-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz szőröscica #165301 üzenetére
smoke and charm matrica vásárlását kihagytad.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
válasz Elektrosokk #165300 üzenetére
Ahogy az olasz autós topikban is emlegettétek, az alfa bármikor fel tud szippantani 200 e Ft-ot. Precízebb igényesebb szerkezet, ami magasabb fenntartási költséggel is jár.
Golf tádé ki van zárva, engem nagyon taszítanak a Smoke & Charm-os golfok, akkor inkább Civic-es ricer leszek -
hobizoli
nagyúr
válasz mustang08 #165303 üzenetére
mondjuk nemtom mikre kellene veletlenszeruen 200k-t betapsolni
teny, hogy a DW futomu nyugosebb tud lenni az Alfa-kban, de nem is azt adja, mint egy McPherson futomu
elol egy felso lengokarral van tobb benne
wowpont errol volt szo amúgy a FB-s csoportban is
Passat-ban is van az a 8 lengokaros futomu, na az pl dragabb a DW-enel is
erdekes modon megsem sir meg kop ra senkimeg minek az arait hasonlitjuk mihez?
egy Golf-ba siman megveszik a FK meg a TA csüccsrugókat is, de ilyen hokisz.r gyartotol egy Alfas nem rak bele az autojaba semmit[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Elektrosokk
addikt
válasz mustang08 #165303 üzenetére
ja tényleg, a gtv.
ennyi idős autónál sajnos előfordulhat bármelyik gyártó autójával.
lehet venni gondos kézből jó autót, de rá kell szánni az időt az tény. Az alfások nagy része egyébként törődik az autóval.
(#165305) hobizoli csak helyeselni tudok.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
hobizoli
nagyúr
de akarhogy nezzuk oregek azok is, meg kicsik
18-20 evesek lassan ezek az 1.4PD-k isGrande Punto 1.3JTD 75/90lo vagy 1.9 8v 120lo
de ez is min 10 eves, viszont Euro4 motorosak
az 1.9 az megy is, meg el lehet benne ferni, ha neked mennek, akkor se torik ropiraami meg jo lehet neki olcsobbe az a mk2B Punto 1.9 101lovas JTD, de abban is van az 1.3-s motorosból sok
az is ujabb par evvel, mint ezek a 1.4PD VAG-k es meg olcsobb is naluk, es tobb lufi van benne, meg tobb extra is
a CR pumpatol meg nem kell fosni, ma mar hegyekben van mindenhol ISmondjuk a 1.4 16v benzines se egy elvetendo motor ezekben
annak semmi koze hirhedten fos 1.4-s 12v motorhoz ami a 182-s Bravo-ban volt anno, es amit a gyar is kiganyezott 4 ev utantöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
"alfások nagy része egyébként törődik az autóval."
Az Alfasok nagyresze nem torodik az autoval, akik azert vettek mert a hahus szuro 400e Ft-ig ezt dobta, az nem fog kolteni ra semmit, ja de, bontott fek, bontott kuplung, es a van valakinek elado XY-ja nem horror, nem csillagaszati aron, nem dragan stb szlogenekkel.
Ott is vannak bilibe logo kezek, 300-ert keresek, jo, mukodo, muszakis, szep, megbizhato 147-et, amire ugranak hatan, hogy neki pont van egy.A nagyreszuk csak eletben tartja a vasat, kis szazalek az, aki kolt ra ha kell, es nem sajnalja az olajat, vezerlest, jo minosegu futomualkatreszt, hanem megveszi a Starline lengokarokat, aztan megy a siras ha az elso hid diletacion athajtva kopog.
Felhigult az a tarsasag is, szakadek 6 szinu, zorgo 156-bol posztol a csoportba, hogy nagyon megy, integeteg mindenkinek, ha holnap Citroent vesz, akkor az lesz a fasza.
Erdemes megnezni a Backstage riportot Olman Zsolttal, valahol ott kezdodik a sztori.
Es ez fuggetlen gyartotol, es fanatizmustol, akinek egy hasznalati targy, azert van, hogy ne azzak, attol mindegy mit veszel, kacat lesz. De pl rbalint is koltott az autoira nem keveset, ha vw volt, ha Toyota."Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz hobizoli #165308 üzenetére
Nyilván öregek de fél milláért ne várjunk csodát. Meg aztán a mai napig ennyi évesen sincsen semmi motorikus nyűgjük akkor meg kit érdekel, hogy mennyire régi konstrukció? PD-ben én személy szerint azt szeretem, hogy faszán lehet vele legózni. Ha pisálni kezd a befecskendező már 15k-ért kapsz hozzá kompletten bevizsgált hibátlan bontottat és elég csak a problémás darabot cserélni nem kell egyben az összeset. Amúgy is csak három darab van a motorban szóval az sem lenne egy nagy érvágás ha az összeset cserélni kéne. Más baja meg a konstrukció primitívségéből adódóan nem nagyon lehet. A hangjával hidegen vallatni lehet meg a váltója is túl rövidre van áttételezve (szerintem) de semmi más negatívumot nem tudok felhozni ellene. Jól megy jól fogyaszt aprópénzből fenntartható nem szervízigényes. Fél millió alatt is akadnak már jó vételek 800k-ért pedig sok extrás sok lufis 2004-5-6 évjáratú gyártás végi fl Fabia Classic is van belőle aminek már rég minden problémáját kigyomlálták addigra. Vagy egy lepukkantabb A2-t is vehet nyolc kilóért ami még lefosott állapotban is messze egy Punto II felett áll anyaghasználatban, összeszerelési, minőségben, zajszigetelésben, tartósságban, megbízhatóságban és ugyanúgy euro4 az is. A konkurenciával ellentétben az rohadni sem fog soha ami nem kis fegyvertény ha már tízenéves autókról beszélünk.
(#165305) hobizoli: Dehogynem olvass bene tdiklub-on a felni/fék/futómű topikba. Köpőködnek rá a tulajok szépen már aki még olyat hajt. Azt a túlbonyolított user szopató futóművet sosem értettem, hogy miért kellett. A precíz kormányzással és a jó úttartással indokolták vagyis ez volt rá az érv a gyáriak részéről. lol. Egy ilyen lomha tohonya vasbálnának kell is a "race" futómű. GTI-k meg kapták a proli futóművet meg szar csatolt lengőkarost hátra (kivéve 4motion). Azt pont elég volt hogy a boyracerek megtalálják vele az árkot rosszabb esetben a parkoló autókat mint a váci úton a piros golfos hülyegyerek.
[ Szerkesztve ]
-
Mindenkinek köszönöm szépen a segítséget!!!
(Egyelőre maradok a VAG vonalnál szerintem, aztán majd meglátom milyen a felhozatal.)
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
hobizoli
nagyúr
-
Integrale
veterán
-
válasz hobizoli #165313 üzenetére
Ha már a rozsda.Céges Grande Puntonál az ajtó zsanérok az volt, kipufogó rendszer első része is át rohadt elég hamar. És az alváz egyes részein is.
De javítva lettek.
Mindenes autó volt, vitte boldog- boldogtalan. Bírta is olyan háromszázezer kilométerig amíg teljesen össze nem lett törve.Fiát Albea szintén kipufogó rendszer teljes rozsdásodott , teljes kipufogó rendszer csere volt.
Itt már az alváz már jobban bírta a rozsda elleni küzdelemet.Az újgenerációs Duplo , Sucudo, Ducatonál még jobb a helyzet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz hacki87 #165314 üzenetére
Nálam nem pályázik, akkor már inkább a régi 130X-t vennék, de azt csak akkor, ha már normálisan tudok vezetni .
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
-
akos727
senior tag
válasz Integrale #165309 üzenetére
Ettől (,de amúgy az összes autós-motoros) csoporttól én is kivagyok. Mikor beirja valamelyik élettelen, hogy ma 5 Alfásból csak 3 integetett vissza, és ki van akadva, h mégis milyen "cartársak" ezek. Valaki árul Alfa Romeos tollat és anarchia tör ki, h úristen, kell!!! Majd rakja fel a szerencsétlen a képet, ahogy be van akasztva az alfás tol az ingének a zsebébe. Vagy amikor kirak egy képet egy olajszűrőről meg 5 liter olajról saying "mert megérdemli" vagy "kit kényeztetek ma" és az összes alfinak vagy alfonznak hívja a kocsiját. Közben megy az alkatrészekkel való fillérb***ás, kis túlzással bontóból veszik az izzókat és elengedhetetlen mondjuk a Bmw fikázása. De ha hnap valamiért venne e46 316-ot, akkor ahogy mondod, már az lenne a király és az alfa mekkora xar. Mellesleg imádom az Alfákat, de ég a pofám ezektől az arcoktól...
-
Elektrosokk
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz akos727 #165322 üzenetére
Az emberek egyformak. Pontosan ugyanez megy az Ampera forumban is, az integetes, meg az amperas bogre es torolkozo, de oldjunk meg mindent nulla forintbol es olajat is csak akkor csereljunk az 1.4-es varrogepben mikor lement nullara a visszaszamlalo es amugyis ma meg ingyen tolteni sem tudott 2kwh aramot. Es ezek nem bontoszokevenyek, hanem 3-5 millio forintos autok.
-
-
Integrale
veterán
-
outsiders
aktív tag
válasz szőröscica #165329 üzenetére
Subarus csopik nem olyan gázok hálistennek. Talán mert a WRX-eken meg STI-ken kívül egyik sem "villantós" verda, azok meg igen drágák
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
akos727
senior tag
válasz zoo8800 #165330 üzenetére
Zoo8800: Igen, benne vagyok jó pár autós és motoros csoportban, általánosságban jelemző a tagokra ez a nyáladzás.
Gombinyó:
Joamilestoné: Mondjuk én is azt gondoltam vna, h egy csoportban, ahol jellemzően drágább gépek vannak, jobb a helyzet, de ezek szerint nem. Mondjuk a márka csoportokban nem nagyon látni, h pl egy Giulia vagy újabb E Mercedeses, esetleg Bmw F10 tulaj bepostolna vmi hasonlót.
[ Szerkesztve ]
-
-
Elektrosokk
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Elektrosokk #165338 üzenetére
Nem is vagy alfas, ha nem seleniat hasznalsz
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165338 üzenetére
Szintén. Motul Synergie +
Dízelbe pedig Castrol Magnatec kerül.alázógyík: Seleniát valamiért ette a 2.0 Dedra, Repsolt és a Pennzoilt nem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
alázógyík
őstag
válasz Elektrosokk #165338 üzenetére
Nekem is az 1.4 T-Jet Bravoba Motul v. Fuchs megy bele.
Sose romlott el a Selenyál hiányától. Ami már jó pár éve Maláj olaj, a Petronas jóvóltából. -
Elektrosokk
addikt
válasz szőröscica #165340 üzenetére
bele se menjünk, nagyon messzire vezető beszélgetés lenne.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
akos727
senior tag
válasz focvis #165335 üzenetére
Ááááh én nem merek beleszólni ezekbe, olyan savazást kapnék
Mágus: sztem a prémium márka nem szokott tudatában lenni, h rácse van
Még szeretem, mikor egy szög gyári vagy akár kicsi lepukkant 156-ot kirak valaki, ahogy áll egy parkoloban v az utcan, hozzá szöveg: "üdv cartárs" és tetszőleges emojik
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz akos727 #165344 üzenetére
"egy kocsit kirak valaki, ahogy áll egy parkoloban v az utcan, hozzá szöveg: "üdv cartárs" és tetszőleges emojik"
Volvo csoportban is sokszor van ilyen. "Itt van köztünk a tulaj?" Miért, mit csinálsz vele, ha igen, elé térdelsz?
Szerencsére ez a viselkedésforma nem jellemző annyira.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox Series X|S
- Milyen autót vegyek?
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Hálózati / IP kamera
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...