-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kalmanchris #166850 üzenetére
Biztos a nyomatéktól.
Nem kellett volna vele lacházán' gyorsulni.[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Bad Pritt #166858 üzenetére
Általában alacsony fordulaton 8 szelepes van előnyben, mert alacsonyabb fordulaton jön meg a nyomaték és nagy fordulaton mikor több levegő kell jön ki a 16 szelep előnye lóerők formájában, viszont általában többet is fogyaszt.
Na most 8 szelepnél 1szívó 1kipuffogó szelep van a, 16 szelepesnél meg 2-2, nagyon sok minden függ a vezérléstől és a szelepek méretétől, a méret miatt meg a súlya is változik.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Yiggdrasil
aktív tag
Rendben, köszi, akkor dízeles alternatíváknál ezek között nézelődök! (Lupo/206, Punto II/Clio)
A márkaszervíz biztosabb megoldás, mint az évek során bevált szerelő ismerős?
Benzint felejtsem el erre a használatra? Faterom mindenképpen egy 1000 köbcentis Yarist akar velem megvetetni (nagy autómániás az öreg, túl is van vagy 40 kocsin)
-
akos727
senior tag
válasz Yiggdrasil #166860 üzenetére
Szerintem, ha tényleg régi szerelőtök és jól szerelt, akkor vihetitek hozzá is nyugodtan. Benzint is vehetsz, de az az ezres Yaris nagyon gyengusz, 130-as tempót lehet vele menni, de ott már forog->sokat eszik, illetve az érdi emelkedő sem lenne könnyű vele. Ha találsz, pl egy 6 sebességes Punto jó lehet. De ennyit pályán már kb az összes 1.4-el nyugodtan el lehet menni óriási fogyasztás nélkül.
-
gzbotii
veterán
válasz Yiggdrasil #166860 üzenetére
Régi Yaris nagyon jó kis autó, tartós, de menetkonfortot nem tőle kell várni. Ha nem az az elsődleges autó, tényleg csak napi ingázásra kell 15-15km én azt venném. Árban is okés.
Szerk: márkaszervizes témára - így már érthetőbb.
Én továbbra se vinném márkaszervizebe állapotfelmérésre, egy 15 éves szívó, faék egyszerű technika, nem nagy ördöglakat. Szerintem egy jó, tapasztalt szerelő meg tudja mondani az alap dolgokat.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #166860 üzenetére
Márkaszervíz jobban felszerelt + a típust is jobban ismerik. Én mindenképpen oda vinném. Japán szívóbenzin sem rossz gondolat bár többet fog enni sokkal mint egy szívódízel és a legtöbb 300ezres japán autó rohad mint az isten nyila.
gzbotii: vétel előtti állapotfelmérésről van szó, nem szevízeltetésről.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Üdv!
Szerintetek mennyi a reális ára egy jó állapotú Opel Tigrának(1.4)? Illetve jó választás lehet, ha valaki szeretne picit "sportos", de olcsón fenntartható gépet? -
akos727
senior tag
válasz IMIIKE1998 #166864 üzenetére
Ford Puma 1.7-eket nézd meg. Kb mint egy feljavított, erős Tigra.
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166864 üzenetére
Tigra ha jól tudom kb egy B corsa, csak más köntösben. Ergo alkatrész nem egy rettenet drága hozzá, a rozsda miatt aggódnék max.
-
akos727
senior tag
válasz IMIIKE1998 #166867 üzenetére
Pumaba a korabeli Fiesta dolgai mennek bele (persze nem a motor alkatreszek), de igazad van, hogy a Tigra még egy eggyel olcsóbb.
-
Integrale
veterán
válasz IMIIKE1998 #166867 üzenetére
A Puma pedig egy Fiesta/KA más köntösben.
"Bad reklám is reklám too"
-
sharkypeti
aktív tag
Sziasztok!
Kérdés: Ford Focus 1.6 Ti-VCT vagy inkább Opel J Astra 1.6 ?
Mindkettő 3 millió ft körüli benzines kombi lenne, ugyanannyi pénzért az Opelből vagy fiatalabbat vagy jobban felszereltebbet lenetne venni, de ez nem érdekelne ha esetleg a Fordnak jobb a motorja. Mindezt általánosságban kérdezem, nincs még kiszemelve autó, csak a keresést szűkítettem le erre a két típusra. Keveset autózom, azt is főleg városban. Opelből semmilyen tapasztalatom nincs, nektek mi a véleményetek?
Lényeg, hogy minél megbízhatóbb, pénztárcabarát autót vegyek.OnePlus 12
-
MunezXBK
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166867 üzenetére
Én vótam. De a Tigra/Puma kettősből utóbbit választanám.
-
F-ECT$
titán
Az egyik barátom keres 4-5M között 3-5 éves kombit (jelenleg 1, max 2 gyerekhez), évi 10-15e km, így főleg benzines erőforrással. A szokásos Octavia, Golf, I30 választék mellett találta ezt. Gyorsan felejtse el, vagy van értelme a "kosárban tartani"? Értem ez alatt, hogy van-e lényegi különbség a fenntartásban, van-e ismert típushiba, egyéb észrevétel?
Franciát, Fordot, Opelt, Suzukit, Toyotát, Mazdát nem akar venni.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F-ECT$ #166872 üzenetére
Jobban jár, ha elengedi, hosszú távon max elektromossal nem lenne baja, többi nyűgös. Talán a B47 majd, de az még új.
Hyundai vonalon MPI motorokat részesíteném előnyben, VW/Skoda esetén 1.4 TSI talán a legjobb kompromisszum.
5 körül már lehet V60 D6 is, villannyal fillérekből mehet rövid utakat, nyaralni meg ott a dízel benne
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz sharkypeti #166870 üzenetére
J Astra 1.6 benzint NE!!!!! Meg a sima 5 ajtos is veszelyesen lomha, kombiban el nem tudom kepzelni.
-
HKorn
addikt
-
F-ECT$
titán
válasz molnarpeter #166873 üzenetére
B47? De az diesel, nem?
VW, Skoda: igen, az 1.4 TSI-ket nézi.
Dive ever, work never.
-
pècsimunkás
addikt
válasz sharkypeti #166870 üzenetére
Öcsèmnek a 116 lovas 1,6- osa van . Egèsz jól megy .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
DaFok
csendes tag
Sziasztok,
N&N kft-vel a Fehér úton van valakinek személyes/ismerős általi tapasztalata? Olvastam hideget-meleget róluk ezért feleslegesen nem akarok menni ha nagyon nem ajánlottak.
Köszi a válaszokat előre is!
-
sharkypeti
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F-ECT$ #166877 üzenetére
De. A linkelt példány ellenben prince motoros. Az Accord nem tudom, honnan jött, ha kompaktot keres, az eddigiekkel egy kategória a civic és Auris lenne. TSI közül ha nem ijed meg, lehet jobban járna 2.0-val, bizonyos évjárattól szívócső befecskendezős lett, ott már koksz gond sincs, 1.4 esetén 100 ezrenként érdemes ilyennel is foglalkozni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sharkypeti #166882 üzenetére
Szvsz focus, nem túlsúlyos, belseje ízlés kérdése. Ford motornál termosztát házzal együtt cserés, szóval drágább, amúgy csak az okoskerék jellemző gond vele.
-
F-ECT$
titán
válasz molnarpeter #166883 üzenetére
Méretbeli elképzelés még nem teljesen kristályosodott ki, azaz pl néz Octaviat és Superbet is.
Dive ever, work never.
-
pècsimunkás
addikt
válasz sharkypeti #166882 üzenetére
Focusa van . Bocsi , nem voltam világos .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
vzsryl
nagyúr
válasz sharkypeti #166870 üzenetére
A Focus könnyebb, jobban megy, jobban kanyarodik, feszesebb, nem eszik túl sokat, alkatrészárak hasonlóak.
Az Astra kényelmesebb, de sárnehéz', és emiatt nem megy, de legalább sokat zabál.
Mindkettő motorja ma már megbízhatónak számít, de voltak ezeknél sokkal jobb konstrukciók is annak idején...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
IMIIKE1998
őstag
válasz MunezXBK #166871 üzenetére
Csak az a baj, hogy a Pumából kevés van.
Más: Az igaz, hogy a VW Golfok nem túl megbízhatóak? Sok helyen olvastam már, hogy sokba kerül a fenntartásuk a gyakori szervizek miatt, gyenge minőségű pótalkatrészek.(Főleg Golf 3-ról, de gyakran 4-ről is olvasni ilyeneket.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166890 üzenetére
Őszintén, mint vársz 20-30 éves autóktól?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz IMIIKE1998 #166892 üzenetére
nem hitványabbak, hanem bonyolultabbak, komfortosabbak, biztonságosabbak
és ennek meg kell fizetni az árát fenntartásban is sajnos
3-as golf már bontóba való, 4-esből még biztos találni jótcryptot minden termékemért elfogadom
-
#94529552
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #166890 üzenetére
Mint minden használt autónál, ezeknél is csak attól függ, hogy mennyire gondozták és tartották karban. A 3-as már elég koros, de azért nem kizárt, hogy jót lehetne találni, de 4-esnál még elég nagy a választék. A gyári alkatrészek jó minőségűek, de az utángyártottakkal sincs gond, azok pont ugyanolyan jók, mint bármely másik márkánál. De azt se osztom, hogy csak 3-5 évig jók az új autók.
-
-
Csabroncka
addikt
válasz bitpork #166898 üzenetére
Kisit körbejártam tegnap a témát. A lízinggel és önmagában az autóhitellel elég megfontoltan kell bánni, gyakorlatilag kivétel nélkül változó kamatú.
Azt nem mondom, hogy megismétlődhet 2008, de sokaknak fog fejfájást okozni megugró kamatok miatti törlesztő. Persze most más a helyzet és aki teheti fix-et vesz fel a teljes futamidőre, vagy több évre....
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
őstag
válasz bitpork #166898 üzenetére
jó hát most tudom, hogy nem mindenkinek opció egy fiatal autó, de én akkor se fogok 20-25 éveset ajánlani
elég csak felmenni a lánglovagokra és megnézni, ahogy sorban halnak az ilyenekbennem elég hogy hibátlan állapotban is jelentősen elmarad a biztonság a maiaktól, de ezek többségében már szét vannak rohadva belülről teljesen
(#166899) Csabroncka
teljesen igazad van, és érdekesnek találom hogy a teherautókra adják a 2.5-3 körüli fix thm-et, a szeméylautókra meg 5-7 körüli változó...gondolom abból indulnak ki hogy a magánvásárló tájékozatlanabb[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- Politika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző