-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz diegho #166667 üzenetére
Hogyne lenne, már régóta van több szervizintervallum típus, például a fixnél 15k vagy 1 év esetén kellett vinni(amelyiket előbb eléri), és van a változó intervallum, vagyis a használattól függően 30k és 2 év a határ, de ez sose fog elmenni a maximum km-ig. Bár ezek olyan 10 éve voltak a VW csoportnál, meg a Fordnál is, azóta nem követem.
A változónál longlife olajjal voltak feltöltve értelemszerűen. -
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #166708 üzenetére
Alapvetően nem rossz az a rendszer, és ha hajtod, vagy sok a városi használat, akkor sokkal korábban jelez. Inkább az a gond, ha nem értik meg, hogy hogy kell használni, a műszerfalban meg hiába villog valami felirat pár mp-ig, az se érdekli őket, és elmennek vele 30k-ig, majd utána közbejön ez+az, aztán még jobban túlhasználják.
Viszont át lehetett kódolni a fix 15k-ra a szervizben, és akkor nem kell utána longlife olaj, de ha nem tartják be akkor mindegy. -
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Az ilyen olcsó hondákkal mennyire járna jól egy kezdő autóvezető 3-4 évre tervezve? Vagy ezek inkább már nagyon a pénztemetők csúcsa? -
DanielLong
senior tag
válasz DanielLong #166677 üzenetére
Pontosítom a kérdésem: Mi a vélemény a B7 Passat Variantról (mennyire vészes a fenntartása?) és problémásabb-e az 1.6 CR dízel mint a 2.0 CR?
-
dkface
aktív tag
Sziasztok!
Hogyan rangsorolnátok az alábbi compact autókat ár/érték szempontjából?
1-2 milliós 10-15éves autók. Csak benzin. 70% Bp 30% M3.
Van-e köztük mindenképpen kerülendő?
H Astra hatch,
Toyota Auris,
Toyota Corolla E120 Hatchback,
Mazda3,
Focus2,
Fiat Bravo2 T-jet,
GolfV
Esetleg Peugeot 308?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DanielLong #166713 üzenetére
Az 1.6 a problémásabb. A siemens befecskendezőrendszer bárhol és bármikor megadja magát. A 2.0 bosch, azzal sokkal kevesebb a baj.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok, érdeklődni szeretnék , hogy V50 esetében milyen motorral szerelt ajánlott? Legfőbb szempont a megbízhatóság, tartósság.
Köszönöm szépen előre is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
outsiders
aktív tag
válasz Luck Dragon #166716 üzenetére
2.4 benya 2.4 dizli, a Volvo blokkok
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
válasz outsiders #166717 üzenetére
A 2.4- kicsit ritkább de majd utánna lesz nézve köszönöm.
Kiszemeltek eddig:
[Első]
[Második]
Ezen a héten a legközelebbi Volvo szakszervízeket felhívom állapot felmérésekre, és majd az dönt hogy melyiket válasszuk.Eddigi opelt szerettünk volna, de amit szerettünk volna főleg felszerelésben az vagy nem volt vagy állapotban katasztrófális volt. Így más márka felé fordultam.
Keretünk 2M ez az autóra értendő. Plusz erre jön 0,5M tartalék ha valamit kell cserélni a kötelezően jellegűen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #166719 üzenetére
Mindkettő a PSA dízellel van szerelve. Állítólag nem rossz az sem, de elfogultságból én nem vennék olyannal Volvo´t.
-
Kácsa
aktív tag
Sziasztok!WV Golf Plus 1,6 szívó benzines mennyire ajánlot, vagy helyette Toyota Auris ,szintén 1,6-os benzines ? 2005-2009 évjárat, 1500-1800 ezer Huf, plusz költség van rászánva.
ZoLee
-
outsiders
aktív tag
válasz Luck Dragon #166719 üzenetére
Gondolom V70 nem tetszik, ezért az 50-es. Hidd el, a 70-es kategóriákkal komolyabb autó, a V50 elég furcsa egy kreálmány, sok volvóság nincsen benne sajnos. Anno én is csúnyának találtam a 70-est, de minél többet nézegettem, annál inkább szimpi lett, mára már szépnek tartom
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
válasz BigBlackDog #166720 üzenetére
Ez a Volvos elfogultság miért nem szereti? Mert francia a motor vagy megbízhatóság szempontjából nem megfelelő?
outsiders
V70-et még el is fogadtam volna , ha nem láttam volna meg a hátulját....[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #166723 üzenetére
Elvileg nem rossz motor, viszont saját, illetve közeli ismerősi tapasztalat nincs. Viszont ahogy olvasgatom, a Volvo blokkok egy fokkal azért strapabíróbb konstrukciók.
-
outsiders
aktív tag
válasz Luck Dragon #166723 üzenetére
Nézegesd sokat a kocsit, hátsó gyári szpoilerrel és lehetőleg sűrű küllős felnivel. Élőben nézegettél már v70-et? Teljesen más a kiállása, arányos az. S80-hoz közelebb áll, mint az S60-hoz sok belső megoldásban, nagyon igényes verda, ez még igazi "volvo". A következő V70-es már sokkal inkább egy mondeo lett.
Egyik Volvo szerelő se fogja ajánlani az ilyen évjáratú 2 literes PSA dízelt, emlékeim szerint 2010 vagy 2011 utánira mondták nekem, hogy azt már nyugodt szívvel.
Itt kettő újabb generációs V70, ezek már nem "halottaskocsik": [link] [link][ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
válasz outsiders #166727 üzenetére
Még jó múltkor Auchan parkolóban egy ilyen mellé álltam, akkor az volt bennem hogy a manóba tudták így elrontani a hátulját.
De ha adódik még egy lehetőség, mert nem egy sűrűn látott autó az utakon akkor megnézem mégjobban.
Egy biztos hogy a beltere nagyon tetszik, főleg ezzel a világos belsővel amit te is linkeltél.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
outsiders
aktív tag
válasz Luck Dragon #166728 üzenetére
Nekem ez a popsi tetszik már, egy Accord kombi kategóriákkal aránytalanabb ennél. Az újabbak amit linkeltem, azok már teljesen arányosak, nem is pakolhatóak olyan jól, mint a régebbiek.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
varsam
őstag
válasz Luck Dragon #166719 üzenetére
V50-ben a sima 2.0D az mind a PSA dízele, HDi vagy TDCi néven találod őket.
Én is nézegetem most őket, pár napja ide is írtam emiatt, illetve a Volvo topikba is...
Pont most találtam ezt a cikket, Mitől döglik a HDi/TDCi? Na most pont ezekkel az 1.6 és 2.0 dízelekkel vannak szerelve a V50-esek 99%-a. A 2.0 jobb azért, de ismerni kellene a pontos előéletet, hogy biztonsággal vegyen az ember ilyen autót, illetve nem ért fél millát félretenni hosszabb távra ahogy olvasgatom.Amúgy nekem is nagyon tetszik az autó, hétvégén ültem is egyben, kívül / belül nagyon bejön a stílus. Amit néztem kimondott példányt, szintén 2.0D volt, arról még a kereskedő is lebeszélt, azt mondta már többször voltak vele szervizbe és még mindig van baja.
Pláne, hogy én pont a kínálat alját nézem, 1,2mFt-ig bezárólag, szóval nekem marad a Passat valószínűleg.
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #166724 üzenetére
En meg mindig tartom, hogy nem RWD lesz. Foleg mert az olaszok szerint nem lesz meg modellvaltas, csak eros FL, szoval marad a C platformon.
Orbitalis hulyeseg is lenne az RWD-re valtas, az osszes konkurense FWD, nagyobb belter, olcsobb gyartas es szerkezet. A Giulia sem nagy belul, ha csokkentenek a tengelytavot a Giulietta utod szamara, akkor szukos lenne belul az is, mint ahogy a Compact kategoriaban az Alfak a 145/6 ota mindig.
Motorpaletta van, a C platform alkalmas AWD es hibrid rendszer fogadasara is.
Na meg elobb a C-SUV jon, ami szinten C platformra epul, nem Giorgiora.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
varsam
őstag
válasz Luck Dragon #166732 üzenetére
Ezek alapján szerintem nem rosszabb mint bármelyik korabeli dízel, pláne a 2.0-ás.
-
Kácsa
aktív tag
válasz theuprising #166734 üzenetére
Köszi. Én is az Auris felé hajlok, a Golf Plus a csomagtartó miat jött számításba.
ZoLee
-
-
Buster17
addikt
Hali!
7gen civic 1.4 -ről mik a vélemények? 2500€ ig keresek most autót. Nem tudom milyen alternatívák lehetnek még. Néztem twingot meg clio-t, de azért na.., nem nagyon akarok költeni rá a kopókon kivül.
-
#94529552
törölt tag
válasz Rison77 #166710 üzenetére
Nemcsak az írása miatt nem venném, de aki egy koszos autót felrak hirdetésbe, attól semmit. Itt több kép van róla. Kapásból szélvédőcsere, sárvédő, és ami még esetleg vele együtt sérülhetett. Szóval neki ez Műszakilag teljesen költségmentes! Arról már nem is beszélve, hogy mennyire hihető, hogy egy ilyen 22 éves autóba 240k km lenne, aminek valószínűleg már több tinédszer korosztály taposta ki a lelkét folyamatosan. Még keresgélnék a helyedben akár itt is, meg lehetne nézni például ilyen Almera féléket, vagy itt egy Fiesta, ezeket talán érdemes megnézni, de lehet mások szerint nem. Még egy Polo, friss műszaki sosem árt ha van rajta, amit veszel, ne legyen sérült, ne egye a rozsda. De ennyi pénzből nem sok értelmes választás van, és a vétel után még mindegyiknél kell számítani + költségre, javításra, karbantartásra, stb.
-
Integrale
veterán
válasz theuprising #166741 üzenetére
Golf V es a 308 mitol szoporoller?
Bezzeg a japanok, azok aztan az atyauristen es sose semmi bajuk.
"Bad reklám is reklám too"
-
zoo8800
veterán
válasz dkface #166714 üzenetére
Egyik sem instant kerülendő, bár egyik sem hibátlan.
Ezek közül ültem az Aurisban, a Hastrát, és a Golf5-öst vezettem 1-1 napot, egy E12 Corolla van a családban 13 éve, illetve egy Bravo2 T-Jet van nekem 7 éve. Mind totál eltérő karakter. Szerintem előbb próbálgasd végig őket élőben (típusok), aztán válogass a kínálatból (konkrét típus).rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
válasz dkface #166740 üzenetére
Mind jo lehet, de sok mulik azon, hogy melyik motorral valasztod.
Peugeot a dizelekkel jo, 1.6 HDi-re figyelni kell, 1.6 T nem az igazi, szivo jo, 1.2 jo.
Bravo 1.4 T-Jet szinten jo, dizelek is, 2.0-nal az EGR hutoje szokott repedni, csere utan jo.Ujabb Toyotak puritan belsejetol pedig isten ovjon.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Eagl3
veterán
Van valakinek tapasztalata a tartós bérlettel kapcsolatban?
Úgy néz ki a Skodánál lenne lehetőség havi 100-110 ezer forintér elhozni így egy Octavia-t. Jól gondolom, hogy ebben az esetben semmi egyéb költség nem merül fel a tankoláson kívül?
Van ennek bármi buktatója, esetleg hátránya az autó vásárláshoz képest?Magánszemélyről van szó, nem cégről.
-
őstag
válasz Eagl3 #166747 üzenetére
attól függ mi van benne a díjban
mennyi km-t futhatsz, benne vannak-e a szervizek stb.
hány évig kell kötelezően bérelned, mennyi az induló bérleti díj stb.tartósbérlet alapvetően inkább cégnek jó, mert igaz hogy cégautóadót fizetsz, de visszaigényelhető az áfa
te magánszemélyként fizetni fogod a cégautóadót (bele lesz kalkulálva a díjba), de az áfát nem tudod visszaigényelni
plusz alapesetben sosem lesz a tiéd az autó, de ez konstrukció függőcryptot minden termékemért elfogadom
-
#94529552
törölt tag
-
Kickass
őstag
válasz Integrale #166744 üzenetére
Az, egy jóbarát most fog egy cirka 8-900k pénzmagot locsolni a soseelnemromló 2.2ictdi accordra, lehet több lépcsőben, vezérlés csere + komplett kuplung kettőstömegűvel, kormánymű, munkadíj meg az apró.
És akkor még tényleg nem romlott el rajta semmi...De ugye ezekbe csak olaj kell meg szűrő....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...