-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz máyköl #130595 üzenetére
G már nem rohadnak. Feltéve ha nem volt sérült stb....
Az olajevés pedig kicsit túl van misztifikálva. Elég sok G tulajt ismerek akinek teljesen "normálisan" fogy az olaja a két olajcsere között.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
veterán
válasz máyköl #130600 üzenetére
Én is az Astrát venném 1.4 (90 le) motorral, és inkább a sima Ecotec (szíjas) motorral, mint a Twinporttal (láncos). Ha esetleg találsz Enjoy / Njoy felszereltséget, az üdébben néz ki belülről.
Fabiat általánosságban nem ismerem, így passzolom; biztos, hogy kisebb autó és nem hiszem, hogy olcsóbb lenne a fenntartása.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz máyköl #130600 üzenetére
A Fabia es az Astra nem egy liga. Utobbi nagyobb, igenyesebb szvsz esztetikusabb. Fabia belteri anyagai katasztrofak, hiaba vidamabb mint az Opel.
Fabianak ugyan ugy hullamosodik a muszerfala mint a Cordoba/Ibiza/Polo trionak?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz máyköl #130605 üzenetére
Fabia 1 egy rossz tejfölös doboz utánzat.
Egy suzuki (2005-) is sokkal igényesebb anyagokból építkezik.
A g astra nem csak hogy sokkal sokkal igényesebb, és jobb anyagokból van, hanem egy kategoriaval (de legalább féllel) feljebb is.
A kettő közül nem kérdés, hogy az astra a befutó.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz máyköl #130605 üzenetére
Hol találtad ezeket a valóságtól nagyon messzi képeket ?
Valóságban ilyen a G Astra és ilyen a Fabia
Összehasonlíthatatlan a 2 autó a Fabia sokkal keményebb ülések, recsegő ropogó kemény műanyagok ... kb. egy Dacia Logan -hoz tudnám hasonlítani (ultra gagyi) míg a G Astra sokkal kellemes a belső tér (kényelmesebb és nem ráz annyira) + anyaghasználat és összeszerelési minőség is sokkal jobb !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
SzlobiG
félisten
válasz máyköl #130914 üzenetére
Ez elég jó áron van, valami turpisság lesz vele szerintem, de egy megnézést megér. A rozsdára nagyon figyelni kell pont egy ilyen évjáratú volt felemelve egyik nap csápossal olyan szinten rohadt mindenhol...egész alja kb rozsda volt.
(#130920) focvis Ezt csak alá tudom támasztani így tulajként rohadt nagy a hely benne a faceliftesek belseje is már sokkal szebb, de nekem bejön a régié is. Jók a motorok már nem a régi injektor problémás verziók a fogyasztásuk is teljesen rendben van. Akár ez.
(#130922) [rvilike] Nagyobb attól is a mondeo.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz máyköl #131290 üzenetére
Futomu kenyes, az ECO motor kevesbe. Nagy tuzet ne varj tole, cserebe a vezerlesmodosito +50e Ft-os tetelet meguszod, de viszonylag szepen megy meg igy is.
Kuszobok vegeit nezd at, illetve belul a padlolemez es a kuszob talalkozasanal is, ha jon a rozsda, akkor ott, mashol nem jellemzo.En az 1.4 TS-sel, szinten 105 le, elmegyek egy tankbol 6-700km kozott, autopalyan sokat forog 130-nal 4500, de ott sem hangos, csak mar torkos, vegyes hasznalattal 6.5-8 kozott (147 nem tudom, hogy mennyit forog, de nem eszik tobbet az sem)
A km allas akar meg valos is lehet, nagyon patent a belseje, az elso ami kikopik az uleseken, az az elen vegigfuto muanyag hurka, ami be van vonva textillel (jol korbe irtam, fingom sincs, hogy mi a neve).
Elektromos nyugog 90%-a kontak problema, egy Alfas szaki csukott szemmel megmondja, hogy mit es hol takarits ki, fujj be. (Vagohid utca D.Z, es Tarnok (Erd) Grosz Ferenc)Olajra erzekeny a motor, gyakori cseret meghalalja, ahogy a figyelmes hasznalatot is, en pl megyek vele 10km-t, ugy, hogy a garazsban, kiallas elott meg jaratom fel-1 percet, utana mar lehet dundizni.
X idonkent erdemes az olajteknoben levo szurokosarat kitakaritani, foleg ha ritkabban lett cserelve az olaj, vagy gagyi szart kapott.Ingadozo alapjarat szokott meg elojonni, ez az esetek tobbsegeben filleres problema, elkoszolodik a pillangoszelep, es folyton korrigalja magat, erdemes idoben foglalkozni vele ha ilyet tapasztalsz, kulonben a sok ingas miatt cseres is lehet. Ez nem Alfa specifikus jelenseg.
Gyertyabol 8 kell, 100e km az intervalluma, 20-40e Ft-os tetel.
Felni nem kell tole, csak ne ess abba a hibaba, hogy megveszed a legolcsobbat, mert, dejo mar ennyiert is van, mert azokra a gatyad is ra tudod kolteni.
Amit linkeltel nem tunik ilyennek.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#16514048
törölt tag
válasz máyköl #131290 üzenetére
Nem kifejezetten betegágy, bár az 1.6-os TS motort nem nagyon szokták ajánlani, inkább a 1.8 (ami mondjuk tudtommal nincs 147-ban), vagy a dízelek. Azt mondják, hogy a futóművük kényes kicsit, meg apróbb elektronikai problémák előfordulhatnak...
De ha benned van az "alfapara", akkor inkább hagyd, mert fenntartási költség és megbízhatóság szempontjából azért nem egy régi Swift. Ez azoknak való, akik szerelemből vesznek autót és képesek elnézni a hibáit.
A TC-s Vályi Pista vett pár éve egy 156-ost, ráadásul 1.8-ast, ami a legmegbízhatóbb a benzinesek közül. Igazából nem volt baja, de mégis eladta, mert nem bízott benne. Érdemes elolvasni: [link]
Tehát kár megvenni, ha benned is ez a para lenne végig.
De látom közben Integrale már írt egy ettől sokkal hasznosabb hsz-t.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #131290 üzenetére
Alfapara ne legyen. Rozsdára NAGYON nézd át, ezen a mechanikával nem nagyon tudsz beszopódni, ha az alap dolgok rendben vannak. Mondanám, hogy vidd el szerelőhöz, de nem specifikushoz nem nagyon érdemes, specifikushoz meg egy hét legalább, mire időpontot kapsz, addigra meg elviszi valami beleszerelmesedő tudatlan. Vízben ne legyen olaj, olajban ne legyen víz, ne égjen a dzsinn (de ne azért, mert kiszedték az izzót), futóműben ne ropogjon-kopogjon semmi. kb ennyi.
-
Vesztor87
senior tag
válasz máyköl #131677 üzenetére
Most egy ilyen annyira tré állapotú?
zoo8800: engem nem zavar ha egy ülés magasan van, persze ha az van hogy vagy a kormány vagy a pedál van túl közel ha a másik jó, akkor az annyira nem jó Telekocsiztam tavaly, akkor az egyik autó amiben ültem egy E12-es 1,4-es Corolla volt. Gazdája szerint eddig nem volt semmi gond vele, akkor volt a kocsi 7-8 éves és vt benne 325e (javarészt autópályás) km. Mondjuk pálya tempónál elég zajos szegény
[ Szerkesztve ]
-
Gedeon31
addikt
válasz máyköl #133271 üzenetére
Akkor nézek egy autót, de helyileg a fővárosban van én meg 110 km-re, azt hogyan lehet megoldani át legyen jól nézve esetleg szervizben?
Vagy nem erre gondoltál jól át legyen nézve kívül- belül?Több hirdetésnél van szervizkönyv vezetve van gyári szervizben ebben mennyire lehet bízni?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz máyköl #133264 üzenetére
Ahogy én látom az emberek
hülyékszabályosan igénylik, hogy átpasszák őket. Haverom simán eladta a 16éves régi swiftjét úgy, hogy kilencvenezret futott pedig a valóságban most készült harmadjára átfordulni az óra benne. Persze eladásra szépen ki volt cicomázva kívül belül de még egy laikus autóhoz teljesen fogalmatlan ember számára is ordított róla, hogy mennyire le van lakva és, hogy ez qrvára nem 90k-t futott. Még is hamar megvették mert keveset mutatott az órája. Nevetséges."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
htomi85
tag
válasz máyköl #133278 üzenetére
Az embereknek nem az kell hogy jól járjanak.
Hanem hogy ugy érezzék, hogy jól járnak.
Aztán habzik a szája milyen szar ez a passat/bmw/akármi. Persze, mert 350-ről lett hirtelen 130.Meg persze kétpofára habzsoljuk a levetett német szart, ismeretlen előélettel. Merhogy jajj a budapesti utak tönkreteszik a kocsit.
Na, nem hergelem magam tovább.
A legjobb autó a céges autó oszt kész.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz máyköl #133384 üzenetére
"Brutális, egész egyszerűen hihetetlenül brutális teljesítmény." Aki ilyen vagy hasonló címekkel hirdeti a kocsiját, azt én nem tudom komolyan venni... A volvo után tökönrúgja magát szerintem, bár kérdés milyen S60-as az. Teljesen más kategória a kettő.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Coyot
őstag
válasz máyköl #133384 üzenetére
Utazom néha ilyennel, vagyis ennek az összkerekes verziójával. Tényleg marha jól megy.
Viszont az s60as szerintem egy tágas autó - na az alfa nem az - G Astrában nagyobb hely van hátul, elöl meg olyan ügyes az elrendezése hogy kényelmetlen egy s60hoz képest. Ez kisebb termetű emberekre nem vonatkozik én meg akikkel utazom nagydarabok
Má' nem
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz máyköl #133516 üzenetére
Talán ilyen üveggyapotszerű szigetelőanyag? Tényleg az a baj, hogy kicsi a kép és nem látom rendesen, ezért gondoltam, hogy hátha itt valaki tudna válaszolni. Meg hogy miért látszik, biztos nem normális dolog.
A videóban konkrétan semmi nem olyan, mint a képen, nem is értem.
Viszont a többi kép alapján meg stimmel a videó...[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
roberto211
őstag
válasz máyköl #134118 üzenetére
Szerintem is a legjobb ezek közül tehát valszeg b vektra lesz a befutó.G Nem te vagy lemaradva én voltam bátor. Gyerkocnek örülök csak a baj ott kezdődik h ugye van egy asszony vagy anya is de ő meg mostanában egyre sűrűbben b@ssza fel az agyamat. De ez lényegtelen nem ide tartozik.. Utólag gondolkozik ugye az ember mindig.. Tegnap láttam egy b vektrat aztán igazáböl onnét jött az ötlet.
gergoke. G astra nagyon nem bejovos..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
zoo8800
veterán
válasz máyköl #134118 üzenetére
Octavia I 1.6os motorral is borzasztó lomha, baromi nagy/nehéz a kasztni
Érdemes lenne utána nézned a kilóknak és a centiknek, mert se nem hű de nagy, se nem hű de nehéz. Van egy jó nagy csomagtartója, és annyi. Lomhának mondjuk tényleg lomha.
rip and tear, until it is done
-
roberto211
őstag
válasz máyköl #135129 üzenetére
Neem rosszak a skodak szerintem se de nem is az esetem ,viszont ha már skoda akkor II es oktav alá nem mennék
Milyen suzid volt neked pontosan? Azt tudom,hogy swift de évjarat,motor?
Mennyiert vetted a fábiánt?
Miert lett volna vicces ezres swifttel palyazni? En rengeteget mentem a 2000es gls el palyan 130-40rt tartotta. Szemét kinyomva 160 egyenesbe .. Igaz forgott 5-6ezrez de jóóazz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Vesztor87
senior tag
-
Vesztor87
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Robot fűnyírók
- Mobilhasználat külföldön
- Aliexpress tapasztalatok
- Netfone
- Politika
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motoros topic
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest