-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
Van két, nagyjából azonos felszereltségű autó, ti melyiket vennétek?
Volvo V50 D3 geartronic, 2011, 150e km, 2,6M
Volvo V60 D3 geartronic, 2014, 240e km, 3,3M -
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #167853 üzenetére
Ja, még egy kérdés; az a D3 még a Volvo öthengerese, igaz? Elvileg csak 2015-től jött a kínai éra négyhengeres Volvo D3-as erőforrása, ha jól tudom.Közben szerintem felleltem a konkrét példányt, még az öthengeres dízel. Mondjuk -számomra- kicsit furcsa, hogy már második tulajnál van négy évesen, de attól még az autó lehet jó választás.
(#167860) zoo8800: Mondjuk nem kevés a 240e km, de a régebbi Volvoknál nem nagyon lehetett azt a futást még megérezni, ha városban nem nagyon volt nyüstölve. V60-at mondjuk még pont nem próbáltam, de tippre úgy gondolnám, hogy ott sem szabad nagy nyomokat hagyjon ekkora futás, ha volt gazdája.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #167859 üzenetére
Olvasgattam a v60phev csoportot, van veluk azert “baj” sajnos, tobb a specialis szakembert igenylo reszlet rajta, mint a sima dizelen. (Pl egy egyszeru klimafeltoltes is specko muhelyt igenyel es egy atlag klimasnal csinaltatott feltoltessel tudsz csinalni 300e kart). Emellett 315l a csomagtartoja, ami vicc egy ekkora autotol.
Unokatesomnak gyakorlatilag ugyanilyen d3 van, csak fl elotti kasztni. Ez a darab csak azert jott szoba, mert mar faceliftes es jo aron van, viszont ugye sok a meter. Ez a sok meter elvileg lekovetheto, ahogy a v50 eseteben is (ugyanugy lxc rendszamos, mint unokatesom v60-ja), csak a ket auto kozott van 90ekm kulonbseg. V50-nek arban kb az a teteje, V60-nak szuken az alja. Mindkettoben a 2.0 5hengeres dezso van, 150 es 163 lo nem nagy tetel, nem szaguldozni kell, elozni, besorolni mindkettovel kenyelmesen lehet.
3Milla lenne a lelektani hatar, ez a V60 meg atmegy rajta, mert kevesebbre (160-180e korulre) tekert oraval ez az auto 4,5-5M. De az eszem a V50 fele huz, szerintem abban sem lenne hianyerzet, viszont varhatoan nyugodtabb lenne az elet az alacsonyabb futas miatt.
Helykinalatban minimalis elteres van a ket auto kozott (a v60 csak kivulrol igazan nagy sajnos), a fontos felszereltsegekben meg tudjak ami kell (tempomat, bluetooth, ulesfutes, tolatoradar), navi ugyis telefonrol megy.Masodik tulaj lehet attol is, hogy lizingcege volt es 3 evesen atvette.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #167862 üzenetére
A D6-ot félig meddig "poénból" írtam. Véleményem szerint is elég egy 150-160 lovas dízel még egy ekkora dobozban is a normális közlekedéshez itthon.
Eddig általában azt tapasztaltam, hogy ha lízing ideje alatt is ugyanaz az ember használta, mint aki eladja, akkor a teljes idő alatt "egy tulajt" szoktak csak számolni.
Meglestem a V50-et is. Ahogy látom, kereskedőnél van (persze, ez csak nekem unszimpatikus valószínűleg). Elvileg kiírás szerint Summum. Viszont 16-os kerék van rajta, kézi állítású a vezetőülés és az utasoldali ülés nem állítható magasságú, ha jól látom. Mondjuk az "első tulajdonosban" sem lennék olyan biztos. Na mindegy, úgyis csak károgok. Meg kell nézni élőben (úgysincs túl messze), úgy azért többet látni.
-
Gabi 8906
senior tag
válasz diegho #167804 üzenetére
Igen.
Pumma: Pont ez a fura. Hogy úgy jelez mindent mintha rendben lenne.
Eddig nem jutott eszembe, egy szervizes ismerősöm mondta az egr szelep bevakolást. Mint hiba megszüntetést. Hogy akkor hibakódot dobna, és géppel lehet ki venni belőle. Gondolom ez a folyamat (hibakód) az eltömődésnél is kellett volna hogy jelentkezzen..[ Szerkesztve ]
Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
Gabi 8906
senior tag
válasz Integrale #167852 üzenetére
Telefonról írtam. És nem kicsit siettem +nem nagyon vagyok most olyan állapotban hogy ezeket figyelem a telon. Hogy mit dob be..
Simán olvasható volt, trágár szavak mellőzve, stb.
Első kocsim, szükség lenne rá ma is. De a turbó miatt nem használom. E-mailre mai napig nem válaszolt. Lehet muszáj leszek elvinni egy állapot felmérésére. (Beázás miatt legfőképp) Pedig nem drága autó, azt gondoltam meg oldom majd a kereskedővel.Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
barnam_
nagyúr
válasz Gabi 8906 #167867 üzenetére
Az email csak arra jó, hogy legyen nyoma annak, hogy tájékoztattad az esetről. (ez a későbbiekben lenne jó, ha jogi útra terelnéd az ügyet)
Személyesen kéne odamenni, és jobb belátásra bírni. Visszavásárláshoz, vagy a turbó javításához sok reményt nem fűznék. Inkább arra koncentrálnék, hogy a beázást javítsák meg - mivel ha jól emlékszem ez a szerződésben is szerepelt? (mint kijavított hiba)
Márkafórumokon nézz körbe a javítás lehetséges módjairól. Lehet, hogy alkatrészt is tudnak neked szerezni esetleg jobb áron, mint amit egy random szerelő elkérne érte.
-
-
-
Gabi 8906
senior tag
válasz barnam_ #167869 üzenetére
Szerződésben nem. Csak mondta a vásárlás előtt hogy volt ez a jelenség és a vízelvezető ki takarításával meg lett szüntetve. (Ami még mai napig meg van.. )
Személyesen már voltam. Sikertelenül. Gondoltam most hogy írásban kérem, aminek nyoma marad. Gondoltam át gondolja, de eddig úgy tűnik nem.
Az email cím helysségét még meg fogom kérdezni telefonról. Névjegyről néztem.Qru: Azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
Laraxior
titán
Szeptember elsején utaztam haza, most jött a papír az osztrákoktól 50EUR.
100 helyett 119-el mentem. Kár, hogy fotót nem mellékeltek"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
nagyúr
-
8th
addikt
válasz Gabi 8906 #167748 üzenetére
A turbó hibát úgy néz ki be kell nyelned. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy relatív olcsón beszerezhető a turbó ami az autódra való. Görgesd le.
A beázást a kereskedő feladata elhárítani. Nincs tárgyalási pozícióban az ember ez az ő sara, oldja meg ingyen garanciában.
-
vzsryl
nagyúr
A legnépszerűbb 10 autó a lakossági piacon. (Magyaroország, 2018 első 9 hónap eladásai.)
A Vitara egyértelmű volt, meg az is, hogy az SX4 Scross-ból sokat eladnak, de ez elég nagy fölény. Ahhoz képest, hogy az SX4 Scross küllemét mennyien szidják, mégis 80%-kal többet adtak el belőle, mint a 3. helyezettből, és ki tudja, mennyivel többet, mint az agyon dicsért kodo-s Mazdákból...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #167884 üzenetére
A SUV-k több szempontból óriásit dobnak az autóiparon és autózáson.
A gyártóknak azért jó, mert a divat meglovagolásával nagyobb profitra tudnak szert tenni, amitől jobban pörögnek, könnyebben tudnak újabb termékeket kifejleszteni. A vásárlóknak pedig azért, mert egyrészt szeretik a SUV-zást, másrészt a jövőben még jobban élvezhetik a fejlesztések gyümölcsét.Az már más kérdés, hogy sokak szerint rondák és böszmék a városi telepjárók'. Nekem se tetszenek, de az SX4 Scross elcseszett formája nagyon bejön.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
-
válasz Richard! #167890 üzenetére
Csak az első motorja nem finom - cserébe tök jó magas. A másodikkal megindultak a lejtőn ami a hasmagasságot illeti, de a motorjuk finomult. Domival feszt levertem a környezetvédelmi tálcát Szeged külterületen.
És azt is el kell mondani h Teddy sokkal jobb volt hasmagasságban mint Maxhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szajo
őstag
[link]Ennyi sok ezért a kocsiért?
Elég fullos.
Ezek a motorok egyébként megbízhatóak? -
Whoops
újonc
Sziasztok!
Úgy alakult, hogy el kellett költözzünk a belvárosból, napi ~30km-es ingázáshoz keresnék minél hamarabb egy második kocsit, évi max 10.000km-t menne a gépezet.
Többnyire autóút, pálya lenne a tervezett táv, parkolóból parkolóba.A probléma hogy nekem odáig tart a tudásom, hogy piros meg kék meg szürke, illetve faterom (30+ kocsit fogyasztott el idáig) óva int a dízeltől és mindentől ami francia vagy olasz.
Mivel nem vagyok otthon a témában, lövésem sincs hogy melyik típus a jó, melyiket kell kerülni, vagy egyáltalán milyen kategóriában keressek (egyedül használnám még pár évig, aztán ha jön a gyerek akkor gondolom újragondolnánk a gépparkot). Egy hete bújom a netet, többek közt ezt a topikot is, de akárhányszor találok 1 modellt ami megtetszik, másnap valaki lebeszél róla.
A keret most 800.000-1.000.000.- lenne szőröstül-bőröstül, ebből kellene kihozni valami jó alternatívát.
Tudnátok segíteni? -
Whoops
újonc
válasz molnarpeter #167899 üzenetére
Pályán 110-130 között szoktam menni, max ha előzni kell akkor kicsit többel, de nem vagyok az a nagyon agresszíven sávok közt kacsázó típus. Dinamikus vezetést nem tudom, jópár éve egy 1.6os 109LE-s kocsival járunk, az az előzéseken kívül kb elég volt nekem, nem szoktam nagyon nyomni neki, motorfékkel lassítok ha tehetem, stb.