-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Attól mert a papírra írt max. teljesítmény azonos egy régebbi szívóéval, attól még a legtöbb (alsóbb) fordulatszám tartományban a turbók erősebbek... meg persze a papírra írt csúcsteljesítmény is nőtt, hol volt régen 180 lóerős változat, sehol, most meg opel, ford skoda stb. mindnek van, 1.6-1.8 turbo...
Amúgy én se vagyok meggyőződve, olyan kurva sokat hatásfokban az a turbo nem számít, igazából csak az van ja, egyre bonyolultabb technika, meg egyre több a lóerő a mezei autókban is... amúgy nem feltétlen rossz mindig, egész élhető kis motorok ezek a nagy nyomaték miatt, de amúgy egyetértek, van ahol van ezeknek létjogosultsága, meg van ahol nincs, erről mondjuk nekem is meg van a véleményem, hogy most meg már CSAK ezt nyomják mindenhova. -
-v-
addikt
-
-
-v-
addikt
válasz huszi.gyb #46119 üzenetére
"Ok, aláírom... Akkor egy hangaf.sznyival erősebb a turbó motor lent is talán"
Talán próbálj már ki egy új TSI-t, 1500-tól (meg még lejjebbről) a hangyafasznyinál azért kicsit durván több nyomaték van mint egy szívóban...
Lásd kb. két azonos csúcsteljesítményű motor, pl. itt az én szívó két literesem (173 le), 196Nm, ebből kb. 190
van már 2700-től, alatta lófax. És ez egy marha jó 2 lityós szívó. Új 1.8 TSI (180 le) 1250-től!! 250 Nm... ez neked a hangyafasznyi különbség?
Mellesleg egy akkora szívó motor, aminek már van tisztességes nyomatéka (kb. 3.5< szvsz), az nagy és sok hengeres és nehéz, nem lehet mindenbe beépíteni, mert elbassza az autó egyensúlyát.Tartósság: ha nem mennek el annyit, annak két oka van szerintem. a) direkt olyanra csinálják tervezik, hogy ne menjen el annyit - ma már semmit nem az örökkévalóságnak építenek, b) nem kapja mg a szükséges karbantartást. Lehet többen van a karbantartás, ilyen ez, nincs ingyen ebéd, többet kapsz, többet is fizetsz érte.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz huszi.gyb #46144 üzenetére
Ezzel egyetértek, hogy fölöslegesen sok lóerő kezd lenni lassan minden hétköznapi új autóban. Meg azzal is egyetértek, hogy ész nélkül most már mindenhova csak a turbót nyomják meg rakják, bőven meglenne még a létjogosultsága a szívónak is, persze nyilván a károsanyag és fogyasztásmérési ciklus kitrükközésére van főleg ez az egész.
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #46147 üzenetére
Ez is igaz.. de azért nézd meg az 1.8 TSI 7.x mp 0-100... vagy az 1.6 turbo focus vagy astra.. hasonló gyorsulási adatok. Régen a 7.x mp-es 0-100 a hot hatch meg a sportos modellek privilégiuma volt, most meg lassan ciki, ha 10 fölötti érték szerepel a katalógusban..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz huszi.gyb #46169 üzenetére
Jó...attól mert te mindennek ki akarod nyomni a szemét amibe beleülsz, attól még nem mindenki... tudom, nehéz elhinni Igen, ki lehet hozni a szívóból is a teljesítményt.. csak tudod az átlag driver nem ad sarokkal gázfröccsöt féktávon meg sorolhatnám, meg ha 5-en ültök klímával akkor jó ám az, ha van nyomaték, és nem kell rev limitig forgatni a motort, mert akkor jön ám a sírás rívás a kislányoktól hogy jajmeghalunk meg jajszegényautó miért kínzod ésatöbbi.
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #46172 üzenetére
Jaja Mazda csökkentette most, sőt a VW és a Skoda is.. vagyis a volkswagen konszern ja.
-
-v-
addikt
Tiszta sor, nincs baj a "szerintem" meg "nem hiszem hogy" stb. érvekkel se, mindenkinek lehet véleménye, tiszteletben is tartom, de egy klasszik vitában ezek ugye nem igazán szokták megállni a helyüket, szóval valóban igazad van, azzal nem lehet meggyőzni senkit Csak arra voltam kíváncsi, ezen kívül még alapozod-e valamilyen tényszerűbb dolgokra ezeket a kijelentéseket.
A mostani peugeot 1.6-os pedig valóban remek példa, tényleg a motor hibája, hogy a szakszervízben szétbarmolták és rosszul rakták össze. Szerintem a szívómotor is örül neki, ha elmegy a kenés. -
-v-
addikt
Néha el tudom azért képzelni, hogy korlátlan della van, és mindenféle autó áll a garázsomban
És nem is ilyen rolls meg hasonlókra gondolok, csomó régi meg kuriózum verda, nem is feltétlen marha drágák vagy luxus autók. -
-v-
addikt
válasz bitpork #46855 üzenetére
Miért szar az, most nincs vele baj nem? Ha összeadod a vételárat meg amennyit ráköltöttél, akkor még mindig sehol nem vagy pl. egy normálisabban felszerelt új opel astra árához képest... aztán az csak egy opel, azért az ólródban gondolom csak jobb ücsörögni, meg többet nyújt
-
-v-
addikt
Mondjatok már nekem valami jó gumit, ez a goodyear eagle f1 asymmetric 2 nekem túl komfortos, nem elég jó a road feedback, túl puha az oldalfala. Tapad meg minden, de nem elég sportos.
Olyan kéne ami jó szárazon és vizen is, aquaplaningon se bukik meg, és merevebb az oldalfala, jól érezni az utat. Ár, kopás nem számít..és legyen 215/45R17 méretben.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Hosszú razziába fogtak a rendőrök
Na, kezdődik a g***zés
Ekkora autóba mint a superb nekem se kéne benzines, diesel automatával.. legalább nem kell megállni annyit tankolni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz mephi666 #48402 üzenetére
Tökéletesen igazad van, én is szeretném látni, hogy ezeket büntetik, de valahogy mégsem ezt látja az ember általában :S
Néhány napja ment előttem mielőtt leparkoltam egy hülye picsa egy audival, 5 vagy 6 kanyart tettem meg mögötte, indexet egyszer se láttam, de ebben a főútról lekanyarodástól kezdve minden volt. A kis napszemcsijével az audiban nem friss jogsisnak tűnt, ritkán húzom fel magam de annyira ideges lettem, leraktam az autót és indultam is utána megkeresni, csak megkérdezem már működik-e az autón az az index...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ReSeTer #48426 üzenetére
Ezzel csak az a baj, a 17s az bármilyen autóba szánalmas, de kisautóban még csakcsak elmegy a karcsú motor, de egy ekkora autóban fokozottan gáznak és gyengének érezni... egyszerűen egy ekkora autónál van szerintem egy szint, ami fölött borzasztó gyérnek tűnik..
Plusz egy ekkora autót ne kelljen már tiltásig forgatni..pláne dízelt...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48473 üzenetére
Paranoiás vagy
Egyébként ott ajánlgatja hogy vidd el bárhova leigazolni meg átnézetni.Egyébként ne a focushoz viszonyítsd már, teljesen más a kettő...
Nézd meg az emberek többsége a tizedliteres fogyasztásbeli különbségekre van ráizgulva, hogy úristen nem eszi-e le a gatyámat az 1.4-hez képest az 1.6... egy másfél tonnás közép kategóriás benzines 2.5-ös hat hengeres autó azért fenntartási költségekben nem ugyanott van ám Ez meg is látszik a vételárban, amiben te keresgéltél na az a legkeresettebb kategória és abban a legnehezebb találni jót. Másfél milláért elég jó kis autókat kapni ám, amik nem voltak törve és frankók... csak persze fenntartási költségek, meg lehet el kell rá csattintani néha pár százezret.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Psychonaut #48476 üzenetére
Persze, de ott úgyis kiderül Ha totálkárra lett volna törve nem biztos hogy ennyire reklámozná, hogy vidd el bárhova. Ha meg csak az ajtót nyomták meg, és szépen meg lett csinálva meg nem rohad, akkor ki nem szarja le hogy "törve" volt.
DeFranco: ebben mi a nagy meglepetés, hogy egy drágábban fenntartható autót sokkal kevesebbért meg tudsz venni? Azért ne viszonyíts hozzá, mert tök más kategória a kettő, más a célközönség aki veszi, más anyagi helyzet stb. Kereslet kínálat tudod..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Psychonaut #48500 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #48578 üzenetére
Én is amondó vagyok, hogy az elérhető legnagyobb motorral kell venni mindent
Új hozzászólás Aktív témák
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- TCL LCD és LED TV-k
- Escape from Tarkov
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Ukrajnai háború
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Milyen autót vegyek?
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs