-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Laraxior
titán
válasz bitpork #162951 üzenetére
Gondolom a bontóban kioperálták belőle, ha benne volt.
Lehet, hogy azóta is futkározik valaki ezzel a szekérrel, ismerve a magyar karosszériásokat, és neppereket.(#162953) Mágus2: Ha be vagy kötve, nem fejeled ki a szélvédőt. --> Nekem mégis sikerült.
Be voltam kötve, ezért nem lett semmi különösebb bajom,de a szélvédőt kifejeltem. Ismét egy érv, hogy kell a fazsnak egy 20 éves premium autó. Aki nem volt bekötve, az előrecsúszott, és azóta se szalad úgy, ahogy előtte.
[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
proof88
addikt
válasz Laraxior #162950 üzenetére
ejj ...
Jobb is hogy nem nyílt ki, ilyen övvel csak durvább sérülést okozott volna ... bár valszeg ha nyílt volna, akkor az öv is jobban megfog, gondolom akkor mehetett gallyra az öv amikor a légzsák is az előző tulajnál ... Bár az egy dolog hogy az övfeszítő patron nem működött, attól még magának az övnek meg kellett volna fognia, nem? Az egy kőegyszerű mechanikus szerkezet elvileg ...
Az a Lancia Y a háttérben tetszetős, asszem 2006-os modell, de érdekes módon az előző generációból (2000) és a következő generációból (2015) származó modellek is 2-2 csillagot kaptak csak valamiért. A 2000-es autón nem csodálkozok, de a 2015-ös furán néz ki a listában egyedül 2*-osként a többi 2015-ös között.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
A légzsák témához kapcsolódva: lehet azt valamivel ellenőrizni rombolásmentesen, hogy az enyém még rendben van-e?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
Integrale
veterán
válasz von toth #162955 üzenetére
Az a Punto azert szerepelt szarul, mert egy tulhordott modell. 2005-ben ugyan ez meg 5 csillagot kapot, csak azota valtoztak a minimumra vonatkozo eloirasok, sok a Puntoba nem is rendelheto, nem hogy alaparon adjak. Nezd meg az uj Corsat, az egy az egyben egy Grande Punto, csak a
modellvaltassalrancfelvarrassal igazitottak az extrakon is, mondhatni mai igenyeknek megfelelo szintre hoztak, kapott is 4 csillagot.Proof
A kepen levo Ypsilon 2003-tol volt gyartasban, kettes Punto az alapja, az uj, most futo Ypsilonnak pedig az 500-as, ami szinten 5 csillagot kapott, de az Ypsilon tesztelesekor mar megint mas volt az igeny, igy az elhasalt.
Ezert baromsag nezni a csillagokat egy regebbi modell eseteben, mert nincs atfedes egy 2012 elotti 5 csillag es egy 2012 utani, (sot 2017-ben megint volt valtozas) kozott.
Magyarul, egy 2005-6-7-es Volvo ma ugyan ugy 0-1 csillagot kapna.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz Mágus2 #162949 üzenetére
hát valahogy meg kell győzniük magukat az embereknek hogy nem kell cserélni, mert ki akarná azt kifizetni ugyebár
a szomszédé is kinyílt, no problemés mondom ezt úgy hogy persze nekem se jutna eszembe kicserélni, hiszen többe kerül általában mint maga az autó
de akkor is tény, hogy lutri 10 év után hogy mi fog történnicryptot minden termékemért elfogadom
-
Laraxior
titán
válasz proof88 #162954 üzenetére
Egy hónapig lehetett rajtam látni az öv nyomát, alul keresztben a csípőmön, meg oldalt keresztben fent. Természetesen lila volt.
Azt mondták az okosok, hogy meg volt nyúlva az öv már. Nem értek hozzá, de az biztos, ha nem vagyok bekötve akkor én kiszállok, és nem biztos, hogy ennyivel megúszom.- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
-
válasz LuckyL #162959 üzenetére
Mondjuk ahogy a mai autóipari szereplők viselkednek egy-egy kérdés kapcsán, semmi sem 100%. Ott volt a takata, ott volt a nácik gyújtáskapcsolója, a toyota szőnyege, a dízel baszomság de még a mazda acél beszállítója is hallgatott el minőségi problémát. De lehetne sorolni a kokszosodást a cvt erőátvitel nyúlását meg a mindent is. Használtnál meg ezek meg vannak fejelve a korral még.
Mondjuk ha ezt visszaolvasom, akkor legyen autója akinek hat anyja van...https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
von toth
tag
válasz Integrale #162958 üzenetére
Azért annyi tanulsága lehet egy kiváló töréstesztnek, hogy később, használtként azért nagyobb bizalomnak örvend. De ezért is ajánlottam egy pár éves autó beszerzését, mert 10+ felett sokat változik a világ. Bekerül tömeggyártásba a magas szilárdságú acél és sok dolog rögtön túlhaladott lesz.
-
proof88
addikt
válasz Integrale #162958 üzenetére
Én értem, hogy régen egy 5* az lehet hogy ma csak 2*, de mindenképpen 2012 előtti autókat nézegetek, mert ennyi a keret. Azokat viszont jól össze lehet hasonlítani a régi rendszer szerint. Ettől függetlenül értem, hogy egy 2006-os C Corsa ami 4*-ot ért el, ma valszeg nem annyit érne el. Amit látok hahu-n, az alapján árban a határ az valahol a késői C Corsák ill. korai D Corsák környékén van. Amire még jöhet némi szerviz költség, azzal számolok.
A mostani autó, amit vezetek, az egy B Corsa, ami 97-ben ért el 2*-ot.
És azért is nézegetem a törésteszteket, hogy azért legyen nagyjából egy képem arról, hogy melyik autóban mennyi valószínűséggel fog a testemre csavarodni a deformálódó kasztni. Természetesen ezt csak az akkori tesztek alapján.
Azzal meg nem számolok, mi van ha frontálisan ütközök egy kamionnal, mert az ellen a 2 tonnás nagyautó sem véd.
Volvókat sem zárom ki, csak valamiért nem nagyon dobott fel nekem olyan a hahu. Próbálom a keresést változtatni.Igazából vennék én valami keménytetős kabriót is, a függönylégzsák-mániám ezen a héten kezdődött.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Na ezt akartam mondani, hogy oké, hogy kerüli a Takatát mert szar, de ha volt rá visszahívás akkor zsír új. Pl megfelelő évjáratú Mazda6-ban de akár 3-masban is ami az általa vágyott kategória és szerintem függöny és oldallégzsák is van benne, a hatosban legalábbis van.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
426os
őstag
Üdv.
Dilemmában vagyok. Van egy autó ami esztétikailag és műszakilag is abszolút rendben van. Korához képest elég kevesett futott (99% hogy valóban), a tulaj is korrektnek néz ki, az autó a kínálat felső részén ár tekintetében. Gumikat kell majd rá venni, de egyébként költségmentes.
Viszont törve volt a bal hátulja, képeken látszik, hogy kapott a futómű is (kb 20 fokban elfordult a megütött kerék). Oldal- és függönylégzsákok is nyíltak sajnos. A sérülés 3000-3500Eur-ra volt becsülve 2,5 éve, amikor történt az incindens. Úgy tűnik, hogy rendesen meg lett javítva, szinte biztos, hogy a légzsákok is pótolva lettek, lévén a tulaj könnyen jut alkatrészhez (bontotthoz). Ami szemet szúrt, hogy az óracsoport is cserélve volt azóta, nem az van benne, mint a balesetes fotókon. A légzsák visszajelzőre nem figyeltem most az első megnézéskor, hogy működik-e, de mindenképpen csekkolnom kell, ha mégegyszer megnézem.
Élőben elég meggyőző az autó állapota (kapott egy telifényt is), viszont most az autodna-s lekérdezés után elbizonytalanodtam, hogy megéri-e beleugrani.Ami még érdekes a lekérdezésben, hogy majd' egy évvel a jelzett sérülés után (még kint történt) van egy magyar kárbejegyzés is 1-1,5m Huf értékkel, viszont az áron kívül semmi info nincs róla, mint egyébként szokott (pl sérülés helyének jelölése).
Borzasztó ez a használtautó vásárlás. Még a kínálat tetejéről válogatva sem lehet kétségek nélkül választani....
.
-
426os
őstag
válasz szabonagyur #162973 üzenetére
Alfa147, 1M+. Nem igazán teljesül a motor-felszereltség-állapot-lekövethetőség kombináció. Van 4 darab 1,5M körül vagy drágábban hirdetett példány, de azokért szerintem irreálisan sokat kérnek (fent is vannak hónapok óta).
Ami jó lett volna, az végül nem jött össze (elvitték vagy utód híján mégsem lett eladó). Lehet még türelmesebben kellene várnom. De tényleg nem értem. FB csoportokban sírnak az emberek, hogy nem tudják X Huf-ért eladni az általuk jónak titulált autót én meg x*2 -ért sem találok olyat, ahol minden klappol. Kereskedések is sírnak (Mai TC cikk alapján), hogy nem tudják eladni a dízeleket, mégis állapothoz mérten drágán hirdetik őket hetek-hónapok óta. Mondjuk Alfát nem is merek neppertől venni, csak tulajtól..
-
sagesz93
addikt
válasz 426os #162975 üzenetére
Én azt ajánlom várj még(főleg, ha alfát vennél).. mindig jön fel valami jobb, megvétel után meg már bánni fogod.. Én nem venném meg az anno törött példányt. Oké, hogy javítva lett, de engem ez nem győz meg, jövőben szerintem még okozhat problémát.(főleg, ha kínálat tetején van árban, tehát még drága is alfa147hez mérten(én így vettem 156-ost és azóta bánom már kicsit)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz 426os #162977 üzenetére
A típus / márka iránti rajongást megértem, igazából már itt elveszik a " racionális én " . De legalább ha most van időd keresni (bár nem tudom mennyire sürgős az autó vásárlás) akkor várj ki egy olyan példányt amibe a legkevésbé találsz számodra negatívumot (ennél a pontnál érzem úgy, hogy én kicsit elkapkodtam)
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #162975 üzenetére
a jo allapotu kint sem olcso amúgy, es amire kimész erte, behozod meg lepapirozod is plusz love, foleg egy 2007-8 koruli, jobban felszerelt, kulonlegesebb kivitel, pl BlackLine vagy Q2 vagy a Ducati Corse
havercsavo most vett egy Q2-t, 2007-s, 2750EUR, az mar alapbol 890k
meg kimész, meg hazajössz, meg a nemet exportrendszam, meg a telitank visszam, +palyamarticak, meg ez, meg az
mar most van 1M-nel es meg se magyar papper, se kotelezo leszervizelve nincs
magyar papper +250k, vezerles szurok olajcserek mindenhol +ez +az kb 180-200k alsohangon isadd ossze, ~1.4Misi
draga a 1.5M-s auto, amit meg tudsz nezni itthon, es nem kell erte 1000-1200km-t kiutazni?
hat nemtom
a kepen lehet vmi nem latszik, mert az nincs lefotozva
vagy 2 napot ott elgurigazol, korbenezel 3-4 autót, meg pont eladjak eloled vmi romannak az autót, maris buktal egy kilot meg az idodetmasik ismi egy kuplunghibasat vett 147FL 16v JTDm 1200EUR-ert, ott eleve +600EUR a szallitas a francia hatar kozelebol, mert igy nem jarokepes
az is lesz siman 1.2misiben amire menni lehet vele
most kb 600k mar es meg ott kuplungcsere, vezerlescsere +papirozasaamiket a FB csoportban arulnak az legtobbje csak sima 8v, 5-s váltóval, fapad felszereltseggel
azok azert is olcsobbak annyival
foleg a FL elottiektöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent az en 147-m is 1.3M korul allt meg mindennel es ez 2005-s es nem Q2, nem BlackLine, nem DC
TI felnis, Weitec Gewinde futomuves, 1.9 16v JTDm 147
egy fiatalabb auto meg nyilván vmivel dragabb is lesz ennel
1600EUR volt az auto, 600EUR-ert hoztak be Svájcból traileren, aztán feltengelycsuklok felujit (ez benne volt a hirdetésben is, hogy berazza a kormanyt gazra), +vezerlescsere, + olajok + szurok, +papirozas, +garazsberles hála magyarisztani bürokráciának, amig nem volt rendszama 4.5honapig, havi 20k-ert
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
426os
őstag
válasz hobizoli #162980 üzenetére
Pont emiatt nem gondolkodom a külföldről behozatalban. Ami hirdetés alapján tetszik, az 3-4e. Plusz sok macera és rizikó kimenni érte (számomra). Az 1.5M-s autókon olyan dolgok vannak, amiket a tulajok sokra tartanak, számomra viszont nem árképzők (pl. Dvds fejegység, 18" felni, kínai gumi stb.)Nem különleges kivitelt keresek. Jtdm 8v is jó vagy 16v. Egyedül a felszereltségre vagyok finnyás: digitklíma, tempomat, 4 villanyablak, multikormány. Volt ilyen autó jó áron, normális tulajjal, csak ő is hasonló kritériumokkal kereste az utódját, sikertelenül, ezért elnapoltuk a dolgot határozatlan időre.
Igazából Budapesten eddig is tök jól elvoltam autó nélkül, szóval tudok várni, de sűrűbben kéne vidékre mennem, illetve a birtoklási vágy miatt ég már a tenyerem..
-
Integrale
veterán
válasz 426os #162982 üzenetére
Az extrak amikre igenyt tartasz, azok szinte alapfelszereltseg reszei. Ne szurj olyan hatarozottan, mert sok kimarad.
Olasz vonalon maradva, pl az osszes Lybra ketzonas automata klimaval rendelkezik, a hirdetesekbe viszont ritkan irjak bele, leszukited, akkor alig kapsz eredmenyt."Bad reklám is reklám too"
-
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #162982 üzenetére
pl szerintem ez egyatalan nem draga
ezek ennyibe kerulnek szinte akkoris, ha kibumlizol erte es behozod
ezt siman megvennemkis alkuval 1.42-1.44-ert elhozhato
4x e.ablak, dupla digit klima, tempómat, multikormany az ebben tuti van
17"-s gyari felni es gyari fejegyseg isna meg ez egy Q2, a sperdiffis 6-s váltóval
ilyen valtot keres szinte mindenki a sajatjaba
en isegy ilyen Q2 olaszban 3-3.5kEUR
es amire le van papirozva mar ~1.4M az istöbb drón kell ;P
-
Chereiose
addikt
Az ilyesmi Peugeotokról mi a véleményetek? Nekem maga a márka, és persze az, hogy francia az nem jön be, félek a megbízhatóságától Viszont árban meg felszereltségben elég jó a többi márkához képest
-
sagesz93
addikt
válasz 426os #162999 üzenetére
Nem olyan rossz az, ha nem csak városban zötyög vele az ember.. Nekem a gyári -3cm van, nekem teljesen optimális(ha sokat városozok néha azért tud idegesíteni)
itt egy rossz kép róla#hobizoli: nagyon szép a gép!
[ Szerkesztve ]