegy (mínusz amit már elketyegett...)
szerk.: még annyit, hogy ha benzinesre pályáznál, próbálj meg minél többet alkudni, úgyse fogja soha eladni drágán, ha nem tökéletesen restaurált.
[ Szerkesztve ]
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #135674 üzenetére
Neheheeeeee
Már előre érzem hogy nem megfontolásból fogok autót venni, hanem felszállok az első szopórollerre amit meglátok
Jajjistenem annyira gyönyörű...
Mekkora király lennék....
Átnézem őket, köszi!
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
veterán
válasz barnam_ #135674 üzenetére
A baráti társaságban van 2 db "nagydízel" W124, 300 ezer körüli valós futással. 3-4 évvel ezelőtti vásárlások, apróságokat kellett igazítani rajtuk - mindkettő autó 2 millió Ft feletti összegben van a gazdájának, a pontos összeget maguknak sem vallják be. Patika gépek.
-
MurdR
veterán
válasz BigBlackDog #135678 üzenetére
Vagy szólok a szomszédnak, hogy a Suzukival vontasson ki a Tesco parkolóba, ott bekapcsolom a rádiót, és elüldögélek benne pár órát, hogy meglegyen a like a boss érzés.
Viccet félretéve, nagyon húz a szívem a Mercedes felé.
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
válasz MurdR #135676 üzenetére
Szép ez a bálna, kicsit talán túl szép is
Én megnézném a helyedben, lehet hogy jó vétel. Azért egy friss vizsgát legalább ki kéne alkudni.
Persze erre ha kell, sokkal többet lehet költeni, mint egy szívó W124-re. A tuti egy 12 szelepes 3000-es turbós lenne, de azt csak automatával gyártották, és már valószínű széthajtották az összeset Nagyobb a nyomatéka mint a 6 hengeres szívó benzinnek, viszont kevesebbet fogyaszt.(#135677) focvis: nekem is W124 300D van, most járok óra szerint 382e-nél (vissza tudtam követni nagyjából 2011-ig, akkor volt benne 200e körül), imádom Én 1millió ft körül tartok, de ebben benne van kb. 175 ezer ft üzemanyag. Vezetek minden tankolást, kiadást.
-
smiti
addikt
válasz smiti #135642 üzenetére
Lehet nem igazán jól tettem fel a kérdést, vagy csak átsiklottatok felette.
Ezért szerintetek érdemes lenne felmennem ~ 130km-t? Fekete Sedan vagy Lila kombi
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Azert ehhez a ki mennyit koltre tegyük hozzá,hogy nagyban függ attól, hogy kinek mik az igényei.
A szerelő engem már kirohog, amikor jövök a problémáimmal, ami másnak fel sem tűnik. -
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #135682 üzenetére
De azt tedd hozzá, h ebbe hifi, horpadásjavítás, korróziójavítás, lámpacsere (és még ki tudja mi ) is benne van...
Váratlan hiba ebből mennyi volt?Ha így nézem, nekem kb. 20.000ft-ot vitt el a HR-V 2 év alatt, abból is 10k a 4 új gyertyakábel volt, amit a nyest elárgott, műszaki hibát tekintve a bontott lambdaszonda volt egy 10-es.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #135685 üzenetére
Váratlan hibám a lamdba szonda, de azt még nem volt lelki erőm orvosolni.
- full futómű felújítás, 4 gátló, rugók, stabpálca, stabszilent, munkadíj, utána kerékcsapágy, tőcsavar, 2x futómű állítás volt 200k
- ajtó alján kis korrózió, egy meghúzás, egy kis horpadás, üregvédelem, alvázvédelem 170k
- vezérlés csere 80k (gyári és jó minőségü cuccok)
- nyári kerék szett (felni + gumi), csavarok, kp. gyűrű, 130k
- téli gumi szett 55k
- szélvédő csere repedés miatt 30k
- 3 olajcsere, 3x30k kb
- váltóolaj, fékfolyadék, hátsó fékpofa, hűtővíz, gyertyák, üzemanyag szűrő olyan 50k összeadva~800k+
Biztosítás, benzin, izzók, hifi meg még ugye benne sincs