-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #136601 üzenetére
Igényes futóműve van, az első ugyan úgy McPherson mint az Octaviaé, a hátsó viszont több lengőkaros, míg a Skodáé egyszerű csatolt lengőkaros, utóbbi egy igénytelenebb/egyszerűbb cserébe olcsóbb, a Fordé drágább (gyári jó alkatrészekkel 200e körüli összeg), viszont sínautó.
"Bad reklám is reklám too"
-
máyköl
veterán
Sziasztok
Pestről a 17.kerületből szeretnék járni gyakrabban Vértesszőlősre.
Pest megyei matricám van, Komáromit vennék. Pont érintem Fejér megyét, tipp esetleg hogy kerülhetném ki, hogy fejér megyeit is vennem kelljen? -
Vidual001
tag
Sziasztok!
Első autó vásárlás előtt állok, és szeretném a véleményeteket, hogy ti milyen autót javasolnátok?
A keretem 1.5 millió forint
Ami fontos, hogy mindenképp benzines, minimum 2 literes motorral szereltet szeretnék. A váltó számomra mindegy, bár talán a kézi jobb lenne a javítási költségek végett.
A kutyusomnak is legyen benne hely, szóval ha ferdehátúból tudtok olyat, ami a sofőrülés mögött rácsozott (amit könnyen át lehet alakítani 2. üléssornak), akkor azt megköszönném. Ha nincs ilyen, akkor csakis kombi jöhet szóba.
Fontos a beltér, mind biztonság, mind kinézet és érzet szempontjából. Nem fapadba szeretnék ülni, full műanyaggal körülvéve. Bőr vagy félbőr-szövet kárpit elengedhetetlen.Első blikkre a 2000-2008 közötti Skoda Octavia RS (L&K), Alfa Romeo 156-159 2.2 JTS, BMW 520i, 523i, 525i-t (Shadow) néztem. Ezekről vélemény, vagy más alternatíva?
Ford Focus ST is tetszene, de arról nem tudok, hogy a már említett kutyarács beszerezhető-e hozzá
Brüsszelben élek, szóval ha valaki tud megbízható eladót erről a környékről (pl. Németo. Hollandia, Luxemburg)
azt is megköszönném.Előre is köszönöm a válaszokat!
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
veterán
válasz máyköl #136606 üzenetére
Tudtommal nem kell Fejér megyeit venned. Hívd fel ezt és biztos választ kapsz: [link]
@(#136604) B-L-A-C-K: Ez egy Renault. Jóval olcsóbb, mint egy hasonló német - amikor el akarod majd adni, akkor is jóval olcsóbb lesz. 1 fapad felszereltségű Astránál biztos kényelmesebb, én azért nem szívesen szívnék vele.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #136607 üzenetére
Ha ennyi a rászánt összeg, akkor BMW-ből E39 széria jönne ki, de szerintem a felsorolt variánsokból a jók egytől-egyig drágábbak. Octavia L&K-ból az első generáció belefér, második széria már nem. 159-be a 2.2 vézna, és az sem fér bele a keretbe, 156 SW bőven kijön belőle, de inkább dízellel vagy 2.5 V6.
Én inkább néznék egy kompakt 3-5 ajtóst, a legtöbbhöz lehet venni utángyártott rácsot, vagy hálót, utóbbi is elég (szerintem).
"Bad reklám is reklám too"
-
Vidual001
tag
válasz Integrale #136610 üzenetére
Igazából én Merci párti vagyok, nagyon sok ismerősömet változtatta meg a BMW márka sajnos negatív irányba. Viszont az tény, hogy a W140 utáni mercik (legyen az C-E-S) egészen a kasztniváltásig mind csúnyák lettek (nekem a pápaszemes mercik egyáltalán nem tetszenek, se kívül se belül..)
156 SW-ből viszont találtam egy nagyon gusztát, ami az amúgy igazán sz*r minőségű képekből ítélve elég szép, és tetszene is.
Erről tudtok valami infót? Motorisztikusan érdekelne leginkább, mert az Alfák eléggé hirhedtek..MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #136612 üzenetére
Pont azt a motort linkelted, ami kerülendő.
Jó 156-ot nem fogsz venni fél millióért, (persze látom, hogy külföldi papíros) nem véletlenül adta el a német/osztrák/olasz. Közvetlen befecskendezéses motor, kokszosodik, ez mondjuk igaz az összes ilyenre, de itt problémás a csapágyazás is, főleg ha ritkán cserélték az olajat, súlyosbítva még szar minőségűt is kapott.
Ha kisebb benzines kellene, akkor 1.8 TS-t vennék belőle, de őszintén, azt is csak gondos figyelmes gazdától. Nem szar motor a TS, csak kényes, ha nyúzzák hidegen+elnyújtják az olajcserét 10e km fölé és akkor is teszkós étolajat kap, akkor el kell kerülni, de ezt teljes bizonyossággal sosem fogod megtudni.V6-ok elég tartósak és igénytelenebbek is, a dízelek szintén. Előbbi szép hangú, jó dinamikájú, de a fogyasztása is ehhez igazodik 8-15l között valahol, lábadtól függően.
Egyébként mekkora kutyáról van szó? Ha nagytestű, akkor berakod hátra az SW-be és megtelt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #136607 üzenetére
Elso korben azt kellene tudni mekkora a kutya es miert akarod racsozni. Megfeleloen kellene rogziteni (biztonsagi ovbe dugva hammal vagy rogzitett kennel), mert a racsod meg egy kicsi szobacirkalo is kiviszi a francba, nem hogy egy rendes nagymeretu kutya.
A linkelt alfat nem is nepper arulja, hanem mozigepesz, akkorat vetit a leirasban. Ahogy Integrale irta, nem a legjobb sajnos ez a 2.0JTS. Mondjuk ha van valami tuti vetel, siman vennek ilyet, de ez az auto nem az.
JTD nagyon jo, faceliftes 16V vagy 20V jol feszerelve kijon ebbol a penzbol. De ha nagy kutyad van, akkor nem a 156 a megfelelo valasztas. Mondjuk enywmben is utazott mar a hatso ulesen harom kutya, de igazabol egy full size agarnak vagy melle max meg egy whippetnek kenyelmes. (Ilyen fajtakat szoktam szallitani gyakran) Csomagtartoban nem fog elferni az eb, hatso ules jatszik leginkabb. Nalam mivel szedan van meg ugye csak az ules johet szoba. -
Vidual001
tag
válasz Integrale #136613 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat!
Hát igen, ettől tartottam, olvasgattam erről, de azthittem, hogy olyanok írják a véleményeket, akik csak átlagfelhasználók, és nem igazán értenek hozzá (például, ha kokszosodik akkor csökken a teljesítmény, és erről csak azt mondja az átlag, hogy "óóó már megint rossz" )
Egy Amerikai Staffordról lenne szó, 32 kg, közepes termetű kutyus. Imád nézelődni, de sajnos csak 50km/h feletti tempónál.. az alatt, ha hiszitek ha nem, mindent megtesz, hogy szétbombázza a kárpitot és előre jusson Van egy rendes ketrece, amivel MO-ról Belgiumba szállítottam, ma le fogom mérni, de kb 120x90x80 cm.
V6-os motorral ő tetszik nagyon. Van a csomagtartóról is kép, az elég tágasnak tűnik, de nem hiszem, hogy a fent leírt ketrec beleférne.
A 8-15 liter számomra teljesen elfogadható, itt nagyjából 1€/ L benzinár van, szóval ha 10 literből kijövök a városban, az már nekem teljesen jó
Azonban ennyiért már kaphatok egy 520-523-525i BMW-t is, nagyobb csomival, igaz kicsit hétköznapibb és nekem se tetszik annyira, viszont a fórumok alapján megbízhatóbb.
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
-
#16514048
törölt tag
-
rbalint88
addikt
válasz Vidual001 #136615 üzenetére
Egy ilyen v6 varosban 12 alatt nem all meg, de talan erdemesebb 15-tel szamolni. Bmwbe jobban beferne a ketrec, a 156 nem kimondottan pakolos auto... Eletstilus-kombi. Lexus is300 sportcrosst nezz, az megbizhato japan technika, talan hasznalhatobb csomagtartoval, hatul is hajt es a legtobb automata. Bmw e46 kombija se rossz, 5er szeriat nem vennek egy ember plusz kutyahoz, meretileg baromi nagy ehhez. Ahol sikba dol a hatso ules es befer a ketrec, az boven jo. Ismerosok adnak el most kimondottan kutyazos autot, de az egy dizel multipla, szoval nem nagyon talalkozik az igenyeiddel hahun ranezhetsz azert.
-
barnam_
nagyúr
válasz huliganboy #136576 üzenetére
Az autó állapotát valószínűleg fel tudják mérni, de azt hogy mikor cserélték, kétlem. Max azt látják, hogy új, vagy sem.
A lekérdezés jó dolog, de csak 2012-től van benne adat. Tehát ha előtte tekerték, vagy külföldről hozták be, nem fogod tudni a valós adatokat.Ami szerintem hasznos lehet, ha számlákkal igazolhatóak a javítások, általában a km óra állást is rögzítik. Én pl. vezetek minden kiadást, meg a számlákat is külön gyűjtöm.
Spontán beállítva valószínűleg nem fognak foglalkozni veled, érdemes előre egyeztetni. Márkaszervizbe vinném, minimum egy hibakód kiolvasásra.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz huliganboy #136623 üzenetére
Alvázszám alapján.
-
Vidual001
tag
válasz rbalint88 #136619 üzenetére
A 15 litertől letörtem :\ azthittem, hogy annál azért picit kevesebbet eszik
Lemértem azonban a ketrecet,
108cm Hosszú
75cm magas
70cm szélesEz a hosszúság miatt nem hiszem, hogy elférne a 156-os hátuljában.
BMW lesz ebből, bár nagyon nem szeretem ezt a márkát.
Néztem a Lexust is, de csak IS200-ast találtam. Ma fogok mégjobban utána nézni, hátha itt a benelux oldalakon találok valamilyetEgyelőre köszönöm, lehet majd még írni fogok ezzel kapcsolatban!
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
#94529552
törölt tag
válasz MunezXBK #136621 üzenetére
Kérdés: olyan nem elképzelhető, hogy a nepperek is lekérdezik, és ahhoz az értékhez pörgetik vissza az órát, vagy az utolsó szervizbejegyzéshez ami a szervizfüzetben van? Persze x értékkel többet, ami még nem gyanús.
Mike81 Én csak kérdeztem, mert itt: (#136569) Integrale írt róla. De gondolom ismeri a technikát.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Mike81 #136626 üzenetére
Senki sem mondta, hogy szetesik.
Annyit mondtam, hogy ha hozza kell nyulni, mert hozza kellhet, mivel kopo alkatresz, akkor dragabb mint egy Octaviae, vagy mas kategoriatarsae, mivel a legtobbnek igenytelenebb csatolt lengokaros (felmerev) futomuve van."Bad reklám is reklám too"
-
elistvan
senior tag
Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok. Ritkán járnánk vele akkor is városon kìvül. Seat, skoda, polo ezeket nèzegettem. Keret 1 milla. Kèzi váltósbenzinesbengondolkodom. Ötlet?
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
máyköl
veterán
válasz elistvan #136631 üzenetére
Ennyiért tudsz venni egy elég jól szerelt (klíma, el.ablak, Airbag) Fabiát már, mindenképp az 1.4Mpi láncos motorral szabad csak venni. 1.2 -es szíjas motor borzasztó lomha, és úgy tudom nem is a megbízhatóságáról híres.
A IV -es Polo már határeset ekkora keretből, kb. ilyen áron mozognak a megkíméltebb darabok, de akkor az első szervizelésre, átírásra nem marad pénz.
A Seat vonalon én ennyiért nem nézelődnék, Leonoknak kinyomták a boyracerek a belüket, Ibiza meg borzasztó lomha. -
BigBlackDog
veterán
Csak úgy érdekességképpen felmerült, hogy a szülőknél, illetve családilag használt Zafirát -1.8 benzin- érdemes lenne-e lecserélni valami komfortosabb járműre. Nem sokat van használva, havi szinten kb. 250 km megy bele 20-25 km-es darabokban, illetve 2-3 havonta ~2*250 km. Megbízhatóság terén nincs gond vele, állapotra is teljesen rendben van, futásteljesítménye 130e km környékén tart. Extrákban sincs hiány (digit klíma, tempomat, stb.), szóval minden szép és jó.
Csak annyi a probléma, hogy 90-100 felett már ordít a motor a rövid váltó miatt. Meg aztán nem mai darab és mindenkiben benne van a félsz, hogy elkezdi majd igényelni szépen a költségesebb alkatrészeinek cseréjét is a kopó-fogyó részein kívül. Szerintetek van értelme cserélni és plusz pénzt rászánni valami szintén egyterű (magas ülés miatt kell), benzines, 6-9 éves példányra? Ha igen, akkor mit lenne érdemes nézegetni?[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
Renault F4R blokkja mennyire számít problémásnak? Ezeket pakolták a Clio sportokba, ha jól tudom. Esetleg van a Clio Sportnak valami tipus hibája?
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
Amiket hirdetnek 6-9 évesek azokba 4-5 éve volt 130k km, szóval ezert én nem gondolkodnék a cseren.
-
veterán
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
Zafira A? (vagy B?)
Az szerintem egy igen jól sikerült autó, régebben többször is kölcsönkértem olyant nyaraláshoz. Astra G technika - nem tudok olyan drága alkatrészről, ami várhatóan elromolna benne a közeljövőben, 130 ezres futásteljesítmény mellett. 1.8 benzin - szerintem konkrétan nincs benne semmi drága alkatrész, a motor és a váltó bírni fogja.Sokat forog a motor... nagy kasztnit kell cipelnie. A 2.2-es kevesebbet forog talán, de 10-et eszik. A 2.0 DTI is sokat forog.
Szerk: a klímapanel el tud romlani -> eBay vagy bontó...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136638 üzenetére
én nem cserélném le. ha nem szalonautót hoztok helyette, akkor csak önszopatás, nem előrelépés.
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #136643 üzenetére
Akkor szerintem egyelőre marad. Igazából 13 éves kora ellenére számomra is meglepett, hogy mennyire egyben van. Belül csak nagyritkán hallani valami apró zörgést és véres torka sincs (az elmúlt egy év alatt csak egy kicsit szivárgó hűtőt kellett cserélni rajta). Köszönöm a válaszokat!
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
focvis-al egyetértek, lassan 4 éve hogy nálunk van (13 éves ő is) és nagyon strapabíró autó. Belül semmi zörgés, kötelezőket megkapja, teszi a dolgát (az más kérdés hátul kényelmetlen). Suzi után átülni abba..fura.
Nem kell szétforgatni a ecotec teknyikát, úgyse megy
iPhone 6S SpaceGray
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
13 év az semmi, unokatesóm astrája is annyi idős, nincs vele semmi baj, csak hogy fapados.
nekem az alfa is, lassan 300e km felé sincs különösebb baja. -
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #136644 üzenetére
Utólagos plusz hangszigetelés?
-
-
HookR
addikt
válasz BigBlackDog #136642 üzenetére
Füldugót a füledbe és gond megoldva.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #136647 üzenetére
Erről kicsit tudsz írni bővebben? Megéri egyáltalán?
[ Szerkesztve ]