-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Something_ #108207 üzenetére
a prius pont az az autó, aminél a pajzs nem sokat ér, mert obd-ről indítják.
a helyedben amúgy keresnék egy szép e46 touringot, ami felszereltségileg azt tudja, mint a kupé. 320i tök jó lenne, 6 henger az is, a hangja megvan, gyerekkel meg úgyse száguldozik az ember, elég oda a 150 vagy 170 ló. -
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #108258 üzenetére
ha troll lennék, azt mondanám, hogy ülj be egy rendes autóba és megtudod.
de mivel nem vagyok az, ezért megosztom a tapasztalataimat.
b corsa: 1996-200-ig volt, 1.2 city. tisztességes, megbízható mechanika, jó formaterv, szar UI. (döglött kormányzás, nehézkesen működő kapcsolók, középszar ülés)
agila 1: 2000-2010, 1.2 elegance. ezzel az eggyel volt komoly műszaki gond, főfékhenger hiba. az ugyanolyan motor még szarabbul viszi, mint az astrát, pedig ez nagy szó. minden kanyarban halálfélelem, de legaláb pattog is. rossz ülések, de legalább a kezelőszervek többsége kulturáltan működik, mert suzukiból van.
g astra: 2003- , 1.2 viva plusz kombi. megbízható mechanika, jó formaterv, nagyon szar UI. (az indexkapcsoló olyan, mintha le akarnád törni, döglötten reagáló és természetesen döglötten kasztnit vonszoló motor, a gázpedál kb hangerőszabályozónak van benne, nem gyorsítani, olyan az ülés, amiben egy óra után elkezd zsibbadni a lábam.) mindemellé eszik 9-10 litert.
ezek közül az astra a legtöbbet használt, talán már 90ezer km is belekerült. mindegyiket 0km-esen vettük, szóval nem az előző tulaj lelakása miatt szar benne az, ami. az agila helyett splash lett, hát egy reveláció hozzá képest, fürge, fickós motor, szinte élvezetes futómű, élénk kormányzás, kevésbé is ráz, az ülése százszor jobb, stbstb. astra helyett prius lesz ősszel-télen vagy jövő év elején. unokatesóm úgysem sportol vele, minden másban meg jobb az astránál.
vezettem még g astra szedánt 1.6-os 100 lovassal, hát az is egy kelletlen fos volt. ami tetszett, az az A omega volt, 2,4 (?) szívó benzinnel, a maga csövességében tök jó kis autó volt, hömpölygés jobbra-balra, nagy kényelmes hombár, szép nyomatékos motorral. -
rbalint88
addikt
válasz trassher #108265 üzenetére
a motor egy dolog. volt 60 lóerős 1.3b golf1-em, imádtam, fülig ért benne a szám mindig. de ezekben semmi játékosság, életkedv nincs, döglött az egész.
tomcsi23: könnyen lehet, hogy az enyém fogyasztott túl sokat, de semmi hibát nem találtunk, ami ezt indokolta volna. jól ment, nem volt benzinszaga, semmi diszfunkciót nem mutatott. de a fogyasztáson kívül sem voltam elájulva attól a motortól. a papíron 180 lóerő ellenére nem volt az az óriási tűzijáték. főleg az volt az érdekes, hogy nem szeretett menni. az a vicc, hogy 1.9 pd kis teljesítményűt akartam venni, de jól felszereltet, ebből lett végül a gti... próbáltam 1.9 pdtdi 150 lovasat, nem is egyet, de az is egy kelletlen szar, a 105 lovas sokkal jobban akar menni. nyilván óra ellen meg a valóságban jobban megy a 150 lovas, de én többre értékelem azt, hogy nem erős, de szeret menni, mint azt, hogy tud, de nem szeret. pl 2002-es mini cooper, 1.6 szívó 116 ló, de hogy az mennyire jó kis gép, úristen. lelkesen forog, kéri a bántást, igazi örömautó.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
jaj, az kimaradt, pedig azt is szoktam cserélni. sk, mert teljesen elbaszott helyen van, a vezetőoldali lábtérből kell benyúlkálni a pedálok mellett, totál hozzáférhetetlen, de legalább két darab szűrő van. ja és minden szar beesik a szűrőhöz, viszont mivel oldalról csúsztatod be, kiporszívózni se tudod, mert csak egy 2cm széles nyílás van. első alkalommal egy óra volt a csere. másodjára már megvoltam vele 20 perc alatt, hiába, a rutin
szerelő egész egyszerűen kijelentette, hogy nincs pollenszűrő az autóban. mondom jól van, hozzátok se jövök többet. -
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108408 üzenetére
a drágábbikat, ne ezt a vásárhelyit. ez volt törve, lelakott és extrákból is kevésbé ésszerű, mint a másik. ez a régi nagynavi kb csak nyűgnek jó, a sima rádió helyére tudsz erakni egy rendeset, amiben bluetooth kihangosító is van. kb 500lejből már vannak jók, alpine ute-72bt-t (ebben nincs cd játszó) vagy jvc típusokat érdemes nézni, amikhez külső mikrofon van.
az általános állapot, ülésfűtés, szebb kárpit nekem megérné a felárat. -
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108419 üzenetére
én magamnak biztos megvenném a drágábbat ha szép és jó autót akarsz, sokkal egyszerűbb és olcsóbb szépnek megőrizni, mint a szarból építeni
várategy normálisat.
az a minimum, hogy a keeskedőnél levő autó "fel van készítve eladásra", azaza lemosva, kitakarítva várja az új gazdáját, de szerintem a magáneladóról is sokat elmond, ha nem képes rászánni egy órát arra, hogy lemossa-kiporszívózza-áttörölje és normálisan lefotózza. nem az igényesség jelképe, naszerintem mindenhol drága* egy sima 1.6 benzin bora 1millió felett, de jó állapot és felszereltség esetén megérheti. *a kínálat felső 20%-a. dízelmotorral vagy 1.8T, V5, V6 más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz oliwire #108427 üzenetére
Prius 2 városban 5-6liter klímától, távtól, gyorsításoktól függően. Ugye minél többet tud villannyal menni, annál kisebb a fogyasztás. Autópályán kicsit több, ott 6-6,5 között van, de egy barátomék megjárták vele Horvátországot 5literrel, pályán 130, klíma, szóval nem spórolósan, hanem rendes tempóban.
-
rbalint88
addikt
a 3l-es lupoval egy baj van, hogy az a fillérbaszásnak az a foka, ahol a farkad hegye a seggedbe ér. és minél hosszabb útra mész, annál jobban tolod be.*
oké, excelhuszároknak megérheti, de városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot. ezért cserébe alig van motorerőd, van pár speciális megoldás az autóban (=ha beszarik, nehezebb és drágább megoldani egy sima 1.4pdtdihez képest), és nincs semmi extra az autóban. ja de, az az extra, hogy kipakoltak belőle mindent.
szóval azonos körülmények között a lupo 4-4,5l-es fogyasztását hasonlítjuk a prius 5-5,5 literes fogyasztásához, szóval 1liter spórolásért mondasz le a helyről, kényelemről, klímáról, csendes és nem büdös működésről. emellé ott lesz a ritka 1.2pdtdi, amihez a specifikus alkatrészek drágábbak a kommersz változatok cuccaihoz képest, plusz a nyűgös váltó, amit ezek szerint már lehet értelmes áron is javíttatni.*70-es tempó felett már kevesebbet eszik az autó klímával, mint lehúzott ablakkal, a hatékonyságról meg ne is beszéljünk ugye, szóval engem nem vigasztalna a tudat, hogy dekurvakeveset fogyasztok, amikor tárgyalásra csatak átizzadtan érkezek meg, mert a
fillérbspórolás jegyében nincs klíma. jó a lupo 3L, faluk közötti nyammogásra Omának Észak-Németországban, ahol a nyár max 28 fok. -
rbalint88
addikt
ez arra jó, hogy a naptárban mérhető reflexű papáknak is oda lehet adni, mert ha véletlenül belemerevedik a lába a padlógázba, akkor is lesz elég ideje elugrálni a gyalogoknak. ismerősnek van 163 lovas 2.4D automatával, az olyan pont kellemesen erős, nem tép le a fejed, de lehet vele előzni. mondjuk városban nem lehet vele ugrálni a sávok között, mert ahhoz lassú a váltó.
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #108485 üzenetére
Két személynek tök jó, de 180cm feletti ember mögött nem nagyon fér már el senki. baromi vastag az ülés, gyakorlatilag nem tudod besakkozni a lábfejed. inkább ugyanolyan motorú és felszereltségű s80-at néznék, ha árban és km-futásban is egy liga. szervize ugyanannyi, de legalább el is lehet férni benne.
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #108614 üzenetére
meg talán fixturbós, nem vgt.
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #108643 üzenetére
egy kaukázusi a kocsihoz kötve vagy garázs. esetleg próbálkozhatsz azzal, hogy a szomszéd kocsijára raksz kaját, hogy arra másszanak.
-
rbalint88
addikt
válasz FrankMonzano #108709 üzenetére
az 1.6, mert az 1.4-et szét fogod rúgni, ha csak nem vagy leszedált nyugdíjas.
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #108753 üzenetére
kezdésnek elég, ha nem valami lomot vesz. (de azt meg minek, ugye) feltéve, ha a 200k a vétel+átírás+első nagyszervizen felül van.
Jim-Y: én valami V6 benzinnel venném, de ha pörgeted bele a km-eket rendesen (évi 20k+), akkor 1.9pdtdi. 1.6 kevés hozzái, a V6TDI szimplán nem jó motor. sokat eszik, de legalább sokszor van baja, ami drága is. amikor jó, akkor nagyon jó, csak ez sovány vigasz
szerintem az optimális motor a 2.4 V6 benzin. nem tépi le a fejed, de kellően erős és nyomatékos, viszonylag kulturáltan is fogyaszt és szép a hangja. 3.0V6 sokkal erősebb, de többet is eszik arányosan, 1.8T pörgetve jól megy, viszont akkor sokat is eszik, alul meg erőtlenebb a V6-nál. 1.8 szívó-2.0 szívó a létminimum ebbe az autóba, vagy az 1.9 dízel, ott a nyomaték menti a helyzetet még 100 ló körül is. -
rbalint88
addikt
No, ha már újra az olaj a téma: adott ugye az Avensis, 2.0 D4D, óra szerint 291e km, bontatlan motor, turbó. Két éve és 30ezer km-rel ezelőtt, mikor vettem, mondta az előző tulaj hogy 5000km-re kér kb egy liter olajat, ez számomra elfogadhatónak tűnik. Viszont most már 5ezerre 2liter olajat kér, illetve ismi jött mögöttem emelkedőn és mondta, hogy szaga is van, illetve hidegindításnál is van füstje, ezt látom reggelente. Kérdés: próbálkozzak vastagabb" olajjal (10W40 helyett 15W40) vagy ebből rövid távon is motorfelújítás lesz?
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #109028 üzenetére
a pdtdi-k 1l/1000km-éhez képest bakfitty volt turbós benzinesem, az fele ekkora futással, igaz chipelve is kérte az olajat.
az az igazság, hogy az eredeti terv szerint is legkésőbb jövő november-decemberben lecserélném az autót. viszont ha most rá kell költeni egy jelentősebb összeget, akkor az boríthatja a tervet és/vagy a költségvetést. márpedig ugye az Avensis Toyota lévén örök, mint a nyomorúság, így ha felújítom, akkor megint benne van 10-15 év, de azalatt felvágom az összes erem Igazából 2-3 év alatt is, amíg megint egálra ki nem jön a motorfelújítás. -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #109039 üzenetére
a gyári előírás szerinti olaj megy bele. lehet, hogy most így hasból rosszul tudom és 5w40, lényeg, hogy a gyári előírás szerinti olajat kapta.
a kérdés továbbra is az, hogy számoljak azzal, hogy gyűrűzés-új dugó-hengerfej-turbófelújítás? -
rbalint88
addikt
No, lecsattogtam megnézni, hogy mit adtak hozzá - többször nem bízunk meg a eladóban, hanem megnézzük a manuált és úgy kérünk olajat-, 10W40 van benne, a gyári előírás pedig 15W40. Jól sejtem, hogy a hígabb olaj miatt fogyhat az elvárhatónál jobban?
-
rbalint88
addikt
Pistánál az "Lekszäsz"
Vettem olajat, 5W30 oem Toyota spec szerinti, meg a srác ajánlott hozzá egy kis cuccot, ami sokaknál segített az olajfogyás problémán. Holnap megyek reggel olajcserére, meg ha már, akkor az összes többi szűrőére is. Hétvégén Bp-Békéscsaba-Bp, úgyhogy lesz miből jósolni.
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #109102 üzenetére
mannol motor doctor. nem drága és eddig aki vitte, annak hatékony. gépműhely előtt egyszeri vajákolásnak megpróbálom, legfeljebb beválik. ha 10e km alatt lemegy maximumról minimumra, akkor elégedett leszek.
egy srácnak felújított motorú g astra kezdte csipegetni az olajat olyan szinten, hogy hetente-kéthetente ugrott bele egy liter. múltkor rakott bele ilyen löttyöt, 3 hét után benne van az egész cucc. azért mondom, hogy egy próbát megér. -
rbalint88
addikt
No, pörgessük fel a topikot és tereljük vissza eredeti medrébe:
csóróálmodozás, virtuális farokverés és társai. Ki mit venne 1-1,2M Ft-ból, ami értelmesen fenntartható, nem teljesen szopókudarc szerkezet, viszont van benne kis különlegesség, hangulat is. Pl Golf4 2.3V5 motorral. Egyéb feltételek: benzinmotor*, klíma, ABS, max 12liter városi fogyasztás, kompakt vagy középkategória.
*az autó méretéhez képest tisztességes teljesítménnyel, lehessen vele nyomatékból autózni, szóval a sikítós vtec nemköszi.
Évjárat és km megkötés nincs, napi használatra alkalmas jármű kell, ami félig hobbiautó státuszban lesz. Keveset lesz használva, garázsban tartva, megbecsülve.
BMW, Fiat és franciák nem nagyon jönnek szóba. -
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #109156 üzenetére
eleve túlmutat a kereten, de legalább külföldi papíros és jobb kormányos. ezt leszámítva tényleg fain, csak nem nekem.
1-1,2M értsd: alapvetően 1misi, de ha van valami übermegkímélt és/vagy friss nagyszervizes patika gép, akkor 1,2M.Mágus2: volt 1.8T 180 ló GolfGTI, 1.8T 150ló+chip tiptronic Passat, annyira nem fogott meg az a motor.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz superecneB #109160 üzenetére
tetszik. Egyszer próbáltam egy 300CE-t, abban valahogy nem lehetett teljesen leengedni az ülést, mert verte a fejem a tőt, de amúgy bejött a hangulat. Ez legalább stílusos, "lelke van" nagypapa autó, nem úgy, mint az Avensis.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
No kábé ilyesmi állapot lenne a cél: [link]
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #109172 üzenetére
tudom, tudom. G3 cabrio is jöhetne, csak abból baromi ritka az abs-klíma-2.0benzin kombó.
a régi saab 9-3 meg egy A vectra, aztán mégis beleülnék olyanba is, na bumm. sőt, w124-be is, az is 30 éves autó már.
ha lenne 3-4millióm autót venni, akkor átülnék egy prius3-ba vagy G5 GTI dsg-be, aztán meg lenne oldva az autókérdés 10 évre, de most hajlandóságot sem éreznék annyit költeni autóra. (reprezentálni nem kell, gyerek még nincs, úgyhogy nem annyira fontos, hogy 4/5 ajtós, allrounder autó legyen, lehet kicsit hobbiautósabbra venni a figurát, amíg nem megy -nagyon- a pénztárca rovására) Inkább utaznék a többi pénzből az egymilliós "fosommal". -
rbalint88
addikt
válasz parandroid #109205 üzenetére
Mini jó nagyon Csak asszonynak nem a szíve csücske, mert egy állat vagyok azzal az autóval. Haverék vettek, nálam volt az autó egy hétig, csodálkozom is, hogy nem jött csekk. nagyppályás gokartbérlet azzal az autóval közlekedni. Minden adja magát ahhoz, hogy elkenje a száját az ember. jó váltó, életteli motor, precíz kormány, játékos futómű. Ahh, imádom azt a kocsit, Isten áldja a BMW mérnökeit érte.
No, végignéztem a 900 és 1,2M közötti kínálatot ma, ABS-klíma-1700cm3 feletti benzin vagy b/g. Mondom miket találtam, amik tetszettek (optikailag és teljesítményre): Alfa 147 2.0 selespeed, 156 1.8, 2.0, 2.5 V6, Audi A4 1.8T 2.4 V6, 2.8 V6 (ezekkel tudom mire lehet számítani, kb passat árfekvés), Ford Focus ST170, Mondeo 2.5 V6 Ghia, Honda Prelude 2.0 automata, Mercedes E320 4matic aut. (ülésszellőztetéssel!!!), Saab 9-3 cabrio 2.0T aut.,Volvo V70, XC70, S80 2.5T AWD aut. Ezek azok az autók, amik a hideg racionalitáson túl érzelmi szálat is megmozgatnak valamennyire a jelenlegi kínálatból. Biztos van olyan típus, amiből van olcsóbban is jó, vagy csak olcsóbban van jó. Ma pl ültem Citroen C5 1.gen-ben, nem kellene, de megértem, aki olyat vesz. Nagyon kényelmes, puha autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs