-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz voyager4.4 #164399 üzenetére
350-ért szerintem ez tök korrekt. De nézhetsz ferdehátút is, azt szerintem jobb pakolni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #164401 üzenetére
Hmm... A méterek megtették a hatását ár tekintetében. De mondjuk nem tűnik rossznak elsőre. Azért megnézném alaposan, nem-e rohad valahol, illetve kérdés, hogy mennyire eszi az olajat (ha eszi). Klímával szerencsére nem lesz gond (nincs benne), viszont pl. ránéznék a szervóra is. G Astránál/A Zafiránál szereti elfosni magát, ahogy hallottam (és tapasztaltam). Bár ilyen futás alatt valószínűsítem, hogy legalább már kétszer orvosolták.
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #164403 üzenetére
A métert nem is néztem, valóban.
Ilyen futás mellett én is valószínűsítem, hogy inkább karban van tartva, mint egy fos állapotú 200 ezerre visszatekert.Mindenesetre 400-ig van bőven magyar papíros GAstra. Én mondjuk minimum az 1,4-es benzinnel venném. Az 1,2-es 75 lovas motorral nem hiszem, hogy kevesebbet fogyasztana.
-
Integrale
veterán
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
pècsimunkás
addikt
válasz voyager4.4 #164399 üzenetére
Nèzz rá esetleg a Mègane 1 ph2 , 1.4 16 v - re. Jó kis autók. Megbízhatóak , csendesek , bizonságosak , jól felszereltek . Szerintem ár èrtèk arányban kitűnőek.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
von toth
tag
válasz voyager4.4 #164395 üzenetére
Swift fenntartása sokkal olcsóbb és dinamikusabb vezetni mint egy ilyen 15mp/100km gyorsulást. Persze sokan meghaltak benne például szívrohamban ilyesmi😁
[ Szerkesztve ]
-
voyager4.4
senior tag
Mindenkinek köszönöm a válaszokat, majd még agyalok rajta.
no fate but what we make
-
e=mc²
őstag
válasz e=mc² #162445 üzenetére
Igy lassan 2 honap utan leirom, hatha erdekel valakit, hogy mi tortent.
Szerviz1-be vontatas, alaposan elmondtam mi a jelenseg. Egy het utan (en hivtam oket) kozoltek, hogy az auto ongyogyulo. Elindul, jarattak, de a rangatassal nem tudnak mit kezdeni. Megneztek a gyertyakat, mondtak, mar latszik, hogy hasznaltak, de meg turheto, de lassan a cseret be kellene iktatni. Megneztek az EGR szelepet, nem volt elkoszolodva, de azert valamennyire tisztitottak rajta. Legtomegmerot javasoltak cserelni, ami kb. 60 eFt ha egyaltalan talalnak hozza valot. Elobb javasoltak, hogy hibakodot kellene olvasni, de nekik most epp nem volt ott a keszulek, jovo hetre meghozzak. Hivnak, ha lesz valami.
Kovetkezo het penteken kimentem ismet szemelyesen, mert nem hivtak, sem nem vettek fel a telefont. Mondjak, hogy minden rendben van vele, ha bemelegszik akkor mar nem rangat kozepes vagy nagyobb sebessegen. Mondom oke, de nem ez az uzemi mukodese. Sehogyan sem kellene, hogy dadogjon. A gepukkel nem kompatibilis a csatlakozoja, igy keressek valakit, aki ki tud ilyen autobol olvasni.
Masnap elvittem egy korabban mar abs jelado hibat kiolvaso Szerviz2-be. Diagnosztikat megcsinaltak, nincs hibakod a rendszerben. Elmondtam nekik is mi a gond. Ugy velte, ha a tankolas utan kezdodott a jelenseg, akkor elso korben az uzemanyagot, az uzemanyag szurot csereltessem, majd nezessek befecskendezes kepet, spektrumot, parametert, akarmit. O is meg tudna csinalni, de csak ket het mulva lesz idopont. Megkoszontem a kiolvasast es az infokat, mentem vissza Szerviz1-be.
Ismet egy het utan en mentem szemelyesen hozzajuk (hivas ismet nem tortent): Uzemanyag es uzemanyag szuro cserelve, uzemanyag nyomast mertek, az is rendben. Befecskendezes kep egyforma, terit-porlaszt. Hogomba ertek data szerinti erteken. Felmerult, hogy kellene szerezni egy donor autot, mert ok nem tudnak tovabb vele mit kezdeni, de erdekelne oket a vegkifejlet. Ekkor kertem mar idopontot Szerviz2-be. Ket het varakozas jott, addig hazagurultam vele es leraktam a parkoloba.
Ket het mulva reggel indit a kocsi, poccre indul. Gondoltam tankolok bele meg ugy 5L benzint, mert a csere utan elegge keves maradt benne. Kb. 1km-re levo benzinkutig mig gurultam, nem volt dadogas. Meg is lepodtem ezen. Nosza, akkor kicsit kerulok vele, mielott odaviszem. Es egyszeruen megjavult. Nem rangatott semmilyen sebessegen, semmilyen sebessegfokozaton, nem dadogott tartva a gazpedalt adott fordulaton, nem volt benzinszag a belterben. (csak miutan megalltam, akkor ereztem a kocsi korul). Ennek ellenere elvittem Szerviz2-be.
Elso kerdese a szakinak miutan megjelentem a megbeszelt idoponton: gyertya volt cserelve? Nem. Akkor elso lepes az. (5 eve van meg az auto, azota mentem vele 87e km-t. Katalogus szerint ami a bele valo gyertya az volt benne, es annak az elettartama 15.000 km es kerul 1.500 Ft-ba/db). Masodik lepes, hogy a befecskendezest/motort kitisztitjak valamilyen folyadekkal, amivel jaratjak kb. fel orat. Ezen kivul emlitette meg, hogy esetleg kartercsovet ellenoriznek meg, de mondtam ra, ok.
Vegul egy hete hoztam el, es le is lett tesztelve egy hosszabb turaval, es azt lehet mondani, hogy vegre, hasznalhato lett.
A mutatvanyok kerultek osszesen 36.500 Ft-ba, és van egy teli 20L-es kannaba MOL evo 100 benzinem.
Cserebe ma kaptunk egy defektet...
udv,
Ambulimax Provider
-
-
von toth
tag
válasz szőröscica #164415 üzenetére
😁
-
e=mc²
őstag
-
e=mc²
őstag
válasz hobizoli #164418 üzenetére
Szerintem az uzemanyag csere, mivel mar a gyertya csere elott megjavult. Azon morfondirozok, hogy lehet, hogy miutan kicsereltek a benzint es a szurot, azutan nem jarattak eleget, hogy tenyleg kicserelodjon a rendszerben? Mennyi maradhat meg ott benne? Es tenyleg annyi kellett volna neki, amig hazagurulok? Kb. 1,5 km.
Ambulimax Provider
-
von toth
tag
Hiba a cikkben.:
Az általa említett hétüléses Toyota Verso újonnan 7,5-8,5 millió forint, a Hasznaltauto.hu-n ezek az autók ötévesen, 150 ezer kilométerrel 3,2-3,5 millió forintért mennek. Ez bizony évi egymilliós értékvesztés.Aki ezt eladja ötévesen ott valami bibi van.
Ez már viszont igaz:
Csaba helyében ilyen futásteljesítmény mellett egy ellenőrzött előéletű három-négy éves autót keresnék, vagy megbarátkoznék a gondolattal, hogy havi 100 ezret bukok az új autó tartásán.
Ez már igaz, csak nehogy belegebedjen a keresésébe, mert olyan kaland lesz mint a Szent Grál, hogy sokan keresik, de eddig még senki sem találta meg. Ezért is szeretem a kiszámoló blogot, mert mindent olyan ideálisnak ír le.
Cikk: [link]
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #164422 üzenetére
Csak az idézett részt néztem, de ott nem látom a magánszemély kritériumot
-
Integrale
veterán
-
stickermajom
addikt
válasz molnarpeter #164423 üzenetére
Miklós írta:
"Meg is fogadtam, hogy egyrészt soha többé nem veszek használt autót kereskedőtől, másrészt nem veszek külföldről behozott használt autót, inkább idehaza újonnan vett autót veszek drágábban, aminek ismert és igazolt az előélete."
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #164425 üzenetére
Az nem a tanácsban szerepel, hanem a saját tapasztalata.
"Bad reklám is reklám too"
-
F-ECT$
titán
válasz von toth #164420 üzenetére
Én is épp használt Verso-t keresek, és tényleg nem sok van. Egyik keresésénél véletlenül csak árat állítottam be, gyártót nem, és az alábbi "furcsaság" jött szembe.
E200 Merci, 2010-es, 148e km 4.8M Ft. Ez azért érdekes, mert az új ára ~14M Ft. Ehhez képest egy 2011-es, 118e km-t futott Verso 3.5M Ft, aminek az új ára olyan 6.5M Ft körül van.
Értem én, hogy nem ugyanúgy esik az autók ára, meg más a fenntartási költség, meg az utóbbira sokkal nagyobb a kereslet, de mégis furcsa, hogy egy Toyota 50%-ot veszít ennyi idő alatt az értékéből egy Mercedes 65%-ot.
Dive ever, work never.
-
von toth
tag
válasz Elektrosokk #164421 üzenetére
Van egy klinika pitestiben, ha gondolod kérek neked időpontot látom nagyon megterhelt a márka emlegetése. Csak amíg eljutsz odáig át kell verekedned magad a kétezer eurós E36-ok erdején.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Johnny_vT #164431 üzenetére
Lehet cserélt csomagtérajtó Prémiumok tényleg nagyon rosszak értéktartás szempontjából, nehéz őket eladni. Toyota mítoszban nem autós emberek sokan hisznek (nem alaptalanul, csak nem akarnak tudni a hibás szériákról), nagy a piaca, könnyen értékesíthető, és ott az értékőr program is.
-
őstag
válasz molnarpeter #164432 üzenetére
értékőr program lol
marketing bullshit, direkt megnéztem a honlapjukoncryptot minden termékemért elfogadom
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #164435 üzenetére
Belülről szerintem eléggé lehangoló. 2000-es évek eleji Opel műszerfal jut eszembe róla.
-
IMIIKE1998
őstag
Helló!
Az érdekelne, hogy az összefoglalóban lévő totalcar első autós cikkjei relevánsak még?( 5 éves a cikk)[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #164439 üzenetére
Minden olcsóbb azóta, de érdemes elolvasni őket. Aztán kérdezz
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #164439 üzenetére
Szerintem igen (árak tekintetében azért változott a helyzet), de véleményem szerint azért van azokon kívül is jó választás. Milyen ársávban és milyen követelményhalmaz mellett nézelődsz, ha szabad kérdezni?
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
válasz IMIIKE1998 #164439 üzenetére
Vannak benne jó ötletek, de én a háromnegyedét kukáznám, mert azok még új korukban sem voltak best dealek. Persze, persze új dácsia....
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz BigBlackDog #164441 üzenetére
Ó, hát csak kíváncsiságból kérdeztem. Még most fogom a jogsit kezdeni. Csak ugye ha minden jól megy egyetemre fogok járni, mellette munka, arra meg egyszerűbb lenne a kocsi.
-
mdani01
aktív tag
válasz stickermajom #164218 üzenetére
Nagyon nem ide való
Nekem gyárilag keményített van és minden kis apró úthibát megérzek😃 Normális úton pedig, mintha sínen menne.iPhone 6S SpaceGray
-
őstag
válasz BigBlackDog #164434 üzenetére
semmi nincs a a programban, ami újszerű lenne és máshol nem lenne elérhető, a garantált visszavásárlási ár is nagyon alacsony
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rbalint88
addikt
Holgyismeros keres az alabbi parameterekkel autot: 1,2-1,3M a teteje, lehetoleg max 10ev, szigoruan automata, kompakt meretosztaly, minimalis fenntartasi koltseg. Azon tul, hogy ilyen nincs, a kerdes arra iranyulna, hogy milyen automatat szabad megvenni? Mert ugye eleg sok easytronic es hasonlo robotizalt csoda van, ami nem baj, ha megbizhato, mert nem valtasi erzet sommeliernek kell, bologathat is, csak egy kez es egy lab maradjon szabadon. Kb ket evre veszi, sok varosozashoz, gyereket hurcolni a kellekeivel.
-
von toth
tag
Kezdődik