-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stickermajom
addikt
válasz Coccolino_O #164050 üzenetére
Amit fogsz a biztosításon (Mennyi egyáltalán a különbség? 4-5k évente?), azt elviszi a kisebb motor szenvedése miatti fogyasztástöbblet.
-
-
Coccolino_O
őstag
válasz stickermajom #164052 üzenetére
A különbség éves szinten kb. pár száz font lenne az 1.2-es motor javára.
"azt elviszi a kisebb motor szenvedése miatti fogyasztástöbblet."
Oké, ezt nem tudtam. Akkor érdemesebb 1.4-es motort venni az 1.2-es helyett?
-
Integrale
veterán
válasz Coccolino_O #164055 üzenetére
Mar ha van fogyasztastobblete a kisebb motornak. Jellemzoen 50, 80, 120 szuk utakon meg annyi sem, ha egyedul /ketten hasznalnad/tok eleg lesz a kisebbik is, alacsonyabb fogyasztassal.
Elsosorban a sajat felhasznalasod merd fel, utana valassz."Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Coccolino_O #164050 üzenetére
Most érdekességképpen megnéztem a biztosítást; A0-ban, Budapesti lakcímmel az alábbi módon alakulnak az éves díjak;
- 2010-es, 5 ajtós Corsa 1.2-es, 80 lovas motorral: 49 800 Huf + 14 940 Huf (baleseti adó)
- 2010-es, 5 ajtós Corsa 1.4-es, 100 lovas motorral: 50 964 Huf + 15 289 Huf (baleseti adó)Tehát a kisebbik motoros változat legolcsóbb éves biztosítása 64 740 Huf egyszeri utalással, míg a 100 lovas változatra ugyanígy 66 253 Hufot kell fizetni. Egy év alatt 1 513 Huf a különbség. Cserébe az 1.4-essel lehet klímázni is, miközben gyorsítani kell és városon kívül is kényelmessebben használható. Szóval nem teljesen értem, hogy miért fontos, hogy 1.2-nél ne legyen nagyobb. Egy Corsa méretű autóban még a legnagyobb -polgári- motor is szerintem takarékosnak mondható.(#164055) Coccolino_O: Nem szóltam, látom nem Hufban mérsz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #164057 üzenetére
Mert ő nem Magyarországon él és másabb a biztosító feltételei.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
stickermajom
addikt
válasz Coccolino_O #164055 üzenetére
Az már jelentős különbség, már értem. Valószínűleg így én is a kisebbet választanám.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz stickermajom #164059 üzenetére
Erősen túloztam. Ma lecsekkoltam ugyanolyan feltételekkel, és 170 font lenne az évi különbség az 1.2-es javára. Corsa D-t szabad vennem, ha ugyanolyan feltételek mellett vehetem meg, mint a C-t?
Köszi mindenkinek amúgy a segítséget.
-
válasz stickermajom #164052 üzenetére
Ez mondjuk nem ilyen egyértelmű, pl. Az i20 1,25 84 lovas 5,5-6,5 fogyaszt
Az 1,4 100 ló meg 6,5-7,5 litert
Mert igazából 1248 vs 1368ccm
Az 1,4 50 kilóval nehezebb 980 vs 1030kg
Az 1,25 84 lovat 6000 nél tudja, az 1,4 meg 6300 nál a 100-at
Szóval a használt tarományban kb nem is érezni a kettő közötti különbséget
Ezért van az, hogy a kia/hyundai kisautó tesztekben 1,25 lovast dicsérik, mert jobb, mint amire számítanak, az 1,4- et szidják, mert többet várnak tőle
Majdnem ugyanazt tudja a két motor é az 1,4 amivel többet tudna elmaszatolja a hosszú 6-os váltó[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nesa
veterán
válasz bitpork #164048 üzenetére
Hybrid csak plug in érdekel, nagyon jól jönne nekem a zöld rendszám.
(#164049) MunezXBK
Régebben nagyon sokat jártam utánfutóval annál tuti egyszerűbb egy közepes méretű PL F150- f250 pickup, kitudnám használni, most is sokat cuccolok de unalmas az üléseket állandóan kidobálni az egyterűböl , pláne hogy csak itthon rakhatom ki, ez miatt sok a plusz kanyar. -
-
8th
addikt
válasz adamssss #164053 üzenetére
Szerintem azért mert a vacak motorja miatt egy méltán rossz hírű autó és rendes napi használatot feltételezve senki sem akar öt évente újra és újra újabb 700ezreket kiadni motorgenerálra. Hobbiautónál egészen más a helyzet. Egyszer kell tisztességesen rendbe rakatni aztán hétvégi autós használatot feltételezve évi 5000-6000km-t hajtva vagy egy évtizedig nem kell újra hozzányúlni.
Egyébként tele a web mindenféle szívátültetős bejegyzéssel. Van aki a kétliteres MX-5 motort kanalazta be az orrába van aki K20 Honda blokkot és így tovább. Egy ilyen átalakítást lepapírozni igazi mélytorkos xopás de ezt leszámítva nem hinném, hogy sokkal többe kerülne egy hét-nyolc kilós motorgenerálnál amit idővel biztosan meg kell ismételni majd. Sor4 szívóval viszont örök élet +1nap, mérsékeltebb fogyasztás és lényegesen jobb emissziós besorolás mellett. Azért a 231lovas wankel verzió 299 CO2 g/km értéke egy picit erős. Az utóbbi évek környezetvédelmi hisztijét elnézve azzal sem sokáig kell már városokba bemászkálni. -
jozefgucci1
addikt
Sziasztok !
Érdeklődni szeretnék , hogy a német mobile oldalon hazai kocsit lehet hírdetni ? Sajnos már jó pár hónapja nem megy el és jó lenne túladni rajta E350 AMG
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
válasz jozefgucci1 #164066 üzenetére
Lehet. Ugyanakkor a ph-n nem lehet a HAn kivul linkelni sem. Csak alairasban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz jozefgucci1 #164066 üzenetére
Csak egy tipp egy csomo vevőriasztó dolgot írtál le, ami szerinted + az más szerint minusz.
A kevesebb néha többAmerikából érkezettChiptuningosEuropában nem forgalmazott csak hátsókerékhajtás
Ezeket nagyon akarod elmondod a helyszínen, de semmi + dolgot nem adnak az autóhoz az emberek ~95%-nál
Viszont adnak egy csomó bizonytalanságot AM biztos vízkáros,
chip, biztos hajtva volt,
europában nincs forgalmazva nincs alkatrész...
Aki ért hozzá ezeket tudja, aki nem annak meg ezek nem pozitív infók
Amúgy nagy benzines, sok lóerőst mindig nehéz eladni itthonEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
htomi85
tag
válasz kisza25 #164068 üzenetére
Nekem az nem szimpatikus a hidetésben, hogy beszámol kisebbet 2 millióig.
Nekem ez azt mondja, hogy már nincs pénz banánra. Ilyenkor pedig adódik a kérdés, volt-e pénz megfelelő karbantartásra.
E merci kategóriájú autót csak olyantól jó venni, aki azért adja el, mert kijött az új modell... -
jozefgucci1
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jozefgucci1 #164072 üzenetére
Jó lenne akkor azt beleírni, hogy az utódja már megvan, és emiatt csak második autónak való kisebbet lehet beszámíttatni
Fejegység is US, nem minden adót fogó van benne?
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Coccolino_O #164055 üzenetére
Corsa D-ből próbáltam élőben 2013-as forgalomba helyezésűt, de még nem facelift-eset. Legalábbis a lámpái még FL előttinek néztek ki. 1 tonna a kasztni. Ha jól emlékszem, 63 kW azaz 84 LE volt, 1.3-as motor v 1.4-es motor talán? Megvártam hogy bemelegedjen, vagyis 20-30 percet kocsikáztam vele, majd felmentem M3 bevezető szakaszra hogy érezzem kb mennyire húz. Klíma nélkül teljesen jó, klímát bekapcsolva viszont érezhetően lomhább lett, nagyon lassan gyorsult. Klímával városon belül is türelem kell a gyorsuláshoz, mondjuk én türelmes típus vagyok, bár egy másik énem azért haladna jobban.
Szóval itt számomra egyértelmű lett, hogy ennél gyengébb motorral szerelt Corsát nem szeretnék venni. Innentől kezdve, félek a gyengébb motorral szerelt Corsáktól, pl itt van ez, de elég gyérnek tartom azt a 69 LE-t az 1 tonnához.
Jelenleg egy 845 kilós, 45 LE-s B Corsa tulaja vagyok, 18.7-es kg/LE aránnyal ami elég lomha, na most ez a linkelt 14.8 kg/LE-s Corsa elhiszem hogy jobban húz, de csak addig amíg be nem kapcsolom a klímát. Persze elvan az ember ezzel is, csak én is egy kicsit dinamikusabb járművet keresek.
Mondom mindenzt úgy, hogy ebben a topikban sok embernél a dinamikus közlekedés valahol 10 kg/LE aránynál kezdődik ... -
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #164062 üzenetére
ez attol is fugg hol hasznalod
ha varoson belul, akkor vedd a kisebbet
ha kimesz palyara is rendszeresen vele, akkor inkabb a nagyobbat
azert egy 6-s valtos auto sokkal komfortosabb tud lenni autopalyan, mert kisebb rpm-n forog a motormegnéztem amugy ezt az i20 adatait, de nekem ez az 1.4-s motor (is) Fiat eredetunek tunik, mert kevesbe valoszinu, hogy szazad mm-re eltalaltak volna az 1.4-s Panda 100HP motorjának furat-loket aranyat, az 1.25-s motor meg kb a dizel 1.3JTD ccm-re, csak benzines kiepitesben
amúgy a Panda azzal motorral 9.5sec alatt eri el a kilot a 6-s váltóval allobol, a i20 1.4 meg 11.6sec alatt
180km/h korul meg hott mind1 melyik megy tobbet 5-l a masiknal vegre, mert ott ugyse surun hasznaljak
a hosszu 6-s valtonak meg nemtom mi ertelme igazabol
pont hosszu 5-s helyett szoktak egy closeratio 6-st rakni, hogy kicsit jobban huzzon a nagyobb kerékre eso nyomatek miatt, de legyen egy cirkalofokozat is bennetöbb drón kell ;P
-
ACAB95
tag
Üdv
Az autóra szánt keretem 2 mil. A kiszemeltek közül melyiket tudnátok ajánlani?
Audi A4 B7 - 1.9 PD TDi (85kw)
VW Passat B6 - 1.9 PD TDi (77kw)
BMW 318D/320D e90"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
válasz hobizoli #164075 üzenetére
Meg ez a fránya euro6
A kia proceed-em még egész jól ment a maga 1,4 105 hp-val
Amúgy 130-nál 3500-at forog az i20 1,25-el, 4000-től már azért hangos kezd lenni(140), ilyenkor szoktam bekapcsolni a hifit
Amúgy a pro ceddben még szerintem ugyanez az 5-ös váltó volt az 1,4 hez is, megvolt 6évig, de már nem emlékszek 100% az rpm-re
Viszont a stonicban az 1,25 4200-at forog 5-ben 130- nál (ugyanez a motor)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Én már csak egy kávét kérek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz von toth #164086 üzenetére
Te, mint hentes:
-Szeretnek venni erlelt sonkat.
-Vegyel parizsit. Az frissebb, ugyhogy jobb.Nem kerdeznek hulyeseget, csak te nem tudod ertelmezni a kerdest. Ha o kb 10eves, igenyesebb felepitesu C-D szegmensu autot keres, akkor arra nem a 3 eves B szegmens alja a valasz. Szopni fog vele? Valoszinu. Szeretni fogja ettol fuggetlenul? Meg valoszinubb. Nem mindenki arra hegyezi a cerkat, hogy 0ft-ert autozzon, vannak sokan, akik kozben jol is szeretik erezni magukat.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz von toth #164089 üzenetére
Szerintem ha az emberek hülyeségeket kérdeznek zárjuk is be-
csak kiváncsi vagyok, szerinted miért hülyeség a kérdése? Leírta, hogy mi a preferenciája, miért az a válasz, hogy Dácsia? Nem érdemel VW-t? Csak Dácsiát? Nem focista a kérdező, azok érdemelnek Panamera helyett Dácsiát. :-)
I humbly and respectfully decline™
-
von toth
tag
válasz Magnum_ #164090 üzenetére
Nem, azért mert serranoi sonka nincs 2000ft/kg áron. Ezt kéne felfogni. Egyébként meg audiról volt szó. Csak hogy ne körte banán, de legalább alma-körte legyen. Nem a márkával van a baj és x1-et javasoltam volna, nagyon jó az új, csak emberünknek még 10 mikit be kéne dobni a buliba.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz von toth #164093 üzenetére
ultimate érvek a Dacia mellett, el kell adnom az 5.5éves Amperámat, hogy vehessek szalonból Sandrerot.
szerk: megnéztem a Sandrero rakat, javítom magam: el kell adnom az 5.5éves Amperámat, hogy vehessek szalonból 2 db Sandrerot.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
von toth
tag
válasz Magnum_ #164094 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz mert nem erről volt szó, de akkor a következő az ars poeticám ezekkel kapcsolatban ;
Lehet ezt a balkániságot erőltetni csak szánalmas. A minap pont egy ilyen kétmillió forintos valaha nagygép pöffentett előttem egy akkorát, hogy egy harckocsiezred eltűnt volna a füstjében. Ilyeneket a román végeken szoktak csinálni, amikor Iliescu az első kamionos fizetéséből vesz valami hasonlót, aztán mutatja a rokonságnak. Nem a márkával van baj, hanem azzal a mentalitással, hogy egy valah 11 milliós akármi ugyanolyan jó kétmilliósan is. Nagyon nem. A te amperás hasonlatod meg végképp félrevezető, nem is értem hogy jön ez ide.
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #164095 üzenetére
Audiról is volt szó
sajnos, holott csak Dacia-ról kellett volna.I humbly and respectfully decline™