-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
von toth
tag
válasz pengegyerek #162296 üzenetére
Olajcserék (én a váltó, fékolajat is cserélném) szűrők, minimum, gyertyák is mehetnek a kukába, akku fesz méret, fékpad, kódkiolvasás, festékvastagságot én már hanyagolnám, ha nem rohad jó lesz. Gumik? a fogyasztáshoz még adj 2 litert, az úgy hiteles. Meg azért legyen egyszer meghajtva. Úgy láttam nem turbós, úgyhogy gyorsulástól nem fogsz falra mászni. Azért kárpótlásként jó nagy, lehet bele pakolni.
-
HKorn
addikt
-
pengegyerek
aktív tag
válasz von toth #162301 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Szóval ha a költségekre fel vagyok készülve akkor egy jobb Audi is megéri 500-600 körül Nos ha más kocsit veszek arra is számolni kell a szerviz költségeket szóval olyat vennék amilyet szeretnék is Már csak ki kell fogni egy jobb példányt Mondjuk amit linkeltem egész jól néz ki illetve kevés kilométer van benne és csak 400 000... Nyilván a többi meg személyesen kiderül remélhetőleg
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
bpasztoi
csendes tag
Sziasztok!
Párommal vennénk első autónak benzineset, kompakt kategória környékén, városi és vidéki (autópálya is) felhasználásra vegyesen. 1,5-2 millió forintot szánnánk rá. Szempontok a szokásosak: normális fogyasztás, nem túl költséges fenntarthatóság, 10 évnél ne legyen idősebb, neki még a könnyű parkolás, nekem pedig, hogy azért vezetési élményt is adjon.
A következők az opciók:
Honda Civic 1.8 VTEC (8.gen)
Honda Jazz 1.2 VTEC (2.gen)
Seat Leon 1.4 TSI (2.gen)
Mazda 6 2.0 (1.gen)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Renault Megane 1.6 (3.gen)Kinek mi a véleménye ezekről az autókról? Jó/rossz tapasztalatok? Melyiket ajánljátok illetve melyiket kerüljük el nagy ívben?
Hálásan köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
-
lsc
nagyúr
válasz pengegyerek #162304 üzenetére
Azért azon tudok nevetni hogy egy 18 éves kocsiban 130e van, és ezt még el is hiszik az emberek, mert el akarják hinni. Biztosan van ilyen is, sok sikert hozzá.
Az élet kegyetlen .
-
máyköl
veterán
válasz #94529552 #162232 üzenetére
Megnéztem az autót. Ránézésre tényleg nagyon szép állapotban van, de jobban megvizsgálva több elem illeszkedése sem volt rendben, rétegvastagságmérő szerint pedig a kocsi teljes jobb oldala fújva volt. Motortérben és az ajtónyílásoknál is több alkatrész és csavar már el volt rozsdásodva, és a vezető ülés bőr része is eléggé el volt használódva. Szerintem a km nem valós, de már a törés miatt is inkább kizártam, azért nem az olcsóbb példányok közé tartozik.
-
Gombinyó
őstag
válasz pengegyerek #162304 üzenetére
Ha már Audi, ekkora keretből én megnézném a 80-ast, 1.9 TDI-vel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pengegyerek #162309 üzenetére
Bocsi, de ennyiért csakis az állapotot nézd. Nyilván kb be lehet határolni karosszériát, tiltólistás típusokat és motort, de sokkal-sokkal fontosabb, hogy mennyire volt törődve az autóval.
-
pengegyerek
aktív tag
válasz molnarpeter #162311 üzenetére
Igen igazad van az az első szempont nyilván de ha már lehet és van ennyiért A4 akkor inkább azoknál nézem az állapotot, ha meg nem találok megfelelőt akkor marad a Ford vagy Opel valamelyik modellje
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
válasz von toth #162283 üzenetére
Először is, a premium gyártók alsó kategóriás autóit említed amik nem prémiumak, csak a branded kategória miatt kerülnek többe. Az X3 meg a Vitara max fizikai méretében hasonlítható össze. Gyk szegény ember villantósa. Ami még akkor sem lenne baj, ha tisztességgel megkap mindent - ha ez volt az álma, akkor legyen neki.
Ugyanakkor egy valódi prémium autót soha nem megvenni , hanem üzemeltetni kerül sokba. Amikor egy xc90 fékcseréje korától függetlenül 6 számjegyű összeg és nem 1-sel kezdődik akkor már megvan a kategória. És ezek az 15+ éves vasak is adnak annyival többet még most is, hogy ezerszer ez, mint egy új de kisebb bármi. Nem mellesleg az első belefingás élményét már nem lehet említeni: van ismerős aki gyártónál a sorról az udvarra áll a kocsival Kecskeméten és azzal versenyeznek kinek sikerül előbb belefingani mint a tulajnak.
Osztán van még egy aspektusa a dolognak. Tegyük fel hogy megengedhetek magamnak egy 15 milliós autót. Ez már azért karcolja a kategória alját. Világosíts fel kérlek, miért kellene vállalnom az értékvesztését? A mert csak nem jó indokhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Richard!
addikt
válasz pengegyerek #162304 üzenetére
+ Az összes fékcső és gumicső kicserélése
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
hülyegyerek
addikt
Úgy hozta az élet (és a Honda gyárilag elkúrt klímája), hogy előbb fogunk megszabadulni tőle, mint terveztük. A klímakompresszor tavaly bemondta az unalmast, ezért kapott egy felújított bontottat (ez a művelet 180k volt kompletten). Megint meghalt a szerencsétlen, én meg azon filózok, hogy nem foglalkozok vele többet, megpróbálom így eladni. Szerintetek lehet létjogosultsága az elképzelésnek ?
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #162315 üzenetére
Há' biztos csak fel kell tölteni, nem?
Meg lehet próbálni eladni, de szvsz csak jóval az értéke alatt megy el, ha a vevő kicsit is képben van a dologgal kapcsolatban. Nincs valami olcsóbb, de kockázatosabb (nem feltétlen hosszú távú) változat a javításra?
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #162316 üzenetére
Biztos olcsóbb lenne, ha nem Imihez vinném, ismeretlen szervizekben viszont baromira nem tudok megbízni.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
lsc
nagyúr
válasz hülyegyerek #162315 üzenetére
Mennyiért tudod eladni, mennyiért vennél mást és mit?
Az élet kegyetlen .
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hülyegyerek #162315 üzenetére
Vidd vissza. Bár a bontott kompresszor nem garancia semmire, de pl rendszer lett tisztítva, hűtő volt cserélve?
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
A hasonló évjáratú és futású (2006, 182k km) példányok 1,6-2M között mozognak. Magánszemélyként szar klímával szerintem 1,5 körül el tudnám adni.
Helyette új Mazda 3 lesz, a Hondában kicsit megrendült a bizalmunk (plusz drágább is 1 millával a Civic 1,5 turbo hasonló felszereltséggel, mint a 2 literes Macüda)(#162319) molnarpeter: Egy év után nem érzem jogosnak a reklamációs igényt egy bontott alkatrésznél, plusz semmi időm nincs megint Bp-re rohangálni. Mindegy, egy telefont megeresztek. A tisztítás meg a csere szerintem kimaradt, akkoriban örültünk, hogy visszakaptuk az autót, és nem kell kölcsönautókkal szórakozni.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
sasa134
addikt
válasz hülyegyerek #162320 üzenetére
Ha csak a kompresszor miatt rendült meg az a bizalom, akkor ne tegyél így. A Mazda is pont ugyanúgy veszi a klímakompresszort és nem pedig gyártja, mint a Honda, és jó eséllyel abban is Denso van.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
rbalint88
addikt
válasz hülyegyerek #162320 üzenetére
Felujitott bontottat irtal, azert az mas kategoria.
-
hülyegyerek
addikt
válasz sasa134 #162321 üzenetére
Tudom, semmi racionalitás nincs ebben, csak érzelmileg meg idegileg sírbatesznek minket az ilyen dolgok. Az új autónál meg szimplán az ár döntött, ezt az előbb le is írtam. A Mazda 3 2 literes szívóval kerül kb. ugyanannyiba, mint a Civic 1.0.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Kickass
őstag
megrendült bizalom? elbaszott klíma? Honda?
egy mondatban?csakis valamiféle soros féle gyíkember agitátor írhat ilyeneket, #ahondaazsosenemromlikel
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz bpasztoi #162305 üzenetére
Ebben az árkategóriában a Bravo-n kívül az összesből csak az alját kapod meg, szóval leginkább a Fiat-ot javasolnám, ráadásul tényleg jó és szép autó. Számomra mai napig olyan érzetet kelt, mintha most jelent volna meg az utóbbi 1-2 évben, nagyon jól tartják magukat (főleg a külsőre értem).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Richard!
addikt
válasz pengegyerek #162330 üzenetére
Szerintem ~100-120 000 Ft, munkadíjjal.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Meg tudnatok mondani, hogy ha egy benzines auto "hengerfejes", vagy kezd azza valni, akkor milyen tuneteket, jeleket kellene latni/eszre venni?
Ambulimax Provider
-
molnarpeter
nagyúr
válasz e=mc² #162334 üzenetére
3 tér van a hengerfejben. Hűtőfolyadék, olaj, henger (égéstér) - jellemzően ezek közül kettő nyílik össze gyakorlatilag. Esetenként tömítésnél ereszt csak át. Olaj és víz csúnya, olajszint emelkedhet, kiegyenlítő sapkát levéve látszik a színből. Ha égéstér felől víztérbe nyílik a repedés, a túlnyomás miatt forr a víz és hamar megfogyatkozik a folyadék, kiegyenlítő tartályban buborékok látszanak, kipufogógáz fehéres marad meleg motorral is. Olaj-égéstér nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
-
e=mc²
őstag
válasz molnarpeter #162337 üzenetére
& 426os
Koszonom a valaszokat.
Nem fogy a hutoviz, evek ota ugyanannyi van benne. Nem is forr fel, sem nem buborekosodik, azonban a szine opalos es zoldes, de inkabb barna (muanyag tartalyon keresztul). Olajszint es allaga szemrevetelezve jonak tunik. Nincs olajsar, sem olajfolyas. Feher fustot nem latok, bar nem biztos, hogy felismernem.
A jelenseg a kovetkezo: Akadozik, dadog a motor ha megyek vele, alapjaraton nem tunik fel. Most eggyel kisebb sebesseget kell hasznalni a megszokott helyett. Pl. 40 km/h-val eddig 3-asban mentem, most 2-esben kell. Elindulas nagyon nyogvenyelos, mert nincs eleg ereje elindulni es olyan mintha lefulladna. Menet kozben razkodik. Uresben gazadasra felporog, de oblos hangja van nemely fordulatszam intervallumon (ez valtozo). Ha elengedem a gazt, akkor visszaall alapjarat fole egy kicsivel es kb. fel-egy masodprec mulva rendes alapjaratra. Gyertyak regiek, de meg elfogadhatok. Hengerek mennek. Uzemanyag felig van, legutobb MOL evo 100 lett bele toltve majus 2-an. A jelenseg kb majus 5-e ota fenn all, de akkor meg enyhen jelentkeztek, ma mar elegge eroteljesebb a teljesitmeny visszaeses. Ma ereztem eloszor valamilyen furcsa szagot, ami olyan mintha es egett szag keveredne olajszaggal.
Egyik haver mondta, hogy neki hasonlo volt a problemaja, egr szelep csere lett belole. Masik haver mondta, hogy lehet hengerfejes.
Olaj es szurok csereje egy eve volt, kb 12e km-el ezelott. Egyebkent is most volt ez betervezve.
Holnap megy szervizbe. Minden informaciot szivesen fogadok addig is toletek.
Koszi.
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
SSJmeszes
senior tag
Sziasztok.
Körvonalazódik a kocsitéma, és nagyon úgy néz ki, hogy egy Insignia 2.0CDTI mellett fogom lerakni a voksom.
De előtte lenne még egy olyan kérdésem, hogy mi a véleményetek a 6 sebességes tiptronik váltóról?
Vagy inkább maradjak a 6 sebességes manuálnál? Olvasgattam a témában, és dicsérik igazából, de csak akkor ha tudjuk is az előéletét. Ugye olajat és olajszűrőt is kell cseréltetni, kb 5-60e. km után. Nektek mi a véleményetek erről?!Köszönöm a segítségeteket.
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
-
válasz e=mc² #162341 üzenetére
Milyen autó ez milyen motorral? Viszont át kellene mennünk az általános autós topikba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
von toth
tag
válasz bitpork #162313 üzenetére
És akkor most mi ez a katyvasz, amit mondasz? Nem prémium csak véletlenül elkérnek érte 12 millát? Meg többet ad valami közel 20 évesen, mint egy normális új valami? Nézd, nekem nincs kedven ehhez a lakótelepi " kinek truváj az albán kereskedős béjemvéje" című kakaskodáshoz. Aki összehozta és megvette újonnan, majd amikor elérte a tisztes szolgálati időt és beszámíttatta az újba, használja örömmel bármit is vesz. A használt sem feltétlenül szar, ha gondozták, biztos jó még csempét szállítani, kempingezni, horgászni , de hogy tudjon annyit mint egy kategóriával alatti közepesen felszerlt tökúj autó, az elég meredek. Főleg 15+ év távlatából. Ez meg az én véleményem. De ez is csak egy vélemény, nyugodtan lehet ignorálni.
-
-
SSJmeszes
senior tag
válasz molnarpeter #162345 üzenetére
Ezek szerint megbízható váltó, ha figyel rá az ember? Nyilván amit te írsz az ritka eset lehet. Ninncsennek figyelmeztetve az emberek amúgy erről, hogy váltóba is cserélni kellene? Vagy nem is érdekli őket?
2-2,5 milla közt nézelődök. De nem ragaszkodok, annyira az automatához, bár jobban tetszene a pofámnak, de ha csak kín van vele, akkor inkább manuál.
[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
von toth
tag
válasz bitpork #162347 üzenetére
Azt én is kenem. Nem elbeszélünk, más az értékrendünk. Én sosem szerettem a használtat semmiből. Ésszerű keretek között a használt is lehet opció,de a prémium vagy luxus, az újonnan jó, vagy pedig vintage állapotban, de olyan az elmúlt 30 évben nem készült. Talán egy 1995-ös 525 mélykék metál gyári állapotú BMW vagy egy 960 Volvo patika állapotban kelthet szép benyomást , de akár egy Kadjar is már sokkal emészthetőbb, mint ezek, minden szempontból. Ehhez az 1960-as évekig kell visszamenni, hogy azt mondhassuk;ez igen. Egy Jaguar fém billenőkapcsolókkal meg fakormánnyal az büntet, de egy 20 éves dízelmerga? Ugyan már...
-
válasz SSJmeszes #162348 üzenetére
A legtöbb automata valahogy visszavezethető a kopótárcsás megoldásokra. Ezeket szervizelni kell. A marketingesek kitalálták az "élettartam" kifejezést, ami baromi jól eladja a szegény és álmokat kergető rétegnek a cuccot, mer' nem kő hozzányúni örök élet + 1 nap. Ez természetesen hazugság, de tőlünk nyugaton nem megy ilyen keményen az álom vadászat és önbecsapás.
Maga az olajcsere nem garantálja hogy az addigi életében a váltót kímélő módban használták. Gyk igazi zsákbamacska. akinek van már vele tapasztalata, az próbaúton pici szerencsével be tudja lőni az állapotát. Van módszer a váltó állapotának a megnézésére is , bár én csak a VAG vonalat ugatom hobby szinten - vagy alatta
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hálózati / IP kamera
- ASUS ROG Ally
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- SSD kibeszélő
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...