-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Köszi Urak.. ha eljön lassan az ideje, egy MiEV-re vagy mire a Micutól benevezek. De csak a 2din rádió miatt.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz bitpork #161502 üzenetére
Hát én sem a szépségéért venném, de bokorugrani city-be jó a vérgép mellé. Az meg pályára. Ennyi. 13 lityi húzós városba, na meg hülyére kopik stb. A kis villany meg ha nem kátyúzom szét az agyát, talán igénytelenebb és rengeteget elmegy még.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #161504 üzenetére
Rá. Pro tipp. Km-ben elmegy kb. ugyanennyit ? Pár óra alatt megvan a 100% ? (Értsd: Tesco után leteszem, reggel előveszem, éjjel tőőőőt).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #161505 üzenetére
Copart aukción tűrhető sérüléssel - de legyen run&drive - és azt itthon javíttatva kijön 3,5m körül szerintem a végén (nézegettem és utánaszámoltam én is, itthon egyelőre 4m alatt nincsenek, de mindenkinek meg kell élni valamiből). Gyorstöltést nem tud, kb 4 óra kell neki. Range 120-140 km. Garmin navi legyen meg benne, sok adatot azon lehet nyomon követni.
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #161506 üzenetére
Nem tartom reális választásnak a design oltárán a sz*pást egy USA-akármilyentört-behozatalos papírozós helyreállítós dologgal, inkább még valamennyi gyárigaros elektro. Még ha csúnya is.
Amúgy a Prius-ok rohadtul bejönnek, csak szerencsétlenek vérszegények nagyon. Lesz vajon full elektromos verzió 200LE ekvivalens teljesítmény körül ? (És ha nem kenem a száját, elmegy 250km-et pálya 130-on).
Ahh, megint az a kurva bili ..
Na, még mindig Micu. Egy Androidos 2DIN fejegységgel, mert a Google Maps-ről nem tudok lejönni (navi)..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
veterán
válasz molnarpeter #161506 üzenetére
Az 500E igen mutatós darab.
Micsu ellenben már van itthon 2,3 M-tól, C-Zero vagy ion néven. A feleségem olyant szeretne (én meg azt hogy tudjon vezetni). -
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #161507 üzenetére
Hyundai Ioniq ilyesmi lesz pár év múlva, Kona is lesz full villany, ha jól tudom. Idő kérdése Csak a Waze Fura a piac, Saxo és régiek drágák az akku miatt, minimális különbség az újabb. Berlingo és hasonlók még érdekesek lehetnek, bár azoknak is random az áruk.
Fiat Pandát is nézd meg, németek építettek belőle kis sorozatban villanyosat.focvis: több rémlett, de ha szépen megy le az áruk, már csak az embereket kell rájuk nevelni pár év alatt
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #161512 üzenetére
ha sokat vesznek az ár is lejjebb meny, városban mindenkinek lesz egy full villany, vagy egy plug in olyan 15-20 év múlva, jelenleg 1-2% a villanyosok aránya Magyarországon és az is kb mind nagyvárosban van.
Amit csinálok 90% elég lenne nekem is a full villany, de 10% nem, szóval nekem is max plug in marad.
Amúgy az sem hüleség ami a suzukinak van a kis 3 lovas rásegítő motor, valamit tudhat, mert csökkenti a fogyit szépen és amúgy is nagyon jól fogyasztanak a suzuki benzinesei
Kona electric biztos, hogy lesz, mert már be is mutatták és a modell választó is hozza, hogy hamarosan
Az IONIQU meg ugye van electric, plug in és hybrid is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Viperator
őstag
válasz kisza25 #161513 üzenetére
Villanyautók: jaj, nem akarom látni a problémákat! (magyarul) Eredeti német forrás...
Az akkumulátorok gyártása: egyetlen akkumulátor legyártása 17 tonna széndioxid kibocsájtással jár.
Vagyis pontosan annyival, mint amennyit egy benzin- vagy diesel meghajtású jármű bocsájt ki 200 000 kilométer megtétele után.
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #161512 üzenetére
Fura ez az egész. Ha bejárni kell "valami", jók az I-MIEV jellegű kisautós villanyosok, még a bimmer i3-at is ide veszem (bár már aranyár). De pályára gáz mind, szülők 220km-re laknak tőlem, oda majd bérelhetek autót, vagy mehetek vonattal (és akkor ott helyben kötve vagyok tömeghez, vagy anyám autójához). Ideális lenne a Leaf, mert az már "ember léptékű" autó, de amíg nem megy el 220 km-et, mit kezdjen vele az ember (mert így marad az ingázós, annak meg "nagy", ha már vannak I-MIEV-ek). Azt megint luxusnak tartom, hogy egy I-MIEV platform mellett tartsak egy VW CC v6-ot bohóckodni, meg pályán megrúgni néha (vagy bármilyen más ekvivalens otto motorosat). A hibriddel meg az a bajom, hogy a fosszilis dominál: nem egy Leaf-be tesznek bele egy 1.2-es kis benzinest, akár haladni, akár tölteni (így a hosszabb távot is megugraná), hanem egy nagyobb belső égésű motoros autóba pakolgatják a kicsi villanymotort, ennek sok értelmét nem látom. Haverom most vett egy új 3-as bimit, 2 liter turbo + villany, zöld rendszám, de hát tisztaelektromosan a hatótáv vicc itt is, az ára meg úúúúristen, mikor meghallottam (ő is lízingeli, nem tette le egyben).. szóval szerintem baj van. Tesla meg nem gondolt bele, vagy soha nem is akarta azt meglépni, hogy nem egy S-es limóval kéne betörni a piacra, hanem baszki, rakjanak már össze egy elérhető árú Toyota Auris, VW Golf szerű puritánabb autót, ami elmegy vagy 3-400km-et és nem 2.8 alatt van százon, a teteje meg lehetne napelem, az egész, nem úgy, mint a Leaf-nél.
Szóval szart érzek. És amikor jönnek az emberek, hogy úúú fejlesztési költség, térülnie kell, ezért adagolják lassabban az immár laikus számára is látványosan gyenge tech-et, azt mondom, meeenj a sunyiba, arra nincs magyarázat, hogy Leaf kijön 24kW-al, nem hozza a max hatótávot, kijön egy 30-as, most meg a 40-esek, közben az autó nem nő, az akksi technológia meg pont most ugrott ekkorát ? Bullshit.
Szkeptikusként így aztán azon kattogok, ha most veszek egy szerelemautót, valami 350Z-t bohóckodni, vajon meddig tartana, mennyit vernék bele 1 év alatt fagyizós autóként, illetve mikor jönne az el, hogy már nem engedik be ide, oda, amoda, vagy már a kutyának se kell, akkorát értékveszt..
Így sajnálom akár hibridbe, akár fullelektromosba, akár benzinesbe tolni a pént.
Elsőt a vérszegénység (Prius) vagy az időtállóság hiánya fenyegeti (említett BMW-t kenhetem a hajamra nemsokára, pláne ha nyugatban is gondolkodok), másodiknak nincs normális méretben rendes hatótávja, harmadik meg eleve halott ügy, kivéve párszázért valami úgy-ahogy egyben lévő B-C Corsa, facelift-es B omega gázzal, mittomén.
Tanácstalanság a köbön, ha méretet is, hatótávot is és időtállóságot is szeretnék. Most semmi nem időtálló. Arra meg nem adunk milliókat ..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz Viperator #161514 üzenetére
Az akkumulátorok gyártása: egyetlen akkumulátor legyártása 17 tonna széndioxid kibocsájtással jár.
Pontosan erről szólt egy beszélgetés az (anno) Gazdasági rádióban egy szakértővel, hogy gyakorlatilag csak máshol "puffogjuk ki" - ami önmagában is előny, de hogy kisebb lenne a lábnyoma az elektromos autónak, vagy tisztább lenne, nem jelenthető ki egyértelműen. Még egy előnye van, hogy az ipari kibocsájtást jobban lehet szűrni, hiába ugyanakkora a CO, az erőmű és gyárkémény nonstop megy, míg anyu Euro6-os katalizátorai még semmit nem csinálnak, amikor a gyereknek már becsengetnek, mert ugye a gépjármű emissziós mérés forró kat. mellett történik, mivel csak akkor szűr hatékonyan. Persze ha a gyár EU területen van, mert USA beintett Párizsnak, amúgy meg minden Kína, na ott meg csak a lelkiismeretükön múlik, mit szűrnek és mennyire (tudjuk.. ) .. De ha mindezek ellenére Bp szmogja eltűnik, az nem kis dolog. Londonnak ennél sokkal drasztikusabb tervei vannak (és milyen jól teszik).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Az nagyon jó amúgy, de elég limiten van már. Szóval ha öregedik az akku pakk, esetleg tél van, annyi. Egy M3 Bp-Debrecent kéne tudnia full töltéstől full töltésig. Ezek szerint ilyen időben megeszi. 110-el, gondolom.
Külföldön van amúgy látványos megkülönböztetés full elektromosokra ? Amivel beengednek külföldiként a belvárosok szívébe is és vagy ingyen, vagy nem, de parkolhatok és egyáltalán behajthatok. Gondolok itt a német Umweltplakette-kre és hasonló osztályozásokra, behajtási korlátozásokra.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
válasz Viperator #161514 üzenetére
Ne nekem mond én már vagy 5x kifejtettem ezt a dolgot
Az igazi megoldás a kerékpár és otthon végzett munka
Én nekem kell az autó a munkámhoz, de mindössze 2e km megyek többet, mint mikor nem kellett.
Visszafelé intézem a postát, vásárlást, meg mindent, nem munka végeztével külön
Dißnäëß: a kona-ból lesz 39 és 64-es, elöbbi 300km utóbbi 480 km tud papíron, persze ha minden lámpánál kipróbálod a 7,6- ős 0-100-at akkor biztosan nem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
válasz Viperator #161514 üzenetére
Mondjuk ez a forras nem tunik tul hitelesnek es pontosnak:
Az akkumulátorok gyártása: egyetlen akkumulátor legyártása 17 tonna széndioxid kibocsájtással jár.
Milyen akumlator? Az eredeti cikkben irjak a Teslat, de ott is van 50KWh-tol 100Kwh-ig tobbfele kapacitas.
Nagyon nem mind1 hogy milyen kapacitassal szamolunk.Vagyis pontosan annyival, mint amennyit egy benzin- vagy diesel meghajtású jármű bocsájt ki 200 000 kilométer megtétele után.
Ez milyen fogyasztasu autora van szamolva?
Az akkuk sokkal lassabban degradalodnak mint gondoltak.Felreertes ne essek szerintem meg mindig csak masodik autonak alkalmasak elektromosak es a litium beszerzese is kerdeses de hatekonysagban az elektromos a nyero. A fenti cikk pedig inkabb karogas mint tenykozlo cikk.
(#161516) Dißnäëß
A nem lokalis kibocsatas elony, mert ha nem minden egyes autora kell ujabb es ujabb szuroket szerelni, hanem az aram eloallitasanal szurik, akkor az sokkal hatekonyabb tud lenni. -
Dißnäëß
veterán
válasz footy #161521 üzenetére
Igen, ezt írtam én is lényegében.
@ többiek, köszi az infókat. Helyreállíttatom akkor az Opel kicsit megtört elejét, használom még 1-2 évig inkább. Normál méretű autónál úgy látom, ilyen 50-60 körül kezd majd "hosszabb" távra is vállalhatóbbá válni a villany. Amúgy Ausztria és Németország milyen e téren ? Lehet egy Leaf-el egy kis osztrák-olasz dél tiroli mókát csapni egy nagy németországi körút végén ? Persze sűrűn kávézgatva. (Úgy tudom, itt inkább Olaszország a kérdés töltőállomások kérdésben, nem a germánok).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-v-
addikt
válasz Dißnäëß #161522 üzenetére
Ott sok töltő van [link] [link] és még több lesz.
Egy új apmera-e, model 3 vagy majd a long range leaf 2 már megüti a szintet range tekintetében.
Az alap leaf 2 meg e-golf még pont nem, szerintem. Ez a 110-zel nagypapázok pályán, hogy kijöjjön belőle a 200-250km range háát .. majd ha már tudja, hogy lehet 130-140nel haladni rendesen, és úgy télen fűtéssel is megvan a 300-350, az már - kávézgatással persze - tényleg használható lesz hosszabb távra is.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #161050 üzenetére
Még lenne kérdésem, rozsdás ajtókkal adjam el vagy vegyek rá bontottat? Visszakapom pénzben amit ráköltök? Vagy legjobban mindig úgy jövök ki ha úgy adom ahogy van?
Találtam bontottakat 17-ért.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
zoo8800
veterán
-
-
bul07
nagyúr
Kinéztem egy autót, majd csak pénteken megyek megnézni
Ugye tervben van hogy lekérem az adatait rendszám alapján , kilométer adatok
De péntekig ezt nem teszem meg mert ha közben eladják akkor feleslegesen dobtam volna ki pénztViszont most lekérdeztem az ügyfélkapunk keresztül az ingyenes verziót, és
Hirdetésben
Astra F 1.6Ügyfélkapus adatoknál
Astra F 1.4Hogy lehetséges ez?
Elméletileg most műszaki vizsgázott, megkapta a 2évet
Motorcsere? De akkor a rendszerben nem változna?( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz stickermajom #161535 üzenetére
Nincs, szíjas vezérlésű.
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #161535 üzenetére
Viccelt csak a kollega, az uj tsi-k szijasak raadasul a di+mpi miatt mar a kokszosodasra is joval kevesbe hajlamos.
-
rwin5
őstag
Néztem a 2018 Renault clio-t de az új nissan micra még "sportosabb" külsővel rendelkezik, bár a 90 ló nem valami bika. Valamit lehet tudni erről a "0.9 IG-T 90" mennyire időtálló motor?
-
bul07
nagyúr
(#161541) Saint_
Még tegnap mikkor kérdeztem hogy megvan e akkor rákérdeztem és megerősítette hogy 1.6 8szelepes
Majd holnap kiderül, végül is még motor csere se a világ vége 19éves autónál minden lehet
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz zoo8800 #161547 üzenetére
Azért mert 100 ló/ liter
Igaz ezt tudta egy 1995 honda 1,5 szívó is 150 lóval és köszöni jól van
Mondjuk inkább a kis ccm ami problémás nem is a 100 ló literenkéntEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz BigBlackDog #161549 üzenetére
igen, akkoriban még nem is hallottak 3 hengerről
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt