-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #119659 üzenetére
én biztos nem cserélnék. inkább egy S60R akkor már Leccusból pedig SC400
-
rbalint88
addikt
válasz kaszaking #119990 üzenetére
Hat sietni nem fogsz vele, az biztos. Szerintem Passatba keves az a motor, nem lehet vele kenyelmesen autozni, ilyen nagyobb autohoz meg nem illik annyira, hogy pocskoszoru modra porgetni kelljen allandoan a haladashoz... Ha eleg olcso, megerheti amugy, de az auto fenntartasa azert nem ket filler es lehet nem leszel boldog, ha a vetelarat majdnem rakoltod ket ev alatt, hogy a vezerlescsere es egyebek meglegyenek es a fek-futomu kopoalkatreszeit rendes minosegben kicsereld.
-
rbalint88
addikt
válasz h1ght3chzor #119994 üzenetére
Az is csak egy golf4 Pózolni jó vele, menni nem annyira, mint ahogy kinéz. 2+2 üléses, elől elférsz, de hátul nem hogy gyerek nem fér el, de még a sporttáska is nyüszíteni fog. Egy sima Mini cooper minden szempontból élvezetesebb autó a TT-nél. Sajnos. Autópályázáshoz elég rövid mindkettő váltója, de a cooper 116 lóereje is bőven elég mindenre értelmes keretek között.
-
rbalint88
addikt
válasz kolosanyi #120144 üzenetére
Nézzetek szét náluk is: [link] Szomszéd csajának A Mercije onnan van, kulturált példánynak tűnik. A legtöbb autójuk egész jól mutat és szervizkönyves, ennek megfelelően nem is a kínálat aljára árazzák őket. Persze aztán lehet, hogy kiglancolt fosokat árulnak, de nekem képek alapján normálisabb kereskedésnek tűntek. Lehet az általuk árult 156-ot hajtanám, ha összejött volna az országjáró Alfa-néző körút anno
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #120307 üzenetére
azért nem pattog, mert nem hajtod meg rendesen.
bezzeg dobogókő után az alfa is ott pattogott vagy 5 percig -
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #120320 üzenetére
Mert:
- a sok kókler tulaj és szerelő miatt a rossz a híre.
- tényleg több törődést igényel, mint a nagy átlag.
- bevésődött, hogy az olasz autó csak szar lehet.
- németbuziság van.
- mert a tulajoknak sem érdeke annyira felverni az árat. (olcsóbban ülhet ugyanolyan jó autóban más típushoz képest).
amúgy nekem 289ezer van a 156-omban és vígan vidáman működik.
147-ből is érdemes az 1.9jtd-t venni, az tartós motor, jól megy és nem eszi le a fejed. 1.6 ts városban 10 fölött elkér sajnos és ahhoz képest azért nem megy jól, főleg az eco verzió. 2.0 érzékeny, mondhatni kerülendő motor, marad a kétféle -8v és 16v- jtd. ja meg a 3.2 V6-os GTA na az már nem annyira olcsó, főleg egy rendben tartott példány. -
rbalint88
addikt
válasz killer1203 #120498 üzenetére
ha akarsz másfél millióért egy 12 éves passatban ülni, akkor akár még jó is lehet. de alkuval, papírozással és vásárlás utáni szervizzel kb ott fog megállni. nem rossz autó egyébként, tisztességes mechanika van benne, de az utastér így 10+ évesen már eléggé hervasztó lesz. egy ugyanilyen korú avensis pl sokkal szebben öregedett.
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Szerintem neked az idealis auto valami atomnagy motoros szivo benzin lenne, 3 lityi felett. Fogyaszt, de nincs dmf, porlaszto, turbo, meg a satobbi. Azt inkabb vennek 10+ evre, mint dizelt. Mondom ezt tobbszoros visszaeso dizeltulajkent.
Amugy meg azt felejtsuk el kompaktoktol felfele, hogy nem kell ra kolteni. A kenyelmet valahol meg kell fizetni... -
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #121084 üzenetére
ejj, az a fekete de kéne! egy jó benzines Alfa mellé
-
rbalint88
addikt
válasz kalmanchris #121118 üzenetére
Nem csak a 90-es? Meg abban kettostomegu sincs.
Hobizoli: tegnap probaltunk egy 166-ot, 2.4jtd. Azon kivul, hogy volt vele sok aprosag, 2000-tol kezdett huzni es akkor se volt az a fejletepo huzasa. Aszongya az ember ez mindig ilyen volt. Hat baratom, akkor mar te is fosan vetted, de ennek 1500-tol olyan nyomatekhompolye van, hogy normal vezeteshez visszaengedsz a gazon de maga a tipus jofele, csak ebbe mar inkabb automata valo meg komfortfutomu, azert a TI futomuvel is lehetett erezni, hogy a sulya dolgozza le az ivrol.
Neztunk egy 159-et is, valos 260e km, kb makulatlan volt a beltere. Ules nem volt kiulve, nem volt lerombolva az oldaltamasza, ulolap ele sem.
Es ismet megbizonyosodtam arrol, hogy jo darabot fogtam ki a hibaival egyutt. Egy 156sw-re mentunk le, minden eleme rohadt, dolt belole a fust az allitolagos turbofelujitas utan (az a fojtogato kilogabele dizelszag), dea beltere legalabb egesz szep volt es a felszereltseggel se volt gond. Csak egy uj bode kellett volna hozza ahol a 159 volt, lakik meg egy GT is, na annak a j.h. sarka full gitt, 300 es 900 mikron kozotti festekvastagsaggal. -
rbalint88
addikt
válasz slett27 #121263 üzenetére
Avensis: felraktam a legolcsóbb magyar papírosként, beleírtam a hibákat, hogy a csodavárók ne hívjanak, aztán az első háromban megvolt az az ember (nepper egyébként), aki aznap eljött, megnézte és kifizette.
Agila: találtunk abban a szalonban, ahova járni szoktunk egy bemutató Splasht egy évesen és 9e km-rel 2,2-ért, 10 év után úgy gondoltuk, hogy csereérett lett az Agila. A szalon mondott rá 300-350-et, mondom oké, akkor hagyjuk, megoldjuk mi magunk. Kocsimosás, fotók csattintása, hahura fel HD képekkel a kínálat harmadára árazva (550-900 között ment akkor ez az évjárat). Még aznap hívtak, hogy vidékről jönnének megvenni az autót a papának, de csak vasárnap tudnak jönni, rakjuk nekik félre. Utána volt még pár nepper és pár magán telefon, de úgy voltunk vele, hogy nagyon normálisak voltak az elsők, aztán tényleg eljöttek és meg is vették.Nem volt ezekben semmi trükk. A többi autómnál nem sikerült érvényesíteni az állapotot és/vagy ritkaságot, szóval azért nem fogok autóeladási kurzust indítani
Passat1 havernak, meg nyűgös volt a kocsi épp-bukó. Passat2 csere-árában. Passat3 sok hirdetés után "fosért-húgyért", maxibukó. Golf1 beszámoltam, el is ment kb árában. Golf2 patika GTI-hez képest nem jó áron, szóval bukó. BMW totálkár után nehéz ezt értelmezni, de nyilván bukó. Avensist használtam két és fél évig 100ezerért+tankolás, ebben a szervizek is benne vannak. -
rbalint88
addikt
válasz TayRol #121678 üzenetére
amúgy ha vennék újra G4-et, biztos V5 Tiptronic lenne.
147-et is nézhettek, 1.6 T.Spark nem rossz motor. Kicsit többet eszik, mint egy G4, Astra vagy Focus, de talán jobban is megy, illetve az biztos, hogy jobban előadja magát Futómű nem vészes, ne rohadjon oszt csókolom. 800-ból lehet már szerintem jót venni.
-
rbalint88
addikt
tudom, máséval nem ér a csalánt verni, de én csak 1.8-as sperrest vennék. próbáltam ilyet, vidám játék, de ebben a formában sajnos csak játék. egy minimál futóműupgrade után kiautózható vele az 1.8-as motor is és oda már nagyon jó barát a sperrdiffi. ezzel is lehet jót szórakozni, de annyira kezes, hogy előbb fogy el az átlag gumi, mint hogy befosson az ember, úgy meg elég hülyén néz ki, hogy bemész nagy svunggal a kanyarba, aztán kijönni nem tudsz, mert bután pörög az ívbelső kerék...
a konkrét autó meg valószínűleg szarrá van rohadva, legalábbis a hátsó ívek alapján tuti van ott más rozsda is, csak az alulról látszik. -
rbalint88
addikt
válasz LógaGéza #121798 üzenetére
az 2.0 jts volt akkor. egyik fórumtársnak csütörtökön vettünk egy ilyet, kékmetál, megagigafullos szedán. olyan dokumentációval adták át, hogy csak lestünk. sok a lelakott fos autó sajnos, én is 2 hónap után vettem egy kompromisszumosat (benzinest akartam, végül jtd16v lett, sok km, de vezetett sz.könyv osztráktól, sok extrás, törésmentes, pár bácsizással), miután megnéztem kb 40 autót. a fórumtársét is sok megnézése után vettük, az övé kb pont olyan, mint amit akartam anno. Akkor 1,2M-ért volt olyan, most 73%-os áron tudta megvenni kb ugyanazt, mondjuk több kilométerrel.
Ha 156-ot szeretnél, nem beszélnélek le róla. Nagyon jó vezetni, de azért van pár apró hibája, amit el kell nézni. Mondjuk ha szeretsz jót autózni, akkor valószínűleg le is fogod sajnálni ezeket az apróságokat tompított fény elég gyenge, fűtés nem acélos, ülésfűtés -ha van- nem túl erős. cserébe a bose hifi q jó, ülések álom jók, futómű egy csoda, fék harap, motorok szeretnek élni, forogni. még a dízel is, csak az ugye kevesebbet forog, de a lelkesedés azonos[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
egy 1.gen focus se törik szerintem jobban, mint egy 156-os mondjuk. az enyémet névre írva! 760-ért vettem, 286ezer km-rel, vezetett szervizkönyv, BOSE hifi, tempomat, xenon. Minden működik rajta, nem volt törve, nem rohad, nem kopog a futóműve, új a féke, normális felniken normális gumikkal adták. 1.9JTD 16V, 140ló és nincs az a lefosott keserűdízel szaga, mint az akár dupla ennyibe kerülő németeknek.
-
rbalint88
addikt
Juli vege/3500km. Eddig nulla hiba jott elo a veteli allapothoz kepest. Nyolcadik autom, volt 3 passat (1.9tdi, 1.8t, v6tdi), 2 golf (I 1.3, IV 1.8t gti), 1 bmw 535i, 1 avensis d4d. Ugyanaz a fos mindegyik, csak mas szinhazba veszel jegyet. A nemetre es a japanra is rakoltod a gatyad, csak mashogy. Legalabbis nekem ez a tapasztalatom es ismerosi kor elmondasaibol is azt szurom le, hogy adott kategoria adott penztarcat ker, max 10-20% diffi van a koltsegekben.
-
rbalint88
addikt
Ne almát a körtével hasonlíts össze, adott kategórián belül nincs jelentős különbség fenntartási költségeket tekintve, de szerintem ezt írtam is, csak értőn kellene olvasni. Újonnan a 156-Avensis-Passat egy kategória volt árban, felszereltségben. Most, 10-15 évesen fenntartásban is egy kategória a három típus. Annyi, hogy míg mondjuk az Alfának gyakrabban van valami apróság, a németnél a kötelező szervizek alkalmával derülnek ki a pluszköltségek, a japán meg megy sokáig és utána összeomlik, de úgy, hogy a fél autót meg kell venni.
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #122550 üzenetére
engem zavar. ha egy ilyen sóher phasz a 2 tonnás fosával darálja majd le az autód, mert sajnálta a pénzt téligumira és valakinek ne adj isten baja esik, vagy csak a számodra értéket képviselő és nehezen megkeresett forintjaidból vett autódat nullázza le -amelyik értékébe neki a téli szett került volna-, akkor majd fog zavarni téged is. ugye ez egy közösségi játék, csak a sok egohuszár elfelejti ezt és csak a jogaira emlékszik, a kötelezettségeire nem.
lehet én látom rosszul a dolgokat, de ha a rendőri jelenlét nem a traffizásból állna, hanem a kivezényelt rendőrök intézkednének a szabálysértésekkor jártukban-keltükben, akkor ezek az önhitt barmok nem mernének így élni. ugye vannak a csoda térfigyelő kameráink, vegyenek fel közmunkásokat, pár egyszerű dolgot kellene csak nézni rajtuk, aztán mehet a csekk, élőben meg hozzájönne az anális gumibotozás. -
rbalint88
addikt
válasz bajnokpityu #122812 üzenetére
skoda mellé valami grancsirke vagy explorer vagy 4runner vagy hasonló terepes párszázért? kutyázni pont jó, mellé a családnak meg megmaradhat az oktáv. arra meg mehet vonóhorog+futó vagy tetőbox a csomagoknak. csak egy tipp, nyilván a teljes hátteret nem ismerem.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #123111 üzenetére
na de milyen 147-et lehet kapni másfélért!!!4NÉGY!!
a japán autókkal az a baj, hogy a magyar tulajok úgy állnak hozzá, "elég ebbe az olajcsere", más nem is kell, aztán 10 éves kora körül elkezd széthullani a rendszer.Mágus2: igazságod vagon, javítottam-kiegészítettem ennek megfelelően.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Ł-IceRocK-Ł #123267 üzenetére
Inkább vegyél egy előző szériából valami tiptop állapotú, tutira karbantartott darabot, mint a kínálat aljáról, márpedig fóka2-ből 1,5-ért azért bőven nem a teteje van.
-
rbalint88
addikt
Van közvetlen tapasztalatod Maser' árakkal? Tartasz ilyen autót? Nem tudhatod, mihez mi mennyibe kerül. szerintem nem sokkal nagyobb szopó életben tartani, mint egy nagyobb motoros CLK-t vagy hasonló kupét. Az pedig, hogy milyen beltere van, nem feltétlen egyenes arányosságban áll azzal, hogy ehhez párosulóan milyen menettulajdonságokat várnak a tulajok. amúgy a CLK430 80km/h körül száraz úton simán villogtatja padlóra a kipörgésgátlót, az meg szintén elég disszonáns, hogy ott van benne a a baszadék erős motor és a futómű kevés hozzá...
-
rbalint88
addikt
azért ne gondold, hogy egy CLK430 mellett nem pingvineznének az átlag szakik. és ahol értenek hozzá, ott meg kb ugyanolyan árat fognak kérni, mint egy maseratinál. 2000-es évek eleje óta eltelt pár év, azóta talán fejlődött a hazai szagemberállomány is, valamint ugye van internyet és akár ki is lehet vinni a kocsit Bécsbe, ha szervizeltetni kell.
-
rbalint88
addikt
válasz hülyegyerek #123707 üzenetére
A markaszerviz ugyanolyan troger hely, mint barmelyik masik kereskedes. Sot, kicsit rosszabb, mert meg olcsobban vesznek es meg dragabban adnak el, mint egy random nepper.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos autók - motorok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Ingatlanos topic!
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- PlayStation 5
- Autóhifi
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen