-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #162099 üzenetére
mondjuk nekem a Giulietta nem igazan bejovos, azzal a bamba elejevel, meg a Mito se
a FL elotti 147 is elegge...khm olyan
kar hogy 3.2 GTA csak azzal az elejevel keszult, a vadmacskasabb nezesu elejuvel mar nemmeg igazabol a fasz se erti, hogy az 1.8TBI miert nem kerult bele a 3.2 V6 GTA helyett, ha mar az a emisszios norma miatt muszáj volt kiganyeznyi
több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
Milyen automata váltós, benzines típust érdemes nézni, amiből;
- van azért választék
- van hozzá szerelő, alkatrész
- alapvetően nagy nyűg nem várható vele
- menésben azért hozza egy 1.4 TSI szintjét
- 6-8 évnél fiatalabb példányok is vannak belőle
- és 3-3.5M Hufig van választék is azért?[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Üdvözlet!
Két autó van jelenleg kalapban, Ti melyiket választanátok?
Szempontok: évi 25.000 km-re kényelem, dinamizmus, megbízhatóság (micsoda szavak, Istenem...).A két jelölt:
Suzuki S-Cross 1,4 Boosterjet GL+
Opel Astra K 1,4 Turbo 125 LE Enjoy v. Excite pár plusz extrával (LED-en és navin kívül minden).Árban nem sok különbség van, mindkettő szimpatikus a maga nemében, seggpróba után is.
Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
8th
addikt
-
pengegyerek
aktív tag
Sziasztok.
Első autóvásárlás előtt állok és érdeklődni szeretnék, hogy mit gondoltok a következő autóról megérné e megvenni illetve a bal oldalán látható rozsdafolt mennyire lehet veszélyes-költséges? Személyesen szombaton fogom megnézni alváz motor egyebek de a jó tanácsokat, véleményeteket szívesen fogadnám
Mitsubishi[ Szerkesztve ]
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
t1
addikt
válasz pengegyerek #162107 üzenetére
Nem venném meg, japán, rohad az a javítás minimum 50-60k / oldal.
-
8th
addikt
válasz pengegyerek #162107 üzenetére
Szerintem első autónak valami olyat vegyél amiből még sok fut az utakon. Pl. Opel Astra F Caravan vagy valami ilyesmi. Ahhoz sokkal olcsóbb minden és bontottban konkrétan gombokért megkapsz hozzá karosszériaelemtől kezdve bármit. Mitsuhoz érezhetően drágább az alkatrész még a bontóban is ha egyáltalán kapsz még hozzá. Én nem merném megvenni.
-
rbalint88
addikt
válasz footy #162102 üzenetére
fl előttinek a középkonzolja azzal a rádióval/navival eléggé kaksi, amúgy más szempontból bejönne. szerencsére a faceliftes már jól néz ki. ülésfűtés van a tiétekben? mennyire hatékony? nagyon kevésben látok, de ha amúgy is lájtos, akkor felesleges ráfeszülni, lehet bele rakatni faszagányost utólag is...
-
Mr X
veterán
válasz pengegyerek #162107 üzenetére
Rozsdára figyelj. Az a bal oldal pár tízesből megvan (háztáji maszeknál). De ha ott olyan, az alja is lehet gázos. Típushiba a takban a hullámterelő lemez letörése, ami lefojtja az AC-t. A motorja nagyon jó, azt nézd meg, hogy hirtelen gázra nem kezd-e dadogni kicsit. Alkatrészárak nem vészesek, de azért nem is Swift kategória. Jópár helyen bontanak is gömb Lancert, szóval kb. mindent be lehet szerezni.
Országúton és városban kellemesen fogyaszt, pályán azért csipeget, a rövid váltó miatt 130-nál 4000-et forog.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #162103 üzenetére
Prius
-
IreN!CuS
őstag
válasz gooool #162105 üzenetére
Amelyik neked jobb tetszik ilyen egyszerű
Én is sokat vacilláltam a két modell között, igaz én a 150 lovas verziót néztem.
Viszont nagyon nincsenek egy árban ha csak nem történt valami nagyobb "leárazás" az Opelnél. a Suzuki ~4.7 metállal és +2 év garival míg Astránál nem nagyon láttam 5 alatt sőt inkább 5.2+, igaz én a kombikat néztem.
Kaptál esetleg konkrét árajánlatot kíváncsi lennék mi mennyi most Opel oldalon?
Viszont ne hagyd ki a 3-as Mazdákat sem ha ilyen kategóriában nézelődsz.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #162103 üzenetére
J Astrat 2,5-2,7-ig aztan ha kolteni kell a motorra a maradekbol megcsinaltatnam.
(#162104) mdani01
Focvis kerdezd, neki most is GTI van. En nem mernem megvenni, mert tul sok jot(olajevesre, hengerfejesedesere valo hajlam) nem olvastam a 2.0TSI-krol. A DSG-bol meg az olajos van benne, ami megbizhatobb mint a szarazkuplungos, de az sem orok elet. Az olajra kulonosen kenyes, ha egyszer megeg es ugy jarnak vele egy darabig akkor draga szamlak jonnek. A GTI-nel azert konnyen elofordulhat hogy csapatasra hasznaljak.(#162110) rbalint88
A mienk 2011-es, szerencsere az elozo tulaj kicserelte a fejegyseget egy 2dines pioneerre. Nekem igy jobban tetszik es a hangminoseg is javult. Ulesfutes a mienkben nincs, az elektromos derektamaszt is mult heten fedeztem fel -
BigBlackDog
veterán
válasz footy #162114 üzenetére
Hát, J Astra... Sok szempontból szimpatikus, de vannak hátrányai is (számomra).
Mondjuk, ha már így előjött, milyen az az Alfa, mennyire nyűgős a fenntartása összességében? Őszintén bevallom, hogy bármennyire is ódzkodok az olasz-francia vonaltól, valamiért szimpatikus a Giulietta. Kívül-belül tetszetős, felszereltség is jó, motorokból a leggyengébb is elegendő már akár.
(#162112) molnarpeter: Az elmúlt napokban már nézegettem Priusokat. Egyelőre még nem vitt rá a lélek, hogy komolyabban foglalkozzak velük, bár ténynek tartom, hogy eléggé racionális választásnak minősülnek manapság. Egyedül a hosszabb autópályázás során nyújtott "képességeire" lennék kíváncsi (fogyasztás, teljesítmény, zaj, kényelem).
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #162115 üzenetére
Hosszu tavu tapasztalatok meg nincsenek vele, januarban vettuk, azota csak tankolva volt.
Mielott megvettuk atturtam a forumokat es nem nagyon talaltam tipushibakat.
Nekunk a 120 lovas van. Nagyon kellemes kompomisszum a fogyasztas es dinamika tekinteteben.
Egyebkent a duplakuplungos automatajara sem panaszkodtak, de nalunk az kiesett a magas adok miatt. (csak 170 loeroshoz van)
Ha kicsit is szeretsz vezetni akkor nem nagyon fogod szeretni a priust. -
gooool
őstag
válasz IreN!CuS #162113 üzenetére
Én 4,8 körül láttam errefelé az S-Crosst, igaz egyáltalán nem mentünk még bele a mi az alja tásvérem dolgokba, csak a kirakott alap kedvezménnyel számoltam.
Opelből ugye már 2-300 ezer mínusz az általad nézettekhez képest, hogy én 125 lovas 5 ajtóst vennék, bőven elég az is (ha nem, akkor ott a csipsz ).
Hétvégén megyek konkrétumokért, ha akkor kapok valami szépet Opeléktől, akkor megosztom Veled.Üdv, Balázs
-
IreN!CuS
őstag
válasz gooool #162117 üzenetére
Suzukinál az említettem összeg volt a vége nálam, igaz nem toltam túl a dolgot. Lehet van még benne -50-100k ha valaki jobban próbálkozik
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz gooool #162119 üzenetére
Igen, leáll az egomi gyár. Nyertek valami gyár felújító pályázatot illetve a vitaránál kivezetik a 1.6 szívót és jön helyette a boosterjet + talán facelift, de ez nem 100%.
A DPF-röl nem hallottam, nekem legalábbis nem említették.Az "e hó 31-ig gyártják" dolgot kezeld fenntartással. Iszonyatosan limitálva van már minden, színből már csak három jön le ( kék piros meg még talán a fehér). Legtöbb kereskedő már nem vesz fel rendelést csak aug. végén szept. elejére.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #162121 üzenetére
Nekem is bejön formára, meg úgy összességében is, de több embertől is hallottam panaszt. Népítéleten eddig két problémás bejegyzés van; egy motorcserés (mondjuk 17e km-es olajcsere sem túl optimális) és egy csörgős-füstölős bejegyzést látok csak, bár sokan még nem írtak róla.
Nem tudom, hogy mennyire egyedi esetek, igazából hallanék már szívesen valami konkrét "ítéletet" is magáról a típusról, motorról.
Ahogy látom, előfordul másnál is ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #162123 üzenetére
Népítéletet nem olvasok, a széria elején volt gond az 1,4T valamelyik szigetelésével.
Örömmel tudnék visszanézni rá a parkolóban.Kis gond, nem gond.
-
stickermajom
addikt
válasz focvis #162124 üzenetére
Van egy hangos réteg akik miatt bajosnak tűnik az 1,4T, de elvileg 2017 szeptemberétől orvosolták új olajjal (dexos 1 gen2) és most kezdték visszahívni az autókat szoftverfrissítésre.
Fórum alapján amúgy Németországban 1600-an vártak motorcserére pár hete.
2000-es fordulatról gyorsítva csörög, rángat a motor többeknek, emiatt lekokszosodik 20 ezer km alatt, aztán 1-1 hengerből eltűnik a kompresszió.
Tipikus LSPI, Youtube-on van pár videó erről, illetve csomó fórum foglalkozik vele.Más kérdés, hogy ettől függetlenül én is ezt a motort nézem nagyon. Bár én a 125 lovasat, mert gyakorlatilag csak a szoftverben tér el a 150-estől, cserébe ~200 ezerrel olcsóbban adják, és később még mindig lehet csipszelni.
A görbe 3600-as fordulatig szinte megegyezik: 125LE 150LE
A 150 lovas erőtöbblete 4000 fölött jelentkezik, arra azért viszonylag ritkán járok.(#162117) gooool Én kértem ajánlatot egy vidéki szalontól nemrég. Más kérdés, hogy nem arra adtak amire én kértem, de Neked érdekes lehet:
Modell : Astra 5-ajtós Enjoy B 14 XFT (110kW / 150HP) MT6 Euro 6.1
Szín : GR5 - You Drive Me Grazy (Metálfényezés) [9M2]
Komfort Csomag 2
Első ködlámpák
Kárpit - Szövet, Talino, Jet Black
Acél pótkerék 16 x 4.0 (helytakarékos)Bruttó Listaár : 6 205 000 Ft
Egyedi Kedvezmény összesen : -950 000 Ft
Egyedi Bruttó vételár : 5 255 000 FtIlletve az alap 2 év garancián felül +2 évet ajánlottak még.
Készleten lévő autó, de ebből tudsz már viszonyítani kb.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz stickermajom #162127 üzenetére
Opel...
volt több Astram is, de többet nem lesz, Opel nem tud motort gyártani maradjunk annyiban.
Run&Ride
-
stickermajom
addikt
válasz HKorn #162129 üzenetére
Nálunk van X14NZ, meg Z17DTH (bár ez inkább Isuzu) a családban, nincs velük gond szerencsére. Általában az elégedett felhasználók nem írnak, szóval franc tudja mennyi motorral van gond. FB csoportban többen is írják, hogy a visszahívás előtt sem volt semmi baja az autójuknak.
Más márkánál sem tudok sajnos jelenleg olyan motort mondani, aminél nem volt probléma az elején. Ha nem kéne olyan motorokat gyártani, amik lassan csak unikornis fingot eregethetnek, nem lenne probléma.[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz stickermajom #162131 üzenetére
Persze, vannak ilyenek is, de ha csak a motort nézzük az említett S-Cross 1.4T sokkal megbízhatóbb konstrukciónak tűnik és véleményem szerint is a Suzuki inkább tud motort gyártani, mint az Opel.
Run&Ride
-
őstag
Nálam múlt évben itt szállt el még megérkezés előtt a crossland x. Az 1,2-es turbót régen nem engedték itthon forgalmazni az üzemanyag minőség miatt ha jól tudom. Pedig hagyományos automata magasabb hasmagassággal ritka állatfaj 5-6 millióig és ebben volt mindkettő (így nyert végül az scross). Mondjuk élőben később meglátva nem is tetszett a crossland x.
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #162138 üzenetére
Azért az S-Cross LED lámpája sem kutya, igaz nem mátrix.
-
őstag
válasz BigBlackDog #162139 üzenetére
Igen, ezt tanúsíthatom. De ha jól tudom az opeles maga kapcsolgat le távolságit a szemben jövők függvényében. Azért az fincsi lehet a gyakorlatban...
Qru: Igen azt hiszem az autóvásárlás logika mentén vonalat most végrehajtottam, gondolom és remélem a jazz is megfelel majd (mondjuk a jazz-nél a fő irány a ne romoljon el soha karbantartva az asszonyka alatt volt...)
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #162139 üzenetére
Amíg egyszer nem kell saját zsebből cserélni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
creedszl
aktív tag
sziasztok
családi autó vásárlása előtt állok. kb 1m-ig bezárólag mindennel együtt.Ezeken gondolkodom:
- 2003-2005 közti Honda Civic 5 ajtós, 1.4-es
- 2006-2007 közti Ford Fiesta, ott nem tudom mennyi a különbség az 1.25-ös és 1-3-as motor közt, melyik érdemesebb.
- illetve még gondoltam Yaris Verso-n
- vagy 2002-2006 E12-es Corolla szintén 1.4Ezekben mind láncos ha minden igaz a vezérlés, ez szempont.Évi 10k körül kilometer lenne a terhelés.Kis ingázások naponta (6km), hetente egyszer 50-60km. Nem szeretnék száguldozni, szóval fontosabb az alacsony fogyasztás mint a motorerő.Jelenleg egy 1.1-es Hyundai-om van, annál minden jobb lesz
Az 1 milliós kategóriában melyik ajánljátok?Melyik típusból lehet jobb állapotút venni ennyi pénzért?
Hulligaaan
-
SSJmeszes
senior tag
Sziasztok.
Autovásár előtt állok, és segítségre lenne szükségem.
Véleményeznétek nekem az alábbi autókat, illetve motorokat?Amiket eddig kinéztem.
- Opel Insignia 2.0 CDTI, 2011, 130LE
- Audi A4 1.6 ( szívóbenzin ) 2006, 102LE
- Audi A4 1.8T 2006, 160LE
- Mazda6 1.8i TE 2008, 120LE ( erre kaptam már vélemény igazából, hogy jó a motor, rohadátásra figyelni )Egyelőre kb eddig jutottam. Külsőleg/belsőleg az Opel tetszik a legjobban, utána meg az Audi, és végezetül a Mazda. Sajnos a benzines insignia kiesik a keretemből, és ezért is kérdezem ezt a dízelt, hogy mik a tapasztalatok.
Köszönöm a segítségeteket!
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- DIGI Mobil
- Milyen routert?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Filmvilág
- SSD kibeszélő
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...