-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integrale
veterán
válasz proof88 #161705 üzenetére
Alapfelszereltség volt a kétzónás klíma, 4 légzsák a színes fed.comp, elektromos ablakok és tükrök, behajtással.
A forma megosztó, a tartalom viszont jó, 1.8, 2.0 benzineseket kihagynám, vagy ha tudod, hogy ki és hogy használta akkor lehet jó, az előbbi egy hengerenként 1 gyertyás (butított) Alfa TS motor, tud tartós lenni, de kényes. A 2.0 5 hengeres remek motor, de az olajköre szintén kényes pont, ha elnyújtották a cserét, gagyi olajat raktak bele, és ezt tetézve X időnként nem tisztították az olajteknőt és a szívókosarát, akkor csapágyas lesz könnyen, sokan preventív jelleggel megcsinálják ezt vásárláskor, akkor elmegy sokat.1.6 és a dízelek jók, futóműve tartós, elektronikája is jó, elektromos ablakok műanyag kereke tud elfáradni, jellemzően azok, amik sokat állnak, 2002-től változtattak rajta, bézs és a dohánybarna kéttónusú műszerfalak alsó fele ha alkoholos anyaggal takarították, akkor feloldja a tapintásjavító réteget (alatta ugyan olyan színű és mintájú), amitől undorító lesz a kesztyűtartó és a biztosítéktábla fedele, van rá több megoldás is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Laraxior
titán
válasz proof88 #161705 üzenetére
Nekem a Laguna szervízkönyvében benne volt, hogy a kormányátvezető szalagot 8 évente cserélni kell.
Olyan 11 éves korára szakadt el, és világított (az is ). Egy röpke 50esért kicserélték a Renaultnál (és ott volt a legolcsóbb)- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
őstag
válasz proof88 #161984 üzenetére
érvényes magyar okmányok pipát vedd ki, mert az összes kereskedős autó "forgalomból ideiglenesen kivont"
persze sokan nem jelölik ezt be, de így pont azokat szűröd ki akik bejelölik korrekt módon
és számodra semmilyen hátrány sincs a dolognakcryptot minden termékemért elfogadom
-
proof88
addikt
válasz proof88 #161984 üzenetére
Folytatva a gondolatmenetet, kiszedtem az érvényes magyar okmányokkal feltételt a szűrésből, valamint módosítottam az ársávot 600-700 ezerre. Nos, 141 találat van csak ebben a szűk sávban.
Az alábbi ugyanazon típusok vannak itt is, hasonló arányban:
itt is van 1 Polo, 1 C5, 1 Accent, 1 Octavia, 1 Wagon R+, 1 Kia Rio, 1 Aveo, 1 Agila, 1 Ignis, 1 Thalia, 1 Logan, 1 Xsara, 1 Chev Nubira, 1 Lacetti, 1 Daewoo Nubira, illetve néhány Stilo, Colt, Pug 206, 307, Clio, C Corsa, Swift, Fiesta, Ka, Fabia, Ibiza, Chev Kalos, Punto, Getz, Megane.Előző ársávhoz képest itt már több Cordoba, Micra, Focus, G Astra, Picasso, Lupo van.
Újak az előző ársávhoz képest (vagyis ezeknek ez az alja):
1 Dodge Neon 2, 1 Yaris, 1 C Vectra, 1 Mazda 6, 1 Kia Cerato, 1 Citroen C2, 1 VW Fox, 1 Astra Classic (tudom ez nem egyenlő a G Astra-val csak hasonlít), 1 Astra Classic II, 1 H Astra, 1 Ford Fusion, 1 Mondeo, 1 Hyundai Matrix, 1 Rover 45, 1 Lancia Ypsilon Y, 1 Pug 207, 1 Corolla, 1 Renault Scenic, 1 Laguna, 1 Modus, 1 Mitsubishi Space Star, 1 Lancer, 1 Forfour, 1 Fiat Idea, 1 Chrysler PT Cruiser, 1 Berlingo, illetve néhány Smart Fortwo, Fiat Panda, Grande Punto, Chev Matiz (tudom előbbi listában volt 1 Matiz de az Daewoo alatt volt), Ford Streetka.
Van néhány Alfa Romeo is (147, 156).Van néhány 2007-2008-as kocsi is az ársávban.
Összességében tehát azt látjuk, hogy 200 és 700 ezer között zömében 2004-2006-os autók vannak, illetve néhány 2007-2008-as. Feljebb már nem fogok menni a keresésben.
-
Integrale
veterán
-
válasz proof88 #162158 üzenetére
Egy dolog az, hogy hány kilós és lóerős egy másik, hogy hol adja le, aztán meg egy hosszú váltóval el lehet ám tüntetni az erőfölényt...
Az i20 980 kg és 84 ló, de 12,9s a 0-100 mert hosszú a váltó 1. 45; 2. 80; 3. 130
Fiat tipo 1150 kg 95 ló, de 11,8s a 0-100, mert rövid a váltó
1. 35; 2. 70; 3. 105
És a fiatnak rosszabb a súly lóerő arányaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz proof88 #162195 üzenetére
Nekem volt 1,1-es trabim, óra szerint ment 150-et, az ajtó tömítéseken át süvített be a levegő, na abban volt sebességérzet, amúgy még 3.ban is nyikkant, utána a vectraban a 180 lagymatag döcögés volt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz proof88 #162777 üzenetére
A kereskedőt köti a garancia, nyilván csak ha papíron is tőle veszed a kocsit nem biankó adásvételivel vette és az eladó nevéről kerül a tiedre. Persze ha félévente papíron becsődöl és csinál új Kft-t akkor semmit nem ér, mint ahogy ha peres útra kerül a sor, mert nem ismeri el, akkor is eléggé iszonyatos tortúra állhat előtted.
Általában behozzák az ezer eurós autókat és millióért árulják.
Magányszemélynél csak jótállás van amit bizonyítanod kell. Ha egy önjelölt kereskedővel van dolgunk aki havonta hoz 1-2 kocsit "németből" vagy olcsón megveszi kápéra "tesó" akkor a hivatalos kereskedővel jobban járunk.
Olyan magánszemélytől viszont akinél már jópár éve nála van a kocsi, és bele van buzulva, első nyikorgásnál rohan a szerelőhöz, nagyon szívesen vennék autót, míg kereskedőtől vagy önjelölt neppertől nem. Más kérdés, hogy 10 hirdetésből nagyon max 1 ilyen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
von toth
tag
válasz proof88 #162937 üzenetére
Szerintem ha biztonságos autót akarsz, vegyél egy pár éves viszonylag új állapotút, mert a biztonság nem csak a légzsákból áll. Az édeskevés, ha eleve rosszul van tervezve a gyűrődőzóna vagy a szembejövő mondjuk egy szemes tátra. Minél újabb, annál modernebb biztonság szempontjából. De akkor is, önmagában a légzsák csak egy tényező az egyenletben.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz proof88 #162937 üzenetére
A pici és a biztonságos két ellentétes fogalom, valahol mindenképp kompromisszumra kényszerülsz. Persze jó az oldallégzsák és társai, de ha a Corsa-ban van is esetleg ilyen, egy tetszőleges középkategóriás másik autó ugyanúgy le tud gyalulni sajnos. A focus egy szinttel már nagyobb, mindenképp afelé hajlanék a helyedben.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz proof88 #162943 üzenetére
Adom von toth ötletét (ahogy tettem azt pár oldallal korábban is).
A típus régebbi és városi használatra van pár hátránya legyen szó S40-ről (Focus-testvér) vagy S60-ról. Ha a kisebbet keresed, akkor viszont csak a nagy fordulókör és nagyobb motorok esetén a fogyasztás lehet, ami nem passzol a Corsa-Focus vonalba. Már ez is fél-prémium, a kívánalmaidnak eleget tevő autók ennél gazdaságosabb szegmensben tudtommal nem léteznek.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Laraxior
titán
válasz proof88 #162954 üzenetére
Egy hónapig lehetett rajtam látni az öv nyomát, alul keresztben a csípőmön, meg oldalt keresztben fent. Természetesen lila volt.
Azt mondták az okosok, hogy meg volt nyúlva az öv már. Nem értek hozzá, de az biztos, ha nem vagyok bekötve akkor én kiszállok, és nem biztos, hogy ennyivel megúszom.- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
-
von toth
tag
válasz proof88 #163022 üzenetére
Gömb-swift (első generáció), Ignis, Polo, golf, astra, yaris, yaris verso, Space star, civic és sorolhatnám. Egyik barátom most pl space start vett (nem azt az új agyrémet, hanem még az egyterűt). 2004-ig gyártották 7 kilo környékén már egész jó darabok vannak. A volvo persze a biztonság atyja, de ha nincs rá megfelelő gempa akkor el kell engedni. A biztonsággal ne foglalkozz annyit, egy 10 éves autó ebben már elég jó, ne lada, vagy valami koreai kis sevrolé legyen, nem kell parázni, le kell szarni.
[ Szerkesztve ]
-
HeavyToys
senior tag
válasz proof88 #163805 üzenetére
Semmi értelme Corsa-t venni. Szerintem semmiben nem jobb, sőt csak rosszabb mint ez a Colt. Bár ebből az 5 ajtós lenne a praktikus, a 3 ajtós nagyon pici.
Amúgy a KM állást nagyon megnézném, szerintem ebben lehetnek meglepetések. De egyébként maga az autó szerintem strapabíróbb, mint a Corsa C-D például.
ADAC megbízhatósági statisztikára nézz rá, abban a korosztályban szinte első. Alkatrészek sem horror áron vannak hozzá és nem is nagyon elromlós. Mondjuk igaz, hogy én Opel-t vennék utoljára meg Fordot .
-
8th
addikt
válasz proof88 #163826 üzenetére
Jópofa az 1007. Az ajtómegoldása nagyon tetszik de pont emiatt 1.2t felett van üresen. És ehhez a súlyhoz van egy alig 70lovas aprócska szívóbenzines motorja amivel gyári adat szerint 15s alatt futja meg a százat és spritmonitor szerint 7,55L a vegyes fogyasztása. Városban ahová eredetileg szánták vastagon nyolc liter felett eszik. Az a kétszemélyes kis törpeautó. Én kihagynám. Vagy vennék belőle HDi-t. Az is ugyanolyan döglött de három literrel kevesebbet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz proof88 #163933 üzenetére
Jó is, hogy mondod az ülésmagasságot, ezt kifelejtettem. 180-185 centimmel engem is piszok mód zavart a középső visszapillantó a Clio-ban. Egyszerűen beteríti a perifériát és pont a lámpát takarja ki, ha első vagy másodikként állsz be egy kereszteződésbe. Szörnyű
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz proof88 #164587 üzenetére
Igen sokan ezeket nem nézik, én az Insigniára mindent írtam mennyi ment el, és úgy hogy mondhatni semmi baja nem volt a kötelező dolgokon kívül (csak egy hátsó csomagtartó kapcsoló), így is 21 hónap alatt több mint 1.4 milla ment el (persze ebbe minden benne van, tankolások, gumik, biztosítások, ablaktörlő lapáttól megkezdve minden, ha valakit érdekel itt van részletesen). De ugye sokan azt mondják ezt nem kell nézni, mert bármit veszel ezt rá kell költeni, ami igaz is, de akkor is kell nézni, mert ezt is arra költöttem hogy használtam a kocsit.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz proof88 #164700 üzenetére
Ha egy tulajtól, akkor nem. Ha te lennél a harmadik tulaj akkor simán. 2-3 évig (amíg tart az újszag) beletolják a kilométereket, aztán a rizikó felmerülése előtt gyorsan továbbadják. A második tulaj meg esetleg másképp használta.
Milyen típus?- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
őstag
válasz proof88 #164706 üzenetére
Volt fateromnak ilyen C4-ese, zsír újan hozta ki a szalonból 2004/5 körül az 1.4-es benzines motorral.
A 4-5 év alatt amíg megvolt, került bele kb. 75e km. Voltak rendesen elektromos gondjai még így is, aztán a motor elkezdte kinyomni az olajat a hengerfej tömítésnél. Én nem erőltetném.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz proof88 #164700 üzenetére
ezt kb lehetetlen megmondani, az enyémet 2 évesen 58 ekm vettem (digitális szervizkönyves+ kártyás, magyar), most 3 éves szervizre viszem 69 ekm-el, így nézzük lehet
(hm milyen keveset mentem most)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Házimozi haladó szinten
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!