-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
válasz 2Jack #163699 üzenetére
Fiat Punto tökéletes lenne neked. A második generáció elég megbízható, nekem 3 év alatt egyszer kellett hozzányúlni, akkor se volt vészes költség (generátort kellett kicserélni egy felújítottra ). 1.2 8v volt, ami harmatgyenge, de cserébe a fogyasztása is eszméletlen jó volt. Főúton evett 5-5.5 litert, pályán 130-nál 6.5-et.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Tothgera30
Ármester
válasz Integrale #163697 üzenetére
Ha alaposan elolvastad, akkor kifejtettem hogy nem saját részre lenne, így ennek keresése nem az én reszortom.
#163698 von toth: Ez főleg állapot függő, de mindennel be lehet fürödni.
#163700 bitpork: Ez elég megosztó, ugye véleménye mindenkinek van, annak főleg aki nem ért hozzá. De ismerős szerelővel beszéltem, ő nem igazán ajánlotta, mivel vélhetőleg hozzá fogják vinni, így ésszerű olyat választani amit el fog/mer vállalni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #163702 üzenetére
Elolvastam, de a lenyegen nem valtoztat az, hogy kinek lesz.
Szerintem szerelot kell cserelni. Az a velemenyem, hogy nem a szerelonek es nem a szerelohoz valasztok autot, hanem az autohoz szerelot."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Tothgera30 #163702 üzenetére
Csak egy példa történet: Légrugó Max esetében. A feneke fenn maradt. Van ilyen, pucsít mint a rossz krva
Beszéltem szerelőmmel, volt elég melója nem fértem be. Kerestem másikat, aszonta belerohadt a szelep, mindemeghalunk! Ok, felhívtam PoHu-t, ahol a mindmeghalunk mellé jött egy magasnyomású rendszer, ki kell szerelni a légrugót is és miután mindmeghalunk, a világnak is vége!
Ekkor szülőfalumban egy számomra eleddig ismeretlen embert ajánlott édesapám akinek szokott asztalos melókat vállalni. Aszonta telefonba menjek ki megnézné, utána mond valamit. Kimentem, megmutattam neki a szelepet, mert mint kiderült életében nem javított még légrugós rendszert - gondoltam ez nem túl jó ómen , hogyan is hátráljak ki innen h ne legyen ciki
Aszongya álljak már az aknára (csak előtte leáll onnan egy fábiával), hogy megnézze hol is kellene ezt a szelepet cserélni. Beállást követően az édesanyja megjelent és elkezdett szóval tartani. Kb 2-5 perc után sziszegés hallik és a kocsi feneke leült. A fejem átment WTF?!-ba. Kérdem az embert jól van-e nem -e esett baja h a kocsi a fejére ereszkedett?!
Előmászik kezében a szelep és mondja h adjam oda a cserét. Odaadtam. 15-20 perc alatt ki volt cserélve, és nem halt meg mindenki, nem lett vége a világnak. Csak neki elfelejtettek szólni az ajvékoló szakszervezettől, hogy nem illik megcsinálni ilyen gyorsan egy melót olcsóért. 3000 Ft-t kért, 5000 kapott.bocs a hosszú sztoriért, de remélem érted miért írtam le
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
von toth
tag
válasz 2Jack #163699 üzenetére
Egy ignist kéne nézegetni, persze egy jobb felszereltségűt, hogy ne legyen nyűg a vezetése. A típus hülyeségeihez hozzá lehetz szokni, a magsabb üléspozi mindenért kárpótol. De 200-al meg kell toldani a büdzsét.
És nem fogod rommá törni, ha normálisan kilátsz, egy kezdőnek fontos, hogy lássa az elejét-végét és ne kúrja patkára satöbbi. És ott aztán tényleg filléres alkatrészek vannak. Vagy Ford fusion (bááááár azt nem ismerem, de hasonlóak a kvalitások).
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Több PD is van a környezetembe de még egyikben sem kellett elemet cserélni, viszont a PD elemek árának többszöröse megy el a mindennapi karbantartásra (fékek, folyadékok stb stb). Nálam 390k km nél még gyáriak - mikor megvettem (120ezerrel ezelőtt) ugyan ezeket az értékeket mutata a vag-com mind korrekció mint szelepvezérlésre, tehát elvileg nem romlott az állapotuk.
hoppá ez nem is a vag topic
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #163702 üzenetére
Mondjuk ha nem szereti a PD-t, azért vannak kétségeim, állítana-e korrekciót vezérlés csere után, mert azt adagolós esetén is kellene.
-
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #163693 üzenetére
Egyszerűen csak jobban szeretem a klasszikus szívódízel karaktert. Abszolút nem hajlamos a lefulladásra, alacsony fordulaton is lehet terhelni, sosem kell rajta turbót javíttatni, ugyanannyit fogyaszt és árban rendre alatta van a TDI-nek. Cserébe lassú mint a szar. De akkor is az kéne.
-
-
8th
addikt
válasz bitpork #163696 üzenetére
Az szép és jó csak egy garnitúra új csúcs (SDI/TDI) házba rakatva, beállíttatva kompletten kerül ennyibe. Egy adagoló felújítás szintén nem a világ még profi műhelyben sem (pl. Benedeczki) szóval azért a nyilvánvaló hátrányai mellett komoly előnyei (is) vannak az adagolós őstechnikának. Ráadásul sokkal finomabban is jár az adagolós motor mint a pd.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
Classicus! Itt az SDI kombi megy 5 éve, eszik úgy 5 litert (pályán 5,5-6), szükség szerint utánfutót húz (ha azonnalra kell a műtrágya, nincs mese), nem kérdez vissza Auchan kúton sem, viszont előzés több odafigyelést igényel. Ettől függetlenül olajcsere mellé általában van valami teendő (fék, szilent. mikrokapcsoló, stb), viszont maradtunk ott sehol. Egyszer tesztelni raktam bele egy gyanús akkut, le is merült, de az szándékos volt. Másszor csavar lett túlhúzva (menet feladta), elkezdett kopogni a motortartó szerviz után, megálltunk, bokor effektus - másnap reggelre bontott cuccal kész is lett, kb 30 km távolságra volt alkatrész.
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #163704 üzenetére
Végül öröm lett az ürömben, és egész jót mosolyogtam a történeten. Hasonló történt velem is, ott egy WagonR+ volt az alany, és gyújtás ráadása után nem indult. Két hétig ültek rajta, végül kábelköteg cserével orvosolták a hibát.
#163706 Coyot: Erre írtam korábban hogy mindenkinek van pozitív/negatív véleménye a PD-ről.
#163708 molnarpeter: Megcsinálja, igényes az ilyesmire. Pusztán életszemlélete hogy a 105 lovas PD még szódával elmegy, a többi az már nem megy el kétmillió km-t.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #163719 üzenetére
Én arra próbáltam célozni, hogy a legkisebb gond a PD elem csere.
Má' nem
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #163708 üzenetére
Lehet, hogy a Renault-s CRDTI-re vagy a Peugeot féle HDI-re van szakosodva a szerelő(célszerszámok, típus ismeret), vagy bármi másra, ezért nem akar ismeretlen területre tévedni, és így ő mondja meg, hogy mit vegyenek a kundschaftok. Már ha továbbra is hozzá akarnak járni javíttatni. Van ilyen is.
-
grizlisandor
addikt
Hölgy ismerős autót keres, ti mit ajánlanátok neki?
Max 1M a keret, csak városi használatra(kb. 5km oda és vissza), valami pici csajos autóban gondolkozik, hogy betudjon parkolni is vele könnyedén. MK4 Switet ajánlottam neki első körben, de közölte, hogy nem akar alacsonyan ülni. -
8th
addikt
válasz grizlisandor #163723 üzenetére
-
gzbotii
veterán
válasz Luck Dragon #163680 üzenetére
Én a hétvégen gondolkodtam, hogy egy benzines a dízel helyett mivel járna.
Ami reális, hogy a dízel tud 2L kevesebbet enni mint egy benzines. Egy év és 15.000 km után az már 120.000Ft is lehet.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
-
-
hobizoli
nagyúr
-
grizlisandor
addikt
Na ezt megmutatom neki holnap, szerintem nem fogom az ablakba kitenni mit kapok én ezért.
(#163725) lacos001:
Gratula, azok a Seat vonalak.(#163728) von toth:
Köszi, a Jazz kilóg a keretből, de a másik kettőt megmutatom neki.(#163737) hobizoli:
Az minden, csak nem csajos.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz grizlisandor #163739 üzenetére
nem csajos...hugomnak is Ignis-e van
akkor Panda 100HP
4 tarcsafek, 6-s valto, ESP...több drón kell ;P
-
adrian14
tag
Sziasztok!
Szeged környékén nincs valakinek megbízható autója amitől megválna? A keret: 600 000HUF
-
csƵ
őstag
Üdv!
Erre mit mondanak a szakértők?
-
nagyúr
Szép, tuningmentesnek néz ki, nagyjából valós áron árulja. Gyári felnik, semmi tuning, király. Ha valós a km, akkor a kuplung jó eséllyel most járja a végét, 180-220k km között szoktak elköszönni. Érdemes figyelni a váltóra, az 1.4-es nyelestengely csapágy gyengusz, fel szokta adni a harcot. Ha kuplung vagy váltó bajos, akkor érdemes mindkettőt megcsinálni, így csak 1x van munkadíj és az egyik után rövidesen a másik is meg fog hibásodni jó eséllyel. Nagyjából egy kuplung csere + váltó felújítás munkadíjjal, olajjal, 150-200k közé taksálható jóféle alkatrészekkel. Vezérlés 120k-nál és 240-nél kell cserélni, ha bizonytalan vagy benne, hogy kicserélték, akkor cseréld mindenképp, össze tudja kuszálni a motort rendesen. Feszítőgörgőből érdemes gyárit venni, az utángyártottak elég gatyák minőségben és gyakori eset, hogy a görgő alaplapjából kiszakad a rugó, elengedi a szíjat és a motor bánja a dolgot. Vezérlés csere gyári görgővel, utángyártott szíjjal, gmb vízpumpával, sallangokkal kb 70-80k HUF. Fékek jól bírják, cserébe nem fognak valami jól, km-re esetleg ebből is tudsz következtetni, nekem a sedanban még gyári tárcsák vannak 186.000km-nél és szinte nincs válla. Típushiba a központizár motor meghibásodás, gyári 10-15k/db, utángyártott 5k/db, továbbá lötyögni szokott a vezető oldali ülés, mert a magasságállító mechanikában megnyeklik valami. Ja meg a kuplung nyöszörög, de ez nem okoz semmi problémát, csak idegesítő. WD40-el ideig-óráig csendben marad. Olajból 0w20-5w40-ig ajánlott, 10w40-el használt kocsi nekem nem kéne. Váltó olajból csakis Honda MTF3! Ja, a futóművet se felejtsd el átnézetni rendesen, a féltengelynél a gumi alatt szokott amúgy elrohadni és utána eltörni, ez sajnos nem látszik csak ha leveszed a gumit róla, esetleges vásárlás után érdemes megnézni és ha szar akkor csere (25-30k/db). Fényezés vékony, rozsda hátsó íveken előfordulhat. Kormány és váltó csúnyán öregszik. Hirtelen ennyi jut eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Eladója válogatja, nincs erre ilyen fix szám. Lehet, hogy egy Ft-ot nem enged. Váltó rövid időn belül megszokható és utána nagyon kényelmes (a tulajok szerint, nekem a sedanban lent van a váltó).
Még ami eszembe jutott, a szellőztető rendszert is nyomkodd át, szét tud néha csúszni a rudazat, nem nagy meló megcsinálni, de alkualap lehet.
-
DZs
senior tag
Viszonylag sok tizenéves golf V 2.0 tsi gti van 2 millió körül eladó. Mi ezekben az akna? Van, ami rejtetten csak 200 ezret bír bennük, és cserélni kell?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Óra topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...