-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #166650 üzenetére
A Hondánál 8 év (3alap +5, ha minden szervizt márkaszerviznél végeztetsz)
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #166651 üzenetére
Na igen, Hondánál sem annyira kockázatos. (Egyébként rosszul mondtam, Suzukinál 3 év alap + 7 év turbóra és váltóra gari van most már).
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #166652 üzenetére
És elég gyakran látni a 6 évet akciózva, gyakorlatilag ingyen odaadják és arra még jön 4 év. Ez azért elég komoly, ez már lazán Kia szintű garancia.
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #166652 üzenetére
Na igen, csak találjon itthoni, végig márkaszervizbe hordott autót az ember....az azért ha nem is lottóötös kategória, de elég ritkák.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
válasz hülyegyerek #166654 üzenetére
minek venne új autót aki utána nem hordja szakszervizbe Szerintem az új autó lényege a garancia
A másik része a dolognak, hogy mennyire lehet a garanciát érvényesíteni, KIA+ Hyundainál eddig sikerült (kia kl)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #166655 üzenetére
+1
Gyakorlatilag csak egy marha gyorsan forgó ventilátor, csomóban fix geometriával. De valahogy elterjedt itthon ez a legenda, hogy a turbótól félni kell. Sokkal nagyobb gondnak tartom a közvetlen befecskendezés mellékhatásait.
-
őstag
válasz hülyegyerek #166654 üzenetére
Amikor Vitarás csoportokban olvasom, hogy milyen fillérbaszás megy sok embernél..
"Less but better" - Dieter Rams
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #166656 üzenetére
Ezt én sem értem . Ugrik a garancia , ugrik az assistance ...
Én annyit tudok variálni , hogy a Németországban vásárolt , német rendszámos autómat Magyarországon szervizeltetem . Jobb nekem is , mert lényegesen olcsóbb otthon , jobb a magyar szerviznek is , mert oda viszem a pénzem .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
pweaver
csendes tag
válasz brumi1024 #166660 üzenetére
Én a tendencia miatt vagyok kiakadva, hogy a környezetvédelmi előírások (EURO VI, stb.) miatt egyre inkább elindult az az irány, hogy böhöm nagy kasztnikba mennek kis űrtartalmú motorok, amelyekből olyan teljesítmények vannak kihegyezve, amit korábban nem látott a gépjárműipar. Előző hozzászólásokban is írták, hogy akár a vezérlés, a nem megfelelő karbantartás, a 15-30e km-enkénti longlife olajcsere mind-mind olyan tényező, ami a fogyasztói társadalomban nem feltétlenül a hosszú élet titka. Részemről ennyi, én nem akarok senkit meggyőzni, saját meglátás. Kicsit félek ettől, hogy ilyen tényezők mellett nem lehet nyugodtan autót venni 10-12 évre, hanem a garancia lejárta után gyorsan meg kell tőle szabadulni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisza25 #166656 üzenetére
van olyan tipus hogy ahol évente kell vinni szervizre, az mondjuk 5-7 év alatt jelentős plussz költség egy sima szervizhez képest
egy pl. szívó benzines autónál nem sok gond lehet, akár érthető is lehet ha valaki nem viszi márkaszervizbeés erre rájön még a bizalmatlanság, hogy a márkaszervizben lecserélik e egyáltalán az olajat, vagy csak kiszámlázzák
szóval nem csoda ha elgondolkozik az ember, főleg egyszerűbb autóknál, ahol ritkán van hiba
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #166669 üzenetére
Biztos van olyan gyártó is, de nekem pl 2 év/30e km.
2017es Clio Grandtour 1.2 szívóbenzin.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #166673 üzenetére
Pedig ennek ennyi és sztem ez nem egy egyedi eset.
Én megfelezem ezt a periódust és lecserélem az olajat meg a szűrőket, kötelezőre meg márkaszervizbe viszem, hogy megmaradjon a garancia. Sokan így csinálják. -
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #166673 üzenetére
Gyártó és motor függvénye, van minden a piacon 48 ezer km-es ciklust is láttam már.
-
DanielLong
senior tag
Sziasztok! Múltkor már eljutottam oda, hogy Opel Astra H, Volvo V50, Ford Mondeo kombi lenne a célautóm 1,8 millió környékén. Most nézegettem és beleszerettem a 2011-től gyártott VW Passat kombikba, de a 2008-2010 közöttiek is tetszenek. A kérdésem, hogy ezek mennyire megbízható, olcsón fenntartható autók? Az 1.6 és a 2.0 dízel motoroknál van valamilyen ismert probléma?
(Természetesen a keretemet is emelném 2-2,5 millióra.) -
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #166675 üzenetére
Èn inkább a két èvenmènti olajcsere periódust furcsálottam . Ezen kicsit meglepődtem , de ennyi.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
hülyegyerek
addikt
válasz xEon1337 #166658 üzenetére
Nyugi, a Civic csopiban is megy az okoskodás, hogy a gyári 20 ezres periódus helyett ki milyen olajat rakjon bele 10-nél, hogy ne ugorjon a gari. Plusz van olyan, aki csipszet rakatott, leömlőt, kipuffot cserélt, mert kevés neki a 182 ló, és szarik a garira.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
vzsryl
nagyúr
válasz hülyegyerek #166679 üzenetére
A 182 ló kevés, ráadásul viszonylag kis fordulaton a turbó miatt? Több tesztet néztem/olvastam, ahol azt hozták fel a negatív oldalon, hogy túl erős...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hülyegyerek
addikt
válasz vzsryl #166680 üzenetére
Igen, vannak ilyenek is....
Ecu-átírással 220 ló körülire lehet felhúzni, leömlö, légszűrő, kipuff. és turbócserével 300 ló körül. Az már elég beteg...Most olvastam, hogy egyesek hajtókar és dugattyúcserén gondolkodnak.....
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
válasz LuckyL #166666 üzenetére
Értem, tehát évi 20-30 eFt megspórolása miatt kockáztatja a garanciát, ami arra is vonatkozik, hogy esetleg komplett motort is cserélnek...logikusan hangzik
Simán nézheted végig, hogy mit csinálnak a szervizben üvegablakon keresztül, Kaposváron, Siófokon, Fehérváron, Veszprémben pl. biztos, mert ezekben voltam már
Nekem KIA-nál kisebb karcolásokat is lepolíroztak az autóról figyelmességből, meg pótoltak csavartakaró gumit amit el ia felejtettem mondani, meg cseréltek gariban teljes klímahűtőt.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz pècsimunkás #166673 üzenetére
Pedig Ausztriában a hyundai/kia is 2év/30e km pl. Az 1,4 crdi annyi volt tuti, más kérdés, hogy az emberem évente cserélt 2x olajat, mert annyit ment
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #166681 üzenetére
De mit szerencsetlenkednek akkor egy Civic-kel? Vegyen kezdetbol Type-R-t vagy bele kell ulni egy 140i-be.
-
vzsryl
nagyúr
válasz hülyegyerek #166681 üzenetére
A Type-R legnagyobb hátránya az, hogy 300+ lóval nem bír el az elsőkerék meghajtás, és ott még a futómű is sokkal komolyabb. Bele se merek gondolni, hogy mi van ha valaki a megpöckölt 1.5-ös kuvikját keményen megrúgja...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hobizoli
nagyúr
válasz hülyegyerek #166681 üzenetére
ezen 8-10 eve tul voltunk a Punto-kkal
nekem 2008-ban CPS kovacsolt dugos, CrMo 4340-s H-beam hajtokaros motorom volt a Punto-banpedig abban a gyari hajtokar is kiba' karaj, mert a 320loeros feketeben is meg csak a gyari volt 8500-s revlimitnel meg 1.8bar toltonyomasnal
es nem hajlott el, nem konyokolt ki, semmmmmmi baja nem lett toletöbb drón kell ;P
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #166684 üzenetére
Ezt én sem értem.....főleg, hogy a Type-R gyárilag tudja u.ezt a teljesítményt, és még garis is.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hobizoli
nagyúr
-
hülyegyerek
addikt
válasz hobizoli #166688 üzenetére
Szerintem mire kicserél mindent, simán fog ez is annyiba kerülni. Plusz a gari hiánya meg a gányolások miatt eladni se fogja nagyon, pláne ha valamelyik buheráláás miatt le is könyököl a gép.....
Akárhogy is számolok, szerintem jobban megéri a Type R. Ha meg nincs annyi pénze rá, akkor a hiányzó rèszt fizesse részletekben.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hülyegyerek #166689 üzenetére
lehet igy is ugy fizeti egy reszet mar ennek is
a kovibelso ~250k bele
turbo is hasonlo arkint egesz iparag van erre
nem sokkal a piacra kerules utan mar meg is van ra az okositas 1-2 honap mulvaegy hetvegen osszepakolod haverokkal sorozve-sutogetve
PuntoGT-nel a 130-> 220-225loeros SEB4 setup konkretan megall 250-300k-bol
attol fugg mennyibol veszed meg hozza a cuccokat (a turbo hasznalt volna benne 80k-ert), ha nagyon makos vagy, akkor akar meg 200k is eleg hozza, ha meg a regi cuccaidat elpatintod vkinek, akkor meg annyi se
pl tolem a gyari IHI turbot 50k-ert vettek meg
es bolt-on minden, nem kell reszelni meg alakitgatni semmit, minden a helyere megy egybol pontosan illeszkedveaz angol forumon volt aki dokumentelta is kepekkel az atepitest, hogy igazabol mennyire piti tortenet
az egyik siman nekiallt az utcan szombat delelott, este lecsukta a geptetot, masnap befejezte
es nem autoszerelo, csak hobbista
harmadik-negyediket mar megcsinalta volna egy nap is akar, amikor meg megvan a know-how es a kello fogasok meg a tudas hozzamasik a kertjukben csinalta ugyanigy a haverjaival
voltak kepek a grillezesrol is
elbutykolgettek, meg bepusziltak kozben egy talca dobozos sort, grillparty is megvoltpersze elotte osszgyujtottek mindent, ami kell hozza, es amikor teljes volt a lista, akkor hajra
igazabol a chip meg az injektorok csereje kb fel ora, az AC-val egyutt egy ora
utana mar csak a turbo kell meg a intercooler elore
de arra is voltak mar tutorial-k elotte masoktol
mi is amikor csinaltuk a intercooler csovezeset eloszor, masfel ora alatt megvoltunk vele[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Egyre többet gondolkozok, hogy lecserélném az Alteámat. Normális közlekedésre elég az 1.6 szívó, de jó lenne valami tartalék, meg a használatból kiderült, hogy felesleges ekkora méretű autó. Majd ha lesz család visszatérek erre a kategóriára. Automata váltón gondolkozom, meg annyit kitétel, hogy a 2 méteremmel, meg a 130 kg-mal férjek el kényelmesen.
~2M a keret +átiratás/nagyszervíz, évi ~25k km futás.Mikor vettem az Alteát tetszett a GolfPlus.
-
veterán
válasz grizlisandor #166692 üzenetére
Touareg V10 TDI + vmi durva csipsz.
-
pècsimunkás
addikt
válasz hobizoli #166691 üzenetére
Lehet , egyszer kap egy csipszet az Aurisom is . " Csak " 185 Nm a nyomatèka - kb mint a 2 l szivóbenzines- más cègek az ezres turbót 200 Nm- re lövik be . Nem megy rosszul az enyém , a fogyasztás is tökéletes , de van egy kis de ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...