Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Kalandor #167180 üzenetére

    Akkor csak a miheztartás végett, próbálva megóvni téged:

    - a vezérlés csere olyan 180-200k között van ha szíjas (ha láncos akkor több), mivel álltában is öregszik ezért 5 év után fixen cserés. Nos egy 500k-s autónál ez már kb gtk...

    - az automata örök élet kb, ha volt cserélve benne az olaj 60 ezrenként. Ha nem akkor csak a wandler felújítás 200k de inkább picit feletti árral számolj mert az automataváltó gatyába rázás nem csak a turbinakerékből áll, van ott pár érzékelő is amiből 1-1 simán meghalhat ennyi idő után.

    - hátsó difi szintén zenész, ha nem volt cserélve benne az olaj 60 ezrenként akkor jó eséllyel az is cserés lesz. Az megint 100k-s árszint.

    - ha beszarik az automata szintezős hátsó teló annak a cseréje 270k. Van utángyártott kb a feléért de az nagyon hamar tönkre megy.

    Tovább inkább nem is sorolom mert a végén még a sajátomat is inkább felgyújtom. :D Ha ezekből 1-nél többet beszívsz jobban jársz ha inkább árokba lököd a gépet... a fb tele van bontásra meghirdetett ilyen Subarukkal, nem véletlenül. Mivel ritka autó kb semmiből nincs utángyártott alkatrész a gyári meg horror.

    Nekem pl elrepedt az egyik ablakmosó fúvóka (ügyesen eltörtem), kicserélem elvégre csak egy 5 cm-es műanyag bizbasz. Aha 7,2k volt az 1 db gyári fuvóka amire amúgy 1 hetet vártam mert meg kellet rendelni Németországból. Utángyártott nincs.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák