Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz csƵ #163744 üzenetére

    Szép, tuningmentesnek néz ki, nagyjából valós áron árulja. Gyári felnik, semmi tuning, király. Ha valós a km, akkor a kuplung jó eséllyel most járja a végét, 180-220k km között szoktak elköszönni. Érdemes figyelni a váltóra, az 1.4-es nyelestengely csapágy gyengusz, fel szokta adni a harcot. Ha kuplung vagy váltó bajos, akkor érdemes mindkettőt megcsinálni, így csak 1x van munkadíj és az egyik után rövidesen a másik is meg fog hibásodni jó eséllyel. Nagyjából egy kuplung csere + váltó felújítás munkadíjjal, olajjal, 150-200k közé taksálható jóféle alkatrészekkel. Vezérlés 120k-nál és 240-nél kell cserélni, ha bizonytalan vagy benne, hogy kicserélték, akkor cseréld mindenképp, össze tudja kuszálni a motort rendesen. Feszítőgörgőből érdemes gyárit venni, az utángyártottak elég gatyák minőségben és gyakori eset, hogy a görgő alaplapjából kiszakad a rugó, elengedi a szíjat és a motor bánja a dolgot. Vezérlés csere gyári görgővel, utángyártott szíjjal, gmb vízpumpával, sallangokkal kb 70-80k HUF. Fékek jól bírják, cserébe nem fognak valami jól, km-re esetleg ebből is tudsz következtetni, nekem a sedanban még gyári tárcsák vannak 186.000km-nél és szinte nincs válla. Típushiba a központizár motor meghibásodás, gyári 10-15k/db, utángyártott 5k/db, továbbá lötyögni szokott a vezető oldali ülés, mert a magasságállító mechanikában megnyeklik valami. Ja meg a kuplung nyöszörög, de ez nem okoz semmi problémát, csak idegesítő. WD40-el ideig-óráig csendben marad. Olajból 0w20-5w40-ig ajánlott, 10w40-el használt kocsi nekem nem kéne. Váltó olajból csakis Honda MTF3! Ja, a futóművet se felejtsd el átnézetni rendesen, a féltengelynél a gumi alatt szokott amúgy elrohadni és utána eltörni, ez sajnos nem látszik csak ha leveszed a gumit róla, esetleges vásárlás után érdemes megnézni és ha szar akkor csere (25-30k/db). Fényezés vékony, rozsda hátsó íveken előfordulhat. Kormány és váltó csúnyán öregszik. Hirtelen ennyi jut eszembe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák