-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz xEon1337 #166597 üzenetére
Tudod szegény ember vízzel főz, van egy 1999-es honda civic 380ekm-el új kora óta nálunk, kb 200-300 eFt az értéke és hibátlan, a karosszériára kellene költeni kb fényezéssel megállna 200 k
Tehát nem lehetetlen 500 k használható autót találniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz kisza25 #166603 üzenetére
Ma reggel a céges parkolóban egy 1-es stift mellé álltam be. Na ez igazi pusztulat volt. A fényezése kompletten lepörögve, mintha leöntötték volna valami savval, a beltérben minden szövet szarrá hasadva. Rendesen hányingerkeltő volt az egész.
Akkor már inkább buszozok..
Ja, ezzel nem azt akarom mondani, hogy minden olcsó kocsi ilyen okádék, csak eszembe jutott..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
válasz xEon1337 #166607 üzenetére
A kormányt cserélni kellene, mert olyan, mint a szivacs, belülről elengedte a ragasztás, el is forog rajta,
egy időben vadásztam rá, de fatert nem érdekli, nem akar rá költeni, elég törleszteni a carens-t
Meg inkább karosszériát kellene rendberakni, mert másodszor is neki állt rohadni, muter használja most
Aggregátor: persze hogy retro, 20 éves plüs[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz tboy93 #166589 üzenetére
500 csak az autóra, vagyis 650-700 összesen.
Találtam egy 2002es Octavia-t is közben (mondjuk ez pont hatalmas), 1.6, benzin-gáz, kb 200e km, full felújított motorral. 600at kér érte az ismerős. Érdemes rajta elgondolkodni, vagy inkább az általad ajánlott típusok?@BigBlackDog:
Köszi, megnézem az általad írt típusokat!
Most egy 2002es Peugeot 307es 1,6os Presence kocsit használunk (inkább a párom), 8 éve használjuk, és eddig max 300at kellet rákölteni (új gumikat is beleértve), nyilván lehetetlen előre látni ennyire, de ha egy hasonló kocsit sikerülne megcsípnünk, akkor az kb tökéletes lenne.@8th:
Csak azért nem gondolkodom dízelben, mert azt mondták az ismerősök (nomeg az internet), hogy azoknak rosszat tesz ha hideg motorral használom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Yiggdrasil #166613 üzenetére
Octavia is jó lehet szvsz 1.6-al, ha normális állapotban van.
-
8th
addikt
válasz Yiggdrasil #166613 üzenetére
Egyszerű autót kell venni szerintem az a titok. Például egy VAG 1.9 SDI motorral szerelt akármit Polo/Fabia/Ibiza stb. Az egyetlen rizikófaktor a kettőstömegű lendkerék benne. De mivel egy kis teljesítményű alacsony nyomatékű szívódízel motorról beszélünk így gyakorlatilag sohasem megy tönkre benne. 500ezer körül kapni már sdi motoros első generációs Skoda Fabiát. Az elég korrekt kis kocsi nincs is sok baj vele és gázolajpárán elketyeg. [link]
A hideg mindennek árt, a benzinesnek ugyanúgy nem tesz jót a téli hideg üzem. Az utóbbi évtizedben akkorát változott az éghajlatunk, hogy szerintem Magyarországon tartós, extrém hidegek huzamosabb ideig nem nagyon lesznek már így ettől én nem nagyon tartanék. Évente az a két három hét amikor valóban "tél van" az ugyanúgy gyilkolja a benzinest is. Szerencsére néhány tízezer forintból bármilyen autóba be lehet építeni egy egyszerűbb elektromos motormelegítő rendszert. Ahhoz meg sok dolog nem kell csak egy hosszabbító és egy időkapcsolós konnektor ahová este bedugod. Persze egy zárt udvar azért nem árt. Sokat számít, hogy a mínusz tíz fokban dermedt olajjal és dermedt hűtővízzel indítod a motort majd hosszú kilométereket teszel meg mire az bemelegszik vagy kapásból legalább ötven fokos hűtővíz hőmérsékletről indulsz. Az olaj is sokkal hamarabb felmelegszik, a hideg üzem miatti többletfogyasztás is minimálisra leszorítható így, fűteni is hamarabb kezd az autó és előmelegítve a motorindítás is sokkal könnyebbé válik. Pláne egy sokat futott kopottabb motornál. Egy ötvenest simán megér szerintem ha hosszabb távra tervez az autóval az ember és eladáskor amúgy is értéknövelő tényező, hogy van benne motorfűtés. Egy gondos gazda benyomását kelti olyan emberét aki foglakozott az autóval.
-
molnarpeter
nagyúr
Nincs benne kettőstömegű. Csak szólok, most cseréltük 281 ezernél a szettet 1.9 esetén a komplett váltó és kuplung ugyanaz, mint a szívó benzines motoroknál, ugyanúgy "fordított" kuplung, csak kicsit hosszabb áttétel - DUS váltókód esetén például 120kph@3000rpm.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #166617 üzenetére
Na majd mágus kijavít ha hülyeséget írok de én úgy tudom, hogy pl. a Golf IV Variantban van.
Egyébként a motor alja kvázi ugyanaz mint a sima 1.9D motornak szóval valószínűleg neked lesz igazad.BigBlackDog: Tízen sok évvel ezelőtt sírköves ismerősöm platós kis mercijébe 75k volt beépítéssel együtt. Olcsóbb lett volna de megdrágította a dolgot, hogy kábelt kellett hozzá gyártaniuk mert a fülke mögé oldalra kérte a tulaj a csatlakozót. Akkoriban még nem sokan foglalkoztak itthon ilyesmivel olyan árat mondtak amilyet akartak. Manapság már van rakás egymással konkuráló cég na meg internet is, szóval nem vagy köteles itthon megvenni a kütyüt sem és beszerelni sem bonyolult.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
TDI-re gondolsz, azokban van kettőstömegű, az SDI viszont nem kapott. Az előbb pontatlanul fogalmaztam,tehát SDI motorokat tekintve az 1.9 váltója a kis nyomatékra tervezett, a TDI teljesen más, már erősebb konstrukció, kuplung is ellenkező irányban emel ki, és van benne 2tömeg.
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #166622 üzenetére
Nem, nem. G4 Variant SDI-ről beszélek én is.
-
Baga1983
senior tag
Sziasztok!
Hátha valakinek van Hyundai Getz autója, vagy akár ismerősének.
Azt olvastam egy tesztben hogy nem lehet hátulra gyerekülést berakni, mert annyira rövid a biztonsági öv.
Ez mennyire lehet valós? -
t1
addikt
válasz BigBlackDog #166592 üzenetére
Én 460-ért vettem egy 206 SW-t 1.4 Presence 2003/11 havi (eablak,kpzár, klíma 2 légzsák stb) 253.000km, + téli szett és nyári is amik 2 szezont elmennek ( 2015-16-os szett) ráköltöttem egy olaj + vezérlés cserét klíma töltés futóműben 2 axiál cserélve és a kapott egy új középdobot tűzkarikával . Szóval nem lehetetlen küldetés vétel óta mentem vele 8000km-t problémamentesen.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz F-ECT$ #166582 üzenetére
Én is pont ezen gondolkodom. Minek egy nagy puttonyt cipelni. Alkalmakra ott a box vagy a futó esetleg a nagyobb autó bérlés. Nyilván akinek a pénztárcája engedi az lesajnálja ezt, vesz egy nagy dömpert me' köll a pakolós ótó. Ha csak abba gondolok, hogy szüleim két gyerekkel elvoltak évekig egy Záporjóskával (ZAZ–965) akkor úgy látom, hogy nincs lehetetlen. Persze tudom '80-as évekbe nem volt 4 babakocsi a két gyerekre meg 3 mázsa pelus, de na... de van aki egy életen át buszozik és ott viszi a gyerekeket meg a cuccokat. Lehet egy kicsit túlbonyolítjuk.
Na szóval Grande Punto, Corsa D, Polo IV, Honda Jazz... -
Baga1983
senior tag
válasz Darksiders84 #166627 üzenetére
Köszi,valszin a tesztelő volt balfasz.
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
Egy kb 1 milliót érő, lakótelepen álló autóba milyen védelmet raknátok olyan 50 ezer környékéig? -
F-ECT$
titán
válasz Stylewars_kp #166626 üzenetére
Közben nézelődtem, hogy egy tetőbox mindennel együtt megvan 300e Ft-ból, és kapsz plusz 400 litert, ennyi plusz helyért egy csomagtartóban igencsak többet kellene fizetni. Persze kicsit kényelmetlenebb, de valamit valamiért.
Dive ever, work never.
-
proof88
addikt
válasz molnarpeter #166634 üzenetére
Én valamiért drágább casco ajánlatot kaptam, anno netrisken nagy értékek jöttek ki. Végül évi 24k-ért kötöttem, lopás, tűz, jégverés, szélvédő van benne. Csak a lopás is emlékeim szerint valami 12k körül lett volna. A xenon lámpáért ebből 1500/év. 12 éves autó.
-
pweaver
csendes tag
válasz F-ECT$ #166637 üzenetére
Hahu-n utolsó darabokat hirdetnek, két Kia szalonban voltunk(ott mondták, hogy a jobbakat elkapkodták rokonok/haverok). Néhány nagyobb felszereltségű maradt az országban kb. 6 milliótól indulva. Sajnos ez van, mondták, hogy a statisztika szerint most mindenki SUV-ot akar. Igaz, hogy nevetséges a csomagtartó méret, meg a motor élettartam.
-
válasz F-ECT$ #166637 üzenetére
Tuti, faternak már akkor mondták mikor tavaly októberben rendelte
Itt meg a verso megszünéséről írnak, de emlitenek sok mást is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
F-ECT$
titán
válasz Stylewars_kp #166638 üzenetére
Mennyi pakolható összesen beléjük? 3 nagy bőrönd belefér?
Illetve mennyi a bérlés 1 hétre kb?
Dive ever, work never.
-
-
F-ECT$
titán
válasz szőröscica #166644 üzenetére
Egy bőrönd kb 20 kg, szóval akkor ez nem gond.
Dive ever, work never.
-
Stylewars_kp
senior tag
-
pweaver
csendes tag
válasz rbalint88 #166643 üzenetére
Nem az 1.6 szívóra gondolok, hanem az 0.9-1.4 turbósokra. Szerinted hány ember van azzal tisztában, hogy autópályás használat után szépen hűtse vissza a turbót? Nézzük meg ezeket a motorokat 100-150e km környékén. Szerintem nem hülyeség azzal számolni, hogy szakszerűtlen használat miatt ezen kocsik másodpiaca pénztárcanyitogatós lesz.