-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz padi68 #110949 üzenetére
Arra valoban en sem vennek dizelt, de az elsö hsz ben 15-25k km t irtal. Ha evi 365 napban megjarod a 25 km utat, akkor se jön ki 10k km se . Azert irtam a dizelt, mert en is 15-20k km evi futassal szamoltam, amiböl 25k+ lett es igy megjobban örülök a dizelnek, mert nagyon sokat sporoltam eddig vele.
-
Declare
őstag
válasz tresh #111043 üzenetére
En egyszer utaztam swift sedanban....130 nal ugy gepeszkedett az ember a kormannyal, mint Räikönnen monacoban asszem az egyetlen elmenyem, amikor feltem autoban....borzaszto egy papirhajo erzesem van azzal az autoval kapcsolatban. Ellenben a 2005 töl (asszem) az uj az egy egeszen korrekt kis low cost car
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #111051 üzenetére
Nem tul logikus a peldad Mert akkor vidd tovabb...kisebb ütközes => swift=rokkantsag, F astra=labtöres, "rendes auto"=agyverzes, hogy mennyibe fog kerülni a javitas
Azok a kis vekony suzuki (regi swift) lemezekhez nekem nem lenne semmi bizodalmam....se autopalyan, se varosban....
-
Declare
őstag
válasz padi68 #111079 üzenetére
Nekem is sajnos ilyen eleg össze-vissza hasznalatban van a kocsi. Sokszor hetekig csak ilyen 2x5-2x10km eket megyek, mondjuk par hetente van azert altalaban egy-egy hoszabb egybefüggö menet is 100-150km. Viszont par havonta megjarom a Hamburg-Bp tavot is, ahol a dizel mindent visz. Igy jön nekem is ki ez a 220-25k km es eddigi szamolgatasom alapjan mar most egy ev alatt kb 300-350k HUF ot sporoltam az üzemanyagon.
Az az A3 milyen felszereltsegü? Nem az S lineos sportülesek nagyon bejönnek, 1200+km egyhuzamban se volt vele semmi bajom. Milyen policy az, hogy 20k kmenkent uj kocsit adnak?
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111126 üzenetére
Arra gondol szerintem, hogy egy regi premium auto fenntartasi költsegei ma is premiumok lesznek...hiaba zuhan 1/10 re az ara. Te sem annyit költesz az allroadra, mintha vttel volna egy sima manualvaltos, összekerek nelküli astrat mondjuk. Ez az amivel sokan szerintem nem kalkulalnak. Van pl 3 milliom, abbol vehetek egy par eves polot, de vehetek egy 15 eves a8 audit is.....cskhogy a polo eves fenntartasi költsege lesz x, az a8 audie meg 10x.....es az a nem mind1
-
Declare
őstag
válasz tresh #111132 üzenetére
Felig! Arra probalok ravilagitani, hogy egy egy x ftos premium nem egy arban van egy x ft os fapad autoval, akkor sem ha ranezesre a cetlin ez van!
(#111130) bitpork Örülök neki! Tenyleg ügyesen vettel autot es szerencsed is volt. Minel öregebb egy auto annal többet kell hozzanyulni, valamit bütykölni rajta. Minel premiumabb, annal több minden van ami elromolhat es azoknak az ara annal magasabb. Ezek tenyek. Ha Te mondjuk megvetted az allroadot 4millaert (lenyegtelen...x ert), akkor hozza kell venni, hogy a cascod, a kötelezöd, mind magasabb lesz, mint egy 4 millias astranak. Hozza kell venni, hogy az automata valtoban x km enkent olajcsere, nem keves penzert, hogy meghibasodhat az összekerek hajtas, valto, motor stb. ezeknek az ara az allroadban, munkadijjal, alkatresszel 5x, mint pl egy astraban. Tehat egy astrat mondjuk nyugodt szivvel megvehetsz, ha van talonban 4-500k Hufod, mig egy allroadnal akkor allhatsz nyugodtan, ha van 1-1,5-2 millad, amit ha hirtelen ra kell dobni akkor nem para. Ez nem azt jelenti, hogy ez tuti elromlik es lehet nem kell, de ugy ha 500k hufod van csak szabadon, amit autojavitasra tudsz szanni, akkor felelötlenseg olyan autot venni.
Remelem erthetöen sikerült leirnom, mire akarok kilyukadni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111139 üzenetére
Ok casco, az egyeni merlegeles. En fizetek kb 20-30k Huf körül evente ilyen teil cascoert, amiben van vadkar, termeszeti kar, vandalizmus...stb.
En amikor a kocsimat vettem, ugy vettem, hogy megneztem, hogy ennyi idösen, ennyi km-el mik jöhetnek elö a kocsin. Kettöstömegü (azt a tulaj nemreg cserelte, pipa), turbo 100-250k (relevans kockazat), dizel rendszer finomsagok (2-300k, nem gyakori, de könnyen beeshet). Igy azt mondom, ha van egy 4-500k talonban, nagy baj nem lehet, egyeb futomü vagy barmi 100-200bol legroszabb esetben is megvan, egyszerre meg kicsi az eselye, hogy minden bedöglik.
Ha benzinest vettem volna, nyilvan fiatalabbat kapok, nincs turbo, kettöstömegü....vannak ilyenek, hogy lambdaszonda, mitoom en....legroszabb esetben is 100-200k eleg kell legyen.
Ha ugyan ezen az aron egy dizel, premium, öszkerekkel, automataval....Nyilvan megnezem, mik az adott esetben a gyakori problemak, mennyibe kerülnek, de sacc, exhasra csak az automatara ra lehet dobni könnyen azt a 2-300k t, turbo nyilvan dragabb, mint az astraban es a munkadij is, összkerek hajtas nem tudom, de ott is azert ez az elszallhat, ami nem 50-100k....es ugye idösebb lesz, több km el, nagyobb rizikoval, hogy valamit mahinalni kell. Szoval nem aludnek nyugodtan, ha ugyan ugy csak 4-500k lenne talonban, amit egy allroadnal egy szervizben sokkal könnyebben otthagyok, mint az astranal.
En lagalabbis igy gondolkodom
Ebben a cikkben fejtegetnek valami hasonlot, amire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111149 üzenetére
Sajnalni nem, kell, nem hülye vagyok, csak mashogy gondolkodunk masok talan a prioritasok, mas a gondolkodas mod.
Pl engem pont az a tudat nyugtat meg, hogy kb 50 euro/ev ert cserebe ha holnap rommatöri egy öz a kocsimat, akkor a biztosito kifizeti a karomat. Te meg azt mondod, ugyan miert ugrana ki az öz.Mind a kettö rendben van szvsz, mivel jövöbe egyikünk se lat
-
Declare
őstag
válasz Dare2Live #111520 üzenetére
Szerintem ez nem igy van azert teljesen.
10 ev alatt ezer minden elöjöhet egy ujjonan vett autonal is a kopo dolgokon kivül a hasznalattol függöen. Ugyanugy bemattul a lampa, kilyukad a kipufogo, bedögölhet a klima kompresszor, a lambdaszonda, eltömödhet..... vegtelen a lista.Egy hasznalt auto pedig nem egyenlö azzal, hogy tuti sz.r. Ott is ugyan ugy kifoghatsz egy olyan, 4-5-6 eves elsö tulaj autot, ahol megkapta az odafigyelest, olajcseret stb. Igy ugyan azok fognak elöjönni, mondjuk a 8-ik eveben, mintha vadi ujan vetted volna.
Nyilvan kisebb a riziko az uj autonal, ha gondos gazdaja vagy, de ennyi.
-
Declare
őstag
válasz Rick4 #111527 üzenetére
Azert mondjuk az uj auto rizikot nem hasonlitanam a hasznalt auto rizikojaval . Ott azert van garancia es inkabb pech kell, hogy szivasson az auto, mig a hasznaltkocsinal semmilyen garanciad nincs es inkabb szerencse kell, hogy jot fogjal ki.
De persze siman kifoghatsz egy nyügös uj autot is es egy patika hasznaltat, csak az esélyek mások
-
Declare
őstag
válasz Bigemperor #111531 üzenetére
szoval Ti most itt komolyan egy "allitolag netes szösszenet" es 1-2 hahus fenykep alapjan szakertitek meg, hogy Obama luxus limuzinja a komolyabb es ar/ertek aranyban jobb auto vagy a hahus pancelozott luxus bmw?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Bigemperor #111536 üzenetére
Pont ezt irom....van egy "ameriakai totalcaros" rangsor, amerikai arakkal....hozd haza, honosittasd...mittom en...
1. fogalmunk sincs, melyik mit tud, miert annyi, mi van benne, mi ellen ved stb...
2. fogalmunk sincs, annak kinek ilyen szintü felnivaloja van mennyit er es mi ellen kell, ami mondjuk ebben a bmwben benne van
3. total inkompetensek vagyunk ebben a temaban (ha Neked van par milliard fekete HUF od erre,arra es van egy ket olyan üzleti vetelytersad, aki ak47 el es taposoaknal akar likvidalni es ezek utan azt mondod, hogy szerinted draga vagy sem az a bmw akkor nem szoltam )erted miert irtam ezt a kis csipkelödö hszt ?
-
Declare
őstag
válasz Rick4 #111547 üzenetére
Akkor en is idezek a sajatombol "De persze siman kifoghatsz egy nyügös uj autot is es egy patika hasznaltat, csak az esélyek mások "
Vagyis, az hogy egy uj autoval minden fele nyügöd lesz, annak az eselye x. Az hogy egy hasznaltautoval lesz mindenfele nyügöd, az meg mondjuk 8x....
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #111636 üzenetére
Nekem meg inkabb a benzin motor az erdekes egy suvba/terepjaroba. Egyszerüen nem passzol a karakterhez. Miert jo egy suvot/terepjarot benzinmotorral venni? 2+ tonnas kasztni, illetve ha picit is terepezni akar az ember ott a dizel megint nyerö
-
Declare
őstag
válasz footy #111638 üzenetére
terep alatt nem csak a brutal terepet kell erteni. Vadaszni kijarni könnyü terepre, mezögazdasagban kimenni a területre, ilyenek. Ezekre jo. Ha kicsit taknyos a terep akkor is kimaszik a 4 kerek miatt. Persze erre egy duster is jo de az megse egy mitsu outlander
Benzinmotor miert elönyösebb altalaban, mint a dizel? Kevesbe szennyez, szepen ki lehet huzatni, egyszerübb konstrukcio ilyenek. Na most ez egy suv/terepjaroban nem allja meg a helyet. A 2+tonnas kasztni mozgatasahoz jobban kell pörgetni, mint egy dizelt, egy piroslampatol piroslampaig 5000es fordulaton gyorsulo ilyen kocsi nkabb vicces, mint komoly es kb 3x annyit eszik mint egy dizel....nem talalom a logikat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz maggi1886076 #111646 üzenetére
Meg gondolom akkor Te a Ferrarit, Bentlyt....is megsüntetned, mert draganak talalod
Menjel ki egy topartra pecazni a 730d vel jah nem jobbat mondok, lakj egy dombon videken es siman csak menj oda fel a 730d vel, amikor esik a ho
-
Declare
őstag
válasz maggi1886076 #111650 üzenetére
Jah ertem, szoval egy összkerekes 7es vagy 5ös bmw, vagy egy allroad A6 vagy A4 az nem draga, az rendben van, de egy mitsu outlander az igen....elnezest kerek
-
Declare
őstag
válasz maggi1886076 #111654 üzenetére
atyavilag.....rendben
-
Declare
őstag
válasz parandroid #111657 üzenetére
De miert sznobizmus egy SUV? Ha valakinek olyan a hobbija, hogy gyakran kimegy könnyü terepre, olyan helyen lakik, ahol telen bajosabb a közlekedes....stb. akkor azon, hogy vesz pl egy Q3/Q5 öt, ahelyett, hogy venne egy A4/A6 limuzint az miert sznobizmus?
Jah es irom ezt ugy, hogy egyaltalan nem vagyok SUV parti, de megertem azokat, akik szeretnek akar varosban is egy olyan autoban ülni, ami picit magasabb, több biztonsagerzetet nyujt nekik, egyszerübb a parkolas, telen nem gond a csuszos ut es akkor ezekhez jön hozza a hobbi vagy ha olyan helyen lakik az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #111659 üzenetére
nem.
Kristalypoharbol brenditszürcsölni, elallo kisujjal, hozza szivarozni es közben szelfizni a facebookra sznobizmus az oke de egy suv?Homalyositast kerek....pelda: Q3 audi (2wd) egy arban van kb egy A4 audival (2wd). Ha valakinek tetszik a Q3 formaja, vagy biztonsagerzetet ad neki a picit magasabb ülespozicio (ismerek ilyen nöi vezetöt) es ö a Q3 at veszi akkor ö sznob? Ha az A4 audit akkor nem? Vagy aki A4 audit vesz az is sznob?
-
Declare
őstag
válasz footy #111666 üzenetére
1,5x fogyi, cserebe kevesebb ado....jogos. Ez plane USA ban olcso benzin arakkal....
Egy valami nem igaz szerintem, a turbo lag. Egy turbo benizn ugyan ugy szarul megy ha lepadlozod 1500 nal, mint egy turbo dizel. Söt lehet egy turbo dizel mondjuk 2000 es fordulaton jobban megy, mint a turbo benzin.A többivel megvettel!
(#111668) peterkeT Igy van. En sem allitottam mast. Pont ezert mondom, hogy en nem erzem sznobsagnak a legkevesbe sem, hogy ha valaki egy SUV ba kenyelmesebben szall be es biztonsagosabban erzi magat.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #111675 üzenetére
De ez miert baj?
- egy kenyelmesebb beülesi opcio
- valakinek nagyobb biztonsagerzet
- jol jön az a plussz par cm hasmagassag, ha kimegy valaki a gyerekkel egy horgasztora pecazni es nem kell a földuton nezegetni a nagyobb hepehupakat, hogy hol er le az alja (es pont nem kell par cm nel több, mert javareszt meg ugyis aszfalton megy)
-egy egyszerü 4wd meg böven eleg, hogy telen pont annyit segitsen, hogy komfortosabban közlekedj.
-egy limuzinhoz kepest kenyelmesebb pakolhatosagszvsz ennyi egy suv, de ez is a celja.
Nem ertem ezt a nagy ellenallast a Suv-okkal szemben. Senki nem allitja, hogy a SUV az valami felsöbbrendü, premium, extravagans huncutsag.
-
Declare
őstag
válasz maggi1886076 #111677 üzenetére
Bakker, ezzel az A6 allroaddal....18 millatol indul es egy felsö kategorias premium modellröl beszelünk...nyilvan összehasonlithato egy 5,5M tol indulo nissan quashquai val vagy egy 8M indulo Q3 al....de vegyel allroadot....
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #111680 üzenetére
Jaaa, akkor felre ertettem igen, azt mar irtam footy-nak is, hogy valoban igaz....en az outlenderböl indultam ki, ami azert egy nagytestü SUV es ott furcsalltam a benzinmotort. Viszont valoban nincs oriasi difi a fogyiban es nem is 2t+ a kocsi
(#111681) maggi1886076 mert a kaskai mi? limuzin?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz maggi1886076 #111681 üzenetére
de most ez komoly? Szoval azert mert Neked valamire nincs szükseged, vagy valami nem tetszik, akkor az vicc es szar? Azert igy eleg egyszerü egy eleted lehet
jah ezt a "tulajok 99% azert vette mert ez a divat", ezt a felmerest majd linkeld legyszi....ha mar kijelented.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #111684 üzenetére
Egy allroad szvsz tök mas celközönsegert versenyez, mint amikröl it irtunk, varosi suv-ok. Egy outlander eseteben mar jogos amit irsz, bar egy outlander is jobban "koszra es mocsokra van" , mint az allroad. Belülröl az allroad kb 100% ig egy A6 limo, ami egy felsökategorias limuzin. Egy outlander belülröl is puritanabb, egyszerübb. Egy sarosa gumicsizmat es metszöollot, amivel alaki a hegyen dolgozott nehezen tudom elkepzelni az allroadban, mig egy outlanderben siman. Mondjuk ez szvsz
A kaskai, q3/q5 meg aztan plane tök mas meret es funkcio
-
Declare
őstag
válasz hdman #111745 üzenetére
En is olvastam ezt a cikket. Fura dolog ez. Ha nagyon nyomja az ember sokkal többet kajal, de igazabol idöben annyit nem hoz. Föleg, hogy ugye atlagsebessegekre vetitve kell nezni mindent.
Multkor pont a fogyit nezegette, tartosan nyomtam neki, nem koppig padlot, hanem ilyen közel padlot, igy 190 körül volt az ora es 12-12,5 körül evett. 140 el 6-6,5 110 meg olyan 5-5,5
-
Declare
őstag
válasz Def26 #111852 üzenetére
Hat ez most olyan dolog, hogy azert veszel valamit, mert hasonlitani akarsz valakire akinek van, vagy azert veszel, mert tetszik es arra van szükseged.
A Passat ciki azert mert a nemet autbahn tele van 10-15 eves, ültetett, füstötokado, tulterhelt, roman rendszamos passattal?
Vagy az iphone ciki, azert mert van par suttyo, aki azt gondolja (idezet egy indexes videobol ) "stilust vasarol maganak az iphone al" ?
Minden ami kicsit exkluzivabb elöbb-utobb, amikor elveszti az erteket a prosztok celpontjava is valik...ezzel sajna, nincs mit tenni
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #111925 üzenetére
Alapvetöen amiböl sok van, mert abbol sok alkatresz is kell. Otthon meg ugye viragzik az autolopsa, mert 10 böl 2 ember szerelteti a kocsijat szamlaval, meg ugye legyen minel olcsobb.
Itt Hamburgban, amikor kerdztem, hogy hol szabad parkolni/hol nem, mert meg nem volt valtozar a kocsimba, ilyen nagy szemekkel rammeredtek, hogy te jo eg, milyen kocsim van? Mondom egy Astra H gtc...erre jött a röhöges, hogy jaa, hat azt nyugodtam ott hagyhatom nyitott ajtoval, jaro motorral, akkor se bantja senki 2 olyan ismerösöm is van aki jart mar ugy, hogy hoszabb rövidebb idöre (elutazott egy hetre repcsivel es az utcai parhuzamos parkoloban volt a kocsi) nem zartak be ilyen 2-3-4 millios autot. Semmi baja nem lett.
Egyszerüen messze a hatar, autopalya tele van kameraval, nem eri meg innen autot lopni. Autoszerelönel 10 eurorol is szamlat adnak, fel sem merül, hogy meghuz egy csavart es zsebbe 5 euro...mindennek nyoma van, minden lekövethetö, nem lehet nagyon helyben mit csinalni egy lopott kocsival.
Nyilvan a luxus kocsikat megrendelesre lopjak, viszik azt innen is, onnan is
jah mod: most bereltek egy ismeröseink autot Berlinben. E merci. Kerdeztek merre megy. Mondtak hogy uh, hat Pragaban es Budapesten csak fizetös, örzött parkoloban hagyhatja a kocsit mondom yess, azert kis hazank nem csak a politikusaink miatt hires erre fele
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gaborbol #112144 üzenetére
"Mar csak abban nem vagyok biztos, hogy vajon a Mitsu szervizben is annyit ertenek-e majd a kocsihoz mint ezek"
Ez jogos....vannak nekem is storyk a markaszervizekröl/szalonokrol....Mitshurol: az egyik rokon pont ugyan ilyen outlandert vett par eve, amikor kijött ez a szeria (csak dizelt persze, itthon ). A szalonban atadaskor nem tudtak megmutatni, hogy kell összeparositani a teloval en bogoztam neki ki a hangutasitasos menüben angolul. Meg ugy alapbol fogalmuk nem volt mi hol van es hogy müködik az auton A navit is 10 percig nyomogatta a srac, aztan mondta, hogy majd otthon nezzük at, mert minden le van irva, de most mar kapcsoljuk le a motort, mert nem fogunk elerni a 100m re talalhato benzinkutig....komolyan, olyan volt mint egy vigjatekban. Közöltek, hogy egyelöre minden papir meg minden csak angolul van (amit ezek szerint ök nem tudtak megfejteni)
-
Declare
őstag
Miert az, hogy az uj autokat 2 liter benzinnel adjak at az mi? Emelje meg az auto arat 15 ezer forinttal, de milyen tree dolog mar ez is. Vagy a virag meg a pezsgö arabol inkabb toljon bele benyat Jo hogy nem azt mondjak, hogy "Kedves Uram, lehet jönni atvenni az autot, de az 5 liter olajat ne felejtse otthon, mert azt elsö inditasnal bele kell tölteni, meg az ablakmosot es a hütövizet is"
-
Declare
őstag
válasz Dani_kp #112229 üzenetére
8-10l/100km körül kalkulalhatsz ezek alapjan, hasznalattol függöen.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Dani_kp #112236 üzenetére
Nem gondolom, hogy az 1.6 os bora fogyasztasat -szavaiddal elve - "lealtalanosithatod" az összes 1.6 os fogyasztasara. AMit linkeltem oldalt nezegesd at, kinek hol mennyit eszik, de ezek nem varos adatok, hanem vegyes. Szoval tovabbra is azt tudom mondani, amit spritmonitor (többünknek, több autora eleg jol passzol a fogyi), hogy 8-9-10 liter, attol függ, mennyire nyomod stb...
Nyilvan minden az eves futasteljesitmenyedtöl függ. Ha egy evben mesz 5k km t, akkor nagy jelentösege nincs, hogy 6-7 liter vagy 8-9 liter. Ha 30 ezret mesz, akkor mar azert erdemes atgondolni
-
Declare
őstag
Nekem is akkor szokott az atlagfogyi zuhanni a vernyomasommal együtt ha föuton gurulok 70-100 -al. Varosban egy egy piroslampanal indulas, befekezes, mert a gyalog epp atballag a zebaran stb, ilyen 26-30l/100km ek a pillanatnyi fogyasztasok. Pedig aztan a H astra GTC nem is egy oriasi kaszti/tömeg. Bar nem is pehelysuly a kis dagadék
(#112240) gzbotii Ilyet nem irtam. Amit kerdezett, arra a kocsira linkeltem be, amit a userek irtak spritmonitoron.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
1.7 dizel isuzu de azzal szokták cikizni, hogy dagadt a mereteihez kepest Allitolag az uj K astra 100-200 kg al lesz könnyebb, mint az elödje a J. Kivancsi leszek ra, mert szerintem egeszen jol nez ki es egeszen uj alapokra helyeztek, a karosszeriet, motorokat, mindent. Tesztek is egeszen biztatoak, pedig azert az opelt szeretik megrudalni a nemetek is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #112326 üzenetére
Na en ezt pont nem igy latom. Epp ezt irom, hogy vegre egy szep letisztult, elegans es nem hivalkodo forma. Nekem amilyen az elözö 7 esek voltak (az elmult par ev), meg amilyenek a passatok, ez az agyonkromozott giccsparade, hat szerintem nagyon gaz. Mindig a fukszos gádzsék jutnak eszembe....fux a nyakba, kezen, mindenhol, csak hogy nezzenek mar ra, mennyire menö es mennyire gazdag...
Ez gyönyörü, letisztult + technika...top.
(#112325) peterkeT ez is egy aspektus. Mondjuk a polonak at kell meg esnie egy ket megujulason, mire a hatso üles pozicioja olyan lesz mint ennek a 7esnek
-
Declare
őstag
En mindig mosolygok ezeken a "szerintem draga" hsz eken Nem valoszinü, hogy közülünk, akik itt irogatunk tul sokan vagyunk, akik realis ertekrendet alapul veve megengedhetnek maguknak ujjonan egy ilyen autot.
Aki ennyi penzt költ egy autora, annak realisan sok 100 millionak kell lennie "feleslegben" a bankszamlan (vagy olyan jövedelmezö ceg, ahol egy ilyen autolizing be van kalkulalva) es ott nem az a lenyeg, mar, hogy most 30 millio vagy 45.
Nekem az S merci kifejezetten nem tetszik, az A8 audi szep, de ez nalam egyertelmüen szebb es elegansabb most
-
Declare
őstag
válasz fi:zi'k #112357 üzenetére
A felvetes erdekes azert szerintem is
Nemetorszagban pl alanyi jogon mindenki igenyelhet vissza az adojabol a munkabajarasra penzt. Az azert ugy megint segit.
Mondjuk ettöl függetlenül naponta 3 orat legalabb azzal tölteni, hogy mesz munkaba meg haza....kizart, hogy ezt barki elvezne Raadasul, elöször arra gondoltam, hogy van ezert valami szemmel lathato fizu, de akkor meg nem 1,5M ert keresne autot....
no mind1, reszletek nelkül nyilvan nem lehet megfejteni, de erdekes
-
Declare
őstag
Ez igy van. Mindenhol kapsz a kereskedestöl kedvezmenyt, de nem ilyen merteküt Azt is föleg ugy, hogy extrazod a kocsit es azt mondjak, hogy valamelyik csomag "ajandek" stb. 6-7 millional 4-5-600 ezret kaphatsz, de többet nem nagyon.
Ez a "hitelre jar csak a kedvezmeny" dume meg egy nagy kamu. Ilyenkor azt mondja az ember, hogy rendben, akkor köszöntem a lehetöseget atballagok a masik varosba, aztan mar adja is a kedvezmenyt. Nyilvan beprobalkozik, mert azzal jar jol a kereskedö, ha van hitel, amit meg nyilvan a vevö fizet meg.
Nyilvan, vedd meg hitelre es olcsobb lesz az auto...jajaj jol jar a kereskedö, jol jar a bank es jol jar a vevö....a közgazdasagtan már csak igy müködik
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest