Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz rasotamas #162971 üzenetére

    Nos, igazából csak annyi biztos, hogy szeretném lecserélni idén a 22 éves B Corsámat, amit lassan 1 éve elégedetten használok. 70 ezerért vettem. Az elégedettség abban nyilvánul meg, hogy alig volt szervizköltségem rá, a kötelező szervizeléseken kívül kerékcsapágyat kellett csak cserélni - igaz azt mondjuk 2x. Gumival nem spóroltam, szeretném ha tapadna, nem akarok meghalni meg másokat veszélyeztetni.
    De ez minden, csak nem biztonságos. Szét van rohadva 1-2 helyen a kasztni, meg eleve nem gyűrődik úgy, ahogy kéne. Ki lehet lakatoltatni, de ez több helyen is rohad, szerintem nem éri meg rá költeni. Eladom majd valakinek, aki meg akarja venni, még fél évig van rajta műszaki, ha másra nem, donornak jó lenne, mert minden működik rajta.
    Tehát nyilván bármilyen másik autó amit megvennék, biztonságosabb lenne számomra, hiszen az árkategória amiben keresgélek, ennél többnyire újabb generációs autókat tartalmaz márkától függetlenül, és még a rozsda is kevesebb rajtuk. A légzsák téma egy külön dolog amire csak kitértem a napokban, mert megtetszett.
    Ráadásul azért mégiscsak jól jönne néha a klíma, sőt ebben kormányszervó sincs, ahhoz is hozzászoktam már.

    A keretet nem nagyon tudtam rendesen belőni eddig, mert először azt mondtam, hogy 500-ért veszek egy következő gen. C Corsát, csak aztán szétnéztem és arra jöttem rá, hogy a C-k alja gyakorlatilag az 500, azok is inkább 2001 körüliek, a 2006-osak egészen 1 millióig, vagy annál kicsit többre vannak árazva. Ezért gondoltam, kicsit növelem a keretet, hogy a C generációból kései példányokat is láthassak. Ekkor jött be az elbizonytalanodás, hiszen 1 millió körül van már néhány D is, 2006 körüliek, akkor volt a következő generáció váltás. Gondolkodtam Astrán is (H).
    De nem vagyok Opel-függő, csupán tetszik. Meg nekem életem első autója ez a 22 éves kis Corsa, megszerettem.
    Sok más autó is tetszik.

    Szóval a keret valahol 1 millió körül van. Plusz némi szervizköltség. Benzineseket nézek, mert ritkán járok nagy távokra. Többször lenne rövidebb távokra használva. Sőt, bizonyos időszakokban csak hetente venném elő kicsit. Ritkán mennék vele több száz km-t egyszerre. Nem baj, ha nincs 3-4 literes álomfogyasztás, most is 6-10 között van. Nem baj, ha nem utazóautót veszek, már megszoktam hogy kicsit kényelmetlen olyankor, de azt már beállítottam, hogy állítható legyen a kormány meg az ülésmagasság is, azért mégiscsak 186 centi vagyok, egyenes háttal ülve eléri a hajam a tetőt és egyébként is rohadt idegesítő a szemmagasságban lévő tükör.

    Valaki írta, hogy nézegessek Volvokat. Valamiért a szűrőmben nem jelentek meg eddig. Hát rájöttem, miért: hahu-n csak annyit beírok hogy Volvo, meg 2005-ös évjárat, meg benzin, és máris csak ~240 találat van, pedig még azt sem állítottam be, hogy az ország mely részén. Van 2 db 500-ért, de azok jobbkormányosok, azokat nem erőltetném. A többi 1 millió körül kezdődik, nagyon szép, nehéz és erős autók, S40-S80 1400-1600 kilóval, erős motorral. Ránézek és az jut eszembe, hogy milyen fasza, mindig is tetszettek a Volvók, de félek nekilendülni ezeknek úgy, hogy kb 1 milliót érzek keretnek magamnak, úgy hogy még legyen 2-300 ft egyéb költségekre. A linkelt blogot még nem nyálaztam át, mentségemre szóljon ezt igyekszem hamar bepótolni. :B

Új hozzászólás Aktív témák