-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #182628 üzenetére
1.9-bol volt 116,120,136,150 lovas a 159-ben, 2.0-bol 136, 163, 170.
ha a nem bpi celallomasra szallito teherautokat nem engednek be a carosba, mar az is eleg lenne. Meg a smoke&charm hulyegyerekeket rahuznak a kipufogojukra... azt el tudom fogadni, hogy padlon fustol egy dizel, de amikor alltaban is adja az indian morset es a legkisebb gazra is dol a korom szandekosan, ott komoly szankciokat kellene alkalmazni. -
őstag
válasz máyköl #182979 üzenetére
még az a jobbik eset ha el se jönnek, mert legalább nem fárasztanak
ki kell várni, ugyis jön majd egy normális és elviszi, csak addig kell megúszni az unatkozó próbálgatókat(van olyan kergehülye aki képes a fél hahu-hu-t elmenni kipróbálni, ha hagyják neki)
én amikor autót hirdetek, már a telefonban megmondom, csak akkor jöjjön ha meg is veszi (persze ha nem talál olyan hibát amit nem írtam le), nem vagyok autószalon, hogy tesztelgesse a verdát
igazából annak örülök ha azzal kezd hogy elvinné szervizbe átnézetni, mert ha hajlandó pénzt áldozni akkor valószínűleg nem csak álmodozócryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz máyköl #182979 üzenetére
Mind a két oldalt ismerem. Nem vitatom el, hogy lehet kifogni olcsón is jó autót. De pont erre akartam felhívni a figyelmet a "lepattant sz@r"-ozásra reagálva. Bennem ezért sem merült fel az, hogy a 15 éves Golfomat eladjam. Folyamatosan szervizbe hordtam, mindig mindent megkapott, de egy-két helyen már ott van a rozsda és egyszer elkapott egy jégverés, tehát vannak látható, de nem annyira csúnya puklik (elvittem egy szakihoz, de 120e Ft-ért vállalta volna úgy, hogy benne van a pakliban, hogy amikor kihúzza, akkor megrepedhet a festék, ezt el kell fogadnom - mondtam, hogy ennyit nem ér). Motorikusan teljesen jól van. Amikor egy éve a páromnak néztünk második autót, még 1 millió körül is ennél sokkal rosszabb állapotú autókat láttam...
Ne legyenek irreális elvárások egyik oldalon se...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Zolás
addikt
válasz máyköl #183008 üzenetére
Na igen, csak nem akarok dízelt. A benzinesek meg nem a megbízhatóságukról híresek. Amúgy a Honda is kedvenc, csak ami tetszik az drága.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
hobizoli
nagyúr
válasz máyköl #183060 üzenetére
nekem a kipu hatsodob most volt cserelve muszakinal a 147-n (2005-s)
lefujkaltam egy cinkspray-l azert kivulrol, hatha vmit segit rajta, de szerintem ez belulrol rohad kifele inkabb, mert a dob also resze lejjebb van a kipuff csonel
szoval ami viz keletkzik az egesnel, az jobb hijan ott gyulik ossze, es "dolgozik"
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
vzsryl
nagyúr
válasz máyköl #183791 üzenetére
Általában belül szebb, illatosabb, viszont a műszaki alapok, pl. motor, váltó, kuplung, gumik stb. rosszabb állapotnak örvendenek a hölgy tulajoknál. Ez csak sima általánosítás, ami néha igaz. Én is ebbe futottam bele. Belül olyan volt a 12 éves autó, mintha akkor gurult volna le a gyártósorrol, csak az illata volt sokkal kellemesebb, viszont a motor ette az olajat, a kuplung kemény volt mint egy Zsiguliban, a gumi pedig valami gagyi Laufenn típus volt, ami nagyobb tempónál alig akart az úton maradni (Ventus Prime megoldotta).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #184131 üzenetére
Focusban nekem sem kell koppig hátranyomni (2-esben, 1. genben még igen). 159 sokkal tágasabb a 156-nál, az egy nagyon pici autó. Smartban is a 220centis benganémet elfér, úgy van tervezve, igazából a Smart rohadt tágas autó. A ForTwo sztem nagyon jól kitalált autócska, simán élném.
btw én valószínűleg lábban hosszabb vagyok az átlagnál, mert 192cm voltam fénykoromban, csak aztán a csigolyaroppantó balesetben összementem kicsit, azóta 188 vagyok -
pècsimunkás
addikt
válasz máyköl #184206 üzenetére
Nem azért, de sokkal igényesebb a Mégane. Csendesebb, jobban felszerelt. Az ilyen öreg autóknál a kategóriák árai össze simulnak, és jön, hogy állapotot veszünk. Na, egy Mégane- ha nem kell a kimondottan kis autó, sokkal jobb választás.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
batai15
félisten
válasz máyköl #184677 üzenetére
Miért engednéd el ? Semmivel sem rosszabb mint bármelyik másik ilyen kategóriájú dízel.
Persze hogy szar ha az ember nagy autót akar,amire nem akar költeni . Lásd fentebb amit írtam,srac meg vette, aztán mikor kelett benne cserélni kettős tömegűt meg egy rakás fosnak titulálta .
Én most is azt mondom az vegyen ilyet aki esetlegesen meg tudja javitatni,vagy nem úgy fogja fel hogy rá kell költeni x összeget a korából és futasbol adódóan akkor szar.
Alapvetően hasonló pénzért németből roszabb állapotú autót kapni.
De itt is meg kell nézni mit vesz az ember.
Most nem isteniteni akarom ,de minden márka típusnak meg van a maga keresztje .
Itt a hdi motor alapvetően megbízható , míg mondjuk az elektronika kicsit érzékenyebb . Más autó rohad mint az ítélet és eszi az olajat lásd Mazda,honda veszett drága , német meg mondjuk motorikusan nyűgös . Soroljam ?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz máyköl #184691 üzenetére
Azt is elfelejted hogy alapvetően én elégedett voltam az eddigi Peugeotokkal is. Direkt írtam hogy ennek semmi köze ahoz hogy vettem most. Jobban utána jártam a tapasztalatoknak , magára meg a nepiteletre nem feltétlen kell adni,mert kevés autó van amit az alapján szabadna venni.
Ha követted a mostani autó vásárlásomat, akkor láthattad hogy sok autó azért maradt ki mert mindbe volt olyan ami költséges kiadás ,meg típus hiba. Igaz ez a 407re is, így az eddigi pozitív Peugeot összkép miatt vettem ismét .
Hosszú távú tapasztalatnak ott a sogorom autója,meg mérvadó csoportok.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz máyköl #184943 üzenetére
Nem vagyok benne a dologban, de GP csoportban az M20 (=M32 csak 200 Nm-re) felújítást nem misztifikálják túl, időben kell egy szett csapágy, az meg alapvetően nem drága, nagyrészt gondolom a munkadíj nyomja meg. Megérheti vidéken intézni adott esetben. Persze lehet deklit cserélni, de ha 200 ezret kibírt eddig, nem biztos, hogy megéri, hacsak nincs egyéb indok rá - húzott motor, vontatás, örökre megtartás, stb. Csak eszembe jutott, ha már felmerült
-
vzsryl
nagyúr
válasz máyköl #185913 üzenetére
Egyszerű a megoldás. Corollát kell venni. Az szép is, jó is, és az is nagyobb belül, mint az 508.
Btw. a Camry és az 508 nem is kapható azonos kivitelben. A Camry csak szedán formában érhető el, az 508 pedig csak ötajtósban (kombi is az tulajdonképpen), de szedánban tudtommal nincs.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz máyköl #186362 üzenetére
A kategóriájuk ugyanaz, arra gondoltam.
A Mondeo és a Passat elég nagy, valóban, de akkor is középkategóriások, mint ahogy az Alfa 159 is az.Az én Aurisom is kisebb- belül biztosan, mint egy 9.gen Civic, mégis egy kategória. Az alsóközépkategóriából Octavia lóg ki felfelé, elég rendesen, mint ahogy a Superb a középkategóriából.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz máyköl #186842 üzenetére
Egyrészt 10%-ot zuhant a forint egyetlen negyedév alatt, másrészt manapság alapból adnak egy közepes felszereltségben 4 elektromos ablakemelőt, amiből 10 éve kettőért kőkemény felárat kértek, a másik kettő meg nem is volt rendelhető - csak példa a trend szemléltetésére.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #187759 üzenetére
Igen ez a nagy előnye
Szemétség a VW-től, hogy direkt nem gyártanak belőlük, pedig nagy igény lenne rá. 5-6 milláért 200+ km-t elmenő villanyos autó sokáig jó választás lehet ha csak városba menne az ember. Smart helyett egy hibrid swift is jobb választás lehet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen