-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz tepenzed #113666 üzenetére
Ha szereted az alacsony fordulaton ébredő nyomatékot, akkor vegyél dízelt.
Én 150 lovas 1.9PD-t vennék G4-ből. Megy mint a barom. Cserébe fogyaszt 5-5,5 lityit.Én sem megyek sokat egy hónapban, mégis dízelem van. Az 1.9 PD még jó konstrukció.
Első autónak én nem vennék 1.6-ot- Buta fejjel anno 1.4-es G4-em volt. Azóta 130lovas passatom van. Ez alá nem adom a jövőben.
Nem száguldozni kell, de ha szükség van rá, legyen benne tartalék.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tepenzed #113666 üzenetére
Miert kellene tobb szazezret elkolteni vasarlas utan egy szivobenzinesre?
Hibalehetoseg szempontjabol a ket auto kb ugyanaz.
En azert vennem a Focust, mert jobban tetszik(ez szubjektiv) kellemesebb karakteru es kisebb fogyasztasu a motorja es jobb a futomuve.
A dieselnel viszont benne van a pakliban hogy vasarlas utan PD-elem/turbo/kettostomegu csere befigyel.[ Szerkesztve ]
-
-
Pé
senior tag
válasz tepenzed #113945 üzenetére
Hát ugyan a "rohadt drága" az SI mértékegységre nem képezhető le, de azért támpotot tudok adni.
Közel nem annyi mint a prémium kategória, sőt lehet, hogy VW-k szervize is drágább.
Ha találsz egy tényleg hozzáértőt, akkor meghibásodni se fog gyakrabban mint más. Az viszont elképzelhető hogy a szervízciklusa rövidebb mint más autóknak.(#113932) Integrale
Hova?
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz tepenzed #113933 üzenetére
"VV IV golf-nál elvileg vacak a benzines."
Kezdjük ott hogy a Való Világ golfokban sokféle benzines van [link]
Bár az tény hogy vannak rosszabb konstrukciók, ilyen pl az egynégy. Az egyhatosokkal nagy baj nincs, belépő motornak tökéletesek. A fekete színt én sem ajánlom, annak ellenére hogy nekem is olyan van. [link]
Give them hell Ukraine!
-
roberto211
őstag
válasz tepenzed #113938 üzenetére
Ha" kamaszos csajozós" verda kell amivel lehet lepni is meg péntek esti cruisingba részt venni es a vételár ne haladja meg az 1m-t kettő modell létezik sztem. Vagy egy 1.6 vtec civic (6g) esetleg 1.5, vagy kintről behozol valami normális 320i coupet(e36). Megnezni megfogják. BMW nel a BMW logót illetve Coupe,hondanal azt ahogy durrog a kipuff meg nyit a vtec 5000környékén.
Megbizhatóság regi e36 nal kérdéses. Nem mai autóról van szó, meg sok a lerohadt példány de ennyiért sztem lehet kapni normálisat kint.
Honda megbizható de itt is kevés a jó plane vtec/vti be.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
BigBlackDog
veterán
válasz tepenzed #134777 üzenetére
Az, hogy mennyire becsülték (egyáltalán ki becsülte) és mennyiért szeretné valaki eladni, az két külön dolog. Sajnos alapból kevés már az itthoni, ismert előéletű, jó autó, ahogy tapasztaltam, így nem egy ember próbálja a "becsült érték" felett eladni. És ahogy látom, ez nem egyszer sikerül is, ha tényleg szép a portéka.
Én G Astra, Focus vonalon maradnék, ha 1.6 benzinesben gondolkoznék, esetleg még hozzávennék néhány japán jószágot is (pl. 7gen Civic, Mazda 3, esetleg Swift, ha nem túl kicsi). Csak utóbbiaknál figyelni kell a rozsdára halmozottan. Értelemszerűen dönteni kell, hogy mennyit vagy hajlandó rászánni az éves karbantartásra az okozott kellemes autózásért, komfortért, élményért cserébe. Valószínűleg ilyen szempontból egy -jó állapotú, folyamatosan karbantartott- Swifttel lesz talán a legkevesebb kiadás, míg komfort tekintetében számomra talán a Focus lenne a befutó. Persze ez csak saját vélemény.
-
nagyúr
válasz tepenzed #135370 üzenetére
Öreg konstrukció, utolsó mohikán egy régi korból, ahol még nem volt turbó, csicsamicsa és minőségi anyagok mindenfelé
A kocsi jó, a motor alapmotor, kicsit gyenge, és a felszereltség is felemás. 1-2 hete volt használtteszt róla egyik autós újságnál, érdemes elolvasni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz tepenzed #205980 üzenetére
Ha autópálya és napi 60 km min, akkor jobb lenne egy dízel. De ha mindenképpen benzin hibrid kell akkor Prius 3 vagy Auris FL. De ezek egyike sem a pályán fogyaszt jól. Egyedül a megbízhatóság ami elvitathatatlan tőlük.
Részemről inkább az utobbi, emészthetőbb autó és kombi csomagtartó egész nagy. Hátsó lábtér már kevésbé.Egy Golf 7 2.0 CRTDI kombi lenne az ideális neked pályára. Nevetségesen keveset eszik és megbízható konstrukció a motor, főleg ha kézi váltóval van szerelve.
Tudnál tölteni egyébként ha arról lenne szó? Ampera? Cmax energi?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Des1gnR
őstag
válasz tepenzed #205980 üzenetére
Szia,
Eléggé felmentek a használt autó árak sajnos.
Én évente 20k-t megyek és hasonló keretem volt. Ugyan a km, hosszú utak és a fogyasztás miatt és dízelt vettem. VW Passat (2017) kombi, 2.0l-es 150LE 6 sebességes DSG.
4-5 körül fogyaszt, nagy, kényelmes és megbízható.
105e km-el volt 5,5M magyaországi első tulajtól.[ Szerkesztve ]
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Doki16
addikt
válasz tepenzed #205985 üzenetére
A 2.0 CRTDI vehető DSG-vel is, mert ott már olajos a kuplung. Ha megvolt 60e-ként a csere, akkor egész megbízható váltó. Hosszútávokat ha mész akkor néha a rövid távok nem fogják kinyírni. De mivel írtad a garázst, akkor gondolom van bent áram. Egy Ampera a rövid távokra bőven elég és 60km autópályát meg minimális benzinnel meg tud csinálni. De én ennek ellenére is egy VW 2.0 dízelt vennék.
Esetleg félve mondom, mert meg leszek bélyegezve de ott van még a Golf GTE is. Passat GTE már nem hiszem, hogy belefér a keretbe. Én pont ilyen felhasználásra vettem a GTE-t. Itt a közelben villannyal járok, távolabb meg ott a takarékos 1.4 TSI.
Viszont hangsúlyozom, ha a megbízhatóság van mindenek felett, akkor Toyota vagy Lexus Hibrid a neked való. Esetleg ha mégis szeretnél sima benzinest akkor arra is ajánlunk majd neked. A hibrid/plugin hibrid vonalban szívesen segítek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
szabonagyur
félisten
válasz tepenzed #206154 üzenetére
Suzuki, mivel ezt konkrétan végig jártam
Igen ami van kedvezményes (hűség program vagy mi) ár azt kapod, 3 szint van, nem nagyon van variálás, se ajándék téli kerék, mint régen stb.
Amit adnak általában az a EÜ csomag, meg 3szög, szőnyeg szett (meg a lehetőség, hogy van autó).
Bemutató autók sokszor már akkor le vannak foglalva amikor kirakják őket, plusz a helyére is kell más így addig nem adja el míg nincs másik.
Nyári gumival, Suzuki Conti Eco6
CASCO sok mindentől függ, de teljesen nulláról indítva nekem valahol 130-150e között van a full.
Alapon nincs különbség, hogy hol rendeled meg, amire figyelj, hogy lehet feliratkozni is és ha van érkező akkor szólnak.
Áremelés: benne van a szerződésben, korábban be is raktam ide, Suzuki esetében benne van, hogy aktuális árat fizeted, sőt hivatalosan szín, stb változhat.
Biztosításon felül üzembehelyezés stb, na itt vannak néha különbségek, sok szalon rárak egy összeget, hogy ő csinálja neked...
NIncs szállítási garancia az autóra, ezért is írtam, hogy ami van készleten meg kell venni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz tepenzed #206154 üzenetére
KIA most 3 honap koruli szallitasi idot tud kb a ceedre, HA ezek közül nem kered egyiket sem:
- automata valto
- hibrid hajtas
- dizel motorEloleget kell fizetni, talán 10%. Alkudni most naluk fixen nem fogsz tudni. Szerződéstol fugg az aremeles, a mostani szerzodesekre tudtommal mar nincs argarancia, szoval rad is fog vonatkozni ha emelnek. Nyari gumival szallitjak. Casco nagyon egyeni. Kalkulalj egyet netrisken.
-
FLx
addikt
válasz tepenzed #206160 üzenetére
Minden gyarto fog iden emelmi meg parszor, emiatt ne aggodj. Kar abban remenykedni, hogy normalizalodik a helyzet, amig 8-10 honapokat allnak sorba az emberek kocsiert.
A tobbi kerdeshez par dolog. A Suzukit nem annyira ismerem, de mas markanal nekem eleg komoly kulonbsegek voltak szalonok kozott. Siman tudtam meg tavaly ev vegen alkuldni mindenhol, illetve volt argarancia is nehany helyen. Jelentos kiadas a vetelaron felul a forgalomba helyezes dija, esetleg extra garancia, teli kerekek. Aztan a Casco+kotelezo akkor a legolcsobb, ha evente fizeted, tehat meg 2-300k egyben elore.
A szallitasra nem vallalnak garanciat, de az benne szokott lenni a szerzodesben, hogy mondjuk fel ev csuszasnal elallhatsz a rendelestol. De ez megint szalon fuggo, mar tobb helyen lattam kiirva, hogy indoklas nelkul barmikor el lehet allni, mert tudjak, hogy ugyis rogton megveszi mas a kocsit, ha lemondod.
Az eloleg temaban szinten lehet alkudni, nekem 20%-ot akartak, 10% lett a vege argaranciaval. A legjobb ajanlatot amugy akkor kapod mindenhol, ha cegkent mesz oda. Meg akkor is, ha nem cegesre veszed meg.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tepenzed #206154 üzenetére
nemrég rendeltem 5 Kiát (Ceed, kombi, 1.0 turbó) és nyári gumis, megrendelésre készül (augusztusi gyártás), 10% előleget kellett letenni, és mi kaptunk árgaranciát.
nagyon számít hol rendeled, mert Kia-ból az importőr az előző éves forgalom nagyjából harmadát adja a kereskedőknek, szóval lehet lesz olyan kisebb dealer, ahol már mostanra elfogynak az autók“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
nagyúr
válasz tepenzed #206245 üzenetére
Sorry, azt hittem ceedről van szó. Ceed esetében tudtommal csak a DCT váltó mellé adják a mild hibrid hajtást.
Röviden amit tud, az egy kifinomultabb start-stop rendszer támogatása. Finomabban indítja be a motort, hamarabb le tudja álíltani, többet hagy kigurulni. Tud vitorlázni. Minimálisat jelent a fogyasztásban, max pár decit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest