-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stilo18
addikt
Ősszel esedékes lesz a családban autó csere.
4-en vagyunk, két gyerkőccel.
A keret kb 1.8 Mft.Amiket nézegettem - Mazda 6, Avensis, Accord...
Méretre ilyet és ehhez hasonlót szeretnék, mindenképpen benzinest.
Persze tudom, hogy nincs szent Grál az autók között, meg hát eddig is nagyon sok helyen olvastam már...de kíváncsi vagyok mit írtok, tanácsoltok esetleg.
Távra nem megyünk sokat, főleg városi használat, hétvégente szoktunk kirándulni. Fogyasztás nem elsődleges szempont, persze ne legyen 100 liter..Köszönöm előre is.
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Elektrosokk
addikt
válasz batai15 #165047 üzenetére
Szerintem van dízelből és benzinesből is jó és rossz konstrukció. Pl.: Alfa 159 2.4 JTD a legtöbb hengerfejes lesz, 166 2.4 JTD nem, van olyan ismerős akinek 700K van benne, és nem kellett a motort felújítani. Az 1.9 JTD is híresen megbízható motor, de egy kedves barátom szívott vele még is. Szóval bármi megtörténhet.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
diegho
nagyúr
válasz batai15 #165058 üzenetére
De pontosan cáfolsz. Én nem a szar a dízel dumát tolom, hanem a tapasztalatomat írom le, mivel én szervizeltettem a céges flottát, te vagy aki 0 tapasztalattal akar téríteni, de mint mondtam nekem aztán rohadt mindegy mit veszel, de abban biztos vagyok, hogy ugyanakkora foshalmazt fogsz venni, mint az audi, mert értesz hozzá és bárki bármit mond az csak üres dumát nyom.
-
dong86
csendes tag
Sziasztok!
Hátha lesz egy jó ötlete valakinek. Maximum 4-4.5 mio-ig keresek benzines alsóközép vagy középkategóriás kombit 2010-es évjárattól, jön a gyerek kell a hely babakocsinak.
Jelenleg egy 1.6-os Aurisunk és egy 2.2-es HDI SW 407-es Peugeot-unk van, kaptam céges kocsit, a kettő helyett vennék egy másikat. A peugeot-ot most még aránylag jó áron el tudom adni mielőtt folytatják a dízelek kitiltását az aurtis pedig kicsi illetve megöli a lelkemet.
Elsődlegesen benzinesben gondolkozom a peugeot dinamikájával vagy legalább hasonlóval (minimum 150 le) a kategóriát és árat fent leírtam,a fentartásra fogyasztásra nem szeretném a gatyámat rákölteni.
Amiket kizártam:
Prince motor, TSI-k(itt nem tudom mikori éjárattól motorszámtól nem problémás), Mazdák(rozsda)
Egy csomó típust kizártam ilyen olyan nyűgök(Accord 2.4) vagy amiatt, hogy lomhának tartják (pl:I40 2.0 gdi)
Ami versenyben van:
- Mondeo 2.0 ecoboost az 1.5/1.6-ról nem olvastam jókat
Segítsetek kérlek hátha van valami jó ötletetek mert több hónap alatt sem sikerült rájönnöm a tuti tippre.
Köszi eőre is! -
Laraxior
titán
Ha már szóba jöttek a Peugeot-ok, akkor az RCZ-ről lehet hallani valamit?
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #165055 üzenetére
a 159-ben nyomibb a hengerfej
ilyen esetben a 156 20v-t szoktak radobni, aztán akkor jo
az olcsobb isamúgy par hete az AR csoportban vki vatta uj, gyari hengerfejet vett szamlaval annyiert, mint amiert a hasznaltat adnak, amit meg fel kell ujittatni is...
több drón kell ;P
-
-
BigBlackDog
veterán
Ebben lát bárki is valami gyanúsat? A tolatóradar nem gyári (nincs meg a kapcsolója és csak 3 db szenzor, ráadásul nem színrefújva).
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #165070 üzenetére
Nem akar Aurist.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #165073 üzenetére
Meg kell nézni. A legjobb motorral van, kevés km.
-
BigBlackDog
veterán
-
dong86
csendes tag
válasz LuckyL #165072 üzenetére
Köszi mindenkinek aki segíteni akar, Aurisból nincs olyan ami 136 lóerőnél erősebb lenne e miatt esik ki a Ceed és az I30 is. Pedig egy Auris II az avensis 1.8 motorjával lenne az ideális. 170 lóerős dízelem van most ha pedig kiadok egy csomó pénzt nem akarom hogy rosszabbul menjen az új kocsi.
-
-
őstag
válasz dong86 #165078 üzenetére
csak azért mert dízel én biztos nem cserélném le most, még nagyon távolinak érzem a dízelek kitiltását nálunk
amugy is egy dízelt sokkal kellemesebb vezetni normál körülmények között
csak az esetleges meghibásodások költségei szólnak ellenecryptot minden termékemért elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #165073 üzenetére
Keveset használt. Ideális egy automata dízelnek...
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #165082 üzenetére
Mármint hogy érted ezt?
Igen, igen, 12 év alatt 160k nem túl sok. Dízelt ekkora futáshoz nem vennék, automata miatt tippelnék, hogy városban volt használva bőven. Mondjuk első tulaj elvileg, így valósabbnak gondolnám a futást. Holnap szerintem rácsörgök, kíváncsi vagyok rá.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #165083 üzenetére
Ha város, nem jó hír. DPF, váltó sem örül, motor is tele lehet koksszal. Ha teszem azt 2 hetente egyszer hosszú táv volt, az nem lenne probléma szvsz
-
válasz BigBlackDog #165083 üzenetére
Csak nem megtetszett az automata?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz BigBlackDog #165086 üzenetére
Most azt mondd meg, hogy megbántad eddig?
(#165087) nesa: kis megszakítással már 1999 óta automatázok. A legelsőnél volt egy 400k-s felújítási költségem, de akkor még fingom nem volt mit kell nézni. Azóta a legnagyobb megelégedéssel használom . Igen a karbantartása több mint egy hagyományos váltó esetében, de akkor is Istenkirály
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
nesa
veterán
válasz bitpork #165088 üzenetére
Nem értek hozzá, ezert fosok, mit kell nézni rajtuk?
Az a baj minivanon végig kell váltani minden fokozatot, még a régebbi dízelemen 2 be indultam utána kedvemtől függően 3 ba vagy 4 raktam 40 nél bedobtam 5 be azt kész simán átszeltem vele úgy az országot hogy szinte ki se kellet venni 5 böl. -
Az öregeknél olaj a minden- na jó az első minden. Ha az égett benne akkor lehet készülni vagy elfelejteni. A sok futással a kopótárcsa is elöregszik, ez váltás közben csúszásként v rántásként jelentkezik.
A frissebb váltóknál (DSG jelleg v fokozatmentes) arra kell figyelni h legyen nem öreg számla a felújításról
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #165088 üzenetére
Mit kell nézni rajta? Ránt vagy se.. mást nem nagyon lehet bontás nélkül, vagy vezérlés-csere nélkül
(Mivel ugye én is a rolleren voltam, igaz én "csak" 285k-val)- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
-
Xero
nagyúr
válasz Laraxior #165093 üzenetére
Ránt-e, hidegen-melegen másként viselkedik-e. Mennyire tartja és-vagy forgatja ki adott fokozatokat. Hogyan reagál kickdownra. Minden apró pici rezdüléséből lehet következtetni valamire általában.
Nekem pl vásárláskor 2 éves kb 40e km-es olaj volt a váltóban. Ennek ellenére hidegen 20% gázállás alatt elvéve a gázt picit megmoccant ha elvettem a gázt teljesen egyesben, valamint nagyon megterhelve, melegben ha vissza kellett pakolnia emelkedőn terhelés alatt, akkor már jött is a hibajelzés néha (értsd: 10-20%-os emelkedőn 120-ról meg akartam indulni 160-ra és visszarakta 4-be). Magyarán hidegen kevéske volt, míg melegen elmelegedett. Elég egyértelmű volt, hogy előző cserénél nem megfelelő mennyiségű volt a töltet. Kapott teljes átmosást, új olajat és szűrőt, azóta semmi hiba.
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #165094 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem időzített bomba... mint ahogy az összes autó, nem csak az automata.
Munkatársam mondeoja most szart be. Ugrott egyet a vezérlés, vagy mit mondott, meg se csináltatja, bevitette az első szervízbe, megkérdezte, hogy mennyit adnak érte, aztán viszlát.
Borzasztó, nekem már gyomoridegem van az autóvásárlástól. Valami szar állandóan kiderül
Amilyen szerencsém van úgyis bepipálom... főleg, hogy most azért kóvályognék az EUban mindenfelé, nem csak a munkába, meg haza.- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
BigBlackDog
veterán
válasz Laraxior #165096 üzenetére
"Ugrott egyet a vezérlés..."
Azért ennek van előjele is. Meg fék, folyadék, szűrő, vezérlés témában (meg úgy egyébként sem) nem játszunk, halogatunk cseréket. Ha nem ismert az időpontja az utolsó cserének, akkor lehet kalkulálni vele.
De azzal egyetértek, hogy manapság az eladó használtautó kínálat 80-90 százaléka erősen bevállalósnak tűnik vevői szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz BigBlackDog #165098 üzenetére
Az autótulajok nagy százaléka nem lelkiismeretes. Ha minden apró szirre-szarra rámozdulnának nem lenne ilyen gond.
Pl motorból már a másodikat vettem úgy, hogy tök egyedül, se szerelő, se cimbora, se senki. Az első biztosan jó vétel volt, mert a kötelező szervízen kívül semmire nem kellett költeni, pedig vertem bele a kilómétereket. A mostanit még nem tudom, de amúgy se lesz releváns, mert már lezúztam szegényt.
Na mindegy, de az autónál...(#165097) akela91: Jó az az új, de hitelezni nem akarok, meg akkor casco, stb... az is egy vagyon.
[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-