-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
Az 1.0-ás Civiccel is mentem egy kört, és azt kell mondjam, hogy ez brutális lett. Olyat tol, hogy az 1.8-as szívóm csak hebeg-habog a sarokban.
A futómű, a kormányzás, a váltó pazar, a hely meg szokás szerint óriási a többi kompakthoz képest. Igen nehéz meccs lesz ez a Civic, a Mazda 3 (hát ha még az új is kijön addigra...), az új Auris és az új Ceed között...(picit bízok az új Focusban is, hogy végre lefogyasztották azt a fránya középkonzolt, meg hátra is csináltak bele helyet).hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #162055 üzenetére
Hangban milyen az 1.0? Hangszigetelés, kényelem?
-
őstag
válasz hülyegyerek #162055 üzenetére
Az új Ceed nálam ott hasal el így előzetesen, hogy a műszerfal háttérvilágítása kék a fotók alapján, a Focus meg a csak 3 hengeres motorjaival felejtős. Az Auris az új 2 literes 178 lovas hibrid motorral ígéretes, csak legyen benne Android Auto..
"Less but better" - Dieter Rams
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #162056 üzenetére
Az a baj, hogy pályán nem tudtam kipróbálni. Kifejezetten halknak nem mondanán, nagyobb gáznál mormog rendesen, de az ufónál halkabb.
Az ülése pazar, van oldaltartása, a tömése pedig kb. közepes. Hasonló, mint az ufóban. A fejtámla egy picit zavaróan kilóg, de ez lehet, hogy állítható. Villámpróba volt, még a kormányt se állítottam magamra, de így is megvett.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #162055 üzenetére
És felül (rpm tartomány) milyen? Nem kókad le nagyon?
#nincsbennetarcsi
-
válasz hülyegyerek #162061 üzenetére
Ceedben is próbáltad az 1.0 turbót(120 ló)?
Papíron nincsen nagy különbség[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #162062 üzenetére
Nem, de gyanítom, hogy az gyengébb lenne (170 Nm vs 200 Nm). Majd ősszel kipróbálom az új Ceedet 1.4 turboval.
Lehet, hogy velem van a baj, de a Honda féle 1.0-át erősebbnek éreztem az 1.4 Boosterjetnél.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
8th
addikt
válasz hülyegyerek #162061 üzenetére
csíppetneki
-
vzsryl
nagyúr
válasz hülyegyerek #162063 üzenetére
Az mondjuk érdekes, mert elég sokan dicsérik az 1.4 Boosterjet-et, hogy jóval erősebbnek érződik a gyárilag megadott 140LE-nél, és állítólag méréseken is 150LE felett teljesít, de ez utóbbira bizonyítékot még láttam, ráadásul a köré épített kasztnik is borzasztó könnyűek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz hülyegyerek #162063 üzenetére
A papíron lévő adat egy dolog, amúgy 0-100 0,2s van honda vs ceed, valószínűleg a futómű+kormányzás/gázreakció adhatott +-t
A 171 Nm megvan 1500-4000, 4000- nél meg a 120 lóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #162063 üzenetére
Könnyen megcsal, hogy közel ülsz a földhöz a Civicben. Teljesen más a sebesség meg gyorsulás érzet benne.
#nincsbennetarcsi
-
hülyegyerek
addikt
Valószínűleg emiatt éreztem sokkal jobbnak a Civicet. Amúgy is szeretek lent ülni ,meg ha nincs agyonszervózva a kormány. A Civic ezt tudja.
Az mx-5 is kb. kétszer olyan erősnek érződik, mint amilyen, mert élvezet benne a menés.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hdman
őstag
Ide is beteszem, hátha valaki nem jár a másik totyikban
Urak! Mi a vélemény a következő RS Octaviáról? Komolyan gondolkozom rajta. Igaz, hogy török a kereskedő,de a német piac 80%-át ők teszik ki.
Ahogy nézem, a fűthető szélvédőn kívül full extra. Sztem KPra 16.800 körül el lehetne hozni. A 19" es guruga rögtön repülne le, menne fel gy 18" as. Az szerintem egy jó kompromisszum a kinézet és a felgumizási költség között.
Sopron city :)
-
creedszl
aktív tag
sziasztok
családi autó vásárlása előtt állok. kb 1m-ig bezárólag mindennel együtt.Ezeken gondolkodom:
- 2003-2005 közti Honda Civic 5 ajtós, 1.4-es
- 2006-2007 közti Ford Fiesta, ott nem tudom mennyi a különbség az 1.25-ös és 1-3-as motor közt, melyik érdemesebb.
- illetve még gondoltam Yaris Verso-n
- vagy 2002-2006 E12-es Corolla szintén 1.4Ezekben mind láncos ha minden igaz a vezérlés, ez szempont.Évi 10k körül kilometer lenne a terhelés.Kis ingázások naponta (6km), hetente egyszer 50-60km. Nem szeretnék száguldozni, szóval fontosabb az alacsony fogyasztás mint a motorerő.Jelenleg egy 1.1-es Hyundai-om van, annál minden jobb lesz
Az 1 milliós kategóriában melyik ajánljátok?Melyik típusból lehet jobb állapotút venni ennyi pénzért?
Hulligaaan
-
mettyuz
tag
válasz Johnny_vT #161974 üzenetére
A nézelődés, cikk és népítéletek olvasása után a verdikt egy Kia Ceed lesz várhatóan. Kicsit drágább, mint a budget, de a 7 év garancia (kopóalkatrész kivételével) sokat segít.
Úgy láttam, hogy nincs erre fórumtéma, van itt olyan fórumtárs, akinek van tapasztalata a 2015 utáni faceliftes második generációs Ceeddel?
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
mettyuz
tag
válasz stickermajom #162080 üzenetére
Köszi
úgy látom hogy előbb szemüveget kellene csináltatni
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
válasz mettyuz #162081 üzenetére
Elég halott az a topik, sanszosan nem az állandóan mókolós emberkék veszik, meg nincs is itt még akkora múltja, megoldandó probléma....
Van kia ceed fb csoport az pörgősebb, meg ott tulajt is fogsz találni
Nekem még 2011 ceed volt, 2013 i30 (közös alapok a ceedel) meg most i20.
Jut eszembe neki újabb kia ceed van, de nem tudom, hog fl vagy az elöttiEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok.
Autó vásárlás előtt állok a keret kb 1m-1,3m
Munkába járásba kellene (napi 20km) illetve a városban néha furikázni.
Eddig mazda 3 asokat néztem de sajnos ahogy olvastam nagyon rohadósak.
Ami egy egyedüli kritérium, igen tudom furán hangzik hogy fiatalosan/sportosabban nézzen ki az autó. Nem kombit keresek de nem is cabriot .Minden ötletre nyitott vagyok
Előre is köszönöm a segítséget .
Üdv.El. Psy. Congroo.
-
gzbotii
veterán
válasz adamkaa777 #162083 üzenetére
Nekem a fitalos designról így elsőre (főleg ebben az árkategóriában) Seat (Ibiza, Leon), Alfa és Fiat (Bravo, Gande Punto) ugrik be.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vzsryl
nagyúr
válasz adamkaa777 #162083 üzenetére
Szia!
Alfa 147.
Motort majd írnak a szakik.De egyébként a H Astra és a Focus MK2 is tud sportosan kinézni, főleg egy jó fényezéssel meg felnivel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
adamkaa777
senior tag
Köszönöm szépen , alfa 147 meg GT ez a 2 eddig nagyon tetszik
El. Psy. Congroo.
-
Integrale
veterán
válasz adamkaa777 #162086 üzenetére
Dizellel batran, pontosabban atvizsgalt dizelekkel batran, 147-bol volt 8 szelepes az jobb, a 16v mar kenyesebb.
Benzineseket viszont kihagynam, kiveve, ha talalsz olyat, ami elso gazdas, maximalisan megbizhato es ismert eloeletu, mert az tud tartos lenni.Benzineseknel keszulj ugy, hogy teljes vezerlescsere 120e korul mozog, kiveve a 147 1.6 eco, abban nincs vezerlesmodosito, az onmagaban 50 korul mozog, viszont azzal a motorral csak a kulso lesz fiatalos, dinamikusabb mint a tobbi normal 1.6, futomu es kormanyzas miatt elvezetes, de nem raketa! Sot!
rbalint88-nak van egy 156 jtd-je, hobizolinak pedig egy 147 jtd-je, dizelrol beszelj veluk.
En egy 145 ts-t nyuzok (meg), varatlan kiadast nem generalt az elmult 6 evben es 150e km-ben, vezerlescsere azonban az auto piaci ertekenek a negyede harmada, plusz most volt meg kuplungcsere (330e km alatt a masodik), egyik vezermutengely mar kopott volt, abbol is kapott masikat.
De ez egy biztos eloeletu auto volt, bizonytalanba, amit nem tudom hogy hajtottak, abba nem ulnek bele, annal azert kenyesebb a TS.
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm kinézte ezt a Golf IV 1.9 PD TDI-t. Csak automata váltós kocsi jöhet szóba. a keret kb annyi, mint ennek az ára.
Ennek a motornak-váltónak, típusnak mennyi buktatója van? Az autón láttok valami "gyanúsat"?"... and I hope you have a great day!"
-
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Alfa Giulietta 1.4 TB -ről van valami információtok? A motor mennyire megbizható, kb. mekkora futasteljesitmeny utan kell biztosan kolteni ra és mennyit? Egyéb típushiba amire erdemes figyelni?
-
footy
addikt
válasz Eagl3 #162091 üzenetére
Mi nemreg vettunk egyet. Minden alkalommal elvezettel ulok bele, a Golfomba(6os) visszaulni csalodas.
Tipushibarol nem tudok, a motor eleg jo konstrukcio, nincsenek olyan problemai mint a korai TSIknek es nagyon jo a karaktere is.ekkora futasteljesitmeny utan kell biztosan kolteni ra és mennyit?
nincs ilyen szabaly, ez hasznalat es elozo tulaj fuggvenyeben valtozik -
-
válasz pető bá' #162096 üzenetére
Tudod az a baj h itthon sok kókler van autószerelő szakmában. Egy barátom tiguanja a rossz hírű 1.4 tsi kompi+turbós. Elvitte szerelőhöz aki ráadásul gimiben 4 évig osztálytársa is volt. Az kicserélt neki ezt 80k-t de csak nem lett jó, ekkor megpróbálta rábeszélni h cserélje amazt 170k-t de akkor barátom megkérdezte tőle hogy ha ezt kicserélted és még mindig szar a kocsi akkor hogy hogy nem jön le amaz árából?! Ekkor megszakadt a jó emlékű kapcsolat és Péter barátom kicsi utánaolvasással egy 8000 ft-s vákuumszelep cserével otthon orvosolta a gondot.
Ebből vond le a tanulságot magad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Eagl3
veterán
válasz bitpork #162095 üzenetére
Szó nem volt arról, hogy nem kell az autót "gondozni". Ellenben semmi kedvem nincs egy három milliós használt autón 150.000 km-nél motort cserélni 1 misiért, mert letérdelt.
És erre sajnos elég sok példa van a TSI-k (főleg a láncos motoroknál) és THP motoroknál.Ezért kérdeztem, hogy ha szóba jönnek a TSI motorok, akkor mikori évjárattól és melyik típusok a megbízhatóak.