-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz von toth #162283 üzenetére
Először is, a premium gyártók alsó kategóriás autóit említed amik nem prémiumak, csak a branded kategória miatt kerülnek többe. Az X3 meg a Vitara max fizikai méretében hasonlítható össze. Gyk szegény ember villantósa. Ami még akkor sem lenne baj, ha tisztességgel megkap mindent - ha ez volt az álma, akkor legyen neki.
Ugyanakkor egy valódi prémium autót soha nem megvenni , hanem üzemeltetni kerül sokba. Amikor egy xc90 fékcseréje korától függetlenül 6 számjegyű összeg és nem 1-sel kezdődik akkor már megvan a kategória. És ezek az 15+ éves vasak is adnak annyival többet még most is, hogy ezerszer ez, mint egy új de kisebb bármi. Nem mellesleg az első belefingás élményét már nem lehet említeni: van ismerős aki gyártónál a sorról az udvarra áll a kocsival Kecskeméten és azzal versenyeznek kinek sikerül előbb belefingani mint a tulajnak.
Osztán van még egy aspektusa a dolognak. Tegyük fel hogy megengedhetek magamnak egy 15 milliós autót. Ez már azért karcolja a kategória alját. Világosíts fel kérlek, miért kellene vállalnom az értékvesztését? A mert csak nem jó indokhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen