-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike81
senior tag
Amúgy a faceliftes mazda 6 amik 2009 utániak, azok mennyire hajlamosak a rohadásra? Sikerült valamit javítani rajtuk?
-
Buster17
addikt
Ja még annyi az A mercinél meg a kispolaknál ha nem rohad jobban az már jó és 18 évesen úgy fog kinézni mint a merci még az belefér.
-
footy
addikt
válasz Buster17 #134697 üzenetére
A reg is veheto, csak talalj rozsdamenteset, vagy kalkulald a javitast az arba.
(#134698) rbalint88
En siman vennek 500-ast , baby blue szinben mindent visz. Aki szerint meg homar az bekaphatjaAmugy az 1-es BMW szerintem full noi auto.
(#134703) Mike81
Minden generaciovaltasnal mondjak hogy javitottak a karosszeria uregvedelmen, de ezt csak az ido mondja meg.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Neked Ignised van, vagy csak vezetted? Olvastam a neten is hogy a kevéske lóerő ellenére nyomatékos relative a kis Ford motor. Láttam hogy van 1,6-os is, lehet érdemes még is csak többet adni érte akkor. Fogyasztás még kérdéses. Megbízhatóság akkor jónak mondható? Rohadást nem láttam rajtuk. Azt olvastam hogy feszes a futóműve, ültem egy pár tíz km-en benne, nekem bejött akkor. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134710 üzenetére
én is utaztam párszor Ignisben, lerázta a nem létező veseköveim is, menetkomfortja egy nagy 0 volt
A 955 kilójához a 7,1 literes átlagfogyasztást "némileg" sokallom, ha a lacetti 1170 kilójához a 7,8 literes átlag nem volt oké számodra, akkor ez mi?-- end of transmission --
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134713 üzenetére
Régi Swift után sokkalta jobb pedig. Fogyijáról annyit, hogy a nem városi használat esetén 1 vagy 2 fővel sikerült már 5 litert is etetni, normálisan közlekedve 6-al elvan. Nemrégiben az általunk bérelt Kia Picanto okozott hasonló meglepetést. A 3 egymást követő fogyi: 6,15 - 4,61 - 4,15. Mind3-nál én vezettem, 2 fővel és minimális csomival mentünk. Először 100 környékével, néha 110-el mentünk, a másik kettőnél óra szerint csak 90-et, és ahol nem tartottam fel senkit ott motorféket használtam. Ez cirka 50% eltérés. És nem is mondhatnám hogy a legelső esetben 2 lábban tiportam stb...
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134714 üzenetére
nem rólad beszélek, csak a spritmonitor.de (elég reprezentatív) mintájáról.
Ennyi erővel a lacetti se enne sokat, na érted miről beszélekAttól, hogy Swift I után jobb a komfortja, az még nem jelenti azt, hogy jó egy abszolót skálán nézve.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134717 üzenetére
Bele lehet önteni elég sokat azt tudom. Pesten a volt főnökömnek volt egy ideig, ő speciel 10-et etetett vele Nála olyan volt a gázpedál mint a villanykapcsoló, két állású
Nem is mondtam hogy annyira jó, de nagy előnye hogy nagyon megbízható jószág, és van nála azért rosszabb is
Lacettit nézegettem, csak hát a fogyitól félek. Itt mondjuk annyira jókat se írnak róla, a G Astrát simán mindenben kb. jobbnak tartják, ez alapján inkább G Astra (úgy tudom motorikusan a Laci is GM, csak korszerűtlenebb). Viszont mivel szeretem a magasabb építésű autókat, így a Fusion felé kacsintgatok, annak az Ignissel szemben van csomija is, meg szélesebb, hosszabb
SZERK: Lacit pont Veled beszéltem, beugrott
[ Szerkesztve ]
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Autovasarlas elott allunk. Elso autonk, nem is gyakran vezettem eddig. Kb. 1 millio a keret.
Kisauto lenne a cel.Eddigi kutatasok alapjan az 1.3-as Toyota Yaris all a legkozelebb a vagyainkhoz.
Agglomeracioban lakunk, helyi boltba jaras, hetvegi kisebb kirandulasok, szinten heti 1-2 Pestre beautozas a cel.
Egyetlen bajom vele, hogy a keretbe a 12 evesek is eppenhogy belefernek.
Szeretnek legalabb meg egy markat a szkópba tenni, ami fiatalabb ezen az aron.
Amiket eddig figyeltem:
- Ford Fiesta // Fiat Punto - ismerosok/tulajdonosok lebeszeltek rola, fokent a javithatatlan szethullo elektronika miatt. ami miatt viszont egy hatalmas kerdojellel a feje folott otthagy az autopalyan.
- Skoda Fabia - Ceges ismeros, akik Fabia es Yaris flottat uzemeltetnek, figyelmeztetett, h a lancos motorszetcseszos problema egy dolog, ezen felul is osszehasonlithatatlanul tobb idot toltenek a Fabiak szervizben, es nagzon nem olcson10 ev alatti megbizhato mukodesu, de a kezdo vezetes miatti user error miatt is olcson javithato kisautot szeretnek meg betenni a szkópba. Nem erdekel, ha itt, ott lotyog, vagy nem birom felhuzni az ablakot mindenhol, de ne hagyjon ott az ut kozepen, mert ahhoz meg csirke vagyok meg.
Ha az van, h alomvilagban elek, az is egy valasz
Koszi elore is.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Johnny198612 #134720 üzenetére
Swift 1.3 mk4 alias gomboc swift. Ennyiért vannak mar ,jó felszereltséggel.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134718 üzenetére
ezért nem értettem miért került képbe az Ignác, hiszen torkos és a beszélgetés során pont ez jött ki mint problémás tényező. A magas üléspozíciót kedvelőknek mondjuk tényleg nem való, bár arra ugye ott vannak a terepjárók, suvok meg az egyterűek.
A váltó pont olyan mint a cikkben leírják, a motorizáltsága nemtom .. városban nagyon elég, autóúton elég, autópályán hát ja .. Tudsz vele menni 130-140 átlagot könnyen, de a 110-ről gyorsulás == 0
(#134724): Persze, h nem hallasz róla. Nézd meg hány darab van a használtpiacon Daewoo/Chevrletből, nagyjából fedi a részesedését az autós szegmensünkben, pont ennyi figyelmet is kap az ismertebb márkák mellett
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Integrale
veterán
válasz Johnny198612 #134720 üzenetére
Puntonak és a Fiestának pont, hogy nincs baj az elektronikájával, ez biztos egy 3F szabályt Himnuszként megtanuló valaki mondta.
Swift, Punto, Colt, Fiesta vonalon indulnék el.
"Bad reklám is reklám too"
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134722 üzenetére
Lacettiben az 1,6-ost kipróbálnám. Kollega mondta hogy az 1,3-as (76 lovas) vagon r+ után próbálta a lacetitt (chevy szalon tesztautója), az nagyon nem ment a Suzuki után. Jó eséllyel az bejáratós is volt mondjuk...
Vannak ilyen autók, amikről jóformán alig hallani. Vagy ennyire jók, vagy nemtom. Ilyenek a Lacetti mellett nekem pl a Lianák, de a Fusion, Mazda 2 se az amiről sokat hallok/olvasok (jót, vagy éppen nem jót)
Műszaki adatok alapján semmi extra az 1,4 lacetti se, tehát gyorsulás, fogyasztás, végsebesség stb tekintetében a nagy átlag... lehet ki kell próbálnom egyet -
roberto211
őstag
válasz SaNyEe #134722 üzenetére
Autópályán is elég csak nem kell felni a gáztól. Mindenki tudja h pörgetni kell mivel ilyen a motorkarakterisztikaja mint kb minden szívó benya Japánnak.
De ettől meg nem rossz. Tény h eszik ha tapossak de megy az többet mint 140 es könnyen.
1 hete 1.3 8v swift vitte lazán a 150et Bécsig. Meg vissza.
Nekem specko tetszik az ignis, az is h kemény a futóműve stb stb. De hát mindenki más.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz Johnny198612 #134720 üzenetére
Opel Corsa C vagy 2005 utan gyartott Suzuki Swift sem rossz valasztas.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz roberto211 #134725 üzenetére
6 évig tulajdonoltam, pont tudom, hogyan megy.
110-ről 4.-ben nyomsz egy padlót és ... ... ... valami történik amit én gyorsulásnak nem hívok , pedig nyomatékcsúcsa körül van a motor már. Ugyanezt meg lehet próbálni 3. fokozatban is, de aránylag hamar fordulatszám limitet érhet az ember, ami előzés közben (nekem legalábbis) nem kedvencem, de akkor kicsit aktívabban "gyorsul".
140-et utazó tempóra értettem nem kitaposom a beled tempóra.Ezzel egyáltalán nem azt mondom, hogy rossz autó, csak legyen vele tisztában az ember.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
HoaryFox
őstag
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134729 üzenetére
nem értem a kérdést, pont annyira mint az 1.4, hogy miként megy azt nem tudom
így: [link]
Nem a 0-ról indulás az érdekes, hanem pl miként oldasz meg egy előzést jellemzően 40-ről főúton MGV-t, 75-80-ról egy buszt/teherautót, vagy autópályán 100-110-ről egy emelt tempós autóbuszt hogy lehet megoldani ha esetleg beszorultál mögé.Ettől kicsit harmatosabbat képzelj képzelj el az 1.4-hez. Ha magasabb üléspozíciót akarsz tényleg felejtsd el, és nézegess valami Fusion félét, az magasabb Ignác kontra Fusion-ben meg 25x inkább Fusion és ezt úgy mondom, hogy Fusionbe sose ültem még, annyira meggyőző volt az Ignis annó menetkomfortilag.
-- end of transmission --
-
HoaryFox
őstag
válasz MunezXBK #134731 üzenetére
Annyival még kiegészíteném, hogy:
Egyeskéről annyi pluszt tudok, hogy a motorfelújítás ezt takarta:
"A motorfelújítás 205 ezernél volt. Nagyon nem akart menni az autó, rángatott, világított a szerviz lámpa a műszerfalon. Aztán akkor mondták, hogy akkor teljes generál. Hengerfejet rendbetették, dugattyúgyűrűt cseréltek, új tömítés készletet kapott, meg amik még nincsenek részletezve a számlán. Márkaszervizben csinálták. Előtte ette az olajat, azóta egyáltalán nem, nekem egyáltalán nem kellett töltenem bele.
Ketteskéről meg, hogy volt trafóhíd csere, klímahűtő csere, kisebb karosszéria munkák, második autónak volt használva, papírokat nem kérdeztem, de nem hiszem, hogy annyi minden meglenne, mint Egyeskének.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #134729 üzenetére
Én azt mondom ülj be mind a kettőbe azaz Ignis meg fusionbe is ,hajtsd meg kicsit h érezd milyen a menetdinamikaja es ezután azt válaszd amelyik bejön jobban.
En sokat ültem fusionbe mivel taxisnak fusionje van de egy fordtol nem azt vártam mint amit abba észleltem.
Ugyanaz a kopogós műanyag mint ignisbe de cserébe itt be is rezonál mint az állat alacsony fordulaton mint valami régi ikarusban. Üléstér nekem kicsi volt ,ajtó nyomta a karomat annyira össze van "szukitve" az a kocsi en 2m 2cm vagyok meg szeles is. Szerintem max 180-190 centiig jó lehet. De menetkomfortra meg belső tér anyaghasznalatra itt se várj csodát.
Ha a megbízhatóságra,költséghatékonyságra mész akkor ignis. De mondom amelyik tetszik.
Chevrot mar csak azért se vennék mert Magyarországon mar nem is gyártják ugye. Oké h van szerviz háttér meg mit tudom en de akkor se. De ez en vagyok.Ha magasabb üléspozíció a lényeg en megnéznék pár egyterűt is.
Ebből a chevro 1.6 acc videobol meg sokminden nem derül ki. Ugyanúgy elvérzik 110-150gyorsitasnal mint bármelyik szívó kivéve ugye 1.6 Vti a bűvös szívó csoda Ha ez a cél h most mennyire gyorsul 110rol akkor vegyél egy turbó dízelt aztán nem lesz probléma. Próbáld ki es úgy dönts
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #134735 üzenetére
Ignis az nem játszik, kicsi nagyon a csomija, másrészt zasszony a Suzkit élből kizárta, és bár az egy dolog.... de nem sok alternatíva van. Swiftnek nincs csomija, csak egy 2. kesztyűtartója hátul, Ignis picit jobb, de annyira nem jön be, SX drága. Persze, lehet Lianázni, de nem is tetszik, nem is olcsó szerintem.
Chevy-t mikor gyártották itthon? Na jó, nem kötözködésből Azért jöhet szóba talán, mert olcsó, fiatal, és kényelmes. Ellenben nem biztos hogy nem eszi le a gatyám És ha mellette nem is megy, az úgy nem buli
Dízel szóba se jöhet (nem lesz 500k-m a bármikor elromló alkatrészekre). Nem is jön be annyira, legalábbis amiket vezettem azok annyira nem. Egy dolog tetszik csak bennük, az, hogy alacsony frsz-on eljárnak. Pályán azért nem rossz mikor 2500-at forog mondjuk 120-nál és nem 3500-4000-et
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134734 üzenetére
belső tere megkímélt: még a kisfelbontású képen is tökéletesen látszik, hogy ki van égetve millió helyen az üléskárpit Gondolom személyes szemlén több más "apróság" is kiderülhetne.
Ennyire őszinte tulajdonostól nem vennék, gondolom a többi leírt dolog is annyira őszinte mint a beltér.
Elite / Platinumokat nézegessed, azokat jól megszórták extrávalA kék elite-nél is frankón "kezelték" a "motorproblémát" ... édes istenem. Tipikus júzer error, 2000-rpm-nél vált fel, addig persze "padlózza" a gépet. Gépkönyvébe bele van írva, hogy 2000rpm alatt nemtarcsu'k, mert se nem jó ott a kenése, meg a kipufogógázok se szépen áramolnak kifelé. 2 tank benzin után nekem is sikerült produkálnom ezt a hibát annó, akkor fedeztem fel a kezelési útmutatót és mentem egy karikát az elkerülőn magas fordulaton. Hibának azóta nyoma se volt eladásig.
A harmadik meg szimplán külföldről behozott és túlárazott a (valós) futásához képest. Nézd meg mobile.de-n mennyiért mennek ennyi km-el "Tévedés joga fenntartva" Az mégis milyen jog, hogy nem vállal valaki felelősséget a saját munkájáért?
Ezek közül a középsőt (talán) megnézném.
-- end of transmission --
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134736 üzenetére
Ezekbe a chevikbe (lacetti, kalos) eleg elavult motorok vannak, havernak 8-10L kozott eszik az 1.4 Kalos Nem veletlenul olcsok, nem egy nagy szam auto. A fusionnel nincsenek nagy bajok, ha neked eleg a meret es nem kapsz hanyingert a belter minosegetol, akkor hajra, vedd meg nyugodtan. Rugotores ami tipushiba, visszahivas nem tudom volt-e ra.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Johnny198612 #134738 üzenetére
Gombás Eszterben, akarom mondani Esztergomba
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134737 üzenetére
Moblién nem nézegettem, tuti nem megyek odáig érte, itthonról kell megoldani valahogy
tboy93 a rugótörés kapcsán a Fusionra célzott sztem, máshol is olvastam már.tboy93: igen, tudom hogy képesek enni. Haver 1,6-os laci kombájnja 7-10 közt eszik, igaz, ő dinamikusan megy, és pest és agglomerációba
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134741 üzenetére
Csak az ár miatt írtam, hogy nézd meg ott. Ezek a külföldről hozott autók "véletlenül" elveszítik eredeti szervízkönyvüket a határon, meg "néha" kipottyan belőlük "pár" km. Esetleg van valami baj ami miatt nagyon olcsón hozzájutottak és rendesen megjavítottak, vagy kevésbé normális módon elmaszkírozzák a hibát.
Azért tudják regisztráció meg átírás után is versenyképes áron adni az újdonsült tulajnak .. aki rendesen felül a szopórollerre.
Jaja közben nekem is leesett mire írt tboy93, még töröltem is a hsz-ből.
-- end of transmission --
-
nagyúr
Ugy-ugy, fusionra gondoltam.
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134745 üzenetére
Az mondjuk úgy nem is sok. Végülis elvoltunk mi az 1,0-ás Picantoval is (850kg-60le), de tény hogy előzni nem volt vele annyira buli Hozzáteszem, hogy mivel nem tapasztaltam ki a határait ezért nem is rizikóztam Egerbe előtt azok a nagy emelkedők nem tetszettek neki 70-es táblánál mentem felfele 80-al kb. V-ben, mire felértem volt hogy vissza kellett tenni IV-be, mert 70 alá nézett a mutató és jöttek mögöttünk is
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #134748 üzenetére
Ezt csak a japo autósok értik meg .
En értem amit mondasz de akinek az a vágya h csak lámpánál vagy palyalehajtonal kelljen váltani az nem érti meg.
Ezres swifttel en is ezt csináltam Vissza kettőbe , 90 óra szerint tiltás ,kuplung kirug hármas es máris sikerült előzni . Csak nem szabad felni a fordulattól. Sokan meg 3 ezer felé nem mernek menni. Mint pld muterom. 1.5 vvt automata , úgy nyomja a gazt h 2500fole véletlen ne menjen.
Ha előz es 3/4ig lenyomja a pedalt ,megugrik az autó akkor meg megilyed
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kalmanchris
tag
válasz roberto211 #134749 üzenetére
A váltóhibás laguval is eljátszottad? 😉
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Ukrajnai háború
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest