-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #181784 üzenetére
Nekem semmi. Csak az átlagjúzer szemszögéből kell nézni a dolgot. A mai napig az van a fejekben ha valami láncos akkor az a világ összes km-ét bírja és soha nem kell cserélni. A TSI-nél te is tudod, hogy ez nem igaz. De kis pista nem fogja tudni. Sokan még a szíjas vezérlést is cseszik lecserélni, de arról legalább benne van a fejekben, hogy kell
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #181812 üzenetére
Sajnos ez is a hisztéria miatt terjedt el a sok félinformációból ami az átlagember fejében megragadt a kokszosodással egyetemben is. Az a baj, hogy a TSI mindenkinek aki nem ért hozzá csak annyi, hogy rossz és rá se szabad nézni. Holott szerintem egy zseniális motor. Ugyanez van még manapság is a DCi-vel a Renaultnál. Már 2009 óta semmi baja nincs, de a mai napig még azt mondja rá kollégám is jó pár másik emberrel, hogy a Renault a legszarabb motorokat gyártja a világon. Való igaz, hogy a régi 1.5dci rossz volt, de a Megane 3-ra már teljesen kijavították. Sok ilyen terjeng a fejekben az a baj és ráadásul úgy, hogy semmi tapasztalat nincs mögötte. Amitől nagyon hülyét tudok kapni az a 3F szabály.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Arra 10-30km városi használatra egy Corolla TS hybrid sokkal jobb választás lenne. 10 év hibrid garancia és nagyon keveset fog enni. Csak sajnos nem "menő" SUV. Benzinesből ettől kisebb fogyasztásút és megbízhatót nem fogsz találni.
De ha minden áron a kettő közül kellene választani és VW-t mellé tenném le a voksom. Szerintem nagyon szép lett és a T-ROC belseje is jobban bejön mint a Volvo. De ez egyéni ízlés kérdése. Anti csinált videót a Volvoról. [link]
Az 1.5 TSI még nagyon új, nincs róla sok tapasztalat. De már az 1.4 TSI-nél is sok hibát kijavítottak. Új autóban bátran vehető. DSG-vel se lesz gond, de városban nem fog tapsikolni örömében a szárazkuplungos. A következő tulaj fog majd szívni vele
Az a baj, hogy a napi 10-30 km város előbb vagy utóbb ki fog nyírni valamit. Most új autónál nagyon soká lesz gond, ha egyáltalán lesz. Mániákus vagyok tudom, de az E-CVT-nél nincs jobb választás oda[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #182054 üzenetére
Egyben persze országúton. De nem írta a kolléga, hogy hogyan tevődik össze. Azért 30 km-t végig araszolni lámpától lámpáig egy városban eléggé tud rontani bármilyen kuplungon
Hiába van "villanyos" kocsim, van, hogy inkább az elektromos rollerrel (Vmax=25 km/h) megyek, mert azzal gyorsabban eljutok 3 km-re mint a kocsimmal. Erre a részére gondoltam amikor azt mondtam, hogy nem épp ideális 10km sem ilyen forgalomban.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SaNyEe #182116 üzenetére
Nem megy el az 50 km-t hidd el. Max új korában. Örülök ha kijön a 35 km. Persze megy a csoportba a vetítés, hogy ki hogyan ment 50-60-70 km-t elektromosan. Aztán csak kiderül, hogy be be indult az a benzinmotor 10-20 percre. Fizikát nem lehet meghágni, egy nem takarékos nagy tégla valós 30 Ah-val nem fog elmenni 40-nél többet önerőből.
A többi az ok, 200km-en is tudok vele 5 liter hozni. Töltés nélkül viszont pályán 10 a min.
Amúgy csak annak az embernek javasolnám ezt a kocsit aki sokat megy városban és mindenképpen SUV-ra vágyikA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SaNyEe #182121 üzenetére
Minden csoportban megy a "f...méregetés". Nagyja kamu, meg gurulva a Csomolungmáról.
Az Ampera nagyon jó ebben az tuti. Az Outlander PHEV bénán bánik az akkuval. Ha itt benyomod a fűtést akkor nem, hogy 40km nem lesz meg hanem örülsz a 20-nak. Egy reggeli előfűtés 5 fokban elvisz 30 perc alatt 15km hatótávot. Nagyon piszkálja a fantáziámat még mindig az Ampera.Én lakótelepen élek. 500m-re van tőlem egy E-mobi és melóhelyemen töltöm, teljesen élhető így. Egy Ampera hatótáv már maximálisan kiszolgálna.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #182213 üzenetére
Régebben nekünk is tervben volt az Outlander 2. De végül a Q5 lett helyette. Dízellel egyébként én sem venném. A benzinesről nem tudok semmit.
Napról napra egyre jobban kiábrándulok a kocsiból. Hamarosan csere lesz belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Milyen autót vennétek 5,5 millióig ami nagy részben város és minimum hibrid?
Három már kihúzva a listámról (Auris, Outlander PHEV, Volvo D6)A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #182565 üzenetére
Erősen mozgatja a fantáziám. A legjobb akkumulátor kezelése az Amperának van. De az Outlanderben is zavart az "elmaradott" technika.
Dilemmában vagyok, mert megint az Auris felé kacsingatok egy Golf GTE árnyékában.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #182567 üzenetére
Gondoltam rá, sajnos túl kicsi. EV-ben min kellene egy Kona/Leaf 2 szint. Azok meg még sajnos mindig nagyon drágák. Meg beltéri minőségben is elég gyatra az e-Up.
(#182568) dj79: Megnéztem a piacot. Röhej számba meg a P3 pluginok ára. 2012-es vannak 4,5-5 millióért. Télen a valós hatótáv sajnos 10-15km. P4 meg gyakorlatilag nem is létező autó a használtpiacon. Olyan drága használtan, hogy abból már veszel egy Tekna Leaf 2-t
(#182569) molnarpeter: Amperába nagyon tetszik az 50 km hatótáv. Azért nem írok 70-et, mert az önkínzó emberek szoktak ezzel menőzni a csoportba. Ha valaki használja akkor az inkább 50 Bennem is ez ketyeg, hogy ingyen van a töltés. GTE vonalról nehéz lesz lemozdulni, mert most már van vele hosszabb tapasztalat és nagyon jó a hajtáslánc. Viszont a racionalitás nem azt mondatja velem, mert fenntartani is sokkal drágább és nehezebb lesz eladni akár 1-2 év múlva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Azért mert amióta focvis vette legalább egy millát drágultak. 4-ért még okés a kocsi, mert ha nem akarod, hogy megálljon alattad véletlenül azért vétel után rá kell költeni elég sokat. Aktívan bent vagyok a csoportban. Nincs olyan hét, hogy ne kerülne valamelyik tag kocsija szervizbe. A végső a dízel, nem járok hosszú utakra, bármennyire tetszik a D5, nem használnám ki.
A GTE az egyetlen* phev ami nem kapcsol motort padlógázra és fűtésre.*: nincs tapasztalatom a legújabb Volvo T8-al és társaival, lehet már azok se kapcsolnak.
(#182574) dj79: Szerintem most jutott el arra a szintre a piac itthon a Prius vonalon, hogy már irreálisan sokat kérnek értük. Kicsit durva számomra, hogy 7 éves autóért 5 millió Ft. Ami azért tegyük hozzá, hogy nagyon gáz belül a Prius.
Láttam a csoportba, az ezüst FL utáni példány pont olyan mint amilyenem volt 4,7-ért névre írva, egész jó lenne(#182576) focvis: Benne vagyok, nagyon szívesen kipróbálnám a D6-ot.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182578 üzenetére
Veheted nyugodtan, de legyen a zsebedben még fél milla minimum. Ennyi idős autónál bármikor behalhat a DSG és kéttömegű már, a DPF-ről nem is beszélve.
1.4 TSI+DSG kombóról ha nem extrém alacsony futású lebeszélnélek. Mindegyik szárazkuplungos és nem olyan tartósak mint az olajos testvéreik.(#182579) molnarpeter: Sajnos akkor az sem jobb
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182586 üzenetére
Inkább cserélni. 200k+ km felett azért bele kell férnie egy EGR cserének
B6-ból ha teheted csak CR dízelt nézzél. A 2.0 jóféle, én nagyon szerettem. Egy éven keresztül hajtottam a B7-es verziót DSG és elég jó kocsi. Q5-ben volt még 2.0 CR az is teljesen megbízható konstrukció volt már.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182588 üzenetére
2 millióért eléggé kínálat alja lesz. Nagyon résen kell lenni ha DSG-s Passatot akarsz venni. 10 éves kocsik már ezek és a világ összes kilométere bennük lehet. Ismerősömnek van egy B6-os és most 360-nál kell benne DPF-et cserélni. Szerintem ez nagyon jó arány. Mondjuk csere helyett tisztítást választott, mert nem volt másra pénze. Mondtam neki, hogy 50k km-re még jó lesz akkor kb
Ha mindenképpen TSI akkor az 1.4 122 lovas verzió. Ez a legmegbízhatóbb. Láncot kell cserélni benne néha és annyi
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz diegho #182591 üzenetére
Teljes mértékben tetszik. Egy végtelenül kretén autó szerintem, de amennyire nem jött be régen annyira tetszik most. Viszont 5 millióért a legalja van és azért manapság már ennyi pénzt kiadni sok, egy olyan EV-ért ami nem megy 100 km-nél többet.
Őszintén szólva komolyan nem tudom mit válasszak, mindegyikben találok kivetni valót és szeretni valót is
Szeretnék egy Golf kinézetű és kényelmű, Ampera akkumulátor menedzsmentű, Prius motorú autótA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SaNyEe #182597 üzenetére
Nem csak város azért, de nagy részben az Hétvégente azért mindig elmegyünk valamerre. Mondjuk most télen már nem annyira. Leaf 1 az szerintem egy nagyon ronda autó lett. Meg az is még csak a 30kWh-ás akkumulátorral ami belefér a 5 millióba, olyan 130 km körül megy el valós felhasználás mellett. És már nehéz olyat találni ami nincs degradálva 80% körülire.
Szép eredményeket produkálsz az Amperával, ezért szimpatikus nekem az a kocsi. Kicsit visszatartanak a típushibák és félek tőle, hogy belesnék egy drágább mókába. Olvastam ezt a szoftverfrissítéses dolgot. Durva, hogy ennyire lecsökken a hatótáv. A piacon meg nagyon nehéz kiszűrni, hogy melyik milyen verziós. Vannak ezek a fajta hirdetések, hogy eladó féltve őrzött nagyon szeretett kocsim. És akkor ránézel RVZ rendszám van rajta meg ilyenek Na most ezektől a nepperektől nehéz jól leinformált kocsit venni. Egyszer beírtam a csoportba, hogy keresnék egy megbízható eladót aki árul Amperákat, de senki nem tudott javasolni hanem csak elkezdte mindenki küldeni a saját kis behozott kocsiját privátba. Egyszerűen nem találok a felhozatalba olyat amit szívem szerint meg mernék venni.
(#182598) Gaben92: Lexus nem jön be, ne bántsatok miatta Az E-Golf most nagyon jó lenne egy németországi árban. [link]
(#182599) dj79: Igen a JJ kereskedőhálózata. Néha ámulok, hogy mennyibe kerül egy-egy P2. TS is már durván megdrágult. Jelenleg a Toyota meg úgy összességében a hibridek/EV-k felmentek és nagyon jól tartják az árukat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #182609 üzenetére
Nagyon új még a Prius 4. Kevés van belőle használt. Meg mondom, itthon még a 3 is drága, nemhogy a 4 :)
A P4 plugin jó autó lett. Azt hittem, hogy mostanra már lesz belőle eladó példány, de valamiért nem terjedt el a piacon. Rejtély számomra.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #182613 üzenetére
Az IS300-at azt tudnám élni én is Ránéztem HAHU-n, sajnos elég drágák.
(#182623)pit stop: Ezt nem tudtam, csak láttam, hogy eléggé nincsenek az utakon. Mondjuk én se vennék P4-et ha ugyanannyiért ott van egy sokkal jobban bejáratot néven, kinézetben, hibridként a Corolla.
(#182625) rbalint88: Végigmentél azon a listán amin én is gondolkodom Golf GTE nyújtana annyival több élmény, hogy kárpotolna a csomagtartó hiánya.
Nem tudom, hogy milyen felszereltséggel vette azt a Volvo-t, de a mostani árakon az neki jó vétel volt.
Ez az egy van fent 7 milláért. [link] A nagy része ami most kapható 200 körül futott és mind 5,5 körül mozog ami értékelhető felszereltségű.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #182637 üzenetére
Legmagasabb felszereltségű volt nekem az Outlander. De így is fájt az anyaghasználat, nemhogy egy Passat, de még a Toyota után is.
Most volt a totalcaron egy Lancer használtteszt. Szerintem ennek is gáz régies és gagyi az egész belső tere. De ugye ezek egyéni preferenciák. Lehet másnak ez maga a luxus.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182662 üzenetére
A tempomat hiánya ne aggasszon, bele tudják rakni utólag is. De amúgy tényleg nem lesz abban a kocsiban. Az alap gumikormány van csak benne, ami jobban zavaró számomra mint ha nincs tempomat
Az index kar alatt kell lennie még egy karnak. [link] A kormány küllői között is láthatod. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SaNyEe #182745 üzenetére
Én kivétel nélkül azért válok meg a kocsiaimtól fél, egy év után mert így gazdaságos és szimplán megunom vagy megutálom.
Ezt is szoktam mondani vevőknek. Úgy néz ki őszinte fejem van, mert mindenki elfogadta
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Persze, nyilván, csak hülyéskedtem
Vízpumpa hiba ami eléri szinte az összes HSD-t 200k km körül. De bármilyen dízel nyűghöz képest elenyésző az ára. Márkaszervizben 80-100k Ft a cseréje 4+ programban. A bolygóműves váltó miatt annyira jó a HSD és sokan pont ezért utálják.(#182752)dj79: Priusban annyival nagyobb a lábtér hátul mint egy Auris TS-ben? Én csak az elejét nézegettem, ott meg már a műszerfal elrémít Az Auris-é egyébként tényleg elég kevés, de cserébe hatalmas a csomagtér.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz richies #182878 üzenetére
Auris vagy i30. Ha Aurist nézel mindenképpen legyen benne a TSS és a ledes fényszóró. Nem szabad megvenni halogénnel, az nagyon vacak.
Az i30 szimpatikus, mert szinte új autó. Melyiknek milyen a felszereltsége, vannak képek vagy hirdetés. Az Aurisról bármit megmondok képe alapján, hogy mi van benne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Csoportban lévő tapasztalatban mondom, hogy rosszabb. Sokan szidták a sima halogénes projektorost. Ha már halogén akkor legyen sima tükrös rendszer.
(#182886) Qru: Első este mentem a Golf-al és mondom ez alig világít, szinte csak magam elé láttam. Mondom ez így nagyon nem jó. Tegnap benéztem a motortérbe és látom, hogy sima imbusz kulccsal állítható. Beálltam a garázsba fel van rajzolva a vonal és rá állítottam. Ma mentem vele este egy kicsit és sokkal jobb az eredmény. Így már baromi jó fénye van a adaptív félig meddig kitakarós távolságival.
(#182887) richies: Ohh ez 2014-es FL előtti. Ez az egyik legfapadosabb kiszerelés. Egyáltalán nem Lounge. Ez nem ér ennyit. Alig többért már fullos hibridet kapsz, ha belépsz az auris club csoportba és kicsit körülnézel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gergőke88 #182991 üzenetére
Manapság már nincs, csak egy sima borítékban küldik ráragasztva egy A4-es lapra. Ezt elfogadják simán, csak macerás kitölteni minden egyes példányt. A törzskönyves verzió már régi, nem biztos, hogy jó. Jöttek be új cellák amik kellenek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #183154 üzenetére
Toyota, Mitsubishi, Ford biztosan Atkinson ciklusú. Meg kb. az összes mai modern hibrid amit nagy köbcenti és kevés lóerő. Ezek is kokszolódnak, de nem kell tőlük tartani. A HSD rendszer olyan 180-200k km környékén kér egy EGR pucolást és annyi. De ha a Toyota mellett gondolkodsz nem sok aggódni valód van. Főleg ha újat vennél, akkor meg nagyon sokáig semmi. Mondjuk árat nem írtál, meg azt se, hogy milyen kocsit néztél.
Duplakuplungos csak a VW-ben van. Ott használnak hibrid mellé DSG-t. Ez nyilván hamarabb el fog használódni mint az E-CVT. Mindegyiknek van előnye és hátránya.
(#183156) TayRol: Passat B7-B8 2.0 CRTDI-vel vagy Golf 7 ugyanezzel a motorral. 6 sebességes olajos DSG van mindegyikben. Kényelmes, jól felszerelt kocsik. Kvázi egy két éves kocsit akarsz lecserélni egy 6-7 évesre?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183164 üzenetére
Akkor valami ilyesmi jó lehet neked. [link] Ez a legjobb fényszoró amivel kapható volt. Mondjuk a Full LED teljesen kamu, mert a hátsó lámpák sima izzósak. Ez a tényleg ledes.
Ez a kocsi pályázásra született ezzel a motorral.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Soulfly842 #183168 üzenetére
Nem fog előnyödre válni, pont az ellenkezőjét váltód majd ki vele. Ha túl erősen lépsz rá a fékre akkor inkább hidraulikust használja. Szépen érzéssel kell fékezni előre gondolkodva elnyújtva és úgy lehet a legtöbb energiát visszanyerni. Van egy program a kocsihoz amit telefonra lehet rátenni és ott ki lehet tanulni, hogy hol melyik fék fog. Érdeme mindig a rekuperációs fékezést használni, mert egy 10%-os lejtőn kb 500m alatt 60-70%-ra fel lehet tolni az akksit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #183172 üzenetére
Akkor nem is kérdés. Ennyiért ott van az új Corolla. Nem tudom, hogy mennyit mész egy évben, de az tuti, hogy baromi sokáig semmi gondja nem lesz. Hyundai és Kia vonalon én csak EV-ben gondolkoznék. Rendes hibridek között a Toyota-n kívül senki nem tudott még maradandót alkotni. Prius 3 (régebbiek nem ismerem behatóbban) óta már biztosan van mindegyikben EGR, hidd el ott lesz az új Corollában is. De mondom úja utónál ne félj a kokszosodástól, de még a használtnál sem kell. Minden autó használódik az évek folyamán. A kokszosodás már a legkisebb gond szerintem a DPF, EGR, DMF, DSG stb. alkatrészek közül
Plug-in miért nem játszik. Még akkor jobban járnál vele ha csak alkalmanként töltöd. Ha meg házban laksz és rádugod estére, egy csomót nyersz vele
(#183173) molnarpeter: Mármint milyen taposást?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #183183 üzenetére
Ezzel az évi futással 15-20 évig le van a gondod ha Toyotát veszel. Eleve ott a 10 év hibrid garancia. Mondeo nekem azért nem jön be mert eléggé bénán lett elhelyezve az akkumulátor. A Corolla meg már eleve hibridnek készült, míg a Ford-ba csak belerakták valahogy
Mondjuk ha már nagy autóra vágysz akkor ott a Camry. De már egy Corolla TS is akkora mint régen az Avensis volt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ez igaz. A Golf 7 kisebb mint az Aurisom volt, de mégis jobban elférek benne elől és hátul is. Mondjuk én magasság szempontjából soha nem néztem. 178 cm és 74 kiló vagyok. Gyakorlatilag én vagyok az átlagember mindent rám gyártanak Így nem igazán van olyan kocsi ami kicsi lenne.
Akkor a Camry jó választás lehet egy HSD-re vágyó magas embernek. Vagy RAV4, de mondjuk én nagyon nem szimpatizálok ezzel a SUV mániával.(#183197) nandow: Abszolút vállalható és ahogy a Totalcaron Anti is írt, hogy annak tudatában, hogy milyen jó a HSD megbocsájtható jó pár hülyeség benne. Persze belsőre és ergonómiára még mindig messze lesz egy Passat Highline-tól, de bármikor elcserélném rá a Golfomat Golf után egyébként 2021 környékén már szeretnék egy Corolla TS-ben ülni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tom1939 #183199 üzenetére
CH-R egy szemre való autó, de használni nem akarnám. Semmivel nem nyújt többet mint egy Auris, szinte egy és ugyanaz. Az új Corolla 2.0 meg már át is lépte technikában elég rendesen. Én is azt látom amit mondtál, hogy nagyon bunker hátul. Szerintem az ide év nagy szenzációja egyébként a RAV4 plugin lesz. Hátha végre fog tudni egy igazi plugint csinálni a Toyota. A P3 nem volt egy nagy eresztés.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #183207 üzenetére
Nem, én még előttük vettem mielőtt megjelentek. Mint kb. az összes csoport az Aurisos is ugyanolyan. Mindegyiknek megvan a saját admin kereskedője. Én is próbáltam hirdetni a csoportban a saját kocsimat, de volt olyan, hogy eltűnt a hirdetésem rejtélyes módon
Ott már a másnak nem terem babár csak az Apa-Fia párosnak. Jól csinálták, nincs ezzel semmi gond.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #183216 üzenetére
Ugye milyen jó nekünk. Minden ruha és kocsi jó
(#183217) cappa72: Ez ízlés kérdése. Mindannyian mások vagyunk és ez pont így jó. Nekem meg pont ez a rideg tech vonal jön be. Az alap ülés tényleg nem jó, de gondolom pont azért, hogy eltudják adni a jobbakat. Mert ha már a felér nélküli jó lenne senkinek nem kellene ergoactive vagy ergocomfort
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #183226 üzenetére
Azta mi ez a fej?
Én már csak futólag követem amúgy a csoportot. Nagyjából mindenki megvette a kocsiját amit akart, néha feltűnik pár új arc és ugyanazok a kérdések jönnek elő újra és újra. De minden csoport ilyen. Az Auris-os még teljesen rendben van. Az Outlander egy borzalom már. Legjobb a GTE csoport. Nulla a bejegyzés kb. rajtam kívül
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz scorpion1 #183233 üzenetére
Amit elsőnek tudok mondani az, hogy 1.6-ot egyből zárd ki. Ennek a kasztninak kevés az a kis motor. Minimum kell hozzá a 150 lóerős 2.0 CRTDI. Felszereltségben neked kell eldönetni, hogy mi a fontos és az alapján szanálni a kocsit. Nagy sok rétűen lehetett ezeket a kocsikat paraméterezni ezért rengetegféle is van belőlük. Ezeket a kocsikat arra veszik áltakában, hogy menjenek velük. Tehát nem ritka, hogy 150-200 van már bennük 3-4 évesen.
Pár extra amit én nagyon szeretek benne: ErgoComfort ülés, 360 kamera, távtartó tempomat, Virtual cockpit, stb. De ezek a te egyéni igényeid legyenek
Jó kocsi a B8 Passat és még a mai napig modernnek számít. Totalcar használt tesztben is dicsérték. [link]Ha menni mész legyen nálad minden ami kell (rétegvastagságmérő, VCDS) vagy vidd el mindenképpen állapotfelmérésre. Sok modulból állnak már ezek a kocsik és egy apró hiba is lehet drága mulatság. Amikor mi vettük a B8 GTE-t akkor vagy fél órán keresztül csak rétegvastagságokat mértem az össze elemen
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz scorpion1 #183238 üzenetére
Te tudod, én biztos nem vennék 1.6-al. Lehet, hogy neked elég most, de az az erőtartalék ami benne van bármikor jól jöhet. És nem mellesleg hosszútávozáson főleg pályán a 2.0 jobban fog fogyasztani. Na meg nem én vagyok az egyetlen aki 1.6-al nem venne kocsit, eladni is könnyebb lesz a kétezrest. Ha teheted MIB2-vel vedd már és akkor benne lesz az AA és CP is és Car-Net. Általában 2015/10 utániakban már mind bent van. De rendes diag nélkül meg ne vedd. Ha nincs VCDS-ed márkaszervizben pontosan megtudják mondani a részecskeszőrű állapotát.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz scorpion1 #183241 üzenetére
210e km vagy 5 év a gyári periodus. Legalábbis B7-nél így volt. Ha benne lesz az App conect akkor az már mib2. De ahogy footy is írja nagy valószínűség szerint már mindegyik az. Egy biztos, hogy ez a MIB1 Train verziója. [kép]
Ha itt tartunk akkor autót sem érdemes venni, mert az új kocsira is költeni kell vétel után. (biztosítás, casco, üzemanyag, stb.) Az embernek kell eldönteni, hogy most beül egy új Suzukiba amivel jó eséllyel semmi baja nem lesz sokáig vagy vesz egy sokkal extrásabb, kényelmes, erősebb, stb járművet ami futott 150-200k km körül. Jó eséllyel többet kell rá költeni majd mint egy új Vitarára.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Direct One (műholdas és online TV)
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Bestbuy játékok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen