-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #165221 üzenetére
Ott választanám szét, hogy kell valódi terepes képesség vagy elég egy egyszerűbb 4x4-es hajtás?
Ha előbbi akkor egy Forester (állandó 4wd, LSD) ha elég egy mezei haldexes rendszer (saras-havas épített útnál nem mész ingoványosabb talajra) akkor az Octavia Scout 4x4 felé nézelődnék.
mod:
Esetleg komoly terepeshez még felírnám a torsenes Allroad-ot is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #165492 üzenetére
Ismerős vett ilyet, azzal nem volt semmi nyűg. Vezérlést cseréld le vétel után és kész.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Subaru Legacy kombi a 3.0i motorral megbízható és 245 ló...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #166026 üzenetére
A nepper elírta csak sztem. Vagy csaliautó. Hívd fel és kiderül.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rayoliviero #166201 üzenetére
A hibrid rendszere nem olyan jó és megbízható mint Toyotának. Az akksi pakkja sem olyan tartós és egy új szett belőle kb 750k + munkadíj. Ez simán gazdasági totálkár egy 1,5M-s autónál. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz theuprising #166760 üzenetére
Nem olyan vészes konstrukció az. 272k km-t ment az 1.8T-nk (B5.5), egy turbó köszönt el ez idő alatt ami teljesen oké.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #166765 üzenetére
Szerencsére nálam már 4400-nál vált a vezérlés.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #166767 üzenetére
De a váltó jól van kiosztva, 6000-nél van teljesítmény csúcs ha ott elváltasz pont 4500-ra esik vissza a fordulat a következő fokozatban, tehát végig VVT váltás felett tudod tartani. Így elég 8,2 sec a 0-100-ra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #166800 üzenetére
FSI-be kénmentes benzinnel kell, sokat eszik és nem megy + kokszolódik. Akkor már inkább a tsi, moderált fogyi és van tartalék, cserébe a vezérműlánc hajlamos szakadni + kokszosodásra az is hajlamos.
mod:
Ha csak A-ból B-be mennél akkor hallgass Botira, 1.6 MPI-vel vedd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #166805 üzenetére
Az 5 gangos nem túl tartós, a 6 gangos sokkal tartósabb.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Ügyfélkapunk keresztül kb 5 kattintás és vissza van helyezve. Onnantól meg azonos az ügymenet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #167003 üzenetére
Nepper? Kérd névre írva az a legegyszerűbb. Én is így csináltam. Adtam 10% foglalót aztán a többit megkapta mikor ott volt a nevemre szóló forgalmi a kezében. Indulás előtt kötöttem netrisken biztosítást és már hoztam is haza.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #167180 üzenetére
Akkor csak a miheztartás végett, próbálva megóvni téged:
- a vezérlés csere olyan 180-200k között van ha szíjas (ha láncos akkor több), mivel álltában is öregszik ezért 5 év után fixen cserés. Nos egy 500k-s autónál ez már kb gtk...
- az automata örök élet kb, ha volt cserélve benne az olaj 60 ezrenként. Ha nem akkor csak a wandler felújítás 200k de inkább picit feletti árral számolj mert az automataváltó gatyába rázás nem csak a turbinakerékből áll, van ott pár érzékelő is amiből 1-1 simán meghalhat ennyi idő után.
- hátsó difi szintén zenész, ha nem volt cserélve benne az olaj 60 ezrenként akkor jó eséllyel az is cserés lesz. Az megint 100k-s árszint.
- ha beszarik az automata szintezős hátsó teló annak a cseréje 270k. Van utángyártott kb a feléért de az nagyon hamar tönkre megy.
Tovább inkább nem is sorolom mert a végén még a sajátomat is inkább felgyújtom. Ha ezekből 1-nél többet beszívsz jobban jársz ha inkább árokba lököd a gépet... a fb tele van bontásra meghirdetett ilyen Subarukkal, nem véletlenül. Mivel ritka autó kb semmiből nincs utángyártott alkatrész a gyári meg horror.
Nekem pl elrepedt az egyik ablakmosó fúvóka (ügyesen eltörtem), kicserélem elvégre csak egy 5 cm-es műanyag bizbasz. Aha 7,2k volt az 1 db gyári fuvóka amire amúgy 1 hetet vártam mert meg kellet rendelni Németországból. Utángyártott nincs.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #167272 üzenetére
Az olajköre rendben van igen. A motor felújítás sok mindentől lehet. Akár hobbi tuningos aki belefáradt a dologba, vagy megunta, vagy megszorult anyagilag, vagy csak úgy járt mint én és egy gyártási hibás szűrő miatt elfosta az olajat a gép az M3-on és beállt a motor. Szóval nem kell megijedni de azért nem árt óvatosnak és körültekintőnek lenni. Ne várd a csodát de ha megtörténik élvezd a gyümölcsét.
Alvázvédőt mindenképpen mert az egy neuralgikus pont és - noha ezt kevesen tudják - de az autóban nem a motor a legdrágbb tétel hanem a karosszéria. Egy telifény 200k-nál indul és akkor nem volt lakatolva a gép, nem vettél javítóívet, stb... Na most 200k-ból kijön egy nagy generál. Nyilván itt a spéci motor miatt drágább (főleg ha tuning cuccok mennek bele) de ha jó a kasztni akkor megvehető. Turbót úgyis cserélnéd, a bele meg már fel van újítva. Nagy gond nem lehet vele de azért még olvasgass utána meg nézesd át vmi szakival (pl MazdaMester).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #167343 üzenetére
Subarunál is kibír 2 vezérléscserét a gyári pumpa.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #167347 üzenetére
Nem, a szíjasoknál elöl van minden ilyesmi. Annyi, hogy ki kell kapni a hűtőt, hogy hozzáférj.
mod:
Thx Munez, javítva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #167351 üzenetére
Sztem nem éri meg. 1M-ért egy lefingott dízelt kapsz amire biztos hogy költened kell. Én nem ugranék bele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #167384 üzenetére
Benzineseknél nincs szigorítás, az Euro3-as még behajthat, az alatta lévők (Euro0-1-2) nem.
Fontos infó, hogy a korlátozás az adott napon 6-22h között van csak érvényben, illetve eltörölték az ingyen parkolást és ingyen utazást a máv/volán/bkk járatain az érintetteknek. Továbbá a 2ütemű járművekre is vonatkozik (pl segédmotorkerékpárok).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fenergie84 #167498 üzenetére
Bizalom gerjesztőbb ha nem a kavicsos telepen fotózza azért szoktak rá. Rosszabb esetben olyan nepper árulja akinek még csak telephelye sincs.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz V.Stryker #167591 üzenetére
Mert nem volt sikeres igazán Európában. Egy kicsit átdolgozott 1,4-es Jazz motor van benne mellette az akkupakk. Sajnos több autónál is előfordult, hogy az akupakk tönkrement (fejletlen töltésmenedzsment miatt kiegyenlítettek lesznek a cellák amit sw frissítéssel igyekezett javítani a gyártó több-kevesebb sikerrel). Akkupakk cseréje 500k fölötti árat jelent (utángyártott természetesen nincs csak gyári).
Pusztán villannyal nem tud haladni és a gyenge motor + a nehéz az akkupakk miatt a gyakorlatban alig eszik kevesebbet mint az 1,8-as szívóbenzines, cserébe jóval több a hibalehetőség az egész rendszerben.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen