- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Szevam #155176 üzenetére
alfához is kell egy elhatározás, de az inkább amiatt van, hogy relatíve kevés korrekt szerviz van hozzá. ezzel tisztában voltam, mielőtt belevágtam volna. de mondjuk a rover 75 egy igazi állatorvosi ló. öreg már ($), részben bmw ($$$), részben angol fos ($$$), de legalább ritka is ($$$$$$)
helyette pl egy audi a4 azonos korból kockázatmentes választás, szerintem jobb autó minden szempontból és a sarki pék is látott már olyat, úgyhogy talán egy olajcsere miatt nem kell specialistához vinni. oké, az alkatrész drága ahhoz is (futómű, V-motorokon minden), de legalább nem áll azért két hónapot az autó, mert nem kaptál időpontot az 50km-es körben egyetlen hozzáértő szerelőhöz...
nektek biztos nem javasolnék Alfát, mert nem vagytok azok a fajta "gyakorlatias" autóbuzik, hogy mosolyogva tudjatok asszisztálni az esetleges hisztijeihez, viszont valószínűleg az előnyeit sem tudnátok kihasználni. -
-
theuprising
tag
válasz Szevam #165286 üzenetére
Milyen méretben gondolkozol?
Első gondolatom egy T22-es 1.8-as Toyota Avensis lenne a faceliftből, aminek bizonyítottan volt garanciális motorcseréje (vagy későbbi motorfelújítása), vagyis nem eszi az olajat.
Olcsó fenntartani, nem lomha (igaz, nem is egy gyorsuló bajnok), biztonságos jószág, és ha törődtek vele alap szinten (megkapta a kötelező olaj / folyadék cseréket, meg ha néha-néha elromlott benne valami akkor azok cseréjét), akkor konkrétan golyóálló a motorja. 1.6-os is jó, bár arra már majdnem illik a lomha jelző, de műszakilag jól összerakott gép.
Amiért benzinest ajánlom: annyival nem fog kevesebbet fogyasztani a dízel, hogy megérje a rizikó a dízeltartásra ilyen korban. Az 1.8-as VVTi motor az Avensisben simán elmegy ~7.5 literrel kényelmes, nem parkettázós vezetéssel 70% pálya / 30% városi üzemmel. 1 - 1.5 litert nyerhetsz a dízellel, de ilyen éves futás mellé én nem ajánlanám (semmilyen autóban).
800e Ft-ig viszont tényleg bőven 10+év körüli gépeket kapsz (még ha nem is a T22 Avensis lesz a nyerő), oda kell figyelni nagyon a rozsdára.
Ha Toyotában gondolkozol, nyugodtan kérdezz, volt sok Toyotám/Toyotánk, remélem tudok segíteni. -
válasz Szevam #165290 üzenetére
Megtaláltam a neked valót. Gyertek le ide innen együtt megyünk tovább megnézni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Szevam #165290 üzenetére
Ha 800 a keret, akkor ne ilyet nézz. 1.9 JTD messze jobb és ezerszer tartósabb. Ha benzines, akkor az 1.6 a legjobb, 1.8 már más liga (a 113 lovas egyszerűbb, a 133 változó szelepvezérléses +50-60e Ft).
2.0 ennyi idősen, kitudja milyen háttérrel én nem venném meg. De ha érdekel van egy ilyen motorom a garázsban.Inkább nézz Stilo-t 1.4-et, vagy ha olaszt akkor Lybrát, de a hazai kínálat szánalmas lelakott szarok, ami mégsem, az nem eladó.
800 az autóra + szervizelés, vagy mindennel együtt 800? Ha utóbbi, akkor a Lybrát is felejtsd el. Tegnap pont szóba került G4, első gen. A3, Civic stb, nézz szét, elég nagy a piac, csak ne ringasd bele magad abba, hogy 800-ból patika lesz, és nem kell költeni rá, én félretennék 400-at még, lecserélném amit kell, és azt is ami ajánlott, utána nyugalom van hosszú kilométerekig.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
8th
addikt
válasz Szevam #165290 üzenetére
Öreg autó már keress valami fiatalabbat, biztonságosabbat, gazdaságosabbat. Én nyolc kilóból tuti valami 1.4pd motoros VAG konszern autót vennék 600 környékén. Valami kisebb méretűt amivel jól el lehet lavírozni a városi forgalomban (Polo, Fabia, Ibiza, Cordoba. Arosa, Lupo). Motorikusan nem egy taposóakna a tipikus dízeles nyűgök nem jellemzőek rájuk. Fórumtárs téli fogyasztása Polo 9n 1.4 TDI-vel [link]. Alkatrészáraitól nem kell megijedni. Sem a pd elem sem a nagynyomású szivattyú nem vészes hozzá ráadásul fel is újíthatóak nem kell egyből cserélni őket ha elromlanának. Kettőstömegű nincs bennük, egy gonddal kevesebb. Turbó úgyszintén baráti áron felújítható, ha nem akkor is százezer alatt kapsz rá egy újat. Kisvárosi forgalomban elketyeg öt liter alatt autópályán szintén városon kívül 100km/h-nál négy liter körül eszik és egész dinamikusan lehet velük mozogni főleg városban. Eszembe nem jutna benzinest venni.
-
-
Mr X
veterán
válasz Szevam #165290 üzenetére
Ezt a konkrét példányt felejsd el, megnéztem 2 hónapja, szar a kuplungja, abs és légzsák hibajelzés világít, nem megy az elektromos ablakok fele, a fék alig fog, az irányjelző kar nem kattan vissza, a sportkipuff miatt repedtfazék hangja van, a motortérben direktszűrő, a kocsi meg alig gyorsul.
-
nagyúr
válasz Szevam #166002 üzenetére
Ha jön le a lakk, az nem túl bíztató Egy vagy több elemen is? Szarul fényezett elemeknél jellemző hiba. Gyárilag is lehet kemény a kuplung, pl. nekem a civicben sokkal keményebb mint barátnőm corsájában. Váltó gondolom fos renault, evvan, megszoksz vagy megszöksz. Coupe, 3 ajtós kivitelnél jellemző hogy az ajtók hosszúak, ez parkolóban némi kihívást jelenthet. Ha megveszed, szélvédőt cserélj minél hamarabb.
-
Emu
őstag
válasz Szevam #166002 üzenetére
Nekem 1.4 van, 4 évvel idősebb, és fele ennyi kilométerrel, de nekem is hámlik a lakk a tetőn. Pedig a sajátomról tudom, hogy előző gazdájánál (12év alatt) fedett helyen állt. Olcsón fenntartható autó, egy kuplung cserénél lehet több a munkadíj, mint az anyag Ha az elején szerkezeti elem nem sérült akkor nem kell félni tőle, ezt szervízben egy átvizsgálás során meg tudják mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Autós topik
- Crypto Trade
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen