-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
válasz Dluinet #89982 üzenetére
Kicsit benéztem, azt hittem, mostani a post...
A dízelek "befeketítése". Nézzük csak a környezetvédelmi felülvizsgálatot: A benzineseket stabil fordulatszámon, míg a gázolajost "szabadgyorsításon" méricskéljük. Mi lenne, ha megfordítanánk? Állandó fordulaton egy megfelelően karbantartott dízel szinte nem is füstölne, gyorsításkor pedig meglepő dolgok jönnek ki egy benzinesből is... Az meg csak hab a tortán, hogy az én szidott fekete plakettes "olajkályhám" német, vagy osztrák gázolajjal csak jókora terheléssel füstölget, míg a hazaival... -
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #90280 üzenetére
H!
ha az m a malust karja jentneoi akkor az 4 fokozatu
udv
neduddki
p.s. ijjen gyava a banda hog ynem mer allatfoglani???:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz Dluinet #90378 üzenetére
Attól, h egy autógyár tulajdonosa kínai lesz, nem azt jelenti, h ezt követően szarfosgagyikínai termékek fognak legördülni és a teljes gyártósort odaköltöztetik a picisárgák közé.
A Volvo Car Corporation ugyanúgy működik Götbeborg-ban most is.mod.
A 2m ft-os Volvo meg ízig vérig svéd még.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
bigmasterg
addikt
válasz Dluinet #90622 üzenetére
Akkor ez az email mi volt?
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #90792 üzenetére
HI!
ugyan enmkell ojajn messzemenii:- )
udv
neduddki
mod: diskoverin labordzsini bikaborju az otokereskedokbe
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dluinet #90792 üzenetére
az a baj, hogy ez nem csak brembo.... kína ránézésre félelmetesen jó minőségben másol, tökéletes minőségben fest/szitáz, egyszerűen csak vakartam a fejem amikor a megholt SD kártyára amire sandisk 10év garit ad közölte sandisk, hogy semmi köze nincs hozzá és tényleg. És nem ebayon rendeltem és magyar kisker uannyiért adta mint az eredeti sandisket.
Ugyanez memóriaval. Annyira tökéletesen volt szitázva, hogy amikor fura lett mert mért fagy alapfrekin... és másik mellé raktam nem vettem észre a difit. Le kellett szedni a bordát!!! róla, hogy kiderüljön a kehe. Még a dobozt is ~tökéletesen lekoppintották.Persze ez memoria meg memó kari, de amikor a fék murdál meg és szerencsés esetben csak totálkár a kocsi mert bárdi... ezen gazdagszik na az bicskanyitogató.
Nem is tudom mit lehetne tenni egyszerűen ha nem vagy az adott téma szakértője simán lyukra futsz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
giigz
veterán
-
szentkuti11
addikt
válasz Dluinet #91433 üzenetére
Ez egy biztos forrásból származó autó lenne, ami autópályán ment le 100k-t, a tulajdonosa (jóbarátunk) kicsit feljebb került a ranglétrán, vett is gyorsan egy Passat 2,0 CR TDI-t. Számomra is világos, hogy 1,4 16V ugyanezzel a kasztnival új korában jobb választás, de ismeretlen autót nem vásárolnánk annyira szívesen.
"Ha mindenki kizárólag az eszére hallgatna, korunk egyetlen autótípusát Toyota Priusnak hívnák."
Ezek szerint akkor vegyen Priust az is, aki csak autópályázik, meg az is, akinek terepre kell menni az autójával. Köszönöm szépen, ezt a cikket inkább kihagyom. Ennyi km mellé amúgy sem kéne olajkályha.
[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz Dluinet #91435 üzenetére
A kérdésem az volt, hogy mennyire kockázatos venni egy stabil forrásból származó 86 lóerős 1,2 TSI Fabiát (benzines!). Esetleg vegyek ismeretlen forrásból származó 1,4 16V-t (szintén benzines)? Egy betű erejéig nem volt szó dízelről. Azért meg elnézést kérek, mert nekem nem tetszik a Prius, és jóval túl is menne a keretemen.
#91435) Dluinet Köszönöm a korrekciót. Milyen hibák a legjellemzőbbek ennél a motornál?
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #91529 üzenetére
HI!
felvagtokittena teligummira meg a mindenfekl oaljokra lofax stomil diagonaltelnynyaronnicnsis annal jobb meg a 15w40es olajisjobarmibe*
udv
neduddki
p.s. kmhhhhhhhmmmmmm
mod:foleg pdpassatba a legocsobb, me atutjasokalja otobotosajnlasat mert csak learjanyuni:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz Dluinet #91529 üzenetére
Ja, meg gyerekülés se volt, mégis mind felnőttünk, sőt, hátsó (de néha még első) biztonsági öv sem volt, nemhogy légzsák, meg ABS, meg ESR, meg gyűrődőzónák.
Kisvárosunkban gyerekkoromban volt talán 100 autó összesen, nem csoda, hogy állandóan az utcán fociztunk, most csak a mi utcánkban van vagy 15 az itt lakó 12 családra, pedig hármat kell kanyarodni a főútról, mire egyáltalán idejutsz, és a célforgalmon kívül nem jár erre szinte senki.
Gyerekként a főutakon biciklizgettünk csak úgy hobbiból 20-30 km-eket egyik városból a másikba, alig volt forgalom, most ha nincs bicikliút, gyakorlatilag öngyilkosság kimerészkedni lakott területről.
70-es, 80-as években a magyar utakon 100 LE már jóformán versenyautónak számított, az autók gyorsulása, dinamikája, mérete, ereje is teljesen más volt, 100-120 már bőven autópályatempó volt, és gyakorlatilag végsebesség egy ladával, trabanttal, wartburggal, daciaval.
Egy Bp-i út innét a világ végéről egy napos program volt, és még csak nem is oda-vissza útról beszélek. Most beülök a kocsiba, és a megengedett legnagyobb sebességeket betartva is 2-2,5 óra alatt háztól házig fent vagyok valamelyik belső kerületben.
Szóval lehet jönni azzal, hogy minek kell ez a sok frinc-franc, csak azóta egysmás azért változott körülöttünk - és főleg mi magunk is változtunk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dluinet #91550 üzenetére
Többnyire még akkor sem sajnos (a vészfékaszisztens tényleg hasznos).
Az összes vezetési tréning azzal kezdődik, hogy megtanítanak fékezni.#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Dluinet #91550 üzenetére
Mondjuk ez azért is van, mert az emberek sajnos marha nagy része nem tudja felmérni a távolságot vagy helyzetet. Ha azonnal látná hogy hopp itt most ahogy rálépek satu kell, nem lenne para. Annyira agyfaszt kapok sok ember mellett amikor ülök, érted nincs vészhelyzet meg para, de már amikor elkezd fékezni érzem és látom hogy nagyobb fék kéne .. persze pár mp múlva rájön hogy ez kevés lesz és nyom még féket, de nyilván nagyobb para esetén ugyanígy nem tudná felmérni jól ... azon kívül hogy mocskos idegesítő azt érzi az ember, bármikor lehet belőle valami, ha kicsit is több szerencsétlen tényező összeadódik vagy még jobban benézi. És adott esetben nem nagy időkről csak mondjuk fél-1 mp -ről beszélek, de pl. pályatempónál az sok sok métert jelenthet, ha már az elejétől állsz a féken, mintha csak a végén van jajistenem. Nekem változatlanul meggyőződésem, hogy ez a szüttyögős belassult közlekedés kombinálva azzal, hogy igen kis százalék rendelkezik bármilyen gyakorlati vezetéstechnikai ismerettel, tök veszélyes ... megy marikanéni 40-el, bármi történik az ahhoz képest a szüttyögéshez képest annyira de annyira kívül van a komfort zónán, hogy esélye sincs reagálni. Nincs semmi helyes berögződés, ha bármit cselekedni kell nem jön ösztönösen a helyes reakció. Meg normál közlekedés esetén annyira messze van az ember a határoktól, hogy ha valami váratlan helyzet miatt mégis a közelébe vagy azon túl kerül, akkor pánik van meg leblokkolás. Tehát nem méri fel jól a távolságot, először azt se látja para van, ha utána rájön para van bepánikol és leblokkol, plusz a helyzetre szükséges helyes reakciók se jönnek, mert nincs beidegződés, tehát ha még el is indul az autó vagy valami van, akkor aztán végképp over. Na szerintem ezért van minden kurva héten baleset az m7-esen, amikor kettőnél több autó van ...
-
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #91925 üzenetére
HI!
na akkor eze cserebe, mikell ahhoz ogy egy ablaktorlo 8 evesen is ojjan legyen mi tuj koraban? /ket hete tanultam de msotaig nem tlet el 8 ev hogy kiprobaljam:- )))/
szoval: glassguard+trimcoatudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Nintendo Switch
- Ingatlanos topic!
- Revolut
- Mini-ITX
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen