-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Egeszen durva a tesztelt kocsi, nevetseges a 200k km. A kocsimban 100k km van, kb. ugy nez ki belulrol, mintha uj lenne (na jo, nem teljesen, de kozel). Apam Octavia II-je, amiben most van kozel 600e km, messze jobb allapotban van, mint ez. Megertem, hogy otthon 100k-s autot akarnak venni az emberek, ha azt magyarazzak nekik, hogy ez a 200k...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Dare2Live #99960 üzenetére
Ha jo a befektetese, es van rajta 15% hozama evente (ami egy ilyen, nem tul magas kvalifikaciot igenylo szakmaban kifejezetten jo), akkor az nem sok penz.. (tekintve hogy valoszinuleg nem sajat maga finanszirozza az egeszet). Minusz ado, mittudomen.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
itt http://www.demonripper.com/Temp/Accelerationstest%2080-120.pdf meg itt http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=3&fID=0&tID=113867 meg masok vannak. Nem tudom, mit sirankozol a stilus miatt, szerintem a 2-3 masodperces idonek foleg a kettes reszevel siman lehet viccelni.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Sziasztok,
megbízható Citroen (márka)szervizt keresek. Nincs semmi különleges, csak hazaköltöztem, így a C5-öt itt kellene majd kerékcserére meg szokásos 30e-s szervizre vinni.
Köszi.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz BullZeye #119491 üzenetére
Citroen C5 mk2-vel egyaltalan nincs sok baj (nekem is ilyen van, de nezegess statisztikakat).
A C5 meg a C4 Picasso tok mas karakteru autok, a C4 az egy tokjo csaladi kocsi, sok hellyel, stb., a C5 inkabb hosszabb utakra valo, a csomagtartoja sem akkora. Szoval a stilust dontsd el eloszor
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz parandroid #119558 üzenetére
Most kaphatnak egy jo kis loketet az elektromos autot.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #119580 üzenetére
Nem mindegy, hogy
- tudja a gyar, hogy a motor hangolasa miatt valos korulmenyek kozott tok mas ertekeket produkal az auto, mint a tesztcikluson
- a motor konkretan fel van keszitve a tesztciklus felismereserewhile (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Sziasztok,
mar kerdeztem, de megegyszer: jo Citroen markaszervizt keresek, minel kozelebb a Moszkva terhez, de a minoseg az elsodleges. Kaptam mar egy szerviz-cimet regebben, de kifejezetten egy jo markaszerviz erdekelne. Valaki?
Kosz,
M.while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz werszomjas #121796 üzenetére
Szeptembertol kb. decemberig napi szinten hasznalom a varosban (sajnos), mert meg nem sikerult a vegleges lakhelyunkre koltoznunk, utana ujra csak hosszutavokra, ha van ra mod.
Semmi problema nincs vele. Legutobb ugye marcius kornyeken volt a szokasos tel vegi atnezesen + kerekcseren, kapott uj ablaktorlolapatokat, aztan ennyi.
Ilyen rovid tavokon es a rendszeres Moszkva ter kornyeki dugokban 10 litert fogyaszt (2.2-es, 204 lovas, automata).
Ujra vennek-e? Hat a mostani helyzetemben nem vennek, mert Budapestre total felesleges egy ilyen hajo, mint ez. Tovabbra is ugy gondolom, hogy az utobbi 3 evre tokeletes valasztas volt (vagyis nem tudok most utolag sem jobbat). Most igazabol jo lenne egy uj C4 Picasso gyereket hurcolaszni, meg esetleg egy MX5 vagy DS3 rovidebb tavokra.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #121831 üzenetére
En pont erre a felhasználásra vettem C5 2011-et. Autópályás utazásra az insignia vagy a mondeo közelébe se ér, szerintem. Civicet is hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #121838 üzenetére
Most tart 118k-nál, 66k-val vettem, eddig nem volt vele gond. Autópályán állandó 120 mellett 5.2-t fogyaszt, ha jobban nyomod neki és van néhány dugó akkor 6.7 körül. Nekem ez így oké.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Nem mintha nagyon autót akarnék venni, de kíváncsi vagyok, mit szól a topic a következőre. Most egy C5-öm van, 2012-es, 2.2-es automata, de lehet, hogy családon belül kellene valakinek (pedig imádjuk).
- évi 10e km, fele város
- család, 2 gyerek
- fogyasztás nem nagyon számít, környezetvédelmi okokból miatt igen
- automata
- nagyon jó ülések
- széles hely elöl -- ha ez nem lenne elvárás, egy Citroen C4 Space Tourer király lenne, de ott kicsit szűkösebb elöl, mint a C5-ben.
- Android Auto, ha lehet
- minél alacsonyabb belső zaj
- mittudomén, 10 milla körül, nyilván olcsóbb jobb
- egyterű, kombi, suv, bármi jöhet... mi erre a megoldás?
RAV4 hibrid? CX-5? Superb kombi? Kodiaq?
Peugeot 3008 szűk elöl kicsit, pedig tetszik. C4 Space Tourer nagyon tetszik, de hm, kicsit szintén vékony.
(99%, h maradunk a jó kis C5-nél, fene se akarja szórni a pénzt feleslegesen)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Declare #173422 üzenetére
> 1-2 eve valaki kitalata, összedobott egyet es kesz?
A Munroe report kulonosen vicces -- en is azt gondoltam, hogy az elektromos autok hajtaslanca egyszeru, de Munroe is mondja, hogy a Tesla teljesitmenyelektronikaja kb. 3-5 evvel a tobbiek elott van, rengeteg innovacio van benne.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Voltam ma szervizeltetni a kocsit. Beültem a
- 508-ba
- C5 Aircross-ba
- DS7-beA DS7 belseje szerintem fasza, tök egyedi hangulata van. Az 508 szintén király, meg élőben a GT verzió tényleg nagyon szép, szuperül eltalálták. A C5 AC nem jó.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173532 üzenetére
Azért vannak kivételek, néha. Például én a 2.2-es dízelembe évi 8000 km-t rakok, fele város, fele autópálya. Eladni nincs értelme, mert annyira rendbentartom...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173582 üzenetére
Az első 60k km-t két év alatt raktam bele, autópályán.
Egyébként nem azért vettem dízelt, mert kevesebbet fogyaszt, hanem mert konkrétan ez a kocsi tetszett meg - beültem, mentem vele egy kört és megvettem, mert annyival jobbnak tűnt, mint a hasonló árban lévő egyéb cuccok, amiket nézegettem. (2 évesen vettem, ennyi pénzért lehetett volna 4 éves 3-as BMW, meg ilyesmi, és azoknál ez sokkal többet adott.)
Most meg dolgozni nem járok, intézmények gyalog elérhetőek...
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #173610 üzenetére
+1, tavolsagtarto sem arra kell, hogy aludj kozben, hanem ha epp iszol egy korty vizet az uvegbol, es az elotted levo fekez, akkor ne menj neki
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Évtizedekig támogattuk az autósokat, akik plusz fizetés nélkül károsíthatták mások egészségét. Óriási externáliái vannak az autózásnak, és ha veszel 800k-ért egy használt dízelt, akkor annak az egészségügyi és egyéb társadalmi költségeit mindannyian fizetjük.
Szóval igen, akinek nincs pénze a teljes költségek fizetésére, az ne autózzon, nem alapvető emberi jog.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #175210 üzenetére
Azzal, hogy az autózás költségei nem fedezték azokat a költségeket, ami a társadalmat érintették.
Nem álszenteskedésről van szó, simán annyi, hogy az, hogy tessék kifizetni. Én nem akarom betiltani a dízeleket, nekem is az van, abszolút nem zavarna és indokolhatónak tartanám, ha ezer vagy kétezer forint lenne egy liter üzemanyag, környezetvédelmi okokból.A modern használt akksik nem igazán szennyezőek, nem tartalmaznak nehézfémeket, etc.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Gaben92 #175217 üzenetére
Ez így teljesen rendben van, hiszen ahogy írod, egyrészt rendesen karbantartják az autókat (nem vágják ki a DPF-et, stb.) másrészt az vesz dízelt, aki sokat megy. Ez máris több lépés előre. Működik az incentíva-rendszer. Nem mondom, hogy minden dízelt ki kell dobni, csak hogy akik többet szennyeznek, azok valahogy kompenzálják érte a többieket. Legalább pénzzel. Ha emiatt háromszor annyiba kerül a Kínából idehozott póló, hát legyen.
@diegho: sose dolgoztam versenyszférában, egyébként is anyámnál lakom és ők tartanak el.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz diegho #175233 üzenetére
Azok az ismeroseim, akik _igazan_ magas szinvonalon elnek, egyaltalan nem birtokolnak autot. (30-as vagy 40-es eveikben jarok, 10M es 1000M dollar kozotti maganvagyonnal.) Altalaban nagyvarosban (SF, NY, Hong Kong, London) elnek, ott vagy Uberrel, vagy tomegkozlekedessel kozlekednek. Egy kivetel van, aki ugyan nem jar autoval, de van par 60-as evekbeli Aston Martinja, mert gyerekkoraban az volt az alma. A leggazdagabb konkretan tok minimalistan el.
Csak egy adatpontkent.
A sztori nem az, hogy sose kell auto -- persze, neha szuper, ha van; ilyenkor lehet berelni, stb., viszont aki naponta arra kenyszerul, hogy autot vezessen, az nem olyan nagyon magas eletszinvonal azert. Jellemzoen az also kozep- vagy kozeposztaly az, aki rendszeresen autot vezet, emiatt erdemes vennie egy korrekt, megbizhato autot.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
VW-féle 280 lovas 2 literes TSI-ről van bármilyen infó?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #177510 üzenetére
Egyelőre az a nagy kérdés, hogy apámnak muszáj-e odaadnom a C5-öt (mert igazából nekünk szuper, kényelmes, megbízható). Ebben a naptári évben tuti nem veszünk semmit.
Egyébként nincs még nagyon elképzelésem, hogy mi lenne helyette. Superb szép nagy, belülről tok jó. Stelvio tetszik kívülről. Tarraco is jónak tűnik. A felhasználási módra leginkább valami hibrid lenne jó, de a Toyoták belseje kicsit gáz.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz molnarpeter #177513 üzenetére
Nem tudom, hogy bármi más hibridet érdemes-e, mint Toyotát. A GTE plug-in, ugye? Én utcán parkolok, szóval kevésbé jó.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz molnarpeter #177521 üzenetére
Nem járok be dolgozni. Igazából tök ritka, hogy kell az autó
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest