-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #101840 üzenetére
az érezhetően segít, azt már észrevettem
ez a nincs gond, kétoldalú dolog.
van aki szerint addig nincs gond, amíg megy a kocsi, szerintem ez nem így van.
most elviszem ford márkaszervizbe a verdát, és csináltatok egy élő diagnosztikát az adagolón, mivel kb. sehol nem vállalják, mert kb. senki nem ért hozzá.
egyébként megy a kocsi meg minden, de szerintem az előtöltés szabályzó már nem százas, de majd megmondja a bosch diag.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
őstag
válasz szőröscica #102043 üzenetére
Az a váltó nekem is sokk volt. Ott szállt el második autóként az aygo/c1/107 trio. Konkrétan nem tudtam sebességbe rakni...Mondjuk a belseje is eszméletlenül igénytelen volt. Újat még nem láttam belülről, de gondolom csak javította rajta... Mondjuk egy full fapad plusz klíma 1.0 aygo most annyi mint egy közepesen felszerelt 1,2-es i10-es. Nem nagyon tudom mi érv lenne az aygo mellett azon kivül ha valakinek az tetszik és kész (mondjuk ez szerintem elég ).
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz szőröscica #102449 üzenetére
hát akkor már inkább a második, csak köss a szigszalagra eygy damilt, hogyha megállítanak, akkor letudd rántani a rendszámról
-
trassher
addikt
válasz szőröscica #102451 üzenetére
Viccesnek tűnik de egy ilyen leragasztós mutatványnál még a bilincs is kattan ha megfogják az embert
Redmi Note 7
-
Buster17
addikt
válasz szőröscica #102449 üzenetére
Én az az átpörgetős módszert ajánlom.
Megnyomsz egy rombot és átfordul a rendszám egy másikra. Ebayen biztos lehet kapni ilyen mehanikát[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #102709 üzenetére
Sokkal fontosabb számomra, mint az, hogy (...) mennyire megy
Hát milyen ember vagy te ...
-
válasz szőröscica #102709 üzenetére
+1
Persze ezen kívül azért külsőre is legyen valami lapavető karaktere, meg főleg autóformája, ne valami francia szopottgombóc legyen, vagy valami értelmezhetetlen formatervű olasz rettenet - válaszolva footy korábbi felvetésére.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #102712 üzenetére
Persze, az a fontos érezd jól magad benne. Szépség az olyan hogy megszokod, inkább az ergonómia legyen jó meg legyen otthonos. Focus 1 beltere valljuk be "furcsa", de az ergonómia jó és jól érzem magam benne, a formákat meg megszoktam ... szép nem lesz de otthonosnak érzem, inkább ez mint ami szép de nem kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #102709 üzenetére
A HR-V beltere véleményem szerint is randa. Kőkeményen 80-as évek.
Viszont a praktikuma, a kapcsolók precízitása, az üléssíntől elkezdve a kilincsekig, folyamatosan érezteti még 10 évesen is a japán autó fogalmát. Nincs zörej, nincs behatárolhatatlan hang, nincs trendi karcosodó, könnyen kopó felület, vagy éppen nem működő extra... Számomra ezen érvek sokkal többet jelentenek, mint h mennyire trendi, design-olt, már ettől jól érzem magam benne.
Nem utolsó sorban, egy kulcsfogalom. Kompromisszum. Mivel vannak bizonyos műszaki elvárásaim, amelyek anyagi okokból csak használtautóban teljesülhetnek, muszáj valamiből engedni.
Inkább lemondok a megrajzolt beltérről, mint h két havonta tréleren, szerelőnél végezzem.Szóba hozhatom a Volvo-t is. Peptia, ez sem egy díjnyertes belső, de itt jön képbe amiről írtam eggyel fentebb. Ebben a(z ár)kategóriában nyújta számomra azt a minimális elvárást, amit egy belsővel szemben felállítok.
Van pár hibája, a félbőr óriási átbszás. A bőrt csigáról nyúzhatták, mert iszonyú gyenge minőség. Ha, nem kezelném már rég kirepedt volna. A kardánboxon lévő könyöklő minden kanyarban mocorog és a műszerfalkárpit nagyon könnyen karcosodik.
Ellenben nem ültem még kényelmesebb autóban, de erre sem beltere miatt esett a választás.Teljesítményben egyetértünk, szintúgy sokadlagos.
mod.
Nem áll szándékomban senkit meggyőzni, csak furcsa volt számomra, h Peterket ennyire a beltérből indult el.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Snoop-y
veterán
válasz szőröscica #102712 üzenetére
En nem nezegetem soha a belteret egy autonak. Nektek hogyan van idotok erre? De most komolyan nem kotekszem meg semmi ilyesmi. Mikor nezegeted? Ulsz a dugoban es vegigmustralod? Hu de gyonyoru ez az ajtokilincs?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #102856 üzenetére
Képzeld el 16-os kerékkel mekkora traktor lesz ez a szép forma
-
sasa134
addikt
válasz szőröscica #102869 üzenetére
Így van, plusz jó eséllyel generátor és EGR szelep is behalhat ezen (ha eddig nem tette), jellemző hiba.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #102996 üzenetére
Nyilván, nem zavar a séta, hajnalonta 10 kilométereket gyaloglok edzés gyanánt, de ha van közel is hely, beállok. F Astra-val ez nem gond, ott már leszarom, ha meghúzzák, meg az ajtó is jóval kisebb.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
VegyesTamás
senior tag
válasz szőröscica #102977 üzenetére
Őőő magyar utakra ezt az (amcsi) autót? Volt egy ilyen előző helyen a műhelybe ahol voltam, basszus már azzal vicceltünk, hogy vegyen bérletet. Ezeknek mindig van valami baja, és a hibák 60% a MO. miatt van. Ezeket a vajsima tükör utakra tervezték amikor napi 100 km-t ingázol az államokban, na ott kényelmes, itthon olyan mint egy talicska, a hátsó futómű szilentjei olyan lágyak, hogy azt érzi az ember, hogy gáz van a kocsival, billeg tekeredik...alkatrész sem a legegyszerűbb hozzá. Nem mellesleg megbukott a moose teszten is...
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Csaby25
senior tag
válasz szőröscica #103050 üzenetére
Elnezest, javitok, 4+1-et akartam irni, a lenyeg, hogy ne 2+1 legyen.
Amugy en ezekre gondoltam:Toyota Corolla, Vw Golf IV, Seat Leon I.
Esetleg meg Ford Focus II, de ugy tudom a golf tartosabb, legalabbis a 2014-es Tüv szerint .
Na most a Corolla kiesett, mivel a hatchbacknek kicsi a csomagtere, es a sedanba nehez bepakolni a gyerekkocsit.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103059 üzenetére
szerintem is jobb a kombi, főleg gyerekkel.
de anélkül is lehet rá szükség, olyan dolgok beférnek, amit max. teherautóval hoznál el valahonnan.
egyébként ha már octavia kombi, akkor a mondeo kombi nagyobb is, benzinesben meg a kettőstömegűn kívül nagyon más el se romlik. -
nesa
veterán
válasz szőröscica #103054 üzenetére
Szerintem ezt ki kell fogni en 5 eve vettem a dizel tipoba GLOBAL akunak nevezett valamit mert olcso volt jo garanciat kaptam ra, meg mindig hibatlan es nagyon sok inditas van benne 2x ujitottam fel az oninditot miota benne van es legutobb cserelni is kellet mert a komutator a muanyagig kopott, ocsem vett ugyanilyen markat a skodaba 1,5 ev alatt megdoglott, ilyen ez a szakma.
Korabb volt Perionom 2002 be vettem 2009 ig ment, a varta meg a perion ugyan azon a gepsoron keszul.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103062 üzenetére
egy ilyenre gondoltam, de mondjuk ghia-ban, fullosan jobb (első szélvédőfűtésről még mindig csak álmodoznak a VAG-nál )
1.8 vagy 2.0 majdnem mindegy, kb. ugyanannyit esznek.
ez már FL2-es amúgy, az összes típushibát javították, úgy mint a berohadó hátsó féknyergek, a tönkremenő központi zár vezérlés, az ajtók aljának rohadása, és a rozsdásodás alul. -
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #103093 üzenetére
De az ősTDI még 10x simán megkerüli a bolygót, csak ne hanyagolja el.
-
bubi92
őstag
válasz szőröscica #103125 üzenetére
nem, a vectrán lévő is nídforszpídes
-
FrankMonzano
őstag
válasz szőröscica #103193 üzenetére
Erre gondolok. Errol mi a velemenyetek?
-
nagyúr
válasz szőröscica #103231 üzenetére
Tökéletesen igaz, hogy ha veszel egy mercedest, bmw-t vagy audit, akkor ott a felszereltségi szintek amolyan jelképes dolgok, minden komolyabb vagy hasznosabb extráért súlyos forintokat kell fizetni, ellenben a Honda ugye a 3 csoportba kb. minden belepakol szépen fokozatosan, és csak parasztvakító dolgok maradnak extra-extraként. Viszont tény, 2-3 motorral és még mindig kevés új extrával nem lehet megmaradni egy olyan mezőnyben, ahol ha van elég pénzed, szénné tudod konfigurálni az autódat. A Ford is hasonló extralisra szempontjából, mint a Honda, igaz, kicsit több a csomag.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szőröscica #103235 üzenetére
Ja hogy ennyire nincs külön vásárlási lehetőség a Hondánál? A Fordnál van, azt tudom. Ohh
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #103231 üzenetére
Lehet, hogy a Nyugat-európai vevő nem a legalja felszereltséget veszi a prémium-márkákból, mint az itthoni kisebb pénzű vásárlóközönség és a prémium tényleg azt jelenti ott, amit kell, nem csak a nevet, hanem az extrákat is.
De pl nekem az Opelnél is a szénné konfigurálhatóság tetszett, hogy magam válogathatom össze, hogy mit kérek bele és mit nem. Persze itt súlyos százezrekkel dobálózik az ember, mert pl az Infinity hang is 170K volt, de választható és nem nekem kell utólag a fél cosmagtartót elfoglaló ládát beletetetni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
FrankMonzano
őstag
-
nagyúr
válasz szőröscica #103465 üzenetére
Ez akkor a VW féle 1.9-es, már PD-s?! Benzinesben láttam van 2.0-es és 2.3-as is (a V6 már túlzás). A 2.0-es vagy a 2.3-as lehetne a jobb?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
alázógyík
őstag
válasz szőröscica #103555 üzenetére
Mondod ezt egy autós topikban.... uramatyám...
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #103555 üzenetére
Ez benne van, igen, de az emberek túlnyomó része inkább a technikát félti, mint a környezetet. Azért majd szűkítek az időn.
Morris: 3000 környékén szoktam nagy általánosságban menni hazáig a pályától, csak néha gurul el a gyógyszer.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
footy
addikt
válasz szőröscica #103565 üzenetére
Nekem gagyinak tunt a futomu es az auto aranyai valahogy nem stimmelnek. Ami az 500-ason jopofa, az az 500L-en idetlen.
-
Debilon
addikt
válasz szőröscica #103586 üzenetére
miért, ezzel is be lehet sz*pni kemény bírságot, nem kell ahhoz sportkocsi
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
sasa134
addikt
válasz szőröscica #103633 üzenetére
Ebből tipikusan dízel kéne, kár, hogy a 2 literes a VW pdtdi, a 2.2 meg psa. Így ölnek meg egy koncepciót..
Avanti Roma
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #103643 üzenetére
Dízel nem kell egyelőre. se dci se hdi se tdi,se td, Egyrészt nem megyek vele sokat másrészt ha kicsit is kormol az engem már idegesít. Még a fehér füst is zavar télen benzinesnél nem,hogy dízelnél a sötét. Meg hangjukkal se vagyok kibékülve.
De visszatérve meganera akkor jól sejtettem,hogy nem rossz választás meg árban sem rossz..
1.4 limuzin nagyon tolókocsi? Vagy azért lehet vele menni normálisan viszonylag? Amúgy nekem is minimum 1.6 a cél de a többségük ahogy nézem 1.4.Grandtournak praktikusságon kívül van valami előnye még? Mert megmondom őszintén valahogy a limuzin nekem jobban tetszik de tudom,hogy ezt a törökök szerelték össze ugye. Amivel gondolom sok baj nincs, csak ahogy tc-s vidibe láttam/hallottam mondták,hogy francia példányok jobban össze vannak pattintva.
Lagunaba természetesen 2.0 alatt nem keresnék azért nagyobb kasztnija van mint meganenak gondolom itt már 2.0 az optimális.
Amit kérdeznék még.. Megane II-nél mekkora a hely legfőképpen elől? Pld Grandtour mennyivel nagyobb elől(bal1be) a limuzinnál? Nekem ez fontos,hogy magasabb legyen a mostani swiftnél, meg ne kelljen kihajtogatni a lábamat ha kiszállok..
Mondeo,meg passat annyira nem tetszenek így kihagynám őket..
#103645) tboy93 : Lehet márkaszerviz miatt.. Nekem azt nem mondták meg,lengéscsillapító cserénél,hogy lógnak a kormányösszekötőim.. Szerelőm mondta,hogy ez mi?? Nem szóltak vagy ilyesmi?
Csak ugye muszáj voltam oda vinni mert ingyen cserélték..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #103671 üzenetére
Akkor grandtourt választok majd inkább ha ennyire mondod.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Csaby25
senior tag
válasz szőröscica #103683 üzenetére
Ertem, ha van ra 1 ev gari akkor gondol meg van oldva...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
hobizoli
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103952 üzenetére
Ez fix.
A teljes belseje uj, es nem kinai alkatreszekkel. -
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103958 üzenetére
Ez wg, szoval nem egy ordongosseg, sima nyomasos labda vezerli.
Meg azt kell megtalalni, hol szokik el 0,2 bar nyomas, de mar van tippem. -
mycso
veterán
válasz szőröscica #103958 üzenetére
Fel éppen fel lehet, csak nem biztos, hogy megéri.
Nekem 120 körül mondták a felújítást (nem feltétlenül a legjobb alkatrészekből, hanem abból ami van), viszont 140-ért van megbízható és jó minőségű új után gyártott.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103962 üzenetére
EGR nem kell, csak az anomáliákat okozza.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103964 üzenetére
Az új se jó.
Gyárilag se jó.
Tudod mi mocsokkal eteted meg az autód friss levegő helyett?
Utána meg építenek feleslegesen ic-t mindenbe, ha már meleg kipufogógázzal etetik a motort.
Szedd le egyszer a szívósort, szerintem utána te is azt fogod mondani, hogy nem kell az egr -
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #103966 üzenetére
köszönöm
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103966 üzenetére
akkor vettél már új katalizátort is?
3-4 év/80-100k km alatt tönkremennek, gyakorlatilag csak hatásfok csökkentőnek maradnak.
ha még nem tetted meg, akkor menj be a márkaszervizbe, kb. 200k huf-ért kaphatsz is egy újat, alsó hangon, hogy ne szennyezd a környezetet.elmondom, hogy az euro3-as ezres swiftem CO-ja 0,0% volt, alapjáraton és terhelésen is 120k km-el is, úgy, hogy egy árva egr sincs benne. a kipufogó végének belsejét ujjal végighúzva nem lett koszos a kezed, mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy a fele km-t gázzal tette meg, de előtte is olyan volt.
ja és egy dl olajat se evett olajcserék között, gázzal indítva és üzemeltetve se, ergo nem a benzin pótolta ki az olajat.szóval normális motorokat kellene tervezni, és építeni, nem mindenféle hókuszpókusszal felvértezni bármit, ami gurul, hogy papíron azt lehessen mondani, hogy mennyire óvjuk a környezetet.
off vége.
(#103967) DeFranco : Te is vegyél új katalizátort
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #103971 üzenetére
megkeresem a vizsga méréseket, hátha megtalálom
(#103970) DeFranco: csak elmondtam, hogy mi mire jó. ahogy azt is, hogy az autók 90+%-án feleslegesen van már a katalizátor, mivel nem, vagy csak részben tölti be a funkcióját, mert elöregedett.
óhajodra többet nem hozom fel a témát, amúgy is off, meg nincs is értelme.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #104075 üzenetére
fojtószelepet pucoltatok már? alapjárati motor volt cserélve (akár próbára, egy időre)
-
Agostino
addikt
válasz szőröscica #104075 üzenetére
öh, bocs, ha voltmár és alap meg minden de esetleg pillangószelep? nekem az szokta ezt. amúgy fingom sincsen a motorok mélylélektanáról de amikor ezt csinálja a kocsim ezt szoktuk kidzsuvázni és oké minden.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
hobizoli
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #104077 üzenetére
És ezt okozhatja, hogy nyitott állásban megszorul, ami miatt akár alapjáraton is leállhat.
Dízelben alapjáraton amúgy is nyitva van az EGR. Benzinesnél okozhatna ilyet, amit írsz.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #104335 üzenetére
sorry, úgy tudtam, hogy vették azt a motort.
ahogy írtam is, nem ismerem egyébként.és attól, hogy generátort és adagolót igényelnek 500k km környékén, még rossznak se nevezném, mert ezeknek az 1.8 tddi-knek a 90%-a kintről van behozva (itthon inkább a benzinesek mentek), és általában nem az ársáv tetejéről származnak, többségük azért van behozva, mert kint már nem érné meg ezeket rákölteni, itt meg összetákolják bontott cuccokból.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #104332 üzenetére
szerintem simán vállalható.
de még talán el lehet csípni az utolsó 1.6 szívó focusokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen