-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Kornel #135549 üzenetére
Mindig minden eladó Ha hozod ezt magaddal, akkor csütörtökön viszem a törzskönyvet és leboltoljuk.
@HookR: folyamatosan javítják, már ciki a dolog a VW-nek. Ennyiért más márkánál vezérműszíj készletet kapsz, ez meg tartalmazza az eddig 100+-ért kínált vezérlésállító kereket is.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz barnam_ #135525 üzenetére
a leírt felhasználás csak az év egyik felére igaz, a másik felében a heti 2*40 km és némi városozás van, 15k km-nél több nem megy bele. Plusz a dízelekre aránytalanul sok az éves biztosítás, hasonló benzines teljesítményhez képest. A Vectrába lassan egy év alatt olyan 9 ezer km ment bele, átlag 6,03-as fogyasztással. Ha ennél kicsit több lesz a kis benzines, az nem gond.
#135526 gzbotii
igen, ezek a legáltalánosabb elképzeléseim nekem is, de nagyon ki kellene fogni belőlük egy jó példányt.. Corsából 1.2-t nem vennék, ilyet vezettem, inkább 1.4.. Focus annyira nem tetszik belülről, de ha van egy jó darab, akkor elfogadnám
#135528 MunezXBK
G Astrából 1.4-es kombit vezettem, az autó alapvetően tetszik, pörgetni kell rendesen, hogy haladjon. A tulaj szerint 6,5-7 liter között jár vele. Ebből is egy ismert példányt simán elfogadnék, akár 1.4-gyel is. Gondolom az 1.6 kb ugyanannyit fogyaszt..
#135535 roberto211
igen, én is egyre inkább erre tartok.. viszont pont ezért, mert sok van belőle, nagyon "széles" az ársáv, a 200k-s hulladéktól a megkímélt, garázsban tartott, mindennap portalanított szememfényéig..
továbbá
a linkelt Fiat? Olcsóbban hozzá lehet jutni normális példányokhoz, Barvo vagy Brava, mint G Astra és a felsoroltak.. Opel-es a család (16 éve), de én nyitott vagyok bármire.."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz pető bá' #135559 üzenetére
Alapvetően a ferdehátúra gondoltam, de sedanból és kombiból is vannak viszonylag jó Focusok 6-700 között..
ez már a túl szép, hogy igaz legyen kategória, nekem nem gond, ha kétszer ennyi van benne, de tényleg szép példány
Egy kombival mit veszítenék? Nekem általában felesleges, de fogyaszt jelentősen többet? Most is kombit hajtok ugye, ritkán hasznos, de akkor nagyon. Nemrég raklapokat szállítottunk vele.."... and I hope you have a great day!"
-
Sly189
senior tag
Sziasztok!
Kinéztem egy Opel-t. Viszont sok infom nincs a CDTi motorokról. Viszont dízeles vagyok
A kiszemeltVan valami bővebb infótok róla?
Kinéztem még egy másik verdát is, kicsit magasabb árfekvésben. Audi A5
Köszönöm hogy időt fordítasz rá.
-
barnam_
nagyúr
válasz pető bá' #135559 üzenetére
Plusz a dízelekre aránytalanul sok az éves biztosítás, hasonló benzines teljesítményhez képest.
Nem az átírásra gondolsz? A dízelnél a nagyobb hengerűrtartalom miatt valóban lehet magasabb az átírás költsége. De szerintem a biztosításban nincs nagy különbség.
(#135561): A Focus Mk1 nekem nagy kedvencem, volt is a családban régen. Jó a futóműve, megbízható autónak hírlik. Szerintem a benzinesben nincs sok rizikó, inkább a karosszériára érdemes odafigyelni, ne legyen szétrohadva. Meg kell nézni, hogy a kombi mennyivel nehezebb, max annyival fogyaszthat többet (elenyésző különbség).
Én dízelest akartam belőle, de elriasztott az esetleges adagoló-halál, illetve hogy ott maradhatok az út szélén. Mondjuk a TDDI-vel még mindig kisebb a hibalehetőség, mint aTDCI-vel. Jól is fogyasztanak (5-6 liter), de inkább egy tíz évvel öregebb Merci lett, abban nincs mi elromoljon
Ha találsz olyan hirdetést ami megtetszik, szerintem dobd be ide, elmondják a véleményüket
-
Manitou
addikt
válasz Vesztor87 #135363 üzenetére
Annyira nem kéne rossznak lenni az N16 váltójának.
Én pont most akarom az N15-öt N16-ra cserélni. Vagyis erősen gondolkozok rajta, de valószínű megveszem ismerőstől az N16-osát. 2006-os , pontos felszereltséget nem tudom még, de azokat tudja, mint a mostani almerám, csak van benne még ABS is .
1,5-ös 98 lovas, nem dohányzó 1. tulajtól , szép belsővel. Kívül vannak rajta kisebb esztétikai gondok, de törve nem volt. A váltója nekem nem tünt vészesnek az N15 höz képest , pedig abban egy nagyon jó váltó van. -
veterán
válasz HookR #135568 üzenetére
Elvileg élettartam, sosem kellene cserélni. A gyakorlat ezt nem igazolja, a kezdeti TSI-kben állítólag 70 ezer km-enként behalt. Az előző - 2009-es - autómat 167 ezerrel adtam el, abban még az eredeti szett volt, lassan csereérett állapotban.
65 ezer Ft nem tétel, plusz munkadíj (nemtom mennyi, legyen mondjuk 40 ezer). Egy éve még minimum 200 ezer Ft lett volna cakkumpakk, most 100. Kérdezd meg, mennyiért cserélik a más mai autókban a vezérlést (szíj, feszítők, vízpumpa, munkadíj), tippre az se olcsóbb. -
Typhoon47
őstag
válasz focvis #135573 üzenetére
És ez a pakk tartalmazza az "okoskereket" is ?, ami novoth tibi szerint (legfrissebb égéstér) kb. 160k? (és ő btw. ennyiért is számlázza az ügyfélnek + vezérlés többi része + munka ktg.) Csak mert már teljes képzavar ez a TSi fenntartás.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
őstag
válasz MPeter87 #135571 üzenetére
Ha biztos lehetnék benne, hogy lett cserélve, ami kb 200K körül cserélendő (pl kettős tömegű), valószínúleg meg is venném.
(#135572) lenko: várom a linkjeidet, köszi!
(#135574) MunezXBK : mikor tavaly a jelenlegi autómat vettem, 3 focust kérdeztem le márkaszervízben, de egyikre se tudtak mondani semmit.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Typhoon47 #135575 üzenetére
Yepp [link]
"Lieferumfang
03C109158H Steuerkette
03C109507BD Kettenspanner
03C109088G Nockenwellenversteller
03C109571K Kettenrad
03C105209BD Kettenrad (Z=19/18)
03C109509AA Führungsschiene
03C109469R Führungsschiene"Szerk: a fényes henger az okoskerék, made in Hungary, Denso. Tavaly nyáron megbizható VW specialista szerviz mondott 220-at mindennel.
Szerk2: Sőt, ebben már az erősített láncfeszítő van. A korábbiakban az halt meg először.
Én nem szivlelem a dióhéjasembert magát meg a műhelyét reklámozza mindenhol, aranyárban számláz. Innét már örökre kitiltották volna még a dédunokáját is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pető bá' #135567 üzenetére
Én anno úgykérdeztem be ide először, hogy milyen dízel kompakt kombi ajánlott, amúgy 10kkm/év futás volt jellemző. Mióta megvan a kályha, inkább 20 lett Alapvetően egyébként szerintem inkább az utak hosszától függ, nem az össz km-től. Hasraütésszerű példa: aki hét közben buszozik, de hétvégén megy 50 km-re családot látogatni kocsival, annak simán jó a dízel, ha azt akar.
-
B-L-A-C-K
titán
Egy Németből behozott 1-1.5M kocsinak kb mennyibe fáj a papírmunkája (regadó egyéb kiadások ha van). 200-300e?
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #135583 üzenetére
bazze a karbantartas is egy koltseg, es amikor 2 hasonlo menetteljestimenyu auto kozott 3-4x diffi van ebben, akkor azert az nem mind1
es itt nem 1k vs 3k ardiffirol van szo, mert azt nagyjabol barki leszarna magasrol, hanem egy atlagkeresetbol is meg kifizetheto meg egy konkretan atlagfizuval felero koltseg
ez a szint mar nagyon nem mind1, foleg ha ezzel elore vki nincs tisztaban
aztan ezekbol lesznek ooo hat elbir az meg par ezer km-t, meg a tovabbi ruppotlankodasokbol eredo, es csak egyre nagyobb koltseggel javithato szerelesek-----
ooooo, ez closed deck rendszeru blokkos motor, jo vastag hajtokarral, 200+ lovat siman elbir a gyari bele is fujva
gyakorlatilag egy UnoTurboie motor a turbo olajzo kiallasa nelkul, de azt piti melo megoldani14.-n faterom szulinapja van, meg nalunk nyaron szezonban amugy is melo van ezerrel
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #135575 üzenetére
jajaja vannak benne jo arak
a Nissan Tiida 540k-s hatso segedvazkerete is jol hangzott par szilentert
BMW/Peugeot 1.6 "Prince" motor
ha a BMW-tol jon a cucc, akkor tokugyanazzal a cikkszammal 3-3.5x annyiba kerul
es persze a Pug sem veszteseggel arulja amugy, meg gondolhatod, hogy amugy mennyiert gyartjak neki isannak idejen halalos nyugalommal bementem a FIAT-hoz, hogy nekem nagyon kene a Coupe 16v Turbo 336cc/min-s injektora
aszondjajaz muki 48k
gondoltam is, hogy ahhoz kepest, hogy hasznatakat arulnak 30-35k-ert nem is veszes
aztan mondta a muki, hogy a 4db az 192k lenneja hogy ennek darabja 48k nalatok?
felmentem a netre, VÁM-lva ÁFÁ-s aron volt USA-ból webshop-bol 41k a 4db zsir uj ugyanekora cc/min kapacitasu
ezt 2007-ben vettem es egy masik autoban meg azota is mukodnekegy masik ilyen a TD Tipo olajhutojenek flexibilis csove volt
27k a rovidebbik 33k a hosszabbik (a ketto kozott van kv 15cm diffi)
ugyanez 4k volt 160bar-s femszovetszalas hidraulika csobol, a gyari az ilyen fikabb, 10-12bar-s textilszalerositesu volt csak ~7x annyiertinjektor O gyuru, 200Ft darabja (8db=1600), hidraulikasnal a 10db volt 160Ft, azert 10db, mert 5db-kent van csomagolva, ez 10x ardiffi
több drón kell ;P
-
veterán
válasz hobizoli #135584 üzenetére
Ebbe 200+ lovat?!
Alapból nem vagyok szívbajos, azért itt már felsikítok: NEM KELL bele 200 ló.Hogy a rákba fékezzek meg ebben 200 lovat? (a fék csak a buziknak kell, na de mégis...) Gondolom elsőre ledarálná a kuplungot, váltót, féltengelyt - mindenből erősebb cucc kell bele. Ennyi erővel jöhet a kispók / Yamaha R1 hibrid. 👍 Vagy valami ezek közül.
[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
Nincs meg a link...
Attól még jó a TSI, csak cserélni kell az alkatrészeket... Igazából 2,6-2,8 millió Ft körüli kombit keresek (Octavia vagy Golf)
Footy fórumtárs új generációt ajánlott, de ezek négy millió fölöttiek és így nem tudok annyit adni.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
TaaT
veterán
válasz Viperator #135590 üzenetére
Szorri, valamit eltoltam. [link]
Sokkal nagyobb a hiszti a neten a TSI-k körül mint amennyire nyűgösek. Azoknak a szavára hallgass akiknek már volt, és ne azokéra akik hallották valakitől, aki más valakitől hallotta, aki meg olvasta a zinterneten.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #135587 üzenetére
megoldhato minden gyari alkatreszekbol is
a PuntoGT gyari kuplungja 215mm-s, az UnoTie-e 200, a szivoke csak 190-180
UnoTie-nel is azt szoktak csinalni, hogy a GT lendkereke megy ra a kuplunggal egyutt, es azzal akkor nincs gond 200++lo felett sem
igazabol nem is a LE a lenyeg ebben, hanem a nyomateka a motornak
de 320-350Nm-t atvisz ez a 215-s kuplung isnekem is a tarcsa kevlarozva van, veszelyes 8k-ert csinaltak 4 eve lassan es teljesen jol mukodik egy hekkelt 1.9-s turbomotorral is
a gumikkal tobb a baj, hiaba van rajta a Yokohama Parada2, konnyen elkapar (szoval a kuplung biztos nem csuszik meg)
feltengely nemtom ennel hogyan van megoldva, mert ket fele megoldas letezik
az egyiknel klasszikus modon a jobb feltengely hosszabb a balnal
a masik viszont egy un segedfeltengelyes megoldas
ennel a valtobol a kihajtas egy egyenes tengelyben folytatodik, ami a motor hatuljan egy konzolban van rogzitve, es abbol megy tovabb a jobb1 kerekhez a hajtas egy majdnem ugyanolyan hosszu feltengellyel, mint a bal oldali is (nem teljesen egyoforma a ketto hossza, 20-30mm diffi van koztuk)
ez itt lathato:valoszinu a fikabb szivo motoroknal az elso verzio van alkalmazva, de a konzol helye ott lesz minden motornal
a feltengelycsuklokkal nem szokott gond lenni addig, amig a gumiharang nem serult, a feltengely sem egy eltoros fajta a kepen is lathato, hogy jo vastag a segedfeltengely ismondjuk ilyen 300+ lo meg 400+ Nm korul mar azert volt, hogy a bordazas mogott eltort nyakban a feltengely, de azert ott eleg sok minden mas gyari is mar feladna a dolgot (gyari 130lo 204Nm helyett ennyivel terhelve), meg racce slick-l, ami sokkal jobban visszaterheli a hajtaslancot is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
HookR
addikt
Ford Mondeo 1.6 EcoBoostról (160le) mi a véleményetek?
Ez így első ránézésre nem tűnik rossznak: [link][ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Elektrosokk
addikt
ja, ez így megy. az Alfa Romeo TS-el is ugyanaz ez a helyzet, meg sok olasszal is. Pl Fiat Stilo, szidják hogy nem jó olasz konstrukció, közben meg rendre a német elektronikus cuccok pukkanak el benne
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
veterán
válasz hobizoli #135592 üzenetére
Biztató A megállás mikéntjéről nem írtál!
Van egy gubanc: én nem tudom ezeket az átépítéseket s.k. megcsinálni, szakember kell hozzá + az alkatrészek - annyit sajnos nem ér meg nekem. Így gyári állapotában is lehetne erre pénzt locsolni, sanszos h. rohad az alja, stb. én meg nem bírom elnézni, ha vmi megy tönkre.
Vélhetően marad álom, addig meg megelégszem a Golffal.... de majd 1x egy kispók... a feleségem már engedélyezte. Mondta, hogy járhatnék vele dolgozni (2,5 km), én meg azt, hogy az egy nagyon szar autó, de én imádom.[ Szerkesztve ]
-
Goblin12
őstag