-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Termi16 #164600 üzenetére
A tervekhez képest kicsit alulmotorizált, DE HATVANHATEZER KM???
Privátban kaptam egy rakás további képet. Leszopom magam, ha kamu, de minden esetre elvisszük műhelybe. Meg megkérem a papát, hogy menjünk már egy kört, kíváncsi vagyok a vezetési stílusára. A háttérben a kert rendezettsége jó jel, de ki tudja...
Termi16:
Lexust pont ma próbáltam. IS250 Luxury Line, de navi és ML nélkül. Elég csalódottan jöttem el. Minden fasza, minden egyben volt, de nagyon hiányzott a bugi. Egyedül vihettem egy fél órás próbakörre, vagy ötször léptem oda neki 2-esből tiltásnál elváltva (kézi módban, amúgy AT), mire ötödjére észrevettem mi a baj: túlszigetelt. Letekert ablaknál is csak 5000 körül jön meg a hangja (ami amúgy szép), de az egészből semmit nem érezni. Ötödjére azért tűnt csak fel, hogy mégis történt valami, mert a néni a Fiat 500-zal éppen mögém kanyarodott ki a benzinkútról és mire felváltottam 4-be, már csak hunyorítva látszott a visszapillantóban. Turbó ide vagy oda, de a múltkori S60 2.5T próbaköröm nagyságrendekkel emlékezetesebb volt.[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz hacki87 #164591 üzenetére
Igen 17700 egészen pontosanMost nézem azt elírtam, nem 37 1 évre, hanem csak 27e, vagyis 2017-ben 2x1770 volt, most 2018-ra 2x 13516Ft. Casco-t meg most néztem, van az Aegon-nál ilyen ALLIN Casco, nekem az volt rajta 100-ba volt, msot nézem már csak 88 lenne, de mivel te nem is BP-en laksz, így neked 70ből lehet meglenne (de itt kikalkulálhatod), és 2.3-2.4 millára biztosítja a kocsit. Szerintem kössél rá egy ilyet, megéri.rbalint88, diegho: Igen tudom, csak a fiatal srác aki írt most mennyiért keres kocsit, legyen azért képbe hogy nem annyiról szól hogy megveszem és megyek vele, ha semmi baja nincs, akkor is viszi a pénzt. Ez persze oké hogy majdnem mindenki tisztában van, de nála nem így van ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz Johnny_vT #164602 üzenetére
Jól néz ki igy képek alapján.
Mondjuk én továbbra sem birom a teljesen fekete beltereket, de ez már az én bajom.A Lexus annak pont az ellenkezőjét tudja nagyon jól, amit te keresel. Síri csendben egy böszme bálnában nagy kényelemben suhanni. Aki tőlük vesz autót, az általában ezt keresi, meg a kicsit túlhypeolt megbízhatóságot.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pècsimunkás #164580 üzenetére
100 ló mióta sportos egy 1300 kilós bódéban?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pècsimunkás #164606 üzenetére
Kacsaseggű megane meg a stilo sem sportos, még kinézetre sem. Mx5, na az sportos, legalább kinézetre.
-
pècsimunkás
addikt
-
IMIIKE1998
őstag
válasz pècsimunkás #164608 üzenetére
Az a sárga Megane nagyon jól néz ki.
+Többiek: Köszi a válaszokat, látszik, hogy nem olyan egyszerű, mint gondoltam.
A fenntartás nagyon húzós, így át kell gondolni. Szerencsére kerékpárral is tudok közlekedni, inkább télen jön jól a kocsi közlekedés szempontjából. Nekem szórakozni kellene főleg, de lehet jobban járok, ha inkább elkérem apám kocsiját, ha vezetni támad kedvem, mert a kiadások hamar nulláznák az amúgy sem vastag erszényt. -
Johnny_vT
senior tag
válasz LuckyL #164609 üzenetére
Átmeneti megoldásnak jó lesz, mert a kis futás és kiváló állapot miatt nagyon alacsony értékvesztésre számítok. De az Astrától a saját nyűgjein kívül azért is akarok szabadulni, mert új téli gumi szett kéne rá, annyit meg nem ér, hogy még fél évig abban törjem a derekam.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #164610 üzenetére
Ha Bp, ott a Bubi és tsai, vidéken meg olcsóbb a taxi is talán.
-
válasz IMIIKE1998 #164610 üzenetére
Nincs drágább autó annál, ami csak áll.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, de előtte leszögezném: leginkább érzelmi/vágy jellegű az áhított jármű, tisztában vagyok nagyjából, h csakis az 1.4 szívómotor a biztos a mai világban, és a dízel az majdhogy önszopatás, tökönszúrás és már lesz, akinek válaszolni sincs kedve.
Nem Totalcar-rulettkerék a cél, de kb. majdnem
Szeretnék átülni valami nagyobb, erősebb autóba, és párszor nekifutottam ennek, de sosem jutottam eredményre. (Astra G 1.4 sedan, szivatott már sokat, most nyugszik)
1, Audi A6 C5, 2.5 V6 dízel, manuál quattro, 180LE, 2001, sedan: közeli ismerős szalonból vett autója, elsőgazdás, cirka 260e km. Igazából full fapad, semmit nem rendeltek kb. hozzá, se xenon, se bőr, se ülés/állófűtés, nagyjából semmi...
Árat nem tudunk még, max. annyit, hogy: sosem volt törve, lassan kell lengéscsillapítókat cserélni, sosem volt még kettőstömegű cserélve, adagoló felújítva, vezérlés pedig lassan cserés.
Valahol 1m alatt kellene lennie... A piac legalábbis ez alá pozícionálja ezeket, néha jócskán alá...
2, Opeles vagyok: Signum 3.0 V6 CDTI. Van pár eladó példány, elsősorban klubon belül nézelődök, találtam is egyet, 1m-ért adná a tulaj. 2004-es évjárat, szarásig extrázva. Minden memóriás, elektromos, állófűtés, ülésfűtés/hűtés, bixenon, rolók, tárolómester, színes navi, minden működik is, nincs részecskeszűrő, automata.
Fékcsövek, betétek, tárcsák, hátsó lengőkarok cserélve, turbó felújítva, nagynyomású szelepek + vezérlés cserélve...
Tetszik, h öt ajtós, a gyerek miatt jobb hétvégén a fél lakást berámolni.Aztán, nehéz a döntés, nehéz feltalálni a spanyol viaszt, meg, h melyikkel szopok majd nem olyan sokat
Tapasztalat, segítség, tanács, hozzáértő szavak, kedves fejbólogatás, leb.szás és okosabb ötlet, minden jöhet!
(gondolom, látszik, hogy az anyagi keret is erősen be van határolva)
Valóban egy erős, biztonságos, nagyobb, tágasabb autóra vadászok, de ez tűt a szénakazalban feladat számomra.Köszönöm!
-
-
válasz zolikaDB #164614 üzenetére
A signumban teherautó motor van tudtommal, és nem szereti a pörgetést.
Az audinál a vezérléscsere magában lesz vagy 200k - és akkor még simán előjöhet a vezérműtengely kopás is. A futóműve folyamat tönkremegy a magyar utakon, jobb minőségű lengőkar szett 100k felett van + szerelés. Az audi manuális váltós?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #164616 üzenetére
Igen, manuál, quattro. Nem pörgetem az autókat. Az 1.4 szívót se, mert zabál. Nyomaték - ez a vágyam
Johnny_vT: ezért kérdezek. Az Audi fenntartása ennyire horror?
Az Opelre olyat hallottam, h nem egy ökör ára rendben tartani... Nagyjából lehet már tudni ilyen korban, mi fáj neki, hol keressem.
Ja, a generátora cicereg. Ismerek jó műhelyt, akikkel csináltattam már ilyet.[vilike]: kevés van eladó, kevés embernek van (tapasztalatok...?), és nem az 1m-s kategória.
molnarpeter: Mihály? Mi az? Megmihálylik? De, híres... Viszont kettőféle van, a FL előtti, DFP nélkül, és az az utáni.
Rizikófaktor: - kettőstömegű, + automata.
"És ez még semmi: a leszakadó nedves hengerperselyek adják a kegyelemdöfést." Nem tudom, miért, de Opel V6 CDTI tulajok közül ilyennel senki nem találkozott még. A többivel igen, de ezzel nem.
Adott autón amúgy nagynyomású szelepek cserélve vannak.[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #164618 üzenetére
Mintha az rémlene
(#164619) zolikaDB: egy prémium autót nem megvenni hanem üzemeltetni luxus - bár manapság a régieknél tenger bontott alkatrész van. Viszont extrák nélkül nem vennék audit. A 4x4 nagyon jó, de ha nincs mellette valami élvezeti faktor akkor egy szolgáltatásait tekintve túlárazott autóban fogsz ülni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #164620 üzenetére
Ettől tartok én is.
Mi pénzért nem lenne szabad otthagyni egy olyan csotrogányt?
Amúgy, nyilván nincs kedvem 250-ért nagy Recarót bele vásárolni bontva, meg RS bodykitet, meg társai... Annak nincs értelme, utólagosan vagyonokért cicomázni.MunezXBK: mesélj!!!
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zolikaDB #164622 üzenetére
Verd ki a fejedből. Igazából a szerelők miatt szphatsz vele nagyot, kevesen értenek hozzá.
Mese: épp 2 napja adtam el bontóba az Omegát, ami fél évet állt. A fél autót kicseréltettem, most megint pénzt akart enni. Nem buktam sokat, csak 2000€ körül. OT volt a terv, de betelt a pohár.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz zolikaDB #164614 üzenetére
100-120 ezret tettem ilyen Vectraba, jó kis motor, nem túl erős, viszont 1000 rpm-től tol. Írnak minden rosszat róla, nekem tetszett. 8 liter olaj megy bele és drága (volt?) hozzá a gázolajszűrő.
Viszont Signum nem kéne, nincs csomagtartója (2 db bőrönd), míg a GTS 4 db bőröndös. -
válasz molnarpeter #164618 üzenetére
De, az. Mehetne egy vitrinbe a 2.2 dcat-tel, meg a 2.0 pd-vel.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Johnny_vT #164602 üzenetére
Amit most vettem észre, hogy kicsit meg van húzva a jobb első sarka. A bal első küszöbnél is látszanak azért a be-kiszállási nyomok. És számomra kicsit érdekes, hogy 60e km után az ülés és a kormány így néz ki. Nálam 175e km után van/volt ilyen állapotban.
Ennek ellenére megnézném, a fekete bőrt leszámítva tetszik nekem is.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #164629 üzenetére
Nem vagyok beleszerelmesedve, de régóta ez az egyetlen épkézláb és jó állapotú ajánlat, ezért bízom a dologban.
A kormány szerintem nem különösebben kopott vagy zsíros, de képen amúgy is nehezen jön át.
A karcokról kaptam közeli fotókat. Az egyik sarok díszléc cserélendő, a lökhárítókonak meg kell egy kis polír. Ez alkualap lesz, mert picit azért nyomnék még lejjebb az áron. A küszöb nem biztos, hogy karcos, talán csak cipőgumi? De ha karc, az sem túl mély
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
DonLaca@
senior tag
válasz barnam_ #164554 üzenetére
Igen, mindig a másik a hülye. Hiába a szakmája és ebből él mindkettő. De egyik sem érhet fel az itteni fórumon ténykedő szakértőkhöz.
(#164555)
A srácnak amúgy valami batár 5.0 mercije van + egy porsche panamerája a barátnőjének meg egy Audi TT.
Szóval nem suzukis filérb* mentalitás miatt mondta. De könnyű ismeretlenül a másikat ócsárolni.
Inkább újra olvasó üzemmódba rakom magam. -
Laraxior
titán
A 2010 körüli Audi A5, benzines FSI, TFSI motorjai mennyire megbízhatóak? 1.8-2.0, a 3.2 inkább nem, mert az mellett automata van, most manual érdekelne inkább. Vezérlése a motornak milyen, láncos, szíjas?
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
-
von toth
tag
Ma voltam egy Renault szalonban és megnéztem a Daciákat ha már arra jártam. Na, most erősen revideálnoom kell előző nézeteimet, miszerint három millából ezt kell venni,
Úgy kezdtem, hogy alánéztem az elsőnek (sandero stepway), ami ott volt, az biztosan nem lesz 15 éves. AZtán folytattam a beszállással. A kilincs már eleve borzasztó, de ezt még meg tudnám bocsájtani, ha belül nem lenne ugyanez a műanyag. Ami a kormányt borítja, az szintén borzalmas. csak másféle. Ami nagyobb baj, az a vezetési pozíció. Az ülésmagassággal nem játszottam, de a pedál-kormány távolság nem kicsit kényelmetlen. Én sem vagyok egy nagy autóvezető, néha feldob, néha nyűg, de aki minimálisan is szeretett valaha autót vezetni, az ordítva száll ki ebből. Az ülések más most gagyik, a szövetre kíváncsi leszek negyven fok melegben, de nagyobb probléma, hogy semmilyen tartása sincs. A legjobb dolog a csomagtartó volt, ott nincs kecmec jó is az ajtaja, nagy helyek vannak, valszeg pakolni is jó lesz benne. És ebben ki is merült. Még jó, hgy egy eladó sem ért rá....
-
Johnny_vT
senior tag
válasz von toth #164635 üzenetére
Akármennyire igazat adok neked, akinek kerek perec három milliója van kocsira és nem mehet bele drága javításokba, az új autót fog akarni. És ennyiért Dacia-t fog választani, vagy spórol még egy évig egy jó kis Suzukira.
Sajnos akinek a gondolatmenetében nem merül fel a vezetési élmény (vagy a bármilyen élmény ) és az igényes autó fogalma azt nem látod majd 2-2,5 millióra belőtt HaHu kereséseket böngészni. Pedig ennyiért már igazi autót is adnak relatív kevés futással, megbízható típusokból. Evvan...A full-full-fapad változatok (lásd VW konszern első sorban) valahogy mindig megtalálják a vevőkörüket és az ilyen vásárlót nehéz eltántorítani a "biztonságos, garanciális, sokáig jó" újautó vásárlásától. Persze én sem vagyok teljesen ellene a dolgonak, hiszen ha mindenki használt, nagyobb, jobban felszerelt kocsit venne, akkor tönkremennének a gyárak és nem lenne pénz fejlesztésekre.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
válasz #94529552 #164639 üzenetére
A dákónak van egy előnye az általad felsoroltakkal szemben. Ha a Dustert vesszük akkor az pl kifejezetten terepre van szánva, még ha olcsó a megoldás is a maga hiányosságaival, míg egy fabia-cors-punto-stb kanyarban nincs ehhez. Nem beszélve arról, hogy terepre még csak nem is sajnálja az ember ha már nem egy tizen-huszon millás csillivilli izémizé.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #164641 üzenetére
Én meg Max előző gazdáját aki szénát hordott benne míg meg nem vettem. És?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #164640 üzenetére
Valódi terepre? Az személyautó, hiába magasabb egy kicsit, az semmit nem ér ott. Ha meg igen, akkor irány Somogybabod. De Duster amúgy is 4x2-vel 4M felett indul, akkor a 4x4 még hol van ettől.
Gombinyó: Ezt most nem értem, hogy miért kérdezed? Kérte, vagy mondta valaki, hogy akkora legyen, csak egy jellemzés volt itt von toth-tól. Nem kell mindenkinek kombi, ha meg igen, akkor felméri a lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #94529552 #164645 üzenetére
Anno elég sokat jártam OFFroad versenyekre,mi több a megyei fordulóját segítettem szervezni is. Pont azért mondom hogy meglepően ügyes még két kerék hajtottan is a Duster. Ha emlékeim nem csalnak a 4x4 változatot még a totálkár is megdicsérte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #164646 üzenetére
Értelek, de csak úgy általában a 3M Ft-ból vehető személyautók, és nem a Duster, és nem is a 4x4 volt a téma. Ha Duster és 4x4, akkor pedig majd meg kell nézni a többi gyártót is, hogy mit ad és mennyiért
Gombinyó: Nem látom sehol, hogy kombi lett volna a cél, ezért mondtam azokat a típusokat, ok? Ha kombi és nagyobb tér kell valakinek, akkor persze más lett volna a szitu.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban
- Új Dainese Bőrdzseki gyári protektorokkal
- Keresem: Navdy HUD