-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Vesztor87 #166248 üzenetére
A htp 3-ban megy 110-et 5700-nál legalábbis a fabia
1,2 12v htp 64 ló
És az 5700 a fordulat vége is egyben[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #166249 üzenetére
Főleg az Almera-val, ami kettesben simán viszi a 110-et, tiltás nélkül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vesztor87
senior tag
válasz MunezXBK #166251 üzenetére
Mit melyik?
Többiek: Jah, nem verseny volt a cél, csak gondoltam oda rúgok neki.... itt felmerült az Almera lecserélésén túl a G Astra mellett hogy C Vectra, Mondeo... hát nem tudom. Alkatrész árakban már gondolom drágábbak, illetve egy 14-16 mázsás autó benzinnel hajtva még az én óvatos stílusommal is gondolom 8 környéke... az meg nem kevés. Az Almera ha óvatos vagyok akkor nyáron 6 literrel elvan, de volt már kevesebb is. Naponta 2x35 km a bejárás, fontos valamelyest hogy jól fogyasszon. Na meg egy 1,6-1,8 -as közepes autó gondolom nem is megy jobban mint egy 1,4-es v 1,6-os alsó közepes...
-
HKorn
addikt
válasz kisza25 #166247 üzenetére
Az autó értékének 1/4-ért? Oké, hogy akkor annyival többért el is tudnám adni, de ugyanott lennék vele.
Nekünk meg annyira nem létkérdés, csak én használom szinte melóba járni, napi 2x15 percre, illetve feleségem városba leugrani. Egy év alatt kb 5-6 ezer km-t teszünk bele.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Vesztor87
senior tag
-
válasz HKorn #166255 üzenetére
Csak egy ötlet volt, amúgy egy 3M új autónál is az ár 10% -át a klíma teszi ki, de egy ismert előéletű kevesett futott autóba annyi belerakni, mint egy idegen autót megvenni és arra egy nagy szervizet csinálni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
HKorn
addikt
válasz kisza25 #166257 üzenetére
Az a baj, hogy kisebb esztétikai hibák (sérülések) is vannak azért rajta már, szóval valszeg ez miatt is csak nyomottabb áron lehetne eladni, vagy meg kellene csináltatni őket.
Inkább megmarad 2. autónak, mivel pénzt szinte semmit se visz így, 100 ezres nagyszervíze is megvolt 35 ezerből
Run&Ride
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166262 üzenetére
Egy veterán autó pláne egy ritkább típus az egyik legjobb hosszú távú befektetés.
-
Ádám16
addikt
válasz vzsryl #166253 üzenetére
Faterom Almeráját használom pár hete. Nem egy erőbajnok alul, de ha forgatod, amit tényleg elég sokáig lehet, egész korrekt.
Viszont fűtött garázsban van kb 15 éve, és az ajtók a díszlészeknél szépen rohadtak, illetve az egyik nyúlvány is, pedig igencsak volt vele foglalkozva... Azért ez elég kiábrándító, mi lenne, ha az utcán állt volna? -
BigBlackDog
veterán
válasz Ádám16 #166264 üzenetére
Esélyes -szerintem-, hogy jobb állapotban lenne. Fűtött garázs jó dolog, de csak akkor, ha nincs az autó használva télen a sós-latyakos időben. Amennyiben beáll vele fűtött helyre (úgy, hogy előtte nem mosta le), gyönyörűen el tud kezdeni olvadni a rátapadt sós hómaradék és befolyik a kisebb résekbe zugogba is.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz szőröscica #166266 üzenetére
Ha már feljött a garázs téma, szerintetek az gáz, ha valaki télen-nyáron a szabad ég alatt tartja a kocsit?
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Nálam is úgy van sajnos. Árnyékos hely előny és sokat segít az állapot megóvásában, ha nem fű vagy föld van az autó alatt (kipárolgás jóval kisebb).
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Nem, amilyen kevés a garázzsal ellátott lakás, nagyon sok autónak csak a csillaggarázs marad.
Nyilván így hajlamosabb az autó a rozsdásodásra. -
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Garázs jó, fűtött garázs még jobb. Minden alkatrész meghálálja. Nagyon sokat számíthat egy autó minőségénél, hogy új kora óta garázsban állt vagy sem. Fényezés, karosszéria, műszerfal, műanyagok, bőr. Minden.
Nekem mondjuk fűtetlen, illetve félig-meddig fűtött garázs van csak, de már ez is sokat számít. Mondjuk én télen hetente 1-2x lefújom róla a mocskot, ha lehet az aljáról is, így még jobban meg van kímélve.
Persze az autó van értünk és nem mi érte. Ha nincs garázsra lehetőség, akkor marad a csillagos égbolt.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Az Octavia Tour szériában az 1,6-os 102 lovas motor milyen? Sokat eszik, keveset, megbízható/nem megbízható? Lomha vele a gép? Köszi!
-
válasz Vesztor87 #166273 üzenetére
tour I, vagy tour II? , mert az I az könyebb volt, így értelem szerűen az jobban mozog ugyanazzal a motorral, a 8 szelepes benzineseknél gyűrűtörés, az autónál meg első futómű stabilizátorokkal szokott gond lenni.
Normál közlekedésre elég, nem te leszel a piros lámpánál indulás hőse Az 1,6 érzetre nem megy sokkal jobban, mint az 1,4 viszont többet fogyaszt
szerencsésebb az újabb FSI motorral venni, ami azért már élénkebb és kevesebbet is fogyaszt, mint az 1,6 8szelep, de a 2.0 FSI is csak pár decivel fogyaszt többet, mint az 1,6[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Emu
őstag
válasz rf.kristof #166272 üzenetére
Nálunk volt 3 évig 1.6 benzines Ceed cégautóként, bár újként jött, és szinte újként ment (3 év alatt 75e km-t tettünk csak bele). Semmi gond nem volt vele, a kollégák is szerették.
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
A hétvégén megyünk megnézni egy Peugeot 206-ot, 2007-es évjárat, 1.4 HDi motorral, dízel, 160e kmterrel. Érdekelne, hogy mire kell figyelni ha körbejárjuk, mik lehetnek a típushibái, rozsda hol jelenhet meg?
Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz szotyika77 #166278 üzenetére
Hátsó híd->két hátsó kerék ne rogyasszon befele.
-
Integrale
veterán
válasz Vesztor87 #166273 üzenetére
Nekem Audi volt azzal a motorral. 2 személlyel élhető, minden plusz utast megérez, főleg kigyorsításkor/emelkedőn jelent problémát.
Városba (klasszik városi beszopódás) 10 körül fogyaszt, országúton 5-6 tájékán elvan. Nekem a 23e Km átlaga 6,8 liter/100 km volt, ebben város, országút és autópálya vegyesen."Bad reklám is reklám too"
-
Vesztor87
senior tag
válasz Integrale #166280 üzenetére
Most olvasgatva ez 8v-s motor, akk nem modern, ellenben alul nyomatékos, szétforgatni meg nincs értelme
Hm...
A másik amiket néztünk még a Lancer, egész jó állapotúak vannak egész jó áron, csak cseppet retro Főleg a bele, a kombi meg picit halottas kocsi feeling.... Ellenben van 2,0 benzines belőle -
8th
addikt
válasz Vesztor87 #166273 üzenetére
Szerintem mk1 bódéban a 2.0 8v őskövület szívómotor a tuti a benzinesek közül. Nem sokkal erősebb viszont nyomatékosabb, nem kell úgy nyomni neki mint az 1.6-nak emiatt nagyjából ugyanannyit eszik mindkettő. Sok esetben a nagyobb motorhoz magasabb felszereltségi szint is társul. Mivel nagyságrendileg ugyanakkora összeg fenntartani őket én biztos nem az 1.6-ot venném.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Nezegettem ilyen motoros Octaviak es G4-ek hirdeteseit az elmult par honapban es valami eszmeletlen milyen arakat kernek ertuk. Persze a hirdetesek nagy resze azota is fent van. Mindenesetre az egy tok jo motor, mar 2000tol tobb nyomatek van benne, mint az 1.6ban ha szetforgatod.
.
-
daddy9
tag
Sziasztok!
Egy Skoda Fabia I Combi benzines 1.2 Classic-ot (2003) cserélnék le, mert a kicsi család kinőtte.
Megérkezett a harmadik gyermek, akivel a gyerekülések miatt elég szűkösen vagyunk benne öten. A fő gond természetesen az, hogy a gyerekülések nem férnek el egymás mellett (kicsi a korkülönbség, így mindenkinek kell még ülés, nem elég a magasító).A következő autót is használtan venném, a cél is ugyan az, mint eddig: Eljutni A-ból B-be, semmi versenyzés, főleg városi használat évente pár hosszabb úttal, akkor is jellemzően autópályamentesen.
A jelenlegi autó sem egy erőmű, ebből is látszik, hogy fontosabb, hogy keveset fogyasszon, mint az, hogy mekkora tempóval veszem az íveket a Mátrában.A rendelkezésre álló keret kb 1,5 M Ft. (Ezen felül még belefér a szervíz, átírás, stb költsége.)
A Skodával amúgy meg voltam elégedve, ha elférnénk benne nem is cserélném le a kora ellenére sem, így maradnék a VW családon belül, de szívesen veszek új ötleteket is!Eddig 7 személyes VW Touranokat és Opel Zafirákat néztem.
Azért néztem a 7 személyeseket, mert ha bekopogtat egy negyedik gyermek, akkor nem szeretnék újra autócserével foglalkozni. Elég kevés kilométert megyünk az autóval (Skodába is 2 és fél év alatt tettünk 19 ezer kilométert), így olyan autót vennék, ami még sok évig autó lehet, ha keveset hajtjuk és rendszeresen szervizeltetjük. Sajnos a lakásunkhoz nincs garázs, ezért az is szempont lehet, hogy hosszú távon a szabad ég alatt tartjuk majd a járművet.Minden ötletet és javaslatot szívesen veszek!
Köszönöm szépen!
-
rumos XIII
aktív tag
Egy rendszámot lekértem a nyilvántartásból, és 7. hóban volt egy km állás rögzítés, ami nem a műszaki miatt.
Lehet tudni, hogy mi miatt rögzítenek még? -
őstag
-
Emu
őstag
válasz daddy9 #166286 üzenetére
Hasonló cipőben jártam pár hónapja, bár nekem a keretem szerényebb volt. Próbáljátok be a Touranba az üléseket, mert nekünk a 3 nagy ülés nem fért el egymás mellett úgy, hogy be is tudjuk kötni őket.
Ennyi pénzből szép B Zafirát tudsz venni, esetleg nézd még meg a Citroen Xsara Picassot is.4 gyerek már más téma, mert hiába van felhajtható hátsó ülésed, ha nem fér be mellé egy babakocsi. Ráadásul az üléspozíció sem túl kényelmes. Ebben az esetben Sharan/Alhambra/Galaxy és C8/807/Ulysse trióból választanék, csak 1,5M-ból nem fogsz éppkézláb darabot találni.
-
-
daddy9
tag
A Zafira B hátsó üléssor nem keskenyebb, mint a Touran?
Ha más nem akkor gyerekülést cserélek, mert még mindig olcsóbb keskeny gyerekülést szerezni, mint túl nagy autót venni.És igen a Sharan/Alhambra kategória váltásnak 4 gyereknél már van értelme.
Touran-ból milyet nézzek? Eddig 1.6 FSI-t néztem meg az újabb szériából (nyilván drágábban) 1.4 TSI-t.
Melyik lehet megbízhatóbb 200.000 kilométer felett? Megkíméltebbet ennyiért biztos nem fogok kapni és minimum 5 évig még használnám a járművet, mielőtt nagyobb baja lenne. -
-
426os
őstag
-
Darksiders84
aktív tag
Sziasztok keresem azt a srácot aki nem rég vett Citroent és itt ajánlotta Drimál Tibor használtautó szakértőt aki vidékre is elmegy jó pénzért megnézni a vásárolandó járművet. Szeretném kérdezni tőle hogy mennyire volt megelégedve a mester úrral?
-
válasz daddy9 #166293 üzenetére
Nem ok nélkül javallottam ezt: a pd 1.9 széria nagyon jól bírja a rideg tartást(benne a várossal) és tényleg minden van hozzá. Itt már emlegettek 50ks porlasztófelújítást v mit a 4 hengerre. Talán a kettőstömegű a drága, de ha okosan van vezetve azzal is el lehet odázni sokat.
A dízel megdöglikvrosbaésagatyánkatisrákellfizetniosztmindmeghalunk hype train-re meg nem kell felülnihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Johnny_vT
senior tag
-
válasz Johnny_vT #166299 üzenetére
Annyival megtoldanám, hogy igen is pörgetni kell! Nem kell félni tőle 2000 felett használni, a kettőstömegűnek is jót tesz , a turbó sem lustul és az egr is könnyebben marad tiszta ha nem erőlködik. Nem mellesleg akkor már igen sportos érzést ad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...