-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
"másik tuti tipp, pályán hajtsd be a tükröket (mindegyik motoros állítású és motoros behajtású tükörrel jött a piacra) és fél literrel kevesebbet eszik"
Már úgy érted teljesen?? o.O Ahha... lenne is egy két keresetlen szavam ahhoz, aki pályán behajtott tükörrel közlekedik, azán rámhúzza a kormányt, mert nem lát... (letöröm a tükrét és feldugom a s*ggébe már bocs).. azért észnél legyünk már. Így is épp elég gyökerek a magyarok autopályázás terén, púpuskodik mindenki a belső sávban... arról már nem is beszélve, mennyi baleset van így is autopályán, pedig az ember azt gondolná, egyenesen menni 130-cal csak nem olyan bonyolult meg veszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
(én már szerettem volna befejezni, de ezt most nem bírom ki):
Már ne is haragudj, ha valaki így, ahogy te leír valamit, abból 100%-ig az jön le, hogy maga is megfontolás alá vette ezt az ötletet, de legalábbis nem tartja hülyeségnek.
Ha hülyeségnek tartok valamit, a) nem írom le másnak, mint tipp, amit ajánlanak máshol... b) leírom és kiröhögöm, hogy nézzétek már, mekkora hülyeség stb.
100 szónak is egy a vége, félreérthetőre sikerült a postod, rajtam kívül igen sok ember félreértette szemmel láthatólag.
Mindenesetre örülök, hogy magad sem támogatod a behajtott tükörrel való közlekedést - bár ilyen irányú utalásokat nem tettél, de feltételezem.@hobizoli:
Még mindig nem látom, Rick4 mikor és hol ironizált volna, saját bevallása szerint sem ironizált sehol, legalábbis egyik válasz postjában sem látom ezt - pedig abból most lett pár -, csak azt a "védekezést", hogy csak leírta, amit máshol olvasott.
Ha ironizált volna, azt talán csak lett volna valaki aki megérti, valamint akkor gondolom rögtön beírta volna, hogy jajj srácok, nem igaz, hogy nem esett le senkinek..
Egyébként tapasztalatom szerint az irónia nem tipikusan egy fórumon átvihető és lekommunikálható dolog.
Azzal viszont 100%-osan egyetértek, hogy ha nem értem, hozzá se szóljak. Nos, ehhez tartom magam a továbbiakban, mert nem nagyon értem, mi megy ittÜdv
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #18069 üzenetére
Én csak kérdezem.
-
-v-
addikt
"A 206-os történetének érdekes fejezete volt a 206 RC, amibe beleraktak egy nagyon erős, és önmagában jó 180 lovas motort, attól pedig csak még látványosabb lett, mennyire rossz a 206-os futóműve, váltója, féke, mindene. Az tényleg mesterien mutatta be, mekkora hülyeség erős motort rakni egy érdektelen konstrukcióba."
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Clapaucius #18886 üzenetére
Se mazda 3, se mazda 6 nincs nagyon ennyiért - elvétve 1-2. Gondolom az a legalja. Vagy hitelre vennéd?
Bocs ha hülye kérdés, nem egyértelmű.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz aphra2 #19075 üzenetére
"soha nem fogok a pályán 130 helyett csak 110-el menni , (ezt pszichikailag nem bírnám elviselni) mert akkor 1 literrel esetleg jobb a fogyim"
Hát, velem akkor volt ilyen, amikor necces volt, hogy eljutunk-e a következő kútig
Egyébként teljesen egyetértek. Valójában én azt gondolom, nagyon sok ember van az utakon, aki olyan szinten túlzásba viszi a spórolós vezetést, hogy az már a forgalmat akadályozza.
Természetesen mindenki úgy vezet és spórol, ahogy akar, semmi közöm hozzá, de amikor lámpától elindulva fél kilométerig tart, mire a 45-öt elérjük, úgy "gyorsulunk", és persze az 50-et véletlen sem érjük el sosem.. meg a 80as táblánál 65-tel megyünk, stb. Az ennyire ráérő és dinamikátlanul vezető emberektől bevallom én agyfaszt kapok.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Stauffenberg #19114 üzenetére
Focus I.
Jó vezetni, megbízható, nem unalmas forma, alkatrész nem drága hozzá.
1.6, 1.8 vagy 2.0 benzines.
800e-1m között találni is szépet. 1-2 nem vészes típushiba van (gyújtótrafó, kpi zár, sebesség jeladó stb...esetleg rohadás - erre vételkor oda kell figyelni), amivel együtt lehet élni, ha találsz egy szépet jól jársz vele.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
2.5-os kezivaltosat nezegess Ahhoz a sulyhoz a 2.0 keves. Kb. tobbet sem fogyaszt nagyon, max. 1 liter. En nagyon sokaig nezegettem oket, iszonyu ritka szerintem a szep allapotu, sok sikert
Esetleg meg a 2.3 milleres mokat is kiprobalnam, de az vegkepp nagyon ritka itthon.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #19753 üzenetére
A (valos) km meg az eloelet/szevizmult stb. ami szamit, nem az evjarat...
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #19753 üzenetére
A (valos) km meg az eloelet/szevizmult stb. ami szamit, nem az evjarat...
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #19756 üzenetére
Szerintem az evjarat csak annyiban, hogy xy evtol volt facelift es onnantol mar nincs 1-2 tipushiba, ezert azt erdemes venni. Ha nem rohad sehol, akkor mind1 mikori.
Hat igen, 10+ eves autobol keves a vegig vezetett szervizkonyves, szervizszamakkal igazolhato eloeletu, nem torott auto.. azert letezik Meg attol mert nem igazolhato, meg az szamit, mas kerdes h zsakbamacska.
Mellesleg a km is olyan, 10x elobb vennek megy egy jo allapotu, ismert eloeletu 250e km-es autot, mint vmi kicsit is gyanus visszatekert 100e-reset....mod: elnezest megint a duplicate post-okert, nem tudom miert csinalja ezt telorol
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #19760 üzenetére
(1-es fokak pl. hajlamosak rohadni...)
Egyebkent maximalisan egyetertek, amit evek sajat tapasztalata igazol, azon nem valtoztat az ember, mert minek, bejon, mindegy ki mit mond. -
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #19760 üzenetére
(1-es fokak pl. hajlamosak rohadni...)
Egyebkent maximalisan egyetertek, amit evek sajat tapasztalata igazol, azon nem valtoztat az ember, mert minek, bejon, mindegy ki mit mond.mod: ok ennyi, tobbet nem irok telorol, mert minden 2x megy el :S
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
"100-110Le körül szívó 1,6-ossal azért el lehet lenni"
Hát... beleül 4-5 ember, légkondival akkora dugulat már egy ilyen autó..
Én inkább azt mondanám, a psa 1.6 dízele az, amivel szépen el lehet lenni.
De ez amúgy tök relatív, kinek mi az amire már azt mondja hogy fürge..Más:
Én külön vizsgához kötném az x lóerőnél meg x tonnánál nehezebb autó vezetését...
Persze, kapjanak a nők is jogsit, de egy geci erős és nehéz x5-öst akkor vezethessen, ha tud is. Vezetéstechnikai pálya stb. stb.. aki megfelel vezethet ilyen autót.
Nem a kurva gyorshajtási bírságokat kéne emelni, ilyen dolgokkal szerintem sokkal több balesetet meg lehetne előzni, csak persze a pénzszedés a lényeg..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #20489 üzenetére
Hátöö... jó, igazad van
Egyébként pont az ad hamis biztonságérzetet, könnyű kezelni, csak épp a legtöbb ilyen egybites (pl. női júzer) nem nagyon tudja, milyen ha a 2 tonna elindul.. aztán akkor ha egy feleakkora tömegű autóval találkozik össze akkor abban nem sok esélyük van..
Mindegy, én tuti bevezetnék minden ilyen szart, szerintem ezeknek lenne értelmük, nem a 30-as tábláknak, meg a faluhatártól 10m-re trafipaxozásnak.. -
-v-
addikt
Hát, 1.4-es is, ambiente is... én csak akkor vennék ilyet, ha tényleg nagyon szép állapotú.
Nem tudok róla, hogy a sedan-nak más lett volna a futóműhangolása, mint a többi modellnek, de elképzelhető, hogy puhább, mazda 3-nál is az. 1.4-es motor az minden, csak nem élvezetes
Ha számít a vezetési élmény, trend-et vegyél, ott feszesebb a futómű és az ülések is jobban tartanak, motorból meg 1.6 <
Egyébként ha az ár a legfontosabb szempont, akkor úgyis az állapot dönt.. azt kell venni amelyikből szépet találsz. -
-v-
addikt
A 3-mas út pesttől gyöngyösig mennyire horror? Nagyon nagy szopódás M3 helyett?
Mondjuk a 4-eshez képest, mert ha uolyan akkor veszek inkább matricát... -
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #20868 üzenetére
Ezért nem vennék ilyesmit soha az életben
-
-v-
addikt
válasz Tökmindegy #20872 üzenetére
Hát igen...
Én sem tettem végülis le róla, hogy pár éven belül szerzek németo-ból egy kevés kilométeres xedos 9 2.3 millert Mondjuk az nem az a típus, ami nagyon elromlana naponta, de azért.. -
-v-
addikt
"A Passat nem is sportautó. Utazni, autópályázni nem kell ennél jobb/erősebb."
Ez egyrészt igaz, másrészt ez egy elég dízeles nyomatékgörbe.. (2-3000e -nél nyomatékmax, onnan meg csökken...) csak míg pl. akár egy 1.6 hdi-nél 2500-nál már 240/260Nm-ed van, amivel szépen el tudsz autózni nyomatékból (= nem kell pörgetned), addig itt szánalmas 150Nm van, ami önmagában is kevés, pláne nagy kasztnihoz.
Tehát pörgetned kell, mert különben semmit nem megy, pörgetni viszont marha rossz érzés lesz a lekókadó nyomatékgörbe miatt. Nekem biztos nem kéne ezzel a motorral, ezt látatlanban merem állítani -
-v-
addikt
Magyarországon a jobbra tarts az miért ennyire értelmezhetetlen szabály az autósok nagy részének, hogy senki nem bírja betartani?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs