-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Magnum_ #164100 üzenetére
bingó bimbimbim
Na belehet fejezni a dacia sz@rozását, mert éppen a duster van nálam terítéken
és ja teljesen más a célközösség, aki prémet néz azt max a jobb 1-re fogod tudni beültetni egy dákóba, mert még ahhoz is proli, hogy vezesse
Amúgy a dacia egy cél eszköz (ennek ellenére a tulajok imádati tárgya is),
a használt prémium meg egy élvezeti cikk (a vele járó szopás is az, csak nem mindegy melyik végén állsz)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
8th
addikt
válasz von toth #164096 üzenetére
Balkánság mi? Jézusom...
A Passat B6 egy kifejezetten problémamentes autó azzal a motorral amit a kérdező írt. A 2.0PD egy vödör csavar, az 1.9 egy mérnöki remekmű ahhoz képest. Nincs részecskeszűrője sem semmi drága szarság amire súlyos százezreket kellene kidobálni. Turbó bármelyik autón tönkremehet kettőstömegű szintúgy bármelyik autón tönkremehet így ezt nem hoznám fel ellenérvnek. B6-ból már a B5/5.5 sokat szidott drágán felújítható első futóművet is kidobták a gyáriak. Van futóműve, féke, a belseje nem büdös, kulturált, halk, kényelmes, van tér a lábadnak a fejednek is nem nyomorognak a hátsó utasaid mint majom a köszörűkövön. Ja igen és a rövid ötös váltóval a kis teljesítménye és nagy súlya ellenére ugyanannyit fogyaszt mint egy szűk fapados billegős Dacia Logan. Aki eleve alsó-középkategóriában vagy középkategóriában gondolkodik az nehogy már egy hoki dácsiját vegyen csak mert az évekkel fiatalabb.
mod: Elképzelni nem tudom ki vesz 2018-ban Daciát. Inkább vennék ugyanannyiért egy pár évvel idősebb Opelt vagy akármit de a Dacia az tényleg az autózás legalja. Annál semmi sincs lejjebb. Az egy fakerekű román ganés szekér a felsoroltakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
szabop27
csendes tag
Sziasztok,
edesapam napelemet telepitett a hazra, igy felmerült az ötlet, hogy erdemes lenne egy plug-in hybrid beszerzese.
A legfontosabb kitetel, hogy kenyelmes ki-be szallas miatt magasabb epitesü autora lenne szükseg. Arban 20e € lenne a lelektani hatar. Eddig a Mitshubishi PHEV az egyedüli tipus, ami atesett a szürön. Tudtok esetleg mast ajanlani meg? Egy Zafira utan egy Prius mar nagyon alacsony lenne?
-
Magnum_
nagyúr
válasz szabop27 #164104 üzenetére
Csak az Outlander PHEV (ebben az árban, de ebben az árban már nagyon jót lehet kapni, javaslom behozatni Hollandiából és nem itthon megvenni)
Ampera-e még ami magas építésű, de árban több még, illetve most jönnek SUV villanyautók, de szintén nem férnek bele a keretbe.
De az Ouatlander PHEV kifejezetten jó választás.csak egy példa, 20k €-ba belefér minden, szerviz is.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
Egyébként van itt olyan, akik vezetett már új Dustert és B5.5/B6 Passatot is? Vagy nekem kellene megszakértenem fotelból a kettő típust?
-
válasz BigBlackDog #164110 üzenetére
nekem lenne lehetőségem most, ha nagyon akarnék passat, superb, e61, és duster vezetésére is, első 3 van egy haveromnak, dustert meg megtesztvezetem szalonban, a hónapban viszem szervizre a hyundait, van ott minden, szerintem mindent is megtesztvezetek amíg csinálják az autót
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #164111 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy mit tud. Most lehet akármennyire furcsának gondolni, de nekem bejön az új Duster. Kívülről jól néz ki (persze kategóriáján belül) és belül is teljesen elfogadható. Álló helyzetben legalábbis nagy problémát nem éreztem ennyi pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #164113 üzenetére
Az új Duster nekem is tetszik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
8th
addikt
válasz kisza25 #164111 üzenetére
Én sem utálom csak soha nem vennék saját részre. Havernak is van egy korai Duster. Alapverzió sima 1.6 benzin elsőkerék. A földjeire járkál ki vele néhanap ráakaszt egy utánfutót de annyi, nincs szétgyilkolva. Ennek ellenére rendesen hullik már szétfelé hat évesen (ha jól emlékszem, ebben nem vagyok biztos) Az autó minden porcikájából sugárzik az olcsóság és igénytelenség. Hogy mást ne mondjak a csomagtér ajtó új kora óta beázik. Szervízben cserélték a gumikédert akkor is. Újra kicserélték akkor is. Aztán széttárták a kezüket, hogy bocsi mi nem tudunk vele mit csinálni. Valami típusidegen vastagabb kédert belehekkelve most jó csak kajak be kell baszni az ajtót mert csak úgy záródik be. Dacia. A lényeg, hogy ne szalonban próbáld ki! Menj be egy random használtautó kereskedésbe és egy legalább 100ezret futott példánnyal tegyél egy próbát. Rögtön nem akarsz majd Dusterért annyi pénzt kiadni.
mod: Ennyien egy trabant-wartburg összeröffenésen is vannak. Ez nem jelent semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #164113 üzenetére
B6-os tapasztalatom van egy kevés Dusteres még nincs sok (és remélem nem is lesz) szóval ha túlélted a tesztkört vele írd meg milyen.
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz BigBlackDog #164113 üzenetére
nem szabad túltolni az extralistát, bár az erősebbik diesellel is max 5,5M, ha mindent beikszelsz,
én 3,6M tudok magamnak összerakni egy megfelelőt, annyiért semmi hasonlót nem kapsz, se méretben, se motorban, suv-ban meg végkép nem Ha fel kell menned 4,2 M-ig hogy megfeleljen, akkor vetnék egy pillantást a suzuki vitara-ra amíg még kapni 1,6 szívóvalEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #164110 üzenetére
Logan MCV és Golf 4 között nekem hamar eldőlt, melyik a személyes nyertes
-
az a helyzet, hogy az 1.0 óta finomítottak egyszer az 1.1-el és most a 2.0-val, szóval, az hogy ez milyen lesz 6 év múlva, azt majd 6 év múlva lehet tudni, de az 1.0 óta nagyon sokat javult és pont a gyenge pontok (adtak a felhasználók visszajelzéseire)
A másik dolog meg, hogy baromira tartja az árát a dacia, a legkisebb bukók a dacia-n vannak, mert ugye alapból is olcsó. 4 évnél tovább meg kb biztos, hogy nem tartanám meg, mert max 5 év a gari és akkor meg még el is lehet adni.
Amúgy ültem 1.0 dusterben is, amire vigyázva volt és annak nem volt semmi baja. Haverod lehet keveset használja, de pont ütöm-vágom autónak, azért én nekem nem csak terepre kellene (oda is)
mindegy kipróbálom az újat, lehet alapból elvérzik nálam is.
a fiat tipo sem tetszett már annyira élőben[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
von toth
tag
De ez nem gorilla?
Na, evribodri, nem akartam én itt oktatni-mindenki arra költi a pénzét amire szeretné- a Dacia csak egy hasonlat volt, nincsenek preferenciáim, múltkor egy 2008-as Peugeot volt a befutó, aztán néztem régi sorhatos benzines x3-at, nem vagyok megrögzött márkafan. Amit írtam nem azért írtam, hogy fikázzak (lehet hogy úgy jött el ezért elnézést), hanem van egy véleményem az idő mulásáról és az azzal összefüggésbe hozható bájak fizikai romlásáról. Ha lehet választani a 20 éves középkategóriás menyecske megy egy 50 éves Pamela Undorson között én a fiatalabbat választanám még ha nincs is olyan jól kiképezve, na
-
8th
addikt
válasz stickermajom #164126 üzenetére
Neszójjábe. Te is majom vagy csak az űrből jöttél azért van ilyen ronda tokmány orrod.
-
#49155328
törölt tag
Erre kérnék valami véleményt. Kell -e ez nekem.
Vagy mást nézzek ennyiért ? -
-
grizlisandor
addikt
válasz #49155328 #164129 üzenetére
Szokásos dízel, megfejelve az 1.5dci-vel, amit lehet imádni vagy útálni. Cserébe ha lehal a motorja, szerelőm szerint 250k körül venne bele egy bontott keveset futottat és mehet tovább a buli.
Nem tudom milyenek ezek a francia fotelek, de az első kettő ki van ülve, vagy nagydarabb emberek használták vagy sokat ültek benne, többet mint amit az óra mutat. A váltószoknyát és a Start gombot cserélték. -
8th
addikt
válasz grizlisandor #164131 üzenetére
Szerintem válts szerelőt. Fele annyiért korrektül fel lehet újíttatni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz pècsimunkás #164135 üzenetére
Van mindegyikkel, a magyar nyál a bajuk.
-
8th
addikt
válasz #49155328 #164134 üzenetére
85k hozzá a komplett felújító készlet és kb. ugyanennyi a munkadíj. 160ezer körül megáll a történet szóval nem olyan veszélyes mutatvány. De ez csak a mechanika kvázi a motor alja. Ha a befecskendező rendszert kell szétbombázni az már egy sokkal fájdalmasabb tétel.
-
#94529552
törölt tag
válasz pècsimunkás #164135 üzenetére
Vagy halgassa meg a b. nepper tanácsait ezekről.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz grizlisandor #164140 üzenetére
Szerelőt mondtam...
-
HeavyToys
senior tag
válasz MunezXBK #164136 üzenetére
1.5 dci-nél a Siemens befecskendezős nem problémás (106-110le), a kisebbek és régebbiek (86 ló és Delphi) hajlamos az összeomlásra.
Itt a nagyobb esetében ami gondot jelenthet, az a hajtókarcsapágy. Ha kis fordulaton huzamosan terhelték az hajlamos kinyíródni. Egyébként ez is 50-60k körül cserélhető, csak még a baj jelentkezése előtt meg kell csinálni.
Nálunk a családban vagy 2 db 106 lovas is, 270k és 320k kilométerrel, azoknál még egyelőre nem volt semmit gond. Gyári a befecskendező, a turbó, a kettős tömegű. Nyilván van akinek meg nagyon negatív vele a tapasztalat.
Belső egyébként hajlamos gyorsan pusztulni, nem biztos, hogy több benne a km, inkább nagydarab emberek ültek benne.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
de erre is csak azert van szukseg, mert elkureszoltak az olajcsere intervallumot, meg volt aki azt csioalta, hogy ratoltottem meg masfel-ket litert 30k km alatt, akkor végülis mar kicsereltem a felig
aki 10-12k km-kent cserelte benne az oiltot, annak nincs is baja veleismi vett egy 1.9dci Scenic-t, abban konkreten olyan volt a bekukult motor alja, hogy vegig huztad az ujjad benne, akkor ~3mm olajsarlerakodas volt mindenhol
olyan motorban amiben nem 30k-kent volt a csere, meg max ratoltunk egy kicsit gezukam, abban ez nem lesz ilyen sohaamikor vette bele a bontott motort, elobb levettek az aljat megnezni az milyen...
több drón kell ;P
-
jozefgucci1
addikt
válasz hobizoli #164143 üzenetére
Igen nézd meg,hogy a márkakereskedő mit javasol. A cégnél van három Renault dci motorral és 30K Km-re cserélik bennük az olajat , mert a szaki szerint majd kompúter úgy is kiírja mikor esedékes.Jó mind a három kocsi szinte csak pályán van használva ,de három év után én ezeket nem venném meg 200K+ kilóméterrel .Arrol nem beszélve , hogy 1,5 éves kocsik és és nyikorog az ülés mint a régi zsigákban
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
hobizoli
nagyúr
válasz jozefgucci1 #164145 üzenetére
persze, palyan nagy távokat menve az ugy pont a longlife periodus, egyneletes homerseklet egyenletes terheles, kiugro gyorsitasok nelkul
majd menjél rövidtávokat 10-20km-kenti hideginditasokkal is 30k km-t....
több drón kell ;P
-
proof88
addikt
Szép autó, még akkor is ha fehér. Mi a véleményetek a hirdetés szövegéről?
Dokumentumoknál szervizkönyv 2013-nál jegyzi a 48 ezer km-t. Német, ezért gondolom onnan lett behozva. Létezik szerintetek, hogy 2009-es autó 4 év alatt csupán 48 ezer km-t tesz meg Németországban 1.6-os motorral?
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- HTPC (házimozi PC) topik
- Turbo Kid teszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Kompakt vízhűtés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...