-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #130313 üzenetére
városba tök jó, nyilván kontinentális rakettának nem ilyet kell venni... oldalszélre azért érzékeny a forma miatt, de viszi szépen a 140-et, nem elromlós fajta és rövid távon emberi körülmények között tud benne utazni 4 ember. második/városi autónak kitűnő közlekedési eszköz, de azon túl nem ad semmit.
-
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #130320 üzenetére
lehet, hogy 1.x millió innen a balkáni pöcegödör aljáról soknak tűnik, de nem véletlenül dobja el az osztrák és német (és a többi) ebben a korban/értékben, mert az ottani karbantartási költségek mellett nem éri meg fenntartani, érdemesebb átülni egy újabba. érdemes megnézni a kínálatot, 10 év felett 1M környékén szinte mindegyik csipás lesz, ha jobban nem is rohad.
Opelek rohadtak is, de az újak már sokkal jobbak ebből a szempontból, G Astra facelift utániak már nagyon jól védettek. -
rbalint88
addikt
de hát a flottakezelőnek ez megéri, tehát keres rajtam, ami undorító és fujfuj és akkor má nehogymáne he, veszek sajátot, azért.
de átlagjóskáknak még mindig inkább realitás egy olcsó, saját autó, mint bérelni. akinek munkaeszköz, annak nyilván más, ott már több értelme lehet bérelni.
Tothgera30: nem kimondottan fosos típus, ha kell a hely, érdemes lehet ilyenben gondolkozni. ez kimondottan vidám darab (jó szín, üvegtető, 2.0hdi)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #130456 üzenetére
szerintem alábecsülöd a saját autó költségeit. ha nem csak életben, hanem karban is akarod tartani, akkor az évi 50e az az első pár évben inkább évi 100-200e Ft kategóriától és állapottól függően. gumi is olyan, hogy általában rögtön lehet rá venni legalább 1 garnitúrát, ami simán lazán lehet 100e Ft is egy átlagautón, ha valami hülye ritka mérete van. és km-től függően inkább 3 évig tart, mint 4 évig egy garnitúra, amiből külön téli-nyári középkategóriás szett számolható 120ezernek, egy jó négyévszakos meg 100ezernek, de az meg kevesebbet bír, mert ugye egész évben az pörög. kötelező is irreálisan alacsony 25-ért számomra, de gondolom már kalkuláltál valamit netrisken vagy hasonló alkusznál.
-
rbalint88
addikt
hűha, van gond a fejben. egyrészt túlegyszerűsíted a költségoldalt is, másrészt a tartós bérletnél nincs olyan, hogy két hétig nincs kocsid, mert a szervizes józsi nem jött rá, hogy az olajleeresztőt jobbra vagy balra kell-e kitekerni, hanem alád raknak egy másikat. persze bérelhetsz te is, csak akkor csúnyán elkezd olvadni az árelőny.
a másik és legfontosabb: egy mondjuk 8 autóval gazdálkodó kisebb cég nem tud/akar előkapni hirtelen 40 milliót mellényzsebből, hogy az értékesítőinek autót vegyen, inkább bérel, mert a havi 2M még mindig jobban megéri neki, legfeljebb ha bedől a cég, akkor következő hónaptól köszönik, nem kérik. és (ha van,) a fennmaradó pénzüket be tudják fektetni bővítésbe, fejlesztése stb stbszerk: de azért azt érzed, hogy van némi különbség 10 és 100-200 autó között? amiket amúgy szintén lehet, hogy hitelből vesznek vagy másfajta lízingkonstrukcióban. meg azért ott más árakat is kapnak mind vétel, mind szerviz tekintetében, mintha te bemennél az utcáról, hogy csókolom egy octaviát kérek.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #130479 üzenetére
s/v40-ben sok renault van, plusz nem akkora bugi, én kihagynám. ha már rizikózol, akkor v70, gyk mindegyik motor jó hozzá, automata váltó nem egy főnyeremény a típus mágusai szerint. s80-at is nézegetheted, az első ülés végéig nincs közöttük sok különbség. a 140 lovas 2.4-re érdemes jól alkudni, hogy dehátezgyengeee, aztán jól megchipeltetni 180 lóra, annyi a tartalék a motorban. (csak sw butítás van a 170 lovashoz képest).
szerk: 2.5T fölötti motort ne nézz, azokkal azért be lehet szopódni. szívó 2.9 sokat eszik és nem megy, T6 meg megy, még jobban zabál és nagyon csúnya cumi tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #130562 üzenetére
szerintem az EV2-vel jobban járnál, modernebb konstrukció, részben teherautó alapokkal, amik azért a mechanikai tartósságot előrevetítik. emellett tolóajtós és nem egy 20 éves konstrukció taknyolgatása, hanem frissebb fejlesztés. a VAG/ford trióval szemben még előnye a tolóajtó, a jobb ár-érték arány és hogy kevésbé lopják alkatrésznek. hosszú távon szerintem jobban járnál egy EV2 alváltozattal, legyen az soküléses Scudo vagy bármelyik személyverzió.
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #130580 üzenetére
s-max leginkább alacsonyabb, ötülésessel van tapasztalatom csak, de ott akkora a csomagtér, hogy nem érek be a végébe, pedig nem vagyok kicsi (186cm). mellé meg 5 ülésen van qvasok hely. meg kell nézni, kipróbálni egyet. a fő különbség a hangolásban van, a galaxy komfortosabb, amolyan átlagbusz, az s-maxnak megdöbbentően jó futóműve van kanyargáshoz is.
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #130660 üzenetére
mindenki (GM+Fiat) beleadta tudása és alkatrészei "legjavát", kevés hozzá a jó szaki, brutális az értékvesztése ÉS eladhatatlan, szűk és fáradt dizájnú a bele (plusz ezek szerint recseg-ropog is), de legalább nagyon gyorsan és csúnyán öregszik is, főleg a fehér bőr. bontott alkatrész /kasztni/ nem áll hozzá hegyekben.
szerk: a motor mondjuk nem rossz, csak a dupla turbótól félnék.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #130678 üzenetére
mindegyik rohad. a nagyobb baj az, hogy belülről kifelé, szóval amikor már látszik, akkor cseszheted. ami meg javítva volt, az általában csak úgy nepperesen, szóval két éven belül leesik a kocsi oldala. amúgy hátul elég szar benne ülni, hogy kissámli érzés, sehova nem fér rendesen a lábad. lelógatni nem tudod, de kinyújtani se eléggé, tartani kell magad.
-
rbalint88
addikt
na most, hogy meggyőztem magam, hogy meg kell ülni a seggemen a 156-ban és majd volvo kell családinak, vegye meg előlem valaki krvagyorsan
[link] -
rbalint88
addikt
válasz aero. #130734 üzenetére
nekem ami még ilyen must have tétel lenne, az az ülésszellőztetés. nyáron ha 18 fokra klímázom le az utasteret és már deresedik a bajszom, akkor is berohadok az ülésbe...
nesa: van fent egy vajbelsős bordó SW ~2M-ért meg egy olcsóbb, de kicsit lelakott is
trassher: még mindene a gyári, turbója fog lassacskán megérni a cserére.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
13 éve van egy G Astránk, mesélj még kérlek a típusról... A fenntartása tényleg olcsó, de ennél több pozitívat nem tudok róla elmondani. Az egyetlen autó, amiben a hátsó ülésén rosszul leszek...
1M-ért izgalmasat? a triviális: BMW E36, ennyiből már van jó is. Merci C280-ból is talál rozsda és problémamenteset 1M-ért. Alfa 156-ból nagyon szép V6-osok is vannak (fl előttiek), de már jtd16v és 2.4 jtd is van ennyiért bőven (140-175 ló). Soroljam még? -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #130763 üzenetére
vagy [link]
-
rbalint88
addikt
válasz F-ECT$ #130776 üzenetére
prius+ szerintem optimális választás lenne. szükség esetén hétszemélyes, nagyon megbízható, keveset eszik és szerintem adott keretből találnál megfelelőt. de van 4m-ért is, igaz többet futott és picit idősebb (2012 óta gyártják asszem). nem leszel vele az autobahn réme, de 140-nel kényelmesen lehet vele utazni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz rasotamas #130786 üzenetére
természetesen ne így csináld:
1. verd el az asszonyt jó alaposan, hogy te se szólsz a fodrászért, műkörmösért, szoliért, új ruhákért, stbstb. plusz még viszed s a kis seggét, örüljön, csituljon.
2. ha már ezzel kivívtad a tiszteletet, világíts rá az alapvető közgazdasági tényekre, miszerint az autó eladásával készül kidobni több százezer forintot és átugrani egy ugyanilyen aknákat rejtő darabba.komolyra fordítva: egyik megoldással se spórolnátok igazán, csak látszatra. plusz egy autóra ugyanúgy költeni kell az elején, plusz egy kötelező, súlyadó, parkolás, gumizni és valószínűleg a fogyasztása is több lesz. a cserével pedig csak bukni tudsz, legalábbis a kocsira költött felújítások értékét biztosan. ha már belenyúltál és ráköltötted, amit kellett, akkor járd is ki belőle.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #130870 üzenetére
Masfelbol tuti volvot vennek mar. Opel jol elvseszte az 1.9 motorokat, olaszoknal nincs vele baj, de a minosegi fritzek megoldottak, hogy legyen. Meg azert meg mielott beleasod magad a h astraba, menj el vezetni egyet. En egesz addig azt akartam venni, amig ki nem probaltam. A masik meg, hogy a 150 lo is elbujik benne valahogy, szoval meg szamolj ra egy chipet, ami 60-100e ft. Opc opelt nem vezettem, de eddig a simak mindegyikbol eleg doglott erzetuek voltak, b c d corsa, f g h astra es c vectra 2.2 dti.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #130874 üzenetére
Azert a volvo szerintem kevesbe optimalizalja a torestesztekre az autoit, ugyhogy ebbol a szempontbol is azt ajanlanam. Masfelert lehet venni normalis allapotut, ha nem zavar, hogy 15 eves autoban ulsz. Opelnel a doglottseg mindenben megnyilvanul, ugy van hangolva. Volvo se egy tipikus streetracer auto, de azt a nagy vasak mozgatasa szedalja le, nem a butara hangolas.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #130908 üzenetére
aztakurva, mi 2,2-ért vettük szalonból egy évesen/9e km-rel a demóautót és ebben benne volt a vattaúj téli szett lemezfelnin. ahhoz képest az 1,4 nagyon durva.
f-ect: ha prius+ lesz a nyerő, akkor mindenképp valami csúcsmegafullost vegyél, inkább több kilométerrel vagy több évesen. tudnék neked mutatni 30e km alatt nullára írt autót nem egyet...
-
rbalint88
addikt
válasz F-ECT$ #130939 üzenetére
erre tuti a sima prius, abból választék is van bőven. parkolni is könnyebb lesz vele, mint valami nagy hodállyal, legalább könnyebben kapsz vele helyet. és ha tudtok értelmesen csomagolni, akkor még a második gyerek mellé is elég lehet.
priusból ha belefér a keretbe, akkor plug-in változat, az ződrencámos ráadásul. de az opel ampera is megfontolandó lehet, a legnagyobb baja, hogy gyakran leér az eleje. mondjuk ezek mellé garázs nem árt, az is leginkább konnektorral.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz F-ECT$ #130946 üzenetére
hibridautó és abból is a legjobb rendszer. mondhatnám a lexust is, csak abból nem kapsz 6-ért értelmes 2-3 évest alig eszik, nem bajos konstrukció, kényelmes-tágas, kulturált utazókörnyezet. viszont antiautó, nem fogsz vele kimenni Dobogókőre veretni egyet, mert teljesen életidegen neki tökéletes helyváltoztató eszköz egy full felszereltségűt bármikor elfogadnék napi használatra, ha van mellé valami hétvégi játszós autó (mivel autóbuzi vagyok). ha a csapatásra nincs igényed, akkor viszont tök mindegy, hogy opelben/fordban/skodában ülsz, az számít, hogy ne romoljon el, kényelmes legyen és keveset egyen. na ezeknek meg tökéletesen eleget tud tenni a prius.
sima prius: 1.8 benya+ villany, fékezéssel tölt, egy-két km-t elmegy villanyon.
prius+: 7 személyes, más kasztni, technika ugyanaz, mint a sima prius
plug in prius: mint a sima, csak nagyobb akku, ezért elmegy 30+ km-t villanyról, amit konnektorból is tudsz etetni.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tin_Shield #131148 üzenetére
egy Q2-t vegyél, az jóféle mindennapi élményautó!
-
rbalint88
addikt
válasz Tin_Shield #131204 üzenetére
Ez az autovevos szaktopik pesterzsebeten es erden is van megbizhato, jo szerelo. Aprobb elektromos bosszusagok szoktak lenni, komoly hibak nincsenek . A dizelek kimondottan nagyon jok, tartosak. Futomu erzekenyebb az atlagnal, de minosegi alkatreszekkel hosszu eletu. Nem draga a fenntartasa a renaulthoz kepest.
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #131290 üzenetére
Alfapara ne legyen. Rozsdára NAGYON nézd át, ezen a mechanikával nem nagyon tudsz beszopódni, ha az alap dolgok rendben vannak. Mondanám, hogy vidd el szerelőhöz, de nem specifikushoz nem nagyon érdemes, specifikushoz meg egy hét legalább, mire időpontot kapsz, addigra meg elviszi valami beleszerelmesedő tudatlan. Vízben ne legyen olaj, olajban ne legyen víz, ne égjen a dzsinn (de ne azért, mert kiszedték az izzót), futóműben ne ropogjon-kopogjon semmi. kb ennyi.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #131322 üzenetére
konkrétan ezek közül csak az octavia. passat és jetta fapados, opelt meg nem vennék, pedig anno nagyon nézegettem a h astrákat, de egyszerűen nagyon le voltak maradva VAG-tól. octavia viszont egy jól összerakott, jó érzetű autó, ülése felszereltség és testalkat kérdése, hogy jó lesz-e. ismerősnek volt(van?) ilyen, amikor én vezettem, akkor volt benne 573ezer km és pöpecül ment, nem is volt vele bajuk soha. ugyanilyen 1.9pdtdi 105ló.
-
rbalint88
addikt
válasz Maotun #131340 üzenetére
ugyanennyiért van 3.2 v6 4x4 is, amivel sokkal jobbakat tudnál autózni és szebb a hangja is. én biztos nem vennék 2.2 jts-t, nem egy sikersztori motor. ha kell a menés, akkor vagy v6, 1750tbi, vagy leginkább 2.4 jtd. ebben az árkategóriában ez nagyon tetszetős: [link]
-
rbalint88
addikt
válasz Maotun #131358 üzenetére
oké, én nem erőltetném a jts-t az biztos. ugyanannyi hibalehetőség van vele kb a turbón kívül. dpf normális használattal eléggé tartós, egr-re létezik megoldás, plusz az van a benyásban is. közvetlen befecskendezéses az is, kokszolódásra hajlamos és egy eleve csodás opel blokkra rakták az alfa hengerfejet.
most mid van? -
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #131455 üzenetére
azt nem mondanám rájuk, hogy silányak, de tulajdonképp már semmivel sem különbek a nagy átlagnál, cserébe rém unalmasak és sokszor csúnyák és idejétmúlt/igénytelen beltéri megoldások vannak bennük.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #131508 üzenetére
a tekerős hátsó ablak csak az én szememet bántja?
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #131511 üzenetére
2,5-ért van 1.4 tsi dsg A3 is, ami megszólal olyan. arra is vetnék egy pillantást.
villanyablak: golf1-en kívül nem volt olyan autóm, amiben az elektromos ablakok száma kevesebb volt az ajtókénál. szerintem értelmetlen spórolás, ez különösen a nagymotoros, sokextrás audiknál és bmw-knél "vicces"...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen autót vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen notebookot vegyek?
- Konteó topic
- Spórolós topik
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs