-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabroncka
addikt
Tudtok nekem pár érdekes (fontos) dolgot mondani, ami kifejezetten figyeljek adásvételi kötésénél. nyilván itt most nem az alap dolgokra gondolok, hanem valaki már rég kötött annyit, hogy kívülről fújja a nem egyértelmű de bosszantó dolgokat.
"in medias res"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #167401 üzenetére
Triviális, de azért leírom. Le kell egyeztetni a szerződésben szereplő (autóval és személlyel kapcsolatos) azonosítókat az igazolványok tartalmával és a kocsi papírjaival, illetve az autón szereplő számokkal.
-
válasz Csabroncka #167401 üzenetére
A TIRt olvastad?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Csabroncka #167401 üzenetére
Veszel, vagy eladsz?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz fabri07 #167409 üzenetére
akkor ez egy reális ár, ha még tudsz mondjuk alkudni egy százast, akkor alkalmi vételnek is nevezhetjük!
(ennyiért csak sokkal többet futottakat látni a hasznaltauton)
dci motorral nem vennék renault, de egy keveset futott benzines sok-sok évig jó lesz, főleg ha időben meg voltak csinálva az olajcseréktaxi fluenceben ültem csak, de aztmondta a taxis imádja mert olcsó volt és jó tágas
ha sokat mész majd vele, akkor a nagy csomagtartóba egy gáztartály is elfércryptot minden termékemért elfogadom
-
#94529552
törölt tag
válasz fabri07 #167407 üzenetére
Ezt egy olcsósított Megane-nak mondanám, és a motorizáltság szempontjából inkább a dízelt mondják jobbnak[link] Túl hosszú szedán forma, amiről a nagy csomagteret emelik ki, és a hátrányos fedél kialakítást. Szerintem az 5 ajtós Megane praktikusabb, szebb és vezetni is jobb, például ez pont olyan 1,6-os motorral, vagy itt egy dci, vagy akár kombi változatban, már ha Renault-ról van szó.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #167414 üzenetére
Én is így gondolom, és a keresőt végignézve se az jön le, amit mond. Egyébként, nem is tudom ki mondta, hogy nagyon jó autó, alkalmi vétel, és a taxis imádja, ez inkább lenne rábeszélés, holott szerintem ez egy népszerütlen karosszériaváltozat, de amúgy is az érdeklődő fogja mérlegelni a szitut.
Azt senki nem vitatja, hogy jó dolog, ha közeli rokonságból jön egy keveset futott megbízható autó, de ez csak akkor számítana nálam, ha pont akkora méretű, motorizáltságú, stb. autót keresnék. Amúgy meg nem vennék Fluence-et(itt a pozitív-negatív elég sokat mond, meg nem is tetszik), de éppen Thaliat se, ha Renaultról van szó, amikor éppen elég nagy a választék a piacon De ízlésről nincs értelme vitázni.
-
őstag
válasz bitpork #167414 üzenetére
hát én biztos nem mernék megvenni egy 6-7 éves dci-t az tuti
tuti hogy szétmegy benne valami és normális szerelőre heteket kell várni, plusz mocskos sokba fog kerülni, a szar szerelő meg ugyanez csak még meg sem tudja javítani
egy keveset futott szívó benzines ellentétben sok sok évig jó lesz
még akkor is renaultcryptot minden termékemért elfogadom
-
davver
csendes tag
válasz fabri07 #167400 üzenetére
Helló!
Èn nem règen kerültem pontosan ilyen helyzetbe egy viszonylag fapados kisebb de 200.000km futott autóból ültem át egy ismerősöm R. Fluence be ami Privilege felszereltsèg ès 80.000 van benne! A különbsèg èg ès föld a Renault javára bár mèg csak 2 hónapja van nálam de nagyon megszerettem a sedan hátrányaival együtt! Mindennapi használatra teljesen jó! Mi sokat autópályázunk vele ès sok cuccot eltud nyelni. Egy picit lomha de amúgy sem vagyok egy versenyző tipus! A kènyelem meg ebben az árfekvèsben pèldás! Csak ajánlani tudom hogy vedd meg, bár egy pici alku bele kell hogy fèrjen! 2M alá kène vinned az árat! :-)
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Az autó hátulján levő kis krómszínű feliratokat mivel lehet leszedni, úgy, hogy azért ne sérüljön a dukkó?
CDTi, meg a hasonló feliratokra gondolok.
Az se lenne baj, ha a felirat sem sérülne, hogy vissza lehessen tenni idővel."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
HKorn
addikt
Ez az E46 megér ennyit?
Run&Ride
-
_q
addikt
Sziasztok!
Ahogy nézem a kombi kínálatot 2 millióig H astra 1.6 (116Le), 1.8 (140Le) és ford fucus 1.6 Ti-VCT 116 Le amik talán szóba jöhetnek. Attól tartok mind a kettő eléggé fapados, jó lenne ha kényelmes lenne az autó és lehetne vele dinamikusabban is menni. Honda Accord nem annyira jön be, illetve ezek jóval többet is futottak, Toyota avensis áráról van csak véleményem, ami alapján szerintem túlárazott. Szívesen fogadnék ötletet, javaslatot.
-
Johnny_vT
senior tag
Volvo V70 II (2000-2007)? Már a 170 lóerős 2.4-es majdnemalap motor is jól repíti. Hatalmas nagy, a fotelei olyanok, hogy soha nem akarsz belőle kiszállni. Az árszinted alatt hozzájuthatsz már és motorikusan állatira megbízhatóak ezek az öthengeresek. Több infó ezen a blogon. Facebook-csoportokban sokszor hirdetnek csoporton belül, némileg piaci ár alatt is.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
_q
addikt
válasz Johnny_vT #167432 üzenetére
Köszi, ez méretileg nagyobb mint ami kellene.
(#167433) DanielLong
80%-ban városban lenne használva, ezért a dízelt kizárnám. Benzinesből meg alig van választék pedig ez a mondeo jó választás lehetne. Te országúti/autópályás közlekedésre vetted kevés várossal?Az a gond, hogy benzinesből kicsi a választék és a legtöbb esetben kicsi játékmotorral szerelik még a nagyobb kocsikat is. Egy kombinál nem is értem, hogy miért. A kínálat 80%-át a dízel kocsik adják a maradék 15% meg játékmotoros autók. A fennmaradó 5% pedig amivel lehetne kezdeni valamit
Persze dízelből jóval 2 millió alatt is újabb kocsikat is kapni nagyon nagy választékban. Viszont ha jól sejtem ezeknek a későbbi szervizben jön vissza a különbözetük.
[ Szerkesztve ]
-
rf.kristof
csendes tag
Sziasztok
Egyszer már kaptam itt tanácsokat.
Sajnos azóta kicsit változott a keretem, így újra hozzátok fordulok.Évi kb 20-25 ezer km-t tennénk meg az autóval. Főút és város kb 40-40 % és autópálya 20 %
A keret 1-1.3 millió Ft lenne
Méretre mindegy milyen.
Jó lenne azért egy olyan amivel lehetne dinamikusabban haladni és a fenntartása baráti.Néztem fiat bravot 1.6 mjet motorral illetve golfokat pdtdi - vél.
Ha ezek nem ajánlottak nyitott vagyok bármire
Köszönöm a segítséget
-
Johnny_vT
senior tag
Akkor létezik V50 is
A Focus II-vel közös padlólemez és kábé azonos méretek, de Volvo kényelem és minőség. Kizárólag az öthengeres motorokkal szabad venni (itt is megvan pl. a 140 és 170 lóerős 2.4 benzin, mint a V70-nél), a többi a Fordtól származik és nyűgös tud lenni.
Szerk.: Elfelejtettem, hogy mennyi a kereted. A V50 újabb konstrukció, ezért még az ára is magasabb kicsit sajnos :/
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Integrale
veterán
válasz rf.kristof #167435 üzenetére
Bravo típushibákkal kapcsolatban látogass át az Olasz autós topikba, ott össze lett gyűjtve az összes eddig előforduló hiba.
1.6 JTD egy jó motor, tipikus dízel dolgokkal számolhatsz, típushibája asszem csak az EGR szelep hűtője."Bad reklám is reklám too"
-
_q
addikt
válasz Johnny_vT #167436 üzenetére
2 millió lenne kb a keret. Elsősorban azért próbáltam "tömeg" autót nézni, mert azoknál az alkatrész árak is jobban alakulnak, szerelők is talán jobban értenek hozzá és választék is talán jobban van. Volvo téren benzinesből, ami megbízhatóbb motorral szerelt, talán 4 db van, illetve nagyon sokat futottak Azt gondoltam a 2 millió körül könnyű választani, de ahogy nézem pont ez az a határ, ahol az egyel újabb széria még nem fér bele a régebbi széria meg már viszonylag sokat futott vagy egyéb kényelmi/dinamikus motorból kellene lemondani.
Persze dízelnél nincs ilyen gond vásárláskor még, benzinesek ára meg fent amellett, hogy választék is kevesebb.
Jelenleg G astra van, jó lenne előrébb lépni mert nem is túl kényelmes, menni se megy annyira, zajos is. Cserébe olcsón fenntartható.
[ Szerkesztve ]
-
daddy9
tag
Sziasztok!
Egy Volkswagen Touran 1.6 Trendline (nem FSI) és egy Toyota Corolla Verso 1.8 Linea Sol között mekkora lehet a különbség fogyasztásban és fenntartási költségben? Főleg városi használatról van szó, tehát tudom, hogy szomjas lesz mindkettő...
A 7 személyes (5+2) Touran-okat nézegetem és közben szembejött a Corolla Verso is.
1,5M körüli a keret, itt indulnak a használt Touranok és a Corolla Verso-k is.
Köszönöm a segítséget előre is! -
nagyúr
válasz daddy9 #167441 üzenetére
Tessék, 1.6 touran városi fogyasztás: link1, link2, tisztán városban ahogy nézem 9-15L között eszik
tojoda egynyóc városban szintén 9-10L-től felfelé... [link], [link]
Kvázi ugyan annyit fog enni szerintem a két vas. Fenntartásban sem hiszem hogy jelentős eltérés lenne. Típushibáknak kell utána nézni
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #167444 üzenetére
Grat szép mini van, nem szűkös a bódé, elfértek kényelmesen?
Ez L2H1?
Üdv a szuper mini kategóriában, ha neked is elgurul a következőkbe csak iveco meg hasonlókat nézel.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #167446 üzenetére
Az jó, az L2 be van elég jó csomagtartó 8 személy mögött is.
Milyen motor van benne?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #167448 üzenetére
Az a legjobb választás az 1.6 és a 2.2 is nyűgösebb